Onko JA:n keskustelupalstan moderointi puolueetonta?

  • 7 308
  • 126

Onko Jatkoajan keskustelupalstan moderointi puolueetonta?

  • Kyllä

    Ääniä: 96 48,5%
  • Ei

    Ääniä: 83 41,9%
  • En kommentoi

    Ääniä: 19 9,6%

  • Äänestäjiä
    198

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Modet

Tiedustelisin kuinka kummassa voi olla mahdollista, että HPK:n talous -ketjuun kirjoittanut nimimerkki 'Cimo' sai pelikiellon täysin mitättömästä heitosta, mutta hänen jälkeensä saman toistaneet - mm. allekirjoittanut Mike - eivät saaneet yhtään mitään.

Missä menee linja ja onko täällä jossain mahdollisesti nähtävillä joku taulu, josta kävisi ilmi kuka saa mistäkin mitäkin ja ilmeisesti ihan pelkästään nimimerkkinsä luoman mielikuvan perusteella.

Helvetin säälittävä tapaus. Ensinnäkin tuo cimon - menikö Tommykin? - pelikielto oli todella säälittävä verratuna moniin sormien läpi menneisiin juttuihin ja toisekseen on vielä säälittävämpää, että samat säännöt eivät koske kaikkia vaan pelikiellot vedetään aivan hatusta.
Kun linja on valittu, niin linjan olisi syytä pitää. Tämä tarkoittaisi toki myös sitä, että pelikiellossa ovat silloin tällöin ns. "kuningaskirjoittajat", mutta omapahan on valintanne.

cimon tapaus oli naurettava, ihan vitun säälittävä. Hävetkää edes.

PS: co'ool, cool, c'o,ool
 

Timi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit - Schalke 04
Mielestäni koko ketju oli loppujen lopuksi melko typerä. Aihe olisi ollut todella mielenkiintoinen, mutta tämä mafia-juttu ja sen jälkeen kaikki, jotka tulivat sinne jauhamaan turhia viestejä, pilasivat sinällään varsin mielenkiintoisen aiheen. Pelikieltoja olisi voinut antaa enemmänkin. Ainakin minusta jotkut nimimerkit esittivät niin lapsellista tekstiä siinä ketjussa.

On kyllä totta, että kaikki pelikiellot eivät ole olleen linjassa, mutta sellaista sattuu. Kaikki pelikiellot joita olen jossain mielessä seurannut, ovat olleet ehdottomasti oikeutettuja, tosin aina ei ole napsahtunut pelikieltoa, vaikka mielestäni niin olisikin voinut tehdä.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Täysin samaa mieltä Miken kanssa. Paljon on aikaisemmin mennyt läpi sormien ja nyt tulee pelikieltoa noin mitättömästä pikkuheitosta, joka taisi olla vieläpä ihan huumorilla tehty! Tommyn pelikielto on myös naurettava, tosin tuskin se häntä paljoa liikuttaa, koska Tommy ei tänne paljoa seuraavan kuukauden ajan kirjoittele ;)

uuh! He tekevät sen itse...
 

JanJ

Jäsen
Re: Modet

Viestin lähetti Mike
Tiedustelisin kuinka kummassa voi olla mahdollista, että HPK:n talous -ketjuun kirjoittanut nimimerkki 'Cimo' sai pelikiellon täysin mitättömästä heitosta, mutta hänen jälkeensä saman toistaneet - mm. allekirjoittanut Mike - eivät saaneet yhtään mitään.
Nyt en ole tässä modena, joten menee spekuloinniksi.
Mutta eikös se mene niin, että kun toistaa saman rikkeen monta kertaa, rangaistuksen pitääkin koventua?

Helvetin säälittävä tapaus. Ensinnäkin tuo cimon - menikö Tommykin? - pelikielto oli todella säälittävä verratuna moniin sormien läpi menneisiin juttuihin ja toisekseen on vielä säälittävämpää, että samat säännöt eivät koske kaikkia vaan pelikiellot vedetään aivan hatusta.
Tommy taas on saanut pelikieltoa jo muutaman kerran. Periaatteessa ikuinen kieltokin olisi sopinut skaalaan.

Kyllä nuo jutut on mietitty tarkkaan ja moderaattoreilla on käytössä ns. seurantajärjestelmä jonne kirjoittajien rikkeet tilastoituu. Kun niitä tarpeeksi on, tulee sitten penalttia.

Mutta tämä epävirallisena kantana näin pikaisesti.

Mike ja Ikijokeri, tiedän että te yleensä tuuletatte angstit siellä FF:ssä. Nyt kun se on sulki, toivottavasti ette ota tätä omaksi "uuh, se kovenee, he tekevät sen itse, mikko_alatalo.jpg" kanavaksi...
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Mike

Määrittele "kuningaskirjoittaja".

Itse tuota Hämeenlinnan kohuketjua lukeneena ihmettelen eniten sitä perustelemattomien ketjussa sinkoilleiden syytösten määrää. Vai olivatko ne syytöksiä ollenkaan? Oliko monessa tapauksessa kuitenkin kyse a.o. "pakinoitsijan" vapaudesta esittää itsensä ja samalla ympäröivä maailmankuva narrimaisena pelleilynä?

Ja tuon jälkeen olisi ihan kiva, jos joku kertoisi minulle että mitä minä tuossa tarkoitin?
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Re: Re: Modet

Viestin lähetti JanJ
Nyt en ole tässä modena, joten menee spekuloinniksi.
Mutta eikös se mene niin, että kun toistaa saman rikkeen monta kertaa, rangaistuksen pitääkin koventua?



Minäkin olen vittuillut monta kertaa. Tätä voi tiedustella esimerkiksi HIFK:n kannattajilta, joilta on - UUH, vieläkin naurattaa - pahimmilta urpoilta tullut jopa henkilökohtaisuuksiin meneviä säälittäviä uhkailuja yv:n puolella asian tiimoilta.
Sekään ei minua haittaa yhtään. Kuuluu asiaan siinä missä kaikki muukin ja itse olen päivää piristääkseni heitä hyppyyttänyt ihan tarkoituksella ja varta vasten, mutta tämä linja..

Väitän kirkkain silmin, että olen sylkenyt kaikkien silmille noin kolme kertaa enemmän kuin cimo koskaan on tehnyt ja hän sai lausahduksestaan pelikiellon, moni muu ei vastaavista sanoista saisi koskaan. Ja joo - tässä asiassa tiedän olevani 100% oikeassa.
Esimerkkejä löytyy vaikka kuinka paljon.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Re: Mike

Viestin lähetti Predator
Määrittele "kuningaskirjoittaja".


No lähinnä meinasin näitä palstalle erottamattomasti kuuluvia kirjoittajia, ns. pitkän linjan jatkoaikalaisia.
Esim. Sinä et olisi saanut cimon asemassa pelikieltoa, enkä minäkään. Se on ihan saletti.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Re: Re: Modet

Viestin lähetti JanJ
Mike ja Ikijokeri, tiedän että te yleensä tuuletatte angstit siellä FF:ssä.

Tiedät väärin. En kirjoita FF:ään noita viestejä. Minä keskustelen siellä jalkapallosta samaan sävyyn kuin täällä kirjoitetaan jääkiekosta.
Ehkä monelta on jäänyt huomaamatta, että siellä on myös asiallisia juttuja siinä lomassa kun on seurattu ainoastaan vapaata ja futiskuvia -osastoa. Tämä tietämättömyys taas herättää kysymyksen, että kenellä niitä perversioita sinne suuntaan onkaan ja miksi siellä käydään..
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
hmm selvisikö se Daespoon esittämä kysymys, eli ketkä moderaattorit toimivat noinkin nopeasti ja antoivat ensimmäisen ultimaatumin. Ainakin ketjun sulkeva viesti ei varsinaisesti sitä kerro, enemmänkin vain vetoaa säännöstöön "asianomaiset ovat jäävejä" tms.

Kuitenkin mielestäni herää selkeä kysymys minkä takia ko. ketjut ja niissä ilmoitetut tiedot ovat selkeästi eriarvoisia, minkä takia jokerien ketjussa ilmoitettuihin "faktoihin" ei vaadittu samalla intensiteetillä vastausta kuin cobolin väitteisiin.

Ehkä kyse ei ole varsinaisesti HPK-mafiasta vaan maaseutu vs. tzaddi -mafiasta jossa Jokerien haukkumista katsotaan enemmän ansioksi kuin negatiiviseksi puoleksi.

Kun kysymyksiä esitetään niihin on yleensä parempi vastata julkisesti eikä kieltää kysymysten esittämistä. Mielestäni mikään lähdesuoja ei estä vastaamasta Daespoon alkuperäiseen kysymykseen tai siihen että miksi jokerien taloutta koskevan ketjun epämääräiset faktat eivät joutuneet samaan syyniin kuin cobolin väitteet.

mutta loppujen lopuksi mielenkiintoisin kysymys on se että miten joillain voi oikeasti mennä herne noin pahasti nenään siitä että oman suosikkijoukkueen taloutta arvostellaan, ihankuin se jotenkin koskisi sen esityksiä jäällä...
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ihan vaan kysymys, että minkä takia pitää tieten tahtoen kerjätä pelikieltoa? Oli kuinka kuningas-, presidentti-, päällikkö- tai orjakirjoittaja hyvänsä... kai se sitten on vaan sitä, että jotkut tahtovat kasvattaa omaa egoaan sillä, että uskaltavat vittuilla julkisesti keskustelupalstalla.

Cimo ja Tommy tulivat mielestäni tieten tahtoen kerjäämään verta nenästään ja vaativat itselleen pelikieltoa. Anteliaat modet sitten antoivat. Toisekseen, Tommy on Jatkoajan neljänneksi ahkerin kirjoittaja, pitkän linjan jatkoaikalainen. Eli kyllä nuo säännöt koskevat ihan yhtä lailla kaikkia. Jokseenkin on kyllä totta, että enemmän kirjoittaneet antavat itsestään pidemmän päälle positiivisemman kuvan, jos kirjoittavat 94% viesteistään asiallisesti verrattuna henkilöihin, jotka kirjoittavat vähemmän ja 70%.sti vain vittuilu-/ provosointi-/ pelleilyviestejä.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Viestin lähetti Sistis

Cimo ja Tommy tulivat mielestäni tieten tahtoen kerjäämään verta nenästään ja vaativat itselleen pelikieltoa.

"Yksi sana: HPK-mafia.

(Jään odottelemaan pelikieltoa)"

Siinä se Cimon viesti. Pahempaa ei ole Jatkoajassa nähty menevän läpi sormien?
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Re: Re: Modet

Viestin lähetti JanJ


Mike ja Ikijokeri, tiedän että te yleensä tuuletatte angstit siellä FF:ssä.

ei pidä paikkaansa, sillä Minulla ei ole edes tunnuksia ko. foorumille. Myönnän lukevani ff:ää lähes päivittäin ja ehkä olen sieltä jotain vaikutteita saanutkin, mutta ole huoleti, JanJ, en aio käyttää noita uuhheja ja kovenemis-juttuja täällä, koska niiden paikka ei todellakaan ole täällä.
 
Viimeksi muokattu:

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Mike
"Yksi sana: HPK-mafia.

(Jään odottelemaan pelikieltoa)"

Siinä se Cimon viesti. Pahempaa ei ole Jatkoajassa nähty menevän läpi sormien?

Cimo tulee tuossa viestissään tieten tahtoen provoilemaan. Hän ei kirjoita viestissään mitään, jossa antaisi uutta käynnissä olevaan keskuteluun. Lopuksi hän sanoo jäävänsä odottamaan pelikieltoa, eli hän selkeästi tietää tehneensä väärin ja tehneensä sen vieläpä tarkoituksellaan.

Pelikielto on siis aiheellinen. On totta, että jotain pahempaa on varmasti mennyt läpi sormien tai ohi korvien (tai pikemminkin silmien), mutta se ei poista sitä tosiseikkaa, että Cimon tekemä provo oli tehty täydessä ymmärryksessä ja että tarkoituksellisesti rikottiin sääntöjä.
 

Jet-Ace

Jäsen
Viestin lähetti Mike
"Yksi sana: HPK-mafia.

(Jään odottelemaan pelikieltoa)"

Siinä se Cimon viesti. Pahempaa ei ole Jatkoajassa nähty menevän läpi sormien?

Olet näillä kirjoituksillasi aivan samanlainen pelle kuin pelikiellonkin saanut kirjoittaja. Todennäköisesti olet tallella kirjoitusoikeuksiesi kanssa siitä syystä, että sinä osaat halutessasi myös kirjoittaa. Tänään ole ollut lähinnä säälittävä hölmö.

Luuletko tosiaan olevasi joku erikoinen henkilö? Paskan mukana muutut myös itse paskaksi.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Re: Re: Mike

Viestin lähetti Mike
No lähinnä meinasin näitä palstalle erottamattomasti kuuluvia kirjoittajia, ns. pitkän linjan jatkoaikalaisia.
Esim. Sinä et olisi saanut cimon asemassa pelikieltoa, enkä minäkään. Se on ihan saletti.

Äläs Mike yleistä.

Minä olen ollut verbaalisilla tukkanuottasilla nimenomaan hämeenlinnaispohjaisen moden kanssa ja väitän että tuo historian pimeydessä tapahtunut "asia" vaikuttaa edelleen tiettyihin palstan asioihin. En minä siitä mitenkään ylpeä ole, mutta tuossa kuvailemassani tapauksessa minulle annettiin penalttia (lievintä mahdollista kylläkin, siis huomautus) syystä, jota en vieläkään täysin sulata. Täällä kuitenkin palloillaan tuomareitten laatimien sääntöjen puitteissa, joten on parasta vaan katsoa vierestä kun raitapaita luistelee toimitsijoiden eteen ja näyttää käsimerkeillä, että äijä suihkuun nyt. Vai?
 

seisnauraa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit + muut kestomenestyjät
Pitkään olen minäkin lukenut, että Jatkoaikaa pyörittäisi jotenkin HPK-myönteinen tiimi, mutta en ole jaksanut siihen uskoa. Kyllä minä nyt viimein tein, kirjoituksista päätellen monen muun tavoin, päätelmän, että kovin heppoisin perustein penaltia napsahti. Niin, siis HPK 'vastaisesta' lausahduksesta. Karmivan HPK vastainenhan se lausahdus oli... ;)

Selittäkää joku enemmän asiasta tietävä, miksi HPK-mafiasta, napsahti penalti? Satuttiko se jotenkin enemmän, kuin Jokereitten/EI-HPK:n niskaansa saama kirjoittelu. Ja ketä se satutti, jos/KUN satutti? Moderaattoreitako, koska penalti napsahti, vai arvioivatko moderaattorit 'HPK-mafian' jotenkin haitalliseksi ilmaukseksi Jatkoaikaan? Kertokaa! Uskallan väittää, että ei Jokeri-Mafiasta olisi tullut edes varoitusta, sen verran kovaa tekstiä muutamassa ketjussa Jokereita päin heitetään.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti seisnauraa
Selittäkää joku enemmän asiasta tietävä, miksi HPK-mafiasta, napsahti penalti? Satuttiko se jotenkin enemmän, kuin Jokereitten/EI-HPK:n niskaansa saama kirjoittelu. Ja ketä se satutti, jos/KUN satutti? Moderaattoreitako, koska penalti napsahti, vai arvioivatko moderaattorit 'HPK-mafian' jotenkin haitalliseksi ilmaukseksi Jatkoaikaan? Kertokaa! Uskallan väittää, että ei Jokeri-Mafiasta olisi tullut edes varoitusta, sen verran kovaa tekstiä muutamassa ketjussa Jokereita päin heitetään.

Edelleen, se HPK-mafia tuskin oli pelikiellon aihe, vaan:

1. Kirjoittajat kirjoittivat täysin sisällöttömän viesti, jossa ei ollut mitään annettavaa keskusteluun. Tämä on jo kiellettyä. Viesti oli siis chattiviesti.

2. Viestin hyvin pieni sisältö oli provosoiva. Tämä on kiellettyä.

3. Kirjoittajat tiesivät tehneensä väärin, ja 'pyysivät' pelikieltoa. Eli teko oli tehty täysin ymmärryksissä ja tarkoituksellisesti.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Viestin lähetti Jet-Ace
Olet näillä kirjoituksillasi aivan samanlainen pelle kuin pelikiellonkin saanut kirjoittaja. Todennäköisesti olet tallella kirjoitusoikeuksiesi kanssa siitä syystä, että sinä osaat halutessasi myös kirjoittaa. Tänään ole ollut lähinnä säälittävä hölmö.

Pelikiellon saaneelta kirjoittajalta voidaan etsiä niitä 'pelle' -viestejä kamman kanssa ja siltikään ei taida löytyä juuri yhtään.
Ehkä olen tänään ollut säälittävä hölmö, mutta minua vituttaa kaikessa elämässä jos joku asia menee päin persettä ja tämä mielestäni meni.
Ja ei ole kyse siitä että minulla olisi jotain henkilökohtaista tässä mukana. En tunne Cimoa ja minulle on näin ollen ihan yksi lysti vaikka tuomitsisitte hänet sähkötuoliin. Minä kyselen nyt tehtyjen päätösten linjaa suhteessa aikaisempiin.

Viestin lähetti Jet-Ace
Luuletko tosiaan olevasi joku erikoinen henkilö? Paskan mukana muutut myös itse paskaksi.

En luule ja olen ihan mielelläni paskaa. Ruma on kaunista. Sen verran kuitenkin tiedän, että itse olen kirjoittanut tuhat kertaa enemmän provoa kuin tänään nähtiin missään, mutta en ole koskaan saanut pelikieltoa siitä hyvästä - eikä moni muukaan vastaavasta.
Joku tuossa ko. ketjussa selvästikin otti jotakin kovaa sydänalasta kun piti moisiin toimenpiteisiin ryhtyä.

Preda: En väittänytkään, ettet olisi ollut nuottaisilla. Koko homma koskee ainoastaan sitä kuinka pienestä asiasta nyt oli kysymys. Ei päätä, ei häntää.
 

seisnauraa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit + muut kestomenestyjät
Viestin lähetti Sistis
Edelleen, se HPK-mafia tuskin oli pelikiellon aihe, vaan:

1. Kirjoittajat kirjoittivat täysin sisällöttömän viesti, jossa ei ollut mitään annettavaa keskusteluun. Tämä on jo kiellettyä. Viesti oli siis chattiviesti.

2. Viestin hyvin pieni sisältö oli provosoiva. Tämä on kiellettyä.

3. Kirjoittajat tiesivät tehneensä väärin, ja 'pyysivät' pelikieltoa. Eli teko oli tehty täysin ymmärryksissä ja tarkoituksellisesti.

No on se sitten kumma, että pidemmät provotukset menevät läpi (Kyllä! Jokainen JA:ta vähänkään enemmän seuraava, löytää varmasti aivan omin avuin provoja). Eli siis lyhyet provot on jotenkin pahempia, vai? Ja jos viestin loppuun muistaa vielä laittaa modeja (tai ketä lie) nuoleskellen huomautuksen 'Esitän tämän kysymyksen puhtaasti hypoteettisessa mielessä, joten älkää tulkitko tätä provokaatioksi.', niin kaikki on hyvin!? Eli jos tietää tehneensä väärin, mutta anteeksipyydellen pahoittelee viestiään, niin ei siinä mitään.

Minun henkilökohtainen mielipide on, että olipa provo lyhyt tai pitkä, ei se provosta muuksi muutu. Ja mitä chat-viesteihin tulee, niin niitä on moninaisissa ketjuissa erinäinen määrä. Esim. pelien otteluseurannat on monesti täynnä lyhyitä viestejä, joissa ilmoitetaan moneen kertaan samoja tuloksia. Niin ja listastasi kun katson, näyttäisi lyhyet chat-viestit olevan pannassa. Onpahan kerrassaan linjatonta toimintaa, vai mistä kiikastaa?
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Seisnauraa:

Kyllä olet oikeassa. Provoja löytyy muualtakin, siinä olet aivan oikeassa.

Mutta edelleen pysyn kannassani. Nuo viestit täyttävät pelikiellon kriteerit noiden edellä mainitsemieni perusteiden takia. Jatkoaikaa tai mitään muutakaan foorumia ei voitaisi moderoida ollenkaan, jos otettaisiin tällaiinen linja:

"Ei me nyt voida antaa tästä penaltyä, kun viime viikon SaiPa-KalPa-ketjussa oli vielä pahempi juttu, josta ei annettu pelikieltoa. Ja toissa kesänä siinä Kullaan Lihaksen konkurssi-ketjussa oli vielä pahempi provosointi. Ei taideta voida antaa enää pelikieltoja koskaan."

Terve! Poistun katsomaan 007 ja Elä ja anna toisten kuolla-leffaa...
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Minua kiinnostaisi miksei se ole rangaistavaa jos avaa ketjun pelkästään provotakseen? Modet heittivät kuitenkin lukkoon samantien ketjun "Jokereista HPK:n farmijoukkue", mutta muuten asiaan ei reagoitu. Mielenkiintoista sinänsä, koska avaaja oli HPK:n fani. Herää väkisinkin kysymyksiä...
 
Viestin lähetti Footless
Minua kiinnostaisi miksei se ole rangaistavaa jos avaa ketjun pelkästään provotakseen? Modet heittivät kuitenkin lukkoon samantien ketjun "Jokereista HPK:n farmijoukkue", mutta muuten asiaan ei reagoitu. Mielenkiintoista sinänsä, koska avaaja oli HPK:n fani. Herää väkisinkin kysymyksiä...

Höpö, höpö. Kyseiseltä kirjoittajalta poistettiin pysyvästi kirjoitusoikeudet. Sitä ei edes kirjoitettu ilmoituksiin. Moderaattorit eivät ole ilmoitusvelvollisia ratkaisuistaan. Älä siis puhu roskaa ilman, että tiedät asioista.


Moderaattorit
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Viestin lähetti Moderaattorit
Höpö, höpö. Kyseiseltä kirjoittajalta poistettiin pysyvästi kirjoitusoikeudet. Sitä ei edes kirjoitettu ilmoituksiin. Moderaattorit eivät ole ilmoitusvelvollisia ratkaisuistaan. Älä siis puhu roskaa ilman, että tiedät asioista.


Moderaattorit
Olen pahoillani. Olen kuvitellut että kaikki poistot ja rangaistukset julkaistaan, niinhän suurimmassa osassa tapauksia on menetelty. Sittenhän asia on selvä, ja pyydän anteeksi edellistä viestiäni.
 

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Viestin lähetti Footless
Modet heittivät kuitenkin lukkoon samantien ketjun "Jokereista HPK:n farmijoukkue", mutta muuten asiaan ei reagoitu.

Jos modeja on enemmän kuin kymmenen - kuten lienee - on vain inhimillistä, ettei betoniin valettua, vatupassin tarkkaa ns. "yhtenäistä linjaa" voi löytyä. Näissä olosuhteissa tämä saitti on modepolitiikassakaan ollut kuitenkin jopa hämmästyttävän johdonmukainen.

Ja mitä tulee ketjuun "Jokereista HPK:n farmijoukkue", ei siinä olisi mitään tolkkua. Se, että JyP on Tapparan farmi on selvää, koska jossainhan Tapparan pelaajien on kahvaaminen opittava. Sen sijaan Jokerit ei kykene opettamaan HPK:n pelaajille mitään sellaista, mitä oikeassa jääkiekossa tarvitaan. Tähän hymiö.
 

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Viestin lähetti Moderaattorit
Höpö, höpö. Kyseiseltä kirjoittajalta poistettiin pysyvästi kirjoitusoikeudet. Sitä ei edes kirjoitettu ilmoituksiin. Moderaattorit eivät ole ilmoitusvelvollisia ratkaisuistaan. Älä siis puhu roskaa ilman, että tiedät asioista.

Tässä tapauksessa olisi erityisesti ollut hyvä ilmoittaa julkisestikin Wickedclownin poistuneen ajasta ikuisuuteen. Olisivat kaikki nähneet saman tien, että HPK:nkin kannattajia sakotetaan tyhmyydestä samoin kuin muidenkin. Sillä tavalla järkevämpien ihmisten illuusiot HPK-mafioista saadaan kumottua, eikä vain kieltämällä mafian olemassaolo.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös