Onnellisuusketju

  • 1 299 786
  • 7 883

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Joka nejas vuosi tama on hieno viikko:

- Fudiksen MM
- NBA finaalit
- NHL finaalit
- Golfin US Open

Hei, tuleeks tv:sta tanaan mitaan, honey?
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Iso työprojekti loppusuoralla ja kaikki on mennyt oikeastaan poikkeuksellisen hyvin. Olen vähintäänkin tyytyväinen ja lähdenkin tästä terassille nauttimaan yhden tai kaksi kollegan kanssa.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
The Simpsons Season 7

Hehe!

Vaimo osti mulle seitsemännen esityskauden DVD-paketin. Olinkin jo täysin unohtanut etten ole sitä muistanut hankkia. Taas saa antaa heikkolaatuiset VHS-kopiot näistä jaksoista kiertoon. Loistavaa!
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
"Yhteishuoltajuus" koira taas viikon hoidossa. Loistavat ilmat ja mikäs on aamulla ennen kuutta lähteä koiran kanssa pitkälle lenkille, myös yöllä tulee tehtyä pitkä lenkki piskin kanssa. Yöllisessä ja rauhalisessa lähiössä mieli lepää. Koiran kanssa pitemmät lenkit näin helteellä tulee tehtyä yöllä, koira kun íso ja musta labbis..

Tänään kylmää olutta kantapubissa ( Pub Jälkipeli) ja kaksi hienoa peliä Argentiina-SerbiaM ja Hollanti-Norsunluurannikko. Eilen tuli voitettua tulosveikkauksessa Dingon ja Dannyn keikalle Vip-lippu ja tänään napataan liput Poets Of The Fallin keikalle..

Illalla Charonin keikalle. Bändi soi kotona paljon, mutta livenä en ole vielä nähnyt. Keikalle olisi kahden hengen vippi ja avec on mielenkiintoinen naikkonen..

Päätös on tehty että vittumainen ja ahdistava duunipaikka jää nyt taakse lopullisesti. Kesäkuu on kesälomaa ja ilmeisesti heinäkuu vielä saikkua ja sitten byebye..

Hei, elämä on edelleen kurjaa, mutta pahuksen hauskaa juuri nyt!!
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Nyt vasta happy olenkin.

1. Koko toimistomme on paiskonut duunia koko alkuvuoden aivan törkeää tahtia ja pomo yllätti tänään mukavasti: saamme kaikki extrabonarit ohi normaalin bonusjärjestelmämme, joka sekin pyörii maksimissa. Jee!

2. Hollantikin voitti ja kaapissa on vielä viisi kylmää kaljaa.

3. Huomenna tapaan erään mielenkiintoisen herran...
 

Colin Hunt

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tänään saatiin vihdoinki avaimet uuteen kämppään. Siellä sitä on koko päivä tullut ihmeteltyä. Lamppuja kattoon,siivousta ja muuta pientä säätöä.
Ei sitä vieläkään oikein meinaa todeksi uskoa, kun on viimeiset kymmenen vuotta asunut jos minkälaisessa vuokraluukussa. Nyt on sitten ensimmäinen, ihan uusi omistusasunto!
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Pohkeeni ympärysmitta on kasvanut 0,5cm.Onko tämä totta vai mittavirhe?
 

Jääkuutio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins + ex-Kiekko-Espoo
Ei jumalauta!

Naurattaa aivan saatanasti. Kaikki kevään tentit menivät läpi vaikka odotin vähintään kahta uusintaa. Ei ole koskaan aiemmin ollut ongelmia läpipääsyjen kanssa, mutta tämän kevään tenttijaksolla en jaksanut lukea yhteenkään tentiin juuri ollenkaan. Yleisen motivaatiokriisin ja helvetin nättien säiden yhdistelmä ei oikein toiminut.

Huvittavaa oli vielä se, että kerrankin arvosanojen pisterajat oli vedetty omalta kannaltani juuri oikeaan väliin. Hieman vituttaa, että arvosanat olivat tosiaan mitä olivat, mutta pääasia oli kuitenkin läpipääsy. Tästä on hyvä jatkaa. Kai...

Lukio läpi lukematta. DI:ksi lukematta (?).
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Le Banner kirjoitti:
Pohkeeni ympärysmitta on kasvanut 0,5cm.Onko tämä totta vai mittavirhe?
Mittavirhe.

Olen onnellinen, että vielä on juomista jäljellä ja viikonloppua jäljellä. Tänään kalsarikännit ja huomenna vedetään oikein kunnolla.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Kiinanruusu

Olenkohan ennen tähän ketjuun kirjoittanutkaan? Nyt tuli aihetta, koska viisi vuotta omistamani kiinanruusu (huonekasvi, jos joku ei tiedä) on kehittänyt ensimmäisen kukannuppunsa. Tai kyllä se oli edellisellä omistajallaan kukkinut komeasti, mutta ei minun kämpässäni ikinä. Jumankauta, että asia on pannut vihaksi välillä. Kasvi ei tiedä miten lähellä on ollut maallisen vaelluksensa päätepistettä epätoivoisina hetkinäni, jolloin ei Substral, kaunis puhe eikä mikään muukaan ole tehonnut. Syitä tähän kukattomuuteen olen etsinyt netistä ja ties mistä, apua saamatta.

Mutta nyt, onnellisena kyynel silmäkulmasta valuen voin ilmoittaa, että se aikoo kukkia. Nuppu on tosin vasta melko alkutekijöissään, joten kaikki mahdollisuudet epäonnistumiseen ovat vielä olemassa.

Onnellinen,

Vakio
 
Viimeksi muokattu:

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Bill Gatesin metkut kierretty ja paluu normaaliin järjestykseen. Moralisoijille tiedoksi minulla on kyllä alkuperäinen suomenkielinen XP, mutta enpä nyt sattuneesta syystä halua sitä käyttää. Enkä myöskään halua pyöriä päivittämättömällä koneella, nyt on viimeisimmät suojaukset.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Vakio kirjoitti:
Olenkohan ennen tähän ketjuun kirjoittanutkaan? Nyt tuli aihetta, koska viisi vuotta omistamani kiinanruusu (huonekasvi, jos joku ei tiedä) on kehittänyt ensimmäisen kukannuppunsa. Tai kyllä se oli edellisellä omistajallaan kukkinut komeasti, mutta ei minun kämpässäni ikinä. Jumankauta, että asia on pannut vihaksi välillä. Kasvi ei tiedä miten lähellä on ollut maallisen vaelluksensa päätepistettä epätoivoisina hetkinäni, jolloin ei Substral, kaunis puhe eikä mikään muukaan ole tehonnut. Syitä tähän kukattomuuteen olen etsinyt netistä ja ties mistä, apua saamatta.

Mutta nyt, onnellisena kyynel silmäkulmasta valuen voin ilmoittaa, että se aikoo kukkia. Nuppu on tosin vasta melko alkutekijöissään, joten kaikki mahdollisuudet epäonnistumiseen ovat vielä olemassa.

Onnellinen,

Vakio

Älä vaan siirrä kasvia tai ravistele sitä - saattaa pudottaa nuppunsa.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Tänään picnicille (teen ite eväät) linnanpuistoon naisen kanssa joka ei oo ollu ihan helppo. Puolen vuoden yrityksen jälkeen se lähtee ulos mun kanssa. Olenhan mä aika kone.
Taustalla muuten soittaa(linnanpuiston lavalla) joku bändi Beatles ja CCR covereita.
Toivottavasti ei oo huomenna asiaa vitutusketjuun.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Vakio kirjoitti:
Mutta nyt, onnellisena kyynel silmäkulmasta valuen voin ilmoittaa, että se aikoo kukkia. Nuppu on tosin vasta melko alkutekijöissään, joten kaikki mahdollisuudet epäonnistumiseen ovat vielä olemassa.
Onnitteluni yhteisen lapsen johdosta!
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Olen yleensä asennoitunut hieman skeptisesti työpaikkojen yms yhteisöjen vapaa-ajan illanvietoille / saunailloille. Eilinen teki kyllä totaalisen poikkeuksen tähän ja en muista milloin viimeksi olisin viihtynyt yhtä hyvin vastaavissa kekkereissä. Ilma mitä hienoin, ruokaa ja juomaa yllin kyllin. Porukka hyvällä tuulella ja jatkot kaupungilla sujuivat samaan tahtiin. Ja mikä parasta, työasioista ei jauhettu juuri lainkaan. Eikä edes paha kankkunen vaikka tarjoilu pelasi enemmän kuin hyvin. Jess!
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kellon piti soida 6.30, mutta heräsin klo 7. Huomasin että olin epähuomiossa pistänyt herättämään 7.30.

Kiirettä piti, mutta aamutoimet oli hoidettu 7.20 ja tässä nyt istun koneella ihmettelemässä mitä tekisi.

Aivan turhaan olen varannut aamutoimiin yli tunnin. Jatkossa pistän kellon soimaan seiskalta. Kahvin ehtii keitellä ja juoda duunissa, ja suihkussa ei ole pakko roikkua kymmentä minuuttia.

Kaupan päälle ehdin duuniin sillä 15 min myöhemmin lähtevällä bussilla, eli saan puoli tuntia lisää nukkumisaikaa joka aamu :)
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Sain töitä. Tänään pitäs jo mennä ja nyt kauheella kiireellä pakkaan kamoja, saavat kyl hetken odottaa et syön jotain ja katon kaiken valmiiksi, kun kerran näin lyhyellä varoitusajalla pitää mennä. Työtä eka jussiin asti ja sen jälkeen katsotaan, saanko vakipaikan. Ihkuu!
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
lake79 kirjoitti:
Sain töitä. Tänään pitäs jo mennä ja nyt kauheella kiireellä pakkaan kamoja, saavat kyl hetken odottaa et syön jotain ja katon kaiken valmiiksi, kun kerran näin lyhyellä varoitusajalla pitää mennä. Työtä eka jussiin asti ja sen jälkeen katsotaan, saanko vakipaikan. Ihkuu!

Onnittelut! Toivotaan, että saat paikan...

... Eikös meillä ollut se diili, että tarjoat sitten kaljan?
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Nenäsumute oikeasti auttaa allergiaan. Tai oireisiin ainakin. Nyt harmittaa kaikki ne vuodet kun en uskonut ja vetelin pelkkiä antihistamiineja.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Twite kirjoitti:
Nenäsumute oikeasti auttaa allergiaan. Tai oireisiin ainakin.
Hyvä kun mainitsit asiasta, nyt muistan käydä apteekista hakemassa omani ennen juhannusta. Kiitos.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Sistis kirjoitti:
Onnittelut! Toivotaan, että saat paikan...

... Eikös meillä ollut se diili, että tarjoat sitten kaljan?

Kyllä oli, tarjoan tottakai. Saat viä Saurerin päälle.

Kuuma oli kopissa, mut ilmeisesti saan vakipaikan, varmistetaan nyt vielä tässä.

Onnellinen olo, vaikka palkka onkin kohtis pieni.
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Kieltämättä aika hieno olo, kesätyöt alkoivat tänään ja heti tähän alkuun kolmen yövuoron putki. Tai oikeastaan koko kesän pelkkää yövuoroa teen, mutta sou not, ei jaksa valittaa. Ja muutenkin asiat tuntuvat menevän nappiin.
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Cesc Fabregas! Päällikkö näköjään mm-skaboissakin. En ole onnellinen että hän on Espanjan mies, vaan että hän on Arsenalin mies ja hintalappu kovenee kokoajan...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös