Special Guest
Jäsen
Demarien hallintokauden aikana vuodesta 1995 ovat eduskunnan menot kasvaneet 240 %, hallituksen menot 150 % ja presidentin kanslian menot 70 %.
Viestin lähetti dana77
Veikkaan eduskunnan lisärakennusta. On se niin väärin!! (ja demareiden vika)
Viestin lähetti Maple Leaf
Siis jyrkkä ei bolsevismille, mutta jyrkkä kyllä suunnitelmataloudelle? Tuleeko demareilta seuraavaksi vaatia viisivuotissuunnitelmaa maalle suuntautuvien pakkomuuttotoimenpiteiden toteuttamisessa?
Merkittävä osa maanviljelijöistä on (MTK:n suulla) jo vuosien ajan halunnut antaa itsestään mielikuvan yrittäjinä, mutta tukiaisvaatimuksineen haluavat ilmeisesti vain yrittäjän statuksen vailla yrittäjyyden riskejä.
En ole ollut huutamassa että demarit ovat punikkeja ja vaikken koekaan että minun väitettäisi niin sanoneen niin pitää kommentoida että valtion virastojen sijoittelua eivät ole markkinavoimat kuten kysyntä ja tarjonta ohjanneet eivätkä ohjaa nykyisinkin. Valtion virastot saavat tulonsa valtion veroista ja näiden verojen käytöstä päättää edustuksellisessa demokratiassa eduskunta ja tämä käyttö on pitkälti eettinen valinta.Viestin lähetti Maple Leaf
Ensin huudetaan, että demarit ovat punikkeja, jotka haluavat puuttua kansalaisten elämään (esimerkiksi ylinopeussakkojen muodossa) ja edustavat muutenkin valtiojohtoista maailmankatsomusta. Melkein samaan hengenvetoon ollaan kuitenkin vaatimassa demareilta yhteiskuntapoliittisia toimenpiteitä, joilla työtä ja taloutta ohjataan alueille, joilla niitä ei kysynnän ja tarjonnan perusteella itsestään synny - siis toisin sanoen vaaditaan suunnitelmataloutta.
Viestin lähetti Repolainen
Pitäisikö sinun mielestäsi Suomen luopua maataloustuesta, vaikka sitä jatketaan muualla EU:n alueella. Olisisiko sinusta yrittäjäksi, jos et ottaisi yleistä avustusta jota naapuri firmakin saa? Konkurssi taitaisi olla pirun äkkiä edessä sun firmalles.
Minulla ei ole mitään sitä vastaan, että maanviljelijöille maksetaan tukiaisia valtion varoista, vaikka sitten nykyistäkin enemmän. Tällaisessa tapauksessa maanviljelijöiden vain on syytä rehellisyyden nimessä lopettaa horina ammattikunnastaan "yrittäjinä" ja myöntää, että valtion elätteinähän sitä ollaan, virkamiehiä siis.
Olen myös saanut opintotukea aikoinaan. Olen myös saanut työttömyyskorvasta, kun työt loppu konkursin takia. Olen myös ollut telakallla töissä, jossa palkkani maksettiin telakkatuella. Aion myös saada eläkettä joskus, jos hengissä pysyn. Täys pummihan minä olen!
Minulla ei ole mitään sitä vastaan, että maanviljelijöille maksetaan tukiaisia valtion varoista, vaikka sitten nykyistäkin enemmän. Tällaisessa tapauksessa maanviljelijöiden vain on syytä rehellisyyden nimessä lopettaa horina ammattikunnastaan "yrittäjinä" ja myöntää, että valtion elätteinähän sitä ollaan, virkamiehiä siis.
Olet siis nauttinut opintotukea, työttömyyskorvausta ja telakkatukiaisista maksettua palkkaa, ja silti inhoat SDP:tä? Tuohon on vaikea sanoa enää mitään.
Viestin lähetti Waky
Tällä periaattellahan telakkatyöläiset ja monet tekniikan alan työntekijätkin saisivat siirtää nimikkeensä virkamiehiksi muutama ala mainitakseni.
- Tarja Halosen ajatuksiin joissa ei ole mitään hyvää tavallisen suomalaisen kannalta. Olet sitten Jorma Ollila tai asemalla sammuneena oleva spurgu!
Viestin lähetti Snakster
Minusta Tarja Halosen, ja muidenkin demarien, ajatuksissa on paljonkin hyvää esimerkiksi juuri minun kannaltani. Onkin ikävää, että kepulaiset väittävät suomalaisten haluavan jotakin muuta kuin mitä heille tarjotaan.
Varmasti sinua helsinkiläisenä miellyttää enemmän uusi oopperatalo kuin se, että ehkä silläkin rahalla saataisiin kymmeniä suomalaisia kyläkouluja jatkamaan toimintaansa ainakin 15-vuotta.
- Tarja Halosen ajatuksiin joissa ei ole mitään hyvää tavallisen suomalaisen kannalta. Olet sitten Jorma Ollila tai asemalla sammuneena oleva spurgu!
Viestin lähetti Special Guest
Demarien hallintokauden aikana vuodesta 1995 ovat eduskunnan menot kasvaneet 240 %, hallituksen menot 150 % ja presidentin kanslian menot 70 %.
Viestin lähetti Kontulan Ottawa
Pitää muista, että Tarja Halonen ei ole demari, hän ei kuulu mihinkään puolueeseen.
onko maatalous"yrittäjä" silloin itse asiassa vain virkamies? Eikö tällainen markkinoihin puuttuminen ole bolsevismia pahimmillaan?