Onnellisuusketju

  • 1 299 779
  • 7 883

Naughty_S

Jäsen
Yllättävän kivuttomasti sujunut muutto ~95-prosenttisesti takana. Huojentunut fiilis.
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Huh. Kahden päivän armoton työputki takana. Tänään (ohops siis eilen) 7-23 paiskin hommia ja siltä myös tuntuu. Paikat aika finaalissa. Mut silti hyvä fiilis, koska huomenna saa nukkua niin pitkään kun nukuttaa. Työt alkaa vasta klo 23 illalla. Duunarin elämässä on huonoja puolia paljon, mutta on niitä hyviäkin ja ehkä ne tuntuvat sitten palkitsevimmilta.

Nyt menen kyllä nukkumaan. Sepä loistavaa!
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Lainataanpas Vitutusketjusta:

repe_joke kirjoitti:
Jos syy mykkäkouluun ei ole mikä hirveän paha, niin kannattaa pommittaa vaikka tekstiviestillä ne onnittelut, ja anteeksipyyntö.

No joo, ensin lähti tekstari, mutta herrasmiehenä sitten tänä iltana soitin ja eihän yksikään naispuolinen ihminen voi olla antamatta anteeksi, kun minä pyydän. Toisin sanoen anelin kuin koira ja lopulta asia tuli kuitatuksi.

On tullut jo jonkin aikaa kuntoiltu aika paljon ja olo on heti parempi. Opiskelutkin hyvällä mallilla ja kesäloma alkamassa. Ja futiksen MM-kisat. Sitten vielä Tepsu teurasti jonkin puulaakipotkupalloseuran 7-0.

Olen aika tyytyväinen.
 
Viimeksi muokattu:

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Teenpä taas tyylirikon lainaamalla omaa viestiäni:

smasa kirjoitti:
Tämän vuoden koeviikot taputeltu, äsken kävin tekemässä saksankokeen. Nyt enää pari päivää leikkimistä. Kesälomaa odotellessa...


Äskettäin loppui lukuvuoden viimeinen kunnon koulupäivä, ja kokeet menivät poikkeuksellisen hienosti, pelkkiä kiitettäviä numeroita. Nyt on niin äijä olo, että palkitsen itseni oluella. Vielä muutamat tuttujen juhlat tänään ja huomenna kuskin roolissa, mutta huomenillalla vaikka vähän useampikin olut!
 

MasaK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paska Kaupunni
girlzilla kirjoitti:
Lähden kohta koululle lakkiaisharjotuksiin. Mä oon 19-vuotias ja kesä on alkamassa ja huomenna painan ylioppilaslakin päähän, mä olen aivan saatanallisen onnellinen.

Sun kirjotuksista positiivisuus ihan tarttuu, ainakin tähän palstalaiseen. Onnittelut valkolakista, yksi etappi on saavutettu.
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
girlzilla kirjoitti:
Lähden kohta koululle lakkiaisharjotuksiin. Mä oon 19-vuotias ja kesä on alkamassa ja huomenna painan ylioppilaslakin päähän, mä olen aivan saatanallisen onnellinen.

Onnittelut myös täältä. Itse sain kyseisen kapistuksen päähäni viime kesänä. Ja kyllä oli hieno fiilis! Thumbs up!
 

Teal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Juuri koululta tulin kotiin, valmistuttua tuli sitten kuitenkin kolmessa vuodessa! Kaikki numerot oli hyviä, eikä edes yhtään tyydyttävää tullut tutkintotodistukseen! Tänään tyylillä ruokaa, juomaa ja muuta yhteistä hauskanpitoa! Oon helvetin onnellinen, tottakai!
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Tänään on ihan hyvä päivä. Mentaalipuolella oli alkuvuosi "yhtä juhlaa" (not), joten melkein aina kun on hyvä fiilis vois tulla tänne postaa, mutta jospa tämä yksi viesti kantaisi vaikka koko kesän ajan. Ai niin, onnea kaikille uusille ylioppilaille, koulunsa päättäville ja muille valmistuneille!

Grainger kirjoitti:
Sitten vielä Tepsu teurasti jonkin puulaakipotkukapalloseuran 7-0.

Joo, kiitos tästä. :( Näkyikö siellä muutes ketään kiinalaisia kentän laidalla...?
 

Vertical

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
girlzilla kirjoitti:
Lähden kohta koululle lakkiaisharjotuksiin. Mä oon 19-vuotias ja kesä on alkamassa ja huomenna painan ylioppilaslakin päähän, mä olen aivan saatanallisen onnellinen.

veit jalat suusta. Arska paistelee ja sitä rataa, tilikin tuli ja muuta hienoa :)
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Enää 3 työvuoroa ennen kesälomaa, ja kesäloman pituus 5 viikkoa. Käytiin eilen tekemässä kaupat asunnosta, päästään muuttamaan juhannuksen jälkeen. Perheellä kaikki hyvin, ja tyttö on ollut terveenä. Pääsee näkemään sukulaisia ja kavereita keski-suomessa ensi viikolla.

Siinäpä tämän hetken tärkeimmät syyt miksi olla onnellinen.
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Metallican keikka sai minut onnelliseksi. Vittu mikä spektaakkeli heavypapoilta. Kyllä Metallica on suurin, kaunein, pahin ja paras nyt ja ikuisesti!
 

Micco!

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haluttu muutos
Meikku kirjoitti:
Metallican keikka sai minut onnelliseksi. Vittu mikä spektaakkeli heavypapoilta. Kyllä Metallica on suurin, kaunein, pahin ja paras nyt ja ikuisesti!

Sama. Tämä sai olon kyllä mahtavaksi. Montakohan tuntia tässä on aivan fiiliksissä eikä nukkumisesta tule mitään? Ei kyllä mitään väliä. Tästä ei ihan vähällä toivuta. Papoilta mahtava setti, ei todellakaan väsynyttä "soitetaan ykköshitit ja kotiin" paskaa, vaan väkevä setti. Loistavaa.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Eiköhän tää oo jo sanottu, mut METALLICA!
 

Shearer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Kai tämän tänne voi laittaa. Iski lapsenvahtihommat täksi päiväksi kun 4,5-vuotias kummipoika tuli hoitoon. Muistin sitten että tänään oli Vaasassa tuo Puolustusvoimien paraati, joten ei muuta kuin pojalle kuteet niskaan ja katsomaan.

Kyllä kakaralta kaikki marinat ja muut unohtui kun Hornetit lensi yli ja panssarivaunut ynnämuut ajoneuvot ajoi siitä edestä. Tosin panssarivaunut tuntuivat kiinnostavan eniten.

Kiitos Puolustusvoimat. Te teette lastenhoidosta helppoa. :)
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Töissä on kivaa näin vloppunakin. Mahdollisesti myös ensi viikonloppu menee töitten merkeissä. Kyllä mää tykkään.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Pienestä darrasta huolimatta todella onnellinen olo. Kuten aikaisemmin mainitsin, niin työkuviot on kunnossa ja mukavilla treffeillä olin. Voisi sanoa, että olen tällä hetkellä aika perusonnellinen ihminen. Hyvät treffit yms. toki nostattavat mielialaa, mutta vaikka tuosta jutusta ei sen kummempaa tulisikaan, niin oli mukavaa huomata, että "mojo" on vielä tallella. Tuntui, että se oli pitkään kadoksissa.

Mitä enemmän hymyilen ja teen hyvää ympäristölleni, niin sitä enemmän hyvää myös saan itse. Hyvä tulee hyvän luokse. Onnellisuus ei ole kiinni kenestäkään toisesta ihmisestä. Niin sen pitääkin mennä.

Tuntuu, että mulla olisi paljonkin tarjottavaa toiselle ihmiselle ja sellainen olo, että jotain on tulossa..

Spookyä.
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Onpa kiva olla taas hetken aikaa väärässä. Väitin, että kukaan mies ei voi tehdä minua onnelliseksi, ja että en tykkää kenestäkään muusta kuin itsestäni. No kappas vaan, kuinkas kävikään, taas. Ihan puskista hyökkäsi tuo, hyvä on olla.

Ja onhan minulla ensi viikolla parit pääsykokeetkin. Jos vaikka alkaisin niitä hieman jännittämään. Tai en sittenkään viitsi.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Siskon pari kuukautinen ipana käväisi kyläilemässä. Seurauksena yhdet housut pesuun, pientä sohvan putsausta, sylissä viihtymistä, itkua, virnuilua, sormen puristelua jne. Pikku-ukko tuntuu olevan kuin halko millä on raajat ja pää, sama mihin asentoon kääntelit (vaakasuoraan, sivuttain), herra pysyi tiukasti asennossa eikä mennyt anteroksi. Olisiko tuossa voimistelijan vikaa.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
metsänpeikko kirjoitti:
Onpa kiva olla taas hetken aikaa väärässä. Väitin, että kukaan mies ei voi tehdä minua onnelliseksi, ja että en tykkää kenestäkään muusta kuin itsestäni. No kappas vaan, kuinkas kävikään, taas. Ihan puskista hyökkäsi tuo, hyvä on olla.
En epäile onneasi, mutta miehesi motiiveja kyllä lievästi. Millaiset miehet vaanivat naisia puskissa, häh? Älä vain sano, että sankarillasi oli pitkä takki, lierihattu ja paljaat sääret.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös