Tottakai JA:n keskustelun moderointi on ainakin pääosiltaan puolueetonta.
Jokaisen joukkueen kannattajilla on suunnilleen sama osuus moderaattorien edustuksessa eikä tietenkään mitään HPK-maf*aa ole olemassa.
Tietysti se on (valitettava?) totuus, että anti-jokerius on trendikästä ja sitä ilmenee varmaan modetiimissä lähes yhtämoisella prosentilla kuin taviskirjoittajien keskuudessakin. Tämän seurauksena eräät Jokerifanit ovat kokeneet tulleensa epäreilusti kohdelluiksi.
Omaan pelikieltooni johtanut tilanne oli ns. vitsi. Sarkasmia, ironiaa. Tietysti se on aina helvetin helppo jälkeenpäin laittaa kaikki ironian piikkiin, joten enpä selittele enempää. Jos kuitenkin itse olisin ollut mode kyseisessä tilanteessa niin olisin tajunnut heiton vitsiksi viimeistään luettuani kyseisen kirjoittajan toisen viestin samaiseen ketjuun. Se missä puhuttiin raktoreista jne.
Olisi tietysti allekirjoittaneelta ollut suotavaa käyttää hymiötä selvittääkseeni viestin tarkoitusperän, mutta enpä käyttänyt.
Jos jostain modetiimille pitäisi palautetta antaa niin huumorintajuttomuus on ilmeisen yleinen pahe kyseisessä kaartissa. Toki tiettyjen joukkueiden tiettyjen kirjoittajien (esim. ervatsalo, Carlos) päivästä toiseen jatkuvat provot menevät huumorin piikkiin, mutta muilta sitä ei välttämättä hyväksytä samalla prosentilla. Ervan pelikielto taisi olla lähinnä jonkinlaista myöhäistä todistelua puolueettomuuden puolesta.
Tässä kun olen pelikieltoani kärsiessä lukenut siihen kohdistuneita viestejä niin on luonnollisista syistä ollut mahdotonta puolustaa itseään. Näin jälkikäteen haluankin sanoa, että hyväksyin pelikieltoni, joten kaikki "ihan turhaan itkee, sehän itse pelikieltoa pyysi" -viestit olivat turhia. En minä itkenyt. Minä tyydyin tilanteeseen (pl. hymiöillä varustettu yv-kuitti modeille).
Kuitenkin, tätä palstaa valvovat modet ansaitsevat enemmän plussia kuin miinuksia, joten tyytyväinen täytyy kokonaisuutta katsoen olla.
Kiitos siitä.