Master God
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pallokerho
Re: Sarkasmifiltteri Jatkoaikaan?
Sisälukutaito ei taida kuulua espoolaisten vahvimpiin osa-alueisiin.Viestin lähetti Daespoo
Ahaa eli aloit keksimään mahdollisia syitä miksi minä ajattelin että modet ovat tarpeettoman aggressiivisa. Hassua, näytti aika vahvasti siltä että perustelit vain moderaattorien käytöstä. Mutta jos sinä sanot että näin ei ole ja että kyseessä oli vain 'lipsahdus'...
HPK:n talousasioista puhuttiin kauan aikaa sitten ry-oy -ketjussa, mutta cobol ei vaivautunut silloin esittämään näitä faktojaan, piti avata iltalehtimäiseen tyyliin oma ketju. No, ehkä se oli vain sattumaa, että ketju avattiin vuorokausi tämän toisen ketjun avaamisen jälkeen. Ehkä sekin oli sattumaa, että ketjun avaus oli lähes kopio omasta ketjunavauksestani "peilikuvana." Hassuja yhteensattumia :)Ehkä se sinusta vaikutti kostotoimenpiteeltä, minusta se oli normaali kirjoitus HPK:n taloustilanteesta. Yritätkö kenties vihjata että HPK:n talousasioista ei saa keskustella kun vasta tietyn ajan kuluttua Jokerien vastaavien asioiden keskustelun päättymisestä? Eli sovitaanko että ensi vuonna avataan ketju vaikka 5 päivää Jokeri-ketjun jälkeen?
Avataan nyt sitten, kun kerran olet niin mieltynyt näihin äänestyksiin.Heh, koville ottaa vieläkin näköjään. Mikset avaa itse, vai pelkäätkö kenties tulosta?
Syyttelyyn? Siihen faktaan, että jotkut käyttäjät väittävät moderoinnissa vallitsevan HPK-mafian?Se liittyi sinun salaliitto-teorioista syyttelyyn, etkö huomannut?
MOT. (ks. yllä)Taisin jo todeta että minulla ei valittevasti ole aikaa eikä edes halua lähteä Hämeenlinnaan. Sorry.