Saku #11 kirjoitti:Silvennoisen Heikin suklaamonni-äänellä: Mä oon niin onnellinen!
Tata pitais nyt kylla selittaa esim Naisasiat-keskustelussa!
Saku #11 kirjoitti:Silvennoisen Heikin suklaamonni-äänellä: Mä oon niin onnellinen!
Parker27 kirjoitti:Loistavaa Edmonton Oilers! Upeaa että selvisivät Stanley Cup finaaleihin. Tuokaa kannu Kanadaan.
smasa kirjoitti:Ensimmäinen "virallinen" kesätyöpaikkani varmistui, firma moderni ja nuorekas, ala kiinnostava ja työmatka lyhyt. Palkkahan toki voisi aina olla isompi, mutta en valita. Pari kuukautta duunia luvassa, niillä parantaa maailmaa paikallisessa kummasti. Mielenkiintoinen kesä tiedossa!
mäkine kirjoitti:Kerrankin maltoin sijoittaa riittävästi kunnon juoksutossuihin. Ja ai kun maistuu marjaisalta hölköttely nyt!
repe_joke kirjoitti:Jos syy mykkäkouluun ei ole mikä hirveän paha, niin kannattaa pommittaa vaikka tekstiviestillä ne onnittelut, ja anteeksipyyntö.
smasa kirjoitti:Tämän vuoden koeviikot taputeltu, äsken kävin tekemässä saksankokeen. Nyt enää pari päivää leikkimistä. Kesälomaa odotellessa...
girlzilla kirjoitti:Lähden kohta koululle lakkiaisharjotuksiin. Mä oon 19-vuotias ja kesä on alkamassa ja huomenna painan ylioppilaslakin päähän, mä olen aivan saatanallisen onnellinen.
girlzilla kirjoitti:Lähden kohta koululle lakkiaisharjotuksiin. Mä oon 19-vuotias ja kesä on alkamassa ja huomenna painan ylioppilaslakin päähän, mä olen aivan saatanallisen onnellinen.
Grainger kirjoitti:Sitten vielä Tepsu teurasti jonkin puulaakipotkukapalloseuran 7-0.