Kulmadivaani
Jäsen
Se on vaan fakta, että Ovie murtuu näissä tosi peleissä. Helpoissa höntsä peleissä tekee kyllä niitä maaleja.
Tästä olisi mukava kuulla lisää.
Se on vaan fakta, että Ovie murtuu näissä tosi peleissä. Helpoissa höntsä peleissä tekee kyllä niitä maaleja.
Olen täysin muistikuvani varassa, mikä ei aina paljon merkkaa. Ylhäältä päin kuvatusta hidastuksesta tämän screenshotin nappasin muistiini. Siinä pulikka oli kiinni tolpassa ja pulikka on kentän suunnassa eteenpäin taipunut niin, että sen pää näkyi ja pulikka oli siis kokonaan pois reiästä. Tuossa yhteydessä ainakin meidän kisastudiossa tulkinta oli yksimielinen.Oliko se pulikka noussut kokonaan? Miten teit tämän tulkinnan?
Nichushkinin lisäksi itse miettisin esim. Kuleminin nostamista kahteen ylimpään ketjuun. Taitojen puolesta kaukana Radulovista tai Seministä, mutta työmoraali ja puolustusinto sen sijaan erittäin korkealla tasolla slaavipelurille. Toisi kummasti tasapainoa ylimpiin ketjuihin. Jonkun on kuitenkin tehtävä se likainenkin työ ketjussa. Kuleminilla on vielä historiaakin Malkinin kanssa pelaamisesta, joten kemiat voisivat kohdata nopeastikin.
Tästä olisi mukava kuulla lisää.
Ei ole ainakaan voittajatyyppiä ole ollut AO8 vielä tähän päivään mennessä.
Mites tämä herra Radulov, olen pitänyt miestä aina itsekkäänä laiskana surffaajana joka varmaan dominoi KHL:ssä mutta ei tunnu näissä peleissä miehestä hyötyä olevan. Merkkaako kaveruus Iljan kanssa niin paljon että mies on täälläkin mukana koomailemassa?
Niin, syötti Venäjän avausmaalin ja teki ratkaisevan screenin Venäjän 2-2 maaliin, jotta Datsyuk sai ujuttaa helpon vedon sisään.
Vaikka se otti ne kaksi turhaa jäähyä, joista USA rokotti, niin kyllä se vaan hyviäkin asioita siellä teki.
Kysytääs sitten että miksi ZB on nyt jättämässä miestä kokoonpanon ulkopuolelle? Tämä kysymys siis ihan tosissaan, ei provoilua.
Ei ole ainakaan voittajatyyppiä ole ollut AO8 vielä tähän päivään mennessä.
TOJ:n ylistämä ja hehkuttama Alexander Radulov on ilmeisesti tippumassa pois Venäjän pelaavasta kokoonpanosta. Näin tuo pääkoutsi vihjaili.
No ehkä se haluaa sitten rankaista niistä tyhmistä jäähyistä. Mutta jos se Bilja ei tajua nostaa TOP6 ketjuihin Nichuskinia tai Kuleminia noita roolituksia korjatakseen, niin edelleen mennään ojasta allikkoon.
Siinä pulikka oli kiinni tolpassa ja pulikka on kentän suunnassa eteenpäin taipunut niin, että sen pää näkyi ja pulikka oli siis kokonaan pois reiästä.
Mites tämä herra Radulov, olen pitänyt miestä aina itsekkäänä laiskana surffaajana joka varmaan dominoi KHL:ssä mutta ei tunnu näissä peleissä miehestä hyötyä olevan. Merkkaako kaveruus Iljan kanssa niin paljon että mies on täälläkin mukana koomailemassa?
Sitten bonuskysymys: Mitä Maxim Afinogenov hommailee nykyisin, kyseessä suosikkivenäläispelaajani kautta aikojen.
Jep. Alakerran tiiviys yllätti varmasti monet muutkin kuin itseni. Toki alivoimassa oli ongelmia.Eniten yllättynyt olin kuitenkin Venäjän puolustuspelin pitävyydestä. Jenkeillä oli todellisia vaikeuksia päästä keskialueen yli ja omassa päässä miehet pidettiin hyvin, eikä kulmissa/laidoissakaan annettu yhtään ylimääräistä tilaa. Jotenkin todella yllättävää, että Venäjällä puolustupeli toimii hyökkäystä paremmin.
Ketjun aiheeseen sen verran, että kovin lyhyitä ovat ne hetket, kun tämän porukan peliä voi kutsua punakoneeksi. Tällä porukalla kaverin pitäisi löytyä paljon helpommin ja kiekon pitäisi liikkua paljon nopeammin, että Venäjä olisi muutakin kuin joukkueellinen tähtiä.
Täyttä asiaa tämäkin. Joukkueessa on neljä ketjua, joista jokaisen pitäisi halutessaan kyetä pistämään melkoinen syöttöruletti pystyyn. Nyt siihen ei kykene kunnolla edes ykkönen.
Menestyvissä Venäjän joukkueissa on aina ollut huikeita hyökkäyskolmikoita, joista jokainen on kyennyt ratkaisuihin tai petaamaan paikan kaverille.
Mistä löytyisi uusi ZZM tai AO-Fedorov-Semin (mallia 2008)?
Tuskin enää tässä vaiheessa mistään.