Ihan mielenkiinnosta kuulisin korvaajat Liigasta näille pelaajille. Ainakin alivoiman suhteen tuntuisi olevan niin, että nyt se on huikeaa, kun KHL-pakit luutivat maalin edustaa. Viime vuonna siellä oli perseilemässä jyssymarttisia ja tommikivistöjä ja sen myötä alivoima oli hyvin heikkoa. Tämä korostui erityisesti finaalissa, ku rybyt takoivat yli 50 prosentin teholla limppua verkkoon.
Joopa joo ja just. Yhdessä pelissä meni alivoima päin pyllyä monen sattuman kautta niin sen perusteella dissaat koko kisojen alivoiman. Mitenkäs Rinne? Olisiko pitänyt jättää tänä vuonna pois koska rybyjä vastaan oli finaalissa heikko torjuntaprosentti? Mitä tulee tuohon tämän hetkiseen alivoimaan niin näkisin niin että ei siellä näiden huikeiden KHL-pakkien hirveästi ole edes tarvinnut maalinedustaa luutia kun siellä myös hyökkääjät tekevät helvetin hyvää duunia alivoimalla, etupäässä Komarov ja Kemppainen.
Jos nyt jotain korvaajia pitää heitellä niin heitellään sitten tämän kerran.
Aaltonen - Kim Hirschovits, molemmat taiteilijoita jotka välillä väläyttävät mutta asenne monesti perseestä. Molemmat pystyvät henkilökohtaisilla suorituksilla pelejä ratkaisemaan, suuntaan tai toiseen.
Immonen - Jukka Peltola, siinä ainakin tulisi roimasti lisää parannusta alivoimaan. Immonen on ollut sysipaska myös hyökkäyssuuntaan niin ei kyllä laskua tapahtuisi tuossakaan vaihdossa siihenkään suuntaan.
Kontiola - lähes kuka vaan SM-liigasta korvaisi tällä hetkellä Kontiolan. Todella surkea pelaaja(nimenomaan tällä hetkellä). Otetaan hänen paikalleen vaikka joku laituri niin pysyy pelipaikkojen osalta balanssissa. Toisaalta Suomella on tällä hetkellä centteritilanne sen verran huono että niitäkin voisi yhden ottaa lisää. Saat itse valita.
Jaakola - Lasse Kukkonen, Kumman itse valitsisit jos molemmat olisivat täysin terveinä?
Ohtamaa - myös Ohtamaa on ollut mun mielestä erittäin heikko, varsinkin omassa päässä jatkuvasti huonoja ja vääriä ratkaisuja. Hukkaa myös omaa miestään jatkuvalla syötöllä. Ei vaan riitä, joten tuohonkin on todella paljon vaihtoehtoja SM-liigasta. Heitetään siihen nyt sitten vaikka Teemu Aalto. Hoitas varmaan oman pään ainakin yhtä hyvin ja toisi huomattavan lisän myös ylivoimaan hurjan laukauksensa ja kätisyytensä ansiosta.
Vihaan näitä pelaaja pelaajalta vertailuja koska katson mielummin joukkuetta kokonaisuutena. Siinä nyt nopeasti joku hahmotelma kuitenkin.