Tässä Panthersin peliä katsellessa ei voi kuin jälleen ihmetellä miten Suomella on varaa jättää Bergenheimin tasoinen äijä pois kisoista. Äijä pelaa todella hyvin koko ajan. No jospa se sinne vielä saatais muiluteltua.
Katson samaa peliä. Välillä Ducksien otteita seuranneena, päinvastaisen lausunnon voi tehdä Teemu Selänteestä. Ikä ottaa kaikki kiinni.
Katson samaa peliä. Välillä Ducksien otteita seuranneena, päinvastaisen lausunnon voi tehdä Teemu Selänteestä. Ikä ottaa kaikki kiinni.
Katso useammin niitä Ducksien pelejä niin mielipiteesi saattaisi muuttua hyvinkin nopeasti.
Olen lukenut argumenttisi koskien Selänteen tätä ja viime kautta. Koet, että vaikkei pisteitä olekaan syntynyt, on Selänne pelannut silti paremmin. Vingut myös Selänteen vähentyneestä YV-ajasta. Paska puhetta kaikki. Vähentyneelle peliajalle lienee selityskin?
Ei tarkoita sitä aina, että joku pelaa huonommin kun ennen. Voi joskus tarkoittaa sitä, että joku muu pelaa niin paljon paremmin...
Asian voi esittää monella tavalla. Itse olen nähnyt Selänteen tuhlaavan useita avopaikkoja, paikkoja, joista mies tunnetusti on laittanut 100% varmuudella.
Selänteen valintaa olympiajoukkueeseen ei hyvällä tahdollakaan voi perustella tämän kauden näytöillä. On selvää, että asia on sovittu Erkan kanssa kaikessa hiljaisuudessa jo silloin kun ura NHL:än puolella jatkui. Olympiavuosihan oli syy uran jatkolle.
Minä kun aina kuvittelin, että syynä oli golffin hermoja raastava vaikeus ? :)
Eiköhän tuohon uran jatkolle ollut syynä myös Anaheimin tämän kauden mahdollisuudet mennä pitkälle.
Katso useammin niitä Ducksien pelejä niin mielipiteesi saattaisi muuttua hyvinkin nopeasti.
2011 MM-kisoissakin soittivat toista viulua Granlundin ja Immosen.
Check your facts. Hagman on maalipörssin kolmas, ja pistepörssissä 7 pistettä kärjestä. Hagman on varmasti loistava pelaaja, mutta nyt joukkueeseen löytyi vielä loistavampia pelaajia. Näytöt ja nykytaso eivät vaan millään riitä olympialaisiin, valitettavasti.
Selänteen valintaa olympiajoukkueeseen ei hyvällä tahdollakaan voi perustella tämän kauden näytöillä.
Asian voi esittää monella tavalla. Itse olen nähnyt Selänteen tuhlaavan useita avopaikkoja, paikkoja, joista mies tunnetusti on laittanut 100% varmuudella.
Selänteen valintaa olympiajoukkueeseen ei hyvällä tahdollakaan voi perustella tämän kauden näytöillä. On selvää, että asia on sovittu Erkan kanssa kaikessa hiljaisuudessa jo silloin kun ura NHL:än puolella jatkui. Olympiavuosihan oli syy uran jatkolle.
Tällä kaudella olen nähnyt Ducksilta pelejä vähemmän kuin edelliskausina mutta kyllä ainakin minun mielestä Selänne vetää paljon enemmän siellä pelin ulkopuolella ja on huomattavan paljon vaarattomampi kuin koskaan ennen. Uskon silti että Teemukin saa vielä limppua sisään kuten viime yönä jo laittoikin. Sotshissa luotan Selänteeseen siinä kakkos-yv:ssä ja tiukassa paikassa edelleen luotan suuresti siihen että Selänne osuu siitä omalta tontiltaan kun sitä maalia todella tarvitaan!
...Omasta mielestäni vielä Teemun ei olisi kannattanut lähteä mukaan. Miehelle on jo etukäteen pedattu se syntipukin rooli...
Niinpä. Jos kerran neljä vuotta sitten Vancouverissa (USA katastrofi) ei enää nopeus riittänyt, niin mistä helvetistä sitä olisi voinut ikämiehelle lisää tulla?
Listaa tuosta nykyisestä Sotshin joukkueesta kaikki pelaajat, jotka ovat jollain palkintomatkalla. Kyllä sieltä tippui maajoukkueikoni Nummelinia ja Karalahtea pois aivan viimeisten joukoista, vaikka kenties molemmat olisivat ikään kuin ansainneet palkintomatkan. Teemu Selännettä parempaa miestä tuonne oikeaksi laitahyökkääjäksi ei oikein ole. Se on kylmä fakta siitäkin huolimatta, että Teemulla ei ole enää entiseen malliin NHL:ssä kulkenut.Milloin Olympia-valinnoista on tullut tällaisia "pitkän päivätyön" -palkintomatkoja?
Missä on se rohkeus, millä kootaan nälkäinen joukkue pelaajista, joilla on vielä jotain annettavaa?
Niinpä. Jos kerran neljä vuotta sitten Vancouverissa (USA katastrofi) ei enää nopeus riittänyt, niin mistä helvetistä sitä olisi voinut ikämiehelle lisää tulla?
Milloin Olympia-valinnoista on tullut tällaisia "pitkän päivätyön" -palkintomatkoja?
Missä on se rohkeus, millä kootaan nälkäinen joukkue pelaajista, joilla on vielä jotain annettavaa?
.
Jahas, että löytyi parempia? Olen kanssasi ihan samaa mieltä. Joku on aina toisen mielestä parempi.
Turha täällä on mouruta tehdyistä valinnoista, niin kuin pikku kakarat. Pistetään nenut kiinni kaikista
rannalle jääneistä ja nostetaan peukut pystyyn kisoihin mukaan päässeille.
Turha täällä on mouruta tehdyistä valinnoista, niin kuin pikku kakarat. Pistetään nenut kiinni kaikista