Onnellisuusketju

  • 1 299 779
  • 7 883

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
E "palaa kotiin" korpivaellukselta tällä viikolla. Eli siis muutto takaisin kauniiseen Espooseen on tällä viikolla edessä. Fiilis on julmetun hyvä, vaikka muuttamisesta itsestään en hirveästi pidäkään. Adjö Helsinki, oli ihan kiva siellä asua, mutta Espoo on kuitenkin minulle aina se kotipaikka.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Koko kevään syyssää...

11 vuoden tappelu sotaväen kanssa päättyi lopullisesti ja minun voittoon viime viikon maanantaina, keskiviikkona Barcelona otti vihdoin ja viimein mestareiden liigan mestaruuden, lauantaina Lordi toi Suomeen vihdoin ja viimein euroviisujen voiton, sunnuntaina Suomi murskasi Kanadan ja voitti pronssia, maanantaina allekirjoittanut sai henkilökohtaiset talousasiat tasapainoon ja tiistaina ilouutinen mode-setien tiedotusosassa - "minä olin tässäkin asiassa oikeassa" katselee toimintaa aidan toiselta puolelta kuukauden verran! : )

Tommi Läntisen biisi taustalla... "olen onnellinennnnnnnnnnn!"
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Aika vaisu edelliseen onnellisuusviestiin nähden mutta...höyläsin päänahan enkä saanut nahkaani yhtään haavaa. Taisi olla toinen kerta ikinä!

Sen lisäksi tajusin tässä että Opeth on nerokas orkesteri. Kaikki muut metallistit ovat sen jo kauan sitten tajunneet. Nyt myös minä!
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vapise Tallinna - Pee tulee!

Huomenna klo 06.25 lähtö työkavereiden (ja toki myös pomojen) kanssa työnantajan kustantamalle yhden yön hotellireissulle Tallinnaan syömään (illallinen ilmaiseksi) ja juomaan (klubi-illassa tarjolla ilmaista viinaa).

Onnellinen olo ainakin vielä näin ennen reissua; toivottavasti alkuviikosta ei ole asiaa puolestaan "Vitutusketjuun". :) Ryyppääminen kun on tarkoituksena(ni) aloittaa heti bussin strartatessa Jyväskylästä kohti Helsinkiä, niin saattaahan sitä ns. matkaväsymyskin näinkin lyhyellä reissulla päästä yllättämään. Varsinkin kun nykyisellä unirytmilläni lähdön ollessa noin aikaisin, ei todellakaan kovin montaa tuntia ehdi ensi yönä nukkumaan.

Oli miten oli, niin maanantaina saattaa olla töissä pirteää porukkaa...
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
W.A.S.P. (ja Twistarit) kahden viikon päästä Tampereella pistää onnelliseksi jo nyt. Toivottavasti eivät soita The Idolia, etten joudu itkemään monituhantisen yleisön joukossa. Siinä menee uskottavuus.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Huomenna saan uuden kodin avaimet kouraan. Sitten vähän maailailua ja sen sellaista ja torstaina päättyy 1,5 kk:n tilapäisasuminen. Ei pöllömpää.
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Takanani on loistava päivä rakkaan ihmisen kanssa. Huomenna on tiedossa toinen. Eikä edes juuri nyt ahdista, vaikka ensimmäisiin pääsykokeisiin on jäljellä enää viikko.

Eilen näin hyvää ystävääni, ja vietimme kivan illan kauppatorilla. Kannatti tehdä koukkaus Helsinkiin.

Lomaa on vielä jäljellä 10 päivää.
 

LäJa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Koko päivän taistelun jälkeen sain vihdoin näkymään Rock In Rion livestreamin koneella. Kyllä nyt kelpaa alotella availemaan oluita ja valmistautumaan Guns N' Rosesin konserttiin.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Loistavaa Edmonton Oilers! Upeaa että selvisivät Stanley Cup finaaleihin. Tuokaa kannu Kanadaan.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Parker27 kirjoitti:
Loistavaa Edmonton Oilers! Upeaa että selvisivät Stanley Cup finaaleihin. Tuokaa kannu Kanadaan.

Kanadan seurat saavat sympatiaa kyllä vähäsen, mutta Teemun takia kyllä ehdottomasti tästä uutisesta seuraa pettymys. Ei tehnyt Teemu, mitä Joe käski (get your ring).
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kaikki lakkiaiskamat ostettu! Ikinä en ole ahdistunut shoppaillessa niin paljon kuin tänään, kun ei tuntunu löytyvän mitään. Mutta onneksi rakas Stocka oli ystäväni ja löysin sieltä kaiken mahdollisen. Rahaa paloi niin paljon etten viitsi edes laskea, mutta kukapa sitä nyt laskee kun kerran ylioppilaaksi elämässä päästään. Huh.
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joskus pienet asiat riittävät.

Lentökentällä n. parikymppinen kaunis nainen unohtaa sateenvarjon penkille, kiikutan sen hänelle ja neito sanoo kiitos. Kun käännyn niin takaa kuuluu vielä sana "paljon" ja tyttö hymyilee kauniisti. Lämmittää niin pirusti mieltä, että metsäläisten keskellä on oikeasti myös käytöstavat omaavia ihmisiä. Okei, nuori kaunis nainen auttaa myös!


MACK
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Työhaastattelu tänään 15:00 Hervantaan, hakee varastomiestä joka on asiakaspalvelutyyppinen ja omaa atk-taitoja, eli juuri minä!

Juuri kun meinasin kirjoittaa Varamiespalvelusta vitutusketjuun, niin soitettiin tänään aamulla, joten eipä mitään enää.
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Ensimmäinen "virallinen" kesätyöpaikkani varmistui, firma moderni ja nuorekas, ala kiinnostava ja työmatka lyhyt. Palkkahan toki voisi aina olla isompi, mutta en valita. Pari kuukautta duunia luvassa, niillä parantaa maailmaa paikallisessa kummasti. Mielenkiintoinen kesä tiedossa!
 

Wolves

Jäsen
smasa kirjoitti:
Ensimmäinen "virallinen" kesätyöpaikkani varmistui, firma moderni ja nuorekas, ala kiinnostava ja työmatka lyhyt. Palkkahan toki voisi aina olla isompi, mutta en valita. Pari kuukautta duunia luvassa, niillä parantaa maailmaa paikallisessa kummasti. Mielenkiintoinen kesä tiedossa!


Samoin.

Ala ei välttämättä ole maailman kiinnostavin, mutta työ kuin työ.

Palkassahan on aina valittamista ;) ja ensiviikosta elokuun loppuun duunissa ja sen jälkeen voi viettää kesää :)
 

mazapp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Kesäloma lähestyy joten luultavasti saa olla onnellinen. Vielä "onnelisempi" olen siitä että kesäksi löytyi töitäkin.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Oma asunto periaatteessa myyty ja uusi ostettu. Kosteusmittauksista molemmat kaupat enää kiinni. No vielä tuntuu hyvältä, mutta torstaina tämä voi olla jo vitutusketjussa. Kesä on tulossa ja naimisiinkin pitäis mennä. Elämä hymyilee tällä hetkellä!
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Kerrankin maltoin sijoittaa riittävästi kunnon juoksutossuihin. Ja ai kun maistuu marjaisalta hölköttely nyt!
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
mäkine kirjoitti:
Kerrankin maltoin sijoittaa riittävästi kunnon juoksutossuihin. Ja ai kun maistuu marjaisalta hölköttely nyt!

On muuten hulppea fiilis, kun saa kunnon juoksukengät. Askel melkein lentää.

Itse olen happy, kun sain ostettua itselleni viimein fillarin. Vastahan olen sen ostamista about kymmenen vuotta suunnitellut...
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Tämän vuoden koeviikot taputeltu, äsken kävin tekemässä saksankokeen. Nyt enää pari päivää leikkimistä. Kesälomaa odotellessa...
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Tänään varmistui, että saan "unelmien" duunin. Mehevä fiilis. Onnellisuutta lisää eräs likkanen, jonka kanssa olin eilen treffeillä. Harvemmin tuntuu siltä, että natsaisi ihan joka osa-alueella. Ei tässä kirkkoja kuitenkaan viitsi vielä varailla, sen verran paljon on aina epävarmuustekijöitä.

Hyväähän tästä tulee!
 

Rosoh

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Leijonat, Mikko Rantanen, Colorado
Opinnot: kaikki opintojaksot kerralla läpi; ei uusimisia/rästejä
Asunto: halpa vuokrakämpää läheltä keskustaa ja oma ostettu
Naisasiat: paketissa, v***n hyvää vkl:a odotellessa
Keli: aurinko paistaa
Terveys: erinomainen siitepölyjen lähdettyä
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös