Voi. Ite menin lääkäriin kesällä 2002 jatkuvan huimauksen vuoksi ja syy todellakin oli jumittavat paikat + nikamalukot.Voisikohan johtua ihan vaan jumissa olevista niskoista?
P.S.: Niska. Ei niskat.
Voi. Ite menin lääkäriin kesällä 2002 jatkuvan huimauksen vuoksi ja syy todellakin oli jumittavat paikat + nikamalukot.Voisikohan johtua ihan vaan jumissa olevista niskoista?
Onko tietoa, voiko lapsena sairastettu aivokuume aiheuttaa vanhemmalla iällä mielenterveysongelmia?
En osaa sanoa tuohon juuta enkä jaata, mutta liittyykö tämä mitenkään siihen mitä olet naisasiat-ketjussa viimeaikoina puinut?
Ehkä ei liity, mutta minulla on tapana aina laskea 1+1 asioita..
Kannattaa mennä ihan oikeaan lääkäriin. Mun olkapäävaiva täyttää kohta vuoden. Välillä liikettä on enemmän, välillä vähemmän. Kuntoutuminen on joka tapauksessa pitkä prosessi, mutta oikealla hoidolla ei ainakaan tilanne huonone. Et halua jäätynyttä olkapäätä, trust me.Kuinka helposti olkapään kiertäjäkalvo voi pamahtaa paskaksi?
Otin nimittäin tuossa pari päivää sitten kaapista teippiä jossain ihmeellisessä asennossa, ja olkapäästä kuului naps. Sen jälkeen tuo on ollut todella kipeä, ja välillä ei nouse edes vaakasuoraksi asti.
Metin vain kun vanhemmillani on molemmilta leikattu kyseinen kiertäjäkalvo, joten jos se olisi jokin sukuvika.
Helvetillinen ihon kutina, mikä alkoi uudenvuoden aattona. Lähinnä vaiva on selässä kun sitä ei voi itse helposti voidella. Jalkapohjat oli myös ihan helvetillisen kipeät - hyvä että kävellä pystyi. Niitä kun voiteli eri voiteilla helpotti vaiva. Selän kutina taasen ei.
Mikä avuksi?
Onkohan kuinka noi solisluun murtumat parantuneet? Itsellä murtui tuossa kolmisen kuukautta sitten lätkäpelissä. .
Eli onko mitään kotihoitokeinoja aknen hoitoon olemassa? Minua on jo muutaman vuoden vaivannut finnit ja olen vain normaalilla kasvojen pesulla (2x päivässä) yrittänyt saada ne häviämään, mutta ei onnistu. Nyt kysynkin, että miten Jatkoaikalaiset ovat selättäneet tuon "taudin"?
En tiedä mihin ketjuun kuuluisi, mutta kysyn nyt täällä.
Eli onko mitään kotihoitokeinoja aknen hoitoon olemassa? Minua on jo muutaman vuoden vaivannut finnit ja olen vain normaalilla kasvojen pesulla (2x päivässä) yrittänyt saada ne häviämään, mutta ei onnistu. Nyt kysynkin, että miten Jatkoaikalaiset ovat selättäneet tuon "taudin"?
Onko kenelläkään kokemuksia pohje-ongelmista?
Joten onko kenelläkään kokemuksia tuosta? Ja kuinkahan kauan mahdollisesti on kipeänä?
On kokemusta, paljonkin. Liikuntaa harrastaessa tuollaisen saa helposti, kun ei lämmittele kunnolla. Kännissä riittää joku kunnon ponnistus, jota ei välttämättä edes huomaa tehneensä. Seuraavana päivänä lihas on jumissa ja juuri tuolla kuvailemallasi tavalla kipeä. Diklofenaakki (Voltaren) auttaa kyllä. Sirdalud (lihasrelaksantti) on myös kova sana, jos sellaisia sattuu olemaan käsillä. Omalla kohdalla tuollaiset ovat kestäneet pari-kolme päivää, tapauksesta riippuen.
Ok, hyvä tietää. Emmä taida jaksaa lähtee hollantilaiseen apteekkiin arpomaan noita lääkkeitä...
Älä nyt vain oikeasti mene itse repimään luomea irti.