Vertauskuvallisesti. Molemmista pitää antaa muistutus.Ei se ole sama laisinkaan. Tänään ei ajeltu päähän, vai ajeltiinko?
Lauridsenin teko vaikeutti Jokereiden peliä kyllä, mutta ei kaikkea pidä sietää.
Vertauskuvallisesti. Molemmista pitää antaa muistutus.Ei se ole sama laisinkaan. Tänään ei ajeltu päähän, vai ajeltiinko?
Lauridsen tarjosi yleisölle sen ainoan ilonaiheen more like.
Tarjosi mitä tarjosi ja tappoi pelin samalla.
Eli vastedes vastustajan kannattaa aina mussuttaa vastaavassa tilanteessa Jokereiden veskarille. Pakko kuitata heti, ottaa vitonen ja loput 30 minuuttia pelataan vajaalla rosterilla pelaavaa vastustajaa vastaan. Selvä.Vertauskuvallisesti. Molemmista pitää antaa muistutus.
Lauridsenin teko vaikeutti Jokereiden peliä kyllä, mutta ei kaikkea pidä sietää.
Taidat ajatella tahallaan noin yksinkertaisesti. Ei tietenkään kannata noin tehdä aina. Muistutus ja ulosajon ottaminen yksin ei ole joka kerta sama asia.Eli vastedes vastustajan kannattaa aina mussuttaa vastaavassa tilanteessa Jokereiden veskarille. Pakko kuitata heti, ottaa vitonen ja loput 30 minuuttia pelataan vajaalla rosterilla pelaavaa vastustajaa vastaan. Selvä.
Lopeta nyt jo. Jokerit tappoi sen ihan itse omalla lammasmaisella esiintymisellä kun ei oltu valmiita pelaamaan.
Eli vastedes vastustajan kannattaa aina mussuttaa vastaavassa tilanteessa Jokereiden veskarille. Pakko kuitata heti, ottaa vitonen ja loput 30 minuuttia pelataan vajaalla rosterilla pelaavaa vastustajaa vastaan. Selvä.
Mitä ihmettä? Mielipidettänihän mä tässä puolustelen. Lopetan kun olen sanonut sanottavani, ihan niin kuin keskustelupalstoilla ruukataan tehdä.
Mä olen eri mieltä tosta, että peli olis jotenkin ratkennut 0-3 -maaliin. Kellossa oli kosolti aikaa, ja kärkipeliä kotiyleisön edessä pelaava joukkue pystyy joskus kääntämään pelin hetkessä. Nythän jokerit teki maalin heti alivoiman päätteeksi.
Jos sun mieli sanoo, että peli oli hävitty, ei se tarkoita, että mun pitää niin uskoa. Eiks nii?
En mä tuollaisesta tykkää, mutta vielä vähemmän tuollaisesta Lauridsenin hölmöilystä. Noista voi antaa nyrkkipalautetta toisellakin tavalla.Eli kun olit sitä mieltä, että Yakupov teki kaiken oikein, niin hyväksyt tuollaiset maalinjälkeiset epäurheilijamaiset lällättelyt? Selvä.
Lauridsen tarjosi yleisölle sen ainoan ilonaiheen more like.
Lauridsen käytännössä kosti oman virheensä seurauksena syntyneen maalin sen tehneelle Yakupoville.
Pelaaja joka pimenee pelkästä virnuilusta ja suun soitosta noin pahasti on valitettavasti riski.
Tämä on mielestäni se kaikkein erikoisin perustelu Lauridsenin toiminnan hyväksymiselle. Ei pelaaja ainakaan voi todellakaan ajatella, että 3-0 on yhtä kuin hävitty, ei vaikka oltaisiinkin oltu pelitapahtumissa jäljessä. Pelaajalla kuuluu olla aivan totaalinen no fucks given, never let go -asenne, etenkin kun peliä on jäljellä vaikka kuinka paljon. Mitään luovuttajia ei kaipaa yksikään joukkue.Ja peli oli aikalailla taputeltu muutenkin jo.
Mitä Lauridsenin olisi pitänyt tehdä? Käydä ilmoittamassa Yakupoville että tulee joutumaan maksumieheksi huuteluistaan. Käydä seuraavassa vaihtokierrossa pakottamassa Yakupov tappeluun. Mätkiä kunnolla lettiin ja ottaa tilanteesta salomonit joukkueille.
Koska peli oli 5-0 ja Jokerit jäänraossa? Veikkaan että se 3-0 -huutelu oli seurausta aiemmasta tilanteesta jossa sanoja vaihdeltiin puolin ja toisin...Miksiköhän?
Ei olisi tarvinnutkaan vastata. Sitä tapahtuu koko ajan, että yksipuolinen haku katsotaan tappeluksi. Taitava hakija (en tosin tiedä Lauridsenista) osaa aloittaa tappelun niin, että molemmat näyttävät osallisilta. Tässä tapauksessa ei olisi ollut tarvetta lähteä kyselemään mitään vaan mennä suoraan iholle ja aloittaa siitä. Vaihtoehtoisesti olisi voinut hakea jonkun isomman kaverin ja lähettää peloteterkkuja sitä kautta myös Yakupoville. Esim. että seuraavaksi sinä saat samanlaisen saunan, pidä pää ylhäällä ja silmät selässä. Mikä tahansa olisi ollut parempi kuin tuo eilinen.Ei Yakupov olisi vastannut myöhemminkään huutoon. Tapoihin juu kuuluisi vastata, mutta tuulettelullaan herra jo osoitti ettei välitä jääkiekon kirjoittamattomista säännöistä pätkääkään.
Playoffien ratkaisupelissä tämmönen nouto olisi lähinnä anteeksiantamaton, jos siis yksin saisi 5 minuuttisen, mutta runkosarjapelissä tämmönen nouto ylimieliselle Yakupoville ansaitsee aplodit.