Onnellisuusketju

  • 1 299 784
  • 7 883

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Helteet tulivat viimein ja vielä kolme viikkoa lomaa..
 

Rosoh

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Leijonat, Mikko Rantanen, Colorado
Elämä...

Hyvä vkl takana, aurinko paistaa edelleen, hyvää tekemistä tiedossa koko viikoksi, tuleva vkl näyttää jo nyt (maanantaina) hyvältä.
 

Masculine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pitää kyllä sanoa että vaikka meni tyttöystävän kanssa poikki kuukausi sitten ja sen takia ollut aika maassa , on kyllä pakko tänne ketjuun kirjoittaa siitä että aloitin 2kk sitte kunnon laihdutus kuurin ja asetin tavoitteeksi 26kg tiputuksen jouluun mennessä , ja tällä hetkellä paino on tippunut 14kg joten olo on mitä mahtavin!

Päätin tosiaan lopettaa kaiken roskan syömisen ja juomisen , sekä aloitin käymään salilla ja nyt vielä lenkkiä päälle , suosittelen kaikille.
 

Serge

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi
Masculine kirjoitti:
Pitää kyllä sanoa että vaikka meni tyttöystävän kanssa poikki kuukausi sitten ja sen takia ollut aika maassa , on kyllä pakko tänne ketjuun kirjoittaa siitä että aloitin 2kk sitte kunnon laihdutus kuurin ja asetin tavoitteeksi 26kg tiputuksen jouluun mennessä , ja tällä hetkellä paino on tippunut 14kg joten olo on mitä mahtavin!

Päätin tosiaan lopettaa kaiken roskan syömisen ja juomisen , sekä aloitin käymään salilla ja nyt vielä lenkkiä päälle , suosittelen kaikille.

Onnea ja tsemppiä jatkoon!! Duunikaveri aloitti viime vuoden lopulla samanlaisen projektin ja on todella laihtunut silmissä. Aivan eri näkönen mies tänä päivänä. Ja fiilis on kuulemma mitä mahtavin! Ei voi olla kuin onnellinen kaverin puolesta.

Mäkin olen onnellinen, ainakin puoliksi. Duuni on mahtavaa ja duunikaverit parhaita tän maan päällä. Kesäfiiwis nousemassa, nyt hymyilyttää.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Masculine kirjoitti:
2kk sitte kunnon laihdutus kuurin ja asetin tavoitteeksi 26kg tiputuksen jouluun mennessä , ja tällä hetkellä paino on tippunut 14kg joten olo on mitä mahtavin!

Päätin tosiaan lopettaa kaiken roskan syömisen ja juomisen , sekä aloitin käymään salilla ja nyt vielä lenkkiä päälle , suosittelen kaikille.

Itse periaatteessa aloitin tänään. Syön jääkaapista kaiken ns. rasvaisen pois, mitä siellä nyt vielä on ja myös vaaleat leivät(vihaan ruuan heittämistä roskiin). Kalja ei jää pois kokonaan, mutta vähemmälle. Maidon vaihdon rasvattomaan paitsi kahviin ja herkut saa nyt jäädä todella vähälle, salille lähtijäksi musta ei ole, eikä tule koskaan olemaan. Mutta lenkillä yritän alkaa käymään. 20 kiloa on tavoite poistamiseen, joten katsotaan joku kerta, onko minullakin asiaa tähän ketjuun samasta asiasta. Täältä tähän ja end of chät.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
lake79 kirjoitti:
Itse periaatteessa aloitin tänään. Syön jääkaapista kaiken ns. rasvaisen pois, mitä siellä nyt vielä on ja myös vaaleat leivät(vihaan ruuan heittämistä roskiin). Kalja ei jää pois kokonaan, mutta vähemmälle. Maidon vaihdon rasvattomaan paitsi kahviin ja herkut saa nyt jäädä todella vähälle, salille lähtijäksi musta ei ole, eikä tule koskaan olemaan. Mutta lenkillä yritän alkaa käymään. 20 kiloa on tavoite poistamiseen, joten katsotaan joku kerta, onko minullakin asiaa tähän ketjuun samasta asiasta. Täältä tähän ja end of chät.

Tsemiä projektiin! Meikäläiseltä voi kysyä sitten kaljatuopin äärellä vinkkejä, jahka on ensin syöty joku rasvainen miittinki-ateria. Ihan kahtakymmentä kiloa meikäläiseltä ei ole lähtenyt, kun paino on nytkin vain 75 kg, mutta kuitenkin about 7 kiloa sain viime kesänä pois.

Meikäläistäkin hymyilyttää. Jatkosopimus pitäisi allekirjoittaa tällä viikolla, töitä on siis tiedossa. Musiikkirintamallakin menee ihan mukavasti. Kesä tuli. Kesälomaakin on tiedossa heinä- ja syyskuussa yhteensä 3½ viikkoa. Oikeastaan menee helvetin hyvin.
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
KLIP KLIP
Sistis kirjoitti:
töitä on siis tiedossa
KLIP KLIP

Sama juttu. Tänään tuli puhelinsoitto ja kesätyöt alkavat heti juhannuksen jälkeen, aina koulun alkuun asti. Työpaikka varmistui jo toukokuussa, mutta aikataulu selvisi tänään, ja hienoa, että saan olla ihan loppuun asti. Ei harmita töihin meno yhtään.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
- Tanaan ei tunnu yhtaan vanhemmalta kuin eilenkaan, vaikka on vuoden vanhempi. Syyna ehka se, etta torstaisen ruokamyrkytyksen jalkeen tanaan on eka paiva kun olo on "ok".
- Vaansin (edellisesta johtuen) ekat gebardit tanaan sitten torstain. YEAH!!
- Aamun miittinki meni ok
- Tanaan voi sanoa, etta ens viikolla tullaan Suomeen lomalle. Hienoa!
- 2-0 (Dallas)
- 3-0 (Tsekit)

Tanaan olen siis vielakin onnellisempi kuin yleensa. Hyva paiva!

Onnea myos Helsingille!!!
 

pelikielto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Speedye kirjoitti:
En tiedä katsoitko samaa kisaa kun minä. Schumin kierrosaika silloin kun Räikkönen oli varikolla oli huippuluokkaa täydellä tankilla. Eli Schumin nopea kierros tuohon väliin varmisti kakkostila. Eli otahan selvää faktoista poju.
Jep, otin selvää uudelleen. 2 sekuntia pidempi varikkokäynti ratkaisi kakkospaikan. Eli otahan selvää faktoista trolli.
 

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Kesän ainoa pääsykoe tänään suoritettu. Nyt voi alkaa kunnolla kesäloman ja odotella tuloksia.
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
pelikielto kirjoitti:
Jep, otin selvää uudelleen. 2 sekuntia pidempi varikkokäynti ratkaisi kakkospaikan. Eli otahan selvää faktoista trolli.

Räikkösen pysähdys kesti 8,0 sekuntia ja Schumacherin 6,8. Schumacherin kierrosaika oli hänen nopeimpansa silloin kun Räikkönen meni varikolle. Eli olehan trolli hiljaa ja lopeta faktojen vääristely. Sitten olen onnellinen.
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kävin pääsykokeissa. Osasin hyvin. En tiedä, riittääkö tuo kuitenkaan opiskelupaikkaan. Parin viikon päästä tiedän. Voi olla, että riittää, voi olla, että ei riitä. Olen kuitenkin nyt ihan tyytyväinen. Kevään uurastuksen jälkeen oli hienoa huomata, että ihan oikeastikin sitä on oppinut asioita. Kyllähän se sitten vituttaa, jos/kun/jos/... opiskelupaikkaa ei tule, mutta nyt on ihan hyvä mieli. Ja tuntuupa kivalta ajatella, että ihan hetkeen ei tarvitse potea huonoa omatuntoa "liian vähäisestä lukemisesta" tai mistään muustakaan pääsykokeisiin liittyvästä. OHI ON!

Ja on tuo mieskin vaan aika kiva.
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Futiksen mm-kisapäivä oli loistava.

Symppis Aussit jyräsi lopussa Nipponeiden ohi.

Arsenalin tuleva "super"tähti Rosicky iski kaksi maalia.

Ja Italia nappasi täydet 3 pistettä kohtuu viihdyttävällä pelillä.

Hy-Vä!
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Masculine kirjoitti:
Pitää kyllä sanoa että vaikka meni tyttöystävän kanssa poikki kuukausi sitten ja sen takia ollut aika maassa , on kyllä pakko tänne ketjuun kirjoittaa siitä että aloitin 2kk sitte kunnon laihdutus kuurin ja asetin tavoitteeksi 26kg tiputuksen jouluun mennessä , ja tällä hetkellä paino on tippunut 14kg joten olo on mitä mahtavin!

Päätin tosiaan lopettaa kaiken roskan syömisen ja juomisen , sekä aloitin käymään salilla ja nyt vielä lenkkiä päälle , suosittelen kaikille.

Loistavaa, jatka samaa tahtia. Tsemppiä vaan!
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Kesälomaan on enää poronkusema, sitten en aio katsoakaan koulukirjoja tai tehdä minkäänlaista fyysistä työtä seuraavan reilun kuukauden aikana.

Ihmissuhderintamalla on harvinaisen hieno tilanne, toisin sanoen kukaan ei tietääkseni ole loukkaantunut mistään sanomisistani tai tekemisistäni.

Lisäksi kuntoilun aloittaminen on parantanut selvästi oloa. Enää ei aamuisin väsytä, niin pahasti. Pyöräily ja rullaluisteleminen on kivaa. Ja olotila on mitä mahtavin.

Lisäksi tuleva maailmanmestari aloittaa urakkansa tänään pieksämällä Kroatian.

On kiva, kun on kesä. Vaikka talvi onkin kivempi vuodenaika.
 

pelikielto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Speedye kirjoitti:
Räikkösen pysähdys kesti 8,0 sekuntia ja Schumacherin 6,8. Schumacherin kierrosaika oli hänen nopeimpansa silloin kun Räikkönen meni varikolle. Eli olehan trolli hiljaa ja lopeta faktojen vääristely. Sitten olen onnellinen.
Tulet siis olemaan hyvin surullinen vielä pitkään, poju. Hyvät kesät.
 

Rocco

Jäsen
MAHTAVAA!!! LÄMMINTÄ PITÄÄ!!!

Kun Suomen talvi on 11 kuukautta pitkä, on hemmetin hienoa että välillä voi lähteä t-paidalla ja sortseilla ulos.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Hienoa, että loppuviikosta pitäisi viiletä hiukan.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Tuli sitten hankittua se wlan-modeemi ja nyt on herkku surffata sohvalla samalla kun katselee brassien peliä.

Voi tätä onnen päivää!
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Päätimme paremman puoliskon kanssa etsiskellä yhteisen kämpän ja laittaa kamat yhteen.

Kyllä mä olen koko ajan - tai sen reilun vuoden mitä se on mua jaksanut katella - tiennyt että tossa se minulle paras nyt sitten on, mutta onhan se iso askel, varsinkaan kun itse en ole kenenkään kanssa aiemmin laittanut hynttyitä yhteen.

Mutta on hyvä fiilis!
 
Reissua taas tiedossa. Tuli jo varattua lennot Pariisiin. Velipojan kanssa mennään ens kuussa kattomaan formula ykkösiä magny coursiin. Niitä on tullut seurattua pikkunappulasta asti, kun Senna ajoi. Ja vihdoin pääsee paikanpäälle. Aika omatoimi matka tuo on, mutta halapaa ja aikaa on monta päivää sekoilla siellä.
 

Habs16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saipa
Loma alko just, aurinkoa, pari pientä ulkomaan reissua viikon sisällä tiedossa, kavereita mukana, jalkapallon MM, ja voitin bingossa vielä tänään 70€. Aika jees...
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Habs16 kirjoitti:
voitin bingossa vielä tänään 70€. Aika jees...
Jaa tuo luku nimimerkissäsi onkin syntymävuotesi.

Kolme yötä lomaan, yksi konttoripäivä. Ei haittaa edes tuo sietämätön helle!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös