Oletteko kayneet maksullisissa?

  • 75 665
  • 192

J.Petke

Jäsen
Ymmärrän näitä reppanoita, jotka eivät maksutta saa, mutta pidän hieman hölmöinä maksuttakin saavia miehiä, jotka käyvät maksullisissa. Tai lähinnä mietin, eikö siinä mieskin tunne itsensä vähän noloksi ja yksinkertaiseksi, kun lykkii huoraa, joka voihkii vain koska saa siitä rahaa, ja todellisuudessa miettii samalla, että "voi vittu, viis pokaa vielä jonossa ja himasta on paskapaperi loppu, ehdinköhän mä vielä kauppaan".

Suppeaa tekstiä kaiken panemisen kuningattarelta. Uskon, että tuo asia on naisille täysin eri asia kuin miehille. Miehet kaipaa enemmän sitä päivän rykäsyä kun taas naiset haluaa enemmän halia aktin päätteeksi ja tehdä illemmalla ruokaa. Tässä tapauksessa miehen ei tarvitse miettiä, että jääkö tuo nainen nyt hihaan kiinni vaan kun homma on hoidettu voi lähteä oluelle ja jatkaa normaalia elämää. Voihkikoot mistä syystä tahansa, molemmat huolehtikoon omista orgasmeistaan. Parisuhteet ovat sitten asia erikseen.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Tai lähinnä mietin, eikö siinä mieskin tunne itsensä vähän noloksi ja yksinkertaiseksi, kun lykkii huoraa, joka voihkii vain koska saa siitä rahaa, ja todellisuudessa miettii samalla, että "voi vittu, viis pokaa vielä jonossa ja himasta on paskapaperi loppu, ehdinköhän mä vielä kauppaan".
Noin voi käydä minkä tahansa muunkin palvelun jonotuksessa kuin Madamen luona. Esimerkiksi laajakaistaoperaattorin teleaspan jonossa hissimusaa kuunnellessa, kun netti ei pelaa ja laskuissakin on jotain sanomista. Noloa jonkin verran joo, ja vähintään yksinkertaiseksi tuntee mies tuossakin itsensä. Anyways, täytyy ottaa onkeen TQoFE:n pohdinnasta. Ei pidä soittaa jonkun Elisan aspalle ainakaan jos paskapaperi saattaa olla loppu. Vaikeaa on saada ripeää palvelua oikein mistään nykyään.

Siis ei huoralla käyminen välttämättä ole joillekuille juuri kummempaa kuin jonkun muunkaan palvelun ostaminen.
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Miehet kaipaa enemmän sitä päivän rykäsyä kun taas naiset haluaa enemmän halia aktin päätteeksi ja tehdä illemmalla ruokaa.

Eipä yleistetä. Olen mies, enkä ikinä edes harkitsisi maksullisella käymistä. En näe mitään mieltä seksissä ilman molemminpuolista intohimoa. Jollain tasolla kuitenkin ymmärrän niitä, joille pelkkä reiän lykkiminen tuo jotain, itse en kuulu siihen joukkoon.
 

Paul Kemp

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Beatles 1965-1970
Taidat tarkoitaa, että täytyy olla todella eri arvomaailma kuin sinulla sekä valtionkirkolla. Ehkä se on sitten pohjalla.

Olen kirkosta eronnut jo aikaa sitten, joten evankeliumilla tms. pervolla ei ole mielipiteideni kanssa mitään tekemistä. Oma mielipiteeni vain on se, että seksi on turhin asia mistä päätyä maksamaan. Jos muuten ei pimppiä irtoa, kuin ostamalla, niin kyllä minusta silloin aika pohjalla jo ollaan. Vai lieneekö siinä sitten ihan erikseen jotain viehätystä, että joutuu kaivamaan kuvettaan verkkosukka-svetlanan yhden illan seurasta?
 

janbo

Jäsen
Ymmärrän näitä reppanoita, jotka eivät maksutta saa, mutta pidän hieman hölmöinä maksuttakin saavia miehiä, jotka käyvät maksullisissa. Tai lähinnä mietin, eikö siinä mieskin tunne itsensä vähän noloksi ja yksinkertaiseksi, kun lykkii huoraa, joka voihkii vain koska saa siitä rahaa, ja todellisuudessa miettii samalla, että "voi vittu, viis pokaa vielä jonossa ja himasta on paskapaperi loppu, ehdinköhän mä vielä kauppaan".

Itse en ole palveluja käyttänyt, enkä uskoakseni edes tunne ketään, joka olisi. Siltikään en pidä sitä tippaakaan nolona enkä yksinkertaisena. Kyllä minä vien autonkin liikkeeseen renkaanvaihtoon, vaikka sen voisi tehdä itse ilmaiseksi. Miksi? Helppoa, nopeaa, vaivatonta. Ei minua kiinnostaa alkaa ähertämään tunkin kanssa pihassa. Jos jollakin on esim. duunissa kiirettä ja projektit painaa päälle, niin ei se ole niin yksinkertaista käydä lounastunnilla päästämässä paineet pihalle, jos ensin pitää vielä joku daami pokata. Sen sijaan jos joku kerta tällaista palvelua tarjoaa ja toinen on siitä valmis maksamaan, niin mitä sitten? Molemmat saavat mitä haluavat. Toinen rahaa ja toinen toosaa. Joku voisi jopa väittää yksinkertaisemmaksi sitä osapuolta, joka reidet levällään voihkii samaa vinyyliä ja miettii plussatarjouksia paskapaperista.

Naisilla yleisesti ottaen on todella kielteinen suhtautuminen huoraamiseen. Onhan se ymmärrettävääkin. Naiset (alitajuisesti) näkevät huorat suorana kilpailuna ja uhkana omalle pariutumiselle, ja etenkin sille vahvimmalle kilpailukeinolle ja hyödylle, joka heillä tässä edelleen miesvaltaisessa maailmassa on.
 
Viimeksi muokattu:

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Kyllä minä vien autonkin liikkeeseen renkaanvaihtoon, vaikka sen voisi tehdä itse ilmaiseksi.

Vaan renkaanvaihtaja-Reino ei voihki ja teeskentele nautintoa saadakseen sut uskomaan, että sulla on maailman paras pikku pippeli.

Naisilla yleisesti ottaen on todella kielteinen suhtautuminen huoraamiseen. Onhan se ymmärrettävääkin. Naiset (alitajuisesti) näkevät huorat suorana kilpailuna ja uhkana omalle pariutumiselle, ja etenkin sille vahvimmalle kilpailukeinolle ja hyödylle, joka heillä tässä edelleen miesvaltaisessa maailmassa on.

Jos tällä viittaat minuun, niin väärässäpä olet. Mun mielestä seksikauppaa ei missään nimessä pidä kieltää. Sen sijaan kannattaisin bisneksen luvanvaraisuutta; ts. itseään saisi myydä vain luvan hankkineissa bordelleissa. Verot ja tellit sun muut hoidetaan, ja työntekijöille säännölliset, lakiin säädetyt terveystarkastukset. Mielellään myös portsaripakko ovelle työntekijöiden turvallisuuden takaamiseksi.

Näkevätkö muuten miehet miesprostituoidut uhkana, parinmuodotusmielessä tai seksikyvyissä?
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Näkevätkö muuten miehet miesprostituoidut uhkana, parinmuodotusmielessä tai seksikyvyissä?
En itse ainakaan. Ihan yhtä olennainen osa kuin naisprostituoidut. Varmasti moni nainen tarvitsee syistä tai toisista tuollaisten miesten palvelua. Tasa-arvo kunniaan. Aika heikosti saa miehellä mennä, jos kokee tuollaiset itselleen uhkaksi.

Lisäksi en näkisi naisellakaan syytä olla kade jollekin panopuulle.

Ymmärrän kyllä täysin, miksi huorille on miesmaailmassa tarve, eikä se mitenkään säälittäväksi kyllä tee. Siinä voi toteuttaa itseään ilman mitään huolta ja painetta toisen miellyttämisestä. Voi keskittyä siihen touhuun ja nainen sitten näyttelee tykkäävän siitä. Molemmat todellakin voittaa, kunhan asiakas osaa arvostaa toista kuitenkin ihmisenä ja toimia sääntöjen mukaan.

Itse siis laillista seksikauppaa kannatan ehdottomasti ja näkisin, että se vähentäisi ongelmia. Kyllä se olisi organisoitavissa, jos kaikenlaiset jäärät ei vastustaisi.

Sitä en tiedä käyttäisinkö itse moisia palveluja. Voi olla, että en turvautuisi, koska haluan itsekin seksiltä jotain enemmän ja se toisen halu itseäni kohtaan on eräs viehättävimmistä seikoista. Mitään ei silti voi sulkea pois elämäntilanteeseenkin katsoen. Joskus se oma ilo ei vaan kaikille riitä ja kontakteja ei löydy.

Itse en esim. baareissa ja klubeilla tykkää käydä naisia "pokaamassa" kun se ei ole oikein luontevaa toimintaa itselleni. Onneksi seksiin ei ole kuitenkaan niin suurta pakkoa, että miettisin mitään maksullisia palveluja.
 

janbo

Jäsen
Vaan renkaanvaihtaja-Reino ei voihki ja teeskentele nautintoa saadakseen sut uskomaan, että sulla on maailman paras pikku pippeli.

Reino piereskelee ja murjoo vitsejä saadakseen sinut ja itsensä uskomaan, että tykkää työstään ja tekee sitä palvellakseen asiakkaita, vaikka oikeasti hanskat tippuisivat tiskiin sillä sekunnilla, kun jostain saisi tarpeeksi rahaa.

Jos tällä viittaat minuun, niin väärässäpä olet. Mun mielestä seksikauppaa ei missään nimessä pidä kieltää. Sen sijaan kannattaisin bisneksen luvanvaraisuutta; ts. itseään saisi myydä vain luvan hankkineissa bordelleissa. Verot ja tellit sun muut hoidetaan, ja työntekijöille säännölliset, lakiin säädetyt terveystarkastukset. Mielellään myös portsaripakko ovelle työntekijöiden turvallisuuden takaamiseksi.

Monikkomuodon luulisi jo antavan ymmärtää, että en tarkoittanut sinua tai nimenomaan ketään muutakaan tiettyä naista, vaan naisia yleisellä tasolla. Itse en ole yhdenkään sellaisen naisen kanssa asiasta keskustellut, joka olisi erityisen suopeasti kyseiseen ammattikuntaan suhtautunut. Lisäksi jokainen(?) ministeri ja muu päättäjä, joka asiasta haluaa suuren rikoksen tehdä, on nainen.

Luuletko että monikin ns. kunnollinen ihminen kuvailemaasi bordelliin menisi? Luulisin ylläkuvatun toimintamallin aika hyvin filtteroivan ns. parhaat asiakkaat, ja jäljelle jäisi enemmän ja vähemmän laitapuolta kulkevat. Veroista ja terveystarkastuksista ehdottomasti samaa mieltä, sen sijaan bordelleista ja portsareista en. Yksityisyys on kuitenkin niin merkittävä tekijä tällaisessa busineksessa, eikä bordelli portsareineen todellakaan sellaista pysty tarjoamaan.

Näkevätkö muuten miehet miesprostituoidut uhkana, parinmuodotusmielessä tai seksikyvyissä?

Osaan vastata luotettavasti omasta puolestani, mutta muista vain päätelmiä käyttäen. En näe, enkä usko että muutkaan näkevät. Biologiset lähtökohdatkin ovat naisilla ja miehillä merkittävästi eroavat. Miehillä on keskimäärin huomattavasti korkeampi libido. Mies pystyy siittämään vaikka 500 naista vuodessa. Nainen pystyy 'normaalitilanteessa' hedelmöittymään kerran. Tarkkoja tutkimuksia en muista, mutta mies ajattelee seksiä joka päivä ties kuinka monta kertaa, naiset keskimäärin huomattavasti harvemmin. Seksikyvyistä en tiedä, mutta ainakin siinä käsityksessä olen, että keskimäärin naiselle seksin tunneyhteys ja läheisyys ovat itse teknistä suoritusta tärkeämpiä. Voihan se olla paskapuhettakin, mutta siinä tapauksessa itse ovat kuoppansa kaivaneet.
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Jaa´a. Ehkä olen, ehkä en. Riippuu määrittelytavasta. Sillä melkosen monta karpalonkeroa sai baarin tiskillä tarjota ennen kuin ehdotettiin jatkoille lähtemistä.
 

Rike.K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kissapedot
Pakko se on myöntää että huorilta olen saanut seksuaalisesti parhaimmat kokemukset. Siinä toi nyt tuli, mut noin se nyt vaan menee. Kun tietää mistä maksaa, niin sitä myös saa. En ole asiasta mitenkää ylpeä, mutta näin asia ainakin omalla kohalla on ollut.
 

julle-jr

Jäsen
Vaan renkaanvaihtaja-Reino ei voihki ja teeskentele nautintoa saadakseen sut uskomaan, että sulla on maailman paras pikku pippeli.
Kyllähän monessa muussakin asiakaspalvelutehtävässä työskentelevät esimerkiksi hymyilevät tehdäkseen asiakkaan fiiliksen mukavaksi ja saadakaseen asiakkaan tuntemaan, että häntä on mukava palvella. Lisäksi tervehditään kauppaan tulevaa asiakasta iloisesti ja toivotetaan tervetulleeksi, vaikka myyjä saattaisikin mieluummin surffailla netissä tiskin takana kuin palvella asiakasta.

Mitä voihkimiseen tulee, niin varmaankin seksipalvelun saa ilman sitäkin jos se on ongelma.
 

lexicon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, THFC
Niin, eipä kai se ravintolassakaan kannata käydä (ainakaan missään perusmestassa jossa ei tarjoilla hanhenmaksaa ja kaviaaria) koska himassa voi tehdä halvemmalla ja tarjoilijat mielistelevät ja kehuvat ruokia vaikka olisivat täyttä paskaa. Tai baarissa käydä dokaamassa koska kaupasta saa halvemmalla, kutsuu sitten kaverit luoksensa/kutsuu itsensä jonnekin kaverille.

Monen muun tavoin mä en näe mitään ongelmaa prostituution kanssa, noin periaatteelisella tasolla. Totta kai tietyissä olosuhteissa voi olla tervettä kysyä kenen taskuun ne rahat oikeastaan päätyvät, tai minkä asteista työntekijän vapaaehtoisuus loppujen lopuksi on. Samaan tapaan tuomittavaa on jos haluaa esimerkiksi kuristusleikkejä tai ylenpalttista dominointia toteuttaa maksullisilla naisilla kun Hilkka ei anna himassa (tai ei uskalla pyytää). Ei ole varmasti mukavaa jos Reijo 102 kg päättää että nyt katkaistaan Svetlanalta happi.

En ole koskaan itse käyttänyt maksullisten naisten palveluja, en koskaan ole kunnolla edes miettinyt asiaa koska en ole kokenut sitä tarpeelliseksi. En kuitenkaan tuomitse muita jotka käyttävät, esimerkiksi yliopistossa ollessani yksi kaveri harrasti tätä ihan urheilumielessä enimmäkseen Amsterdamissa pari, kolme kertaa vuodessa (siellähän noin lähtökohtaisesti prostituoiduilla on paremmat oltavat). Mikäs siinä jos kivaa on.
 
Viimeksi muokattu:

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Reino piereskelee ja murjoo vitsejä saadakseen sinut ja itsensä uskomaan, että tykkää työstään ja tekee sitä palvellakseen asiakkaita, vaikka oikeasti hanskat tippuisivat tiskiin sillä sekunnilla, kun jostain saisi tarpeeksi rahaa.

Niinhän palvelutyöntekijät monessa muussakin ammatissa. Mielestäni silti vaan on noloa maksaa siitä, että saa hetken verran kuvitella olevansa hyväkin panemaan. Huomattavasti vähemmän tai pikemminkin ei lainkaan noloa on saada hymy osana peruskohteliaisuutta.

Mutta ihan miten itse tykkäät.

Luuletko että monikin ns. kunnollinen ihminen kuvailemaasi bordelliin menisi? Luulisin ylläkuvatun toimintamallin aika hyvin filtteroivan ns. parhaat asiakkaat, ja jäljelle jäisi enemmän ja vähemmän laitapuolta kulkevat.

1) Sen bordellinhan ei ole pakko sijaita Helsingissä rautatieasemaa vastapäätä valtavin neonvärikyltein koristeltuna.

2) Terveystarkastukset, verot etc. yhdistettynä katumyynnin kieltoon johtaisivat siihen, että kaduilla olisi enää epätoivoisia narkkareita myymässä itseään. Jos kunnon ihmiset panevat mieluummin säälittäviä ja sekaisia narkkareita kuin huoraa, joka sentään käy terveystarkastuksissa, niin alaspa on miessukupuoli mennyt. Lisäksi bordelleissa portsari + kohonneiden kustannusten myötä hieman korkeammat hinnat karsinevat laitapuolen aineksen jo ovelta.

Miehillä on keskimäärin huomattavasti korkeampi libido. Mies pystyy siittämään vaikka 500 naista vuodessa.

Toisaalta moni parisuhdeterapeutti on sitä mieltä, että ei ole olemassa ihmisiä, joilla on heikko libido. On vain liian huonoa seksiä ja / tai liian huono parisuhde.

Osanottoni.

Oma kokemukseni sekä tyttökavereiden kanssa keskustelut tukevat tätä käsitystä: nainen(kin) haluaa seksiä usein, jos a) seksi on hyvää ja b) parisuhteessa on asiat kunnossa, ts. nainen ei ole ainoa joka pitää huolta asioista miehen ryypätessä ja piereskellessä sohvalla. Eikä seksi ole sitä, että mies onnistuu tyydyttämään kunnolla vain itsensä. Noin yksinkertaistettuna. "Jokainen vastatkoon omasta orgasmistaan" on hölmö ajattelutapa, jolla varmistaa vain toimimattoman seksielämän. "Jokainen vastatkoon kumppaninsa orgasmista" on tie paljon parempaan ja molempia osapuolia tyydyttävämpään seksiin, jota lisäksi harrastetaan useammin.

* * * * * *

Tämä puolestani aiheesta. Älähdyksien määrästä päätellen kalikka kalahti useammassakin osoitteessa. Jos teillä todella ei ota itsetunnon päälle panna jotakuta, joka teeskentelee teidän olevan hienoja miehiä ja kovia panemaan, vaikka samalla oikeasti miettii päivän ostoslistaa, niin go for it. Mielestäni edelleen säälittävää ja noloa, mutta eipä asia siitä kummemmaksi kinaamalla muutu.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
1) Sen bordellinhan ei ole pakko sijaita Helsingissä rautatieasemaa vastapäätä valtavin neonvärikyltein koristeltuna.

2) Terveystarkastukset, verot etc. yhdistettynä katumyynnin kieltoon johtaisivat siihen, että kaduilla olisi enää epätoivoisia narkkareita myymässä itseään. Jos kunnon ihmiset panevat mieluummin säälittäviä ja sekaisia narkkareita kuin huoraa, joka sentään käy terveystarkastuksissa, niin alaspa on miessukupuoli mennyt. Lisäksi bordelleissa portsari + kohonneiden kustannusten myötä hieman korkeammat hinnat karsinevat laitapuolen aineksen jo ovelta.

Tästä olen kyllä samaa mieltä. Parempi saada tämä toiminta päivänvaloon ja säädellyksi, se parantaa niin työntekijöiden kuin asiakkaidenkin oikeuksia ja turvallisuutta. Minusta on sinänsä yksityisasia, ja makuasia, jos vapaaehtoisesti haluaa tehdä seksityötä tai käyttää tälläisten vapaaehtoisesti työskentelevien henkilöiden palveluksia. Se mikä tekee tästä palveluteollisuuden alasta niin niljakkaan ja epämiellyttävän on se valtaisa väärinkäytösten ja pakottamisen vyyhti, mikä hyvin suurta enemmistöä alan työntekijöistä koskettaa. Vaikka muuten kysymys ei minusta ole erityisen moraalinen niin asiakkaalla on kuitenkin ehdoton moraalinen velvollisuus olla tietoinen siitä, onko hänen asiakaspalvelijansa aidosti vapaaehtoinen työntekijä vai käytännössä orjatyövoimaa, jonka ansiot menevät suurimmaksi osaksi järjestäytyneen rikollisuuden hyväksi. Sen verran tyttömäisesti suhtaudun kyllä tähän asiaan, etten osaa nähdä seksuaalista kontaktia jonain puhtaana kaupallistettuna ruumiintoimintona. Jos se on pelkkä persoonaton ruumiintoiminto niin silloinhan oikea käsi lienee se meidän kaikkien paras, rakkain ja tehokkain ystävämme.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Niinhän palvelutyöntekijät monessa muussakin ammatissa. Mielestäni silti vaan on noloa maksaa siitä, että saa hetken verran kuvitella olevansa hyväkin panemaan.

Tuntuu todella kaukaa haetulta tämä ajattelumaailma, jossa joku lähtisi pönkittämään omaa panomiehen statustaan huorissa käymällä.

Jatkoajassa taitaa olla toinenkin aihetta käsittelevä ketju, jonne olen ehkä tekemisiäni ja tekemättä jättämisiäni kommentoinut, joten eipä tästä enempää.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Tämä puolestani aiheesta. Älähdyksien määrästä päätellen kalikka kalahti useammassakin osoitteessa.

Tai sitten tämä eräs "kuningatar" näkee niitä älähdyksiä tavanomaisissa ja asiallisissa viesteissä, lukemalla rivienvälistä jotain sellaista, jota sinne ei ole kirjoitettukaan.

***

Niin, ja aiheeseen lyhyelti.

En pidä miestä joka käy huorissa luuserina mutta en myöskään naista joka tyytyy miesprostituoituun/gigoloon luuserina. Kumpikin taho hyödyntää omat tarpeensa ja halunsa, ja etenkin silloin kun se itselle parhaiten sopii. Ei minua huvittaisi päivystää tunti tolkulla jossain baarissa jos panettaa, mielummin - jos se runkkaaminen ei maistu - maksan vaikkapa siitä(kin) ilosta prostituoidulle kun kykin siellä baarissa ja mahdollisesti jään silti ilman. Prostituoidun kohdalla kuitenkin voi valita millaisen haluaa ja kenet haluaa, baarissa kärkkyessä näin ei välttämättä ole tai jos sitä valintaa haluaa tehdä voi jäädä luu vetäjän käteen.

Mielenkiintoista keskustelussa myös se, että yleisesti huoraaminen leimataan miesvaltaiseksi toiminnaksi vaikka niin naiset käyttävät prostituoituja hyödykseen ja vieläpä enenevissä määrin. Samoin lesbot tekevät näin ja homot. Ei tämä bisnes pyöri pelkästään miesten asioinnin ympärillä vaan se kattaa koko seksuaalisen ilmenemismuodonkentän.

Ja mitä onkaan kunnon S/M, piiskaa pyllylle ja dominan varpaita nuolemaan. Jihaa!

vlad.

edit: Aiheeseen liittyen. Mieluiten minäkin näkisin alan laillistettavan ja perustettavan bordelleja, joissa työntekijöiden turvallisuus olisi taattu, terveydenhuolto samoin, verot maksettaisi, työntekijät olisivat todella vapaaehtoisesti alalla töissä eivätkä ihmiskaupan uhreja - muutamia kannatettavia syitä tässä lueteltuna.
 
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
edit: Aiheeseen liittyen. Mieluiten minäkin näkisin alan laillistettavan ja perustettavan bordelleja, joissa työntekijöiden turvallisuus olisi taattu, terveydenhuolto samoin, verot maksettaisi, työntekijät olisivat todella vapaaehtoisesti alalla töissä eivätkä ihmiskaupan uhreja - muutamia kannatettavia syitä tässä lueteltuna.

Opinto-ohjaaja voisi sitten koulun yläasteella kivan näköisille tytöille kertoa, että onhan aina huoraamisen vaihtoehto. Tässäkin kaupungissa bordellit palkkaavat mielellään sun näkösiä tyttöjä... ei tartte lukioon ja yliopistoon mennä, jos se ei nappaa. Joo kutsutaan vanhemmat kans keskusteleen näistä uravaihtoehdoista…

zeessus sentään


jaa että Palvelun ostamista!

Miettikääpä hetki ihmiskuvaanne! Kuinka itsekeskeiseksi ihminen voi tulla esineellistämällä toisen tuolla tavalla?


Joo, mies olen ja ei voi kun päätään pyöritellä kuinka minäkeskeinen voi maailmankatsomus joillain olla.

Maksaminen seksistä on säälittävää molemmin puolin, sekä ostajalle että myyjälle.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
...
Maksaminen seksistä on säälittävää molemmin puolin, sekä ostajalle että myyjälle.

Se on sinun mielipiteesi, pitäisikö se kieltää sen takia, että sinä olet sitä mieltä?

[sarcasm]Minusta pitsinnyplääminen on säälittävää puhumattakaan kansantanhuista tai ipan kannattamisesta. Voi helvetti, kuinka kukaan voi pitää jotain Raimo Helmistä minään kun kaverin ainoa saavutus on se, että pelasi paljon maaotteluita, mikä kertoo vain siitä, ettei ollut tarpeeksi hyvä muualle.[/sarcasm]

Mielipideasioita nämä on kaikki ja minusta on tosi typerää mennä tuomitsemaan joku ihminen jonkun asian takia mitä hän harrastaa tai tykkää tehdä. Toiset tykkää käydä panemassa ilman velvotteita tai kuten tuossa ylhäällä sanottiin, ilman että kotiasiat tai parisuhde on kunnossa.

Sanotaan nyt vielä, että olen käynyt muutaman kerran ulkomailla sinkkuaikana, mutta edellisestä kerrasta on jo kovin pitkä aika. Ehkä siksi, että on parisuhde ja kotiasiat kunnossa. Ei kuitenkaan kaduta pätkääkään ja olihan se yksi romanialainen nainen ihan helvetin hottis siellä hotellin porealtaassa ....
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Maksaminen seksistä on säälittävää molemmin puolin, sekä ostajalle että myyjälle.

Esiaviollinen seksi on säälittävää molemmille osapuolille. Tai vähintäänkin seksi ilman tunteita, fuckbuddy juunou. Jos ei vielä sekään, niin vähintään yhden illan jutut ovat säälittäviä molemmille osapuolille. Ihmisillä taitaa olla aika suuri skaala moraalikäsitysten osalta. Jos joku prostituutiosta tekee epämiellyttävää, niin se on alaan liittyvät rikolliset ilmiöt.

Onko muuten kanssakirjoittajilla hyviä arvauksia / tietoa siitä, että mikä saa suomalaisen naisen lähtemään alalle? Taloudellinen ahdinko vaiko kenties halu makeampaan elämään..?
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Olen käynyt, monesti. Oli sekin ihan hyvä kokemus.

Enään en välttämättä kävisi ja en siis käynyt missä thai massaaaage. Niitä vältän.
 

Stonewall

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi, Liverpool
Keskustelussa tavataan puhua maksullisesta palvelusta, jossa molemmat osapuolet tekevät sopimuksen palvelusta vapaaehtoisesti. Palvelun ostajahan pääsääntöisesti olettaakin kysymyksessä olevan vapaaehtoisuuden. Toisaalta moraalinen paheksuntakin kohdistuu juuri siihen "Miten kukaan voi ryhtyä itseään myymään".
Itse en näe ongelmaa seksin maksullisuudessa, jos se tosiaan on aidosti vapaaehtoista. En ole aiheeseen suuremmin perehtynyt, mutta Suomessa näin lienee suurelta osalta, joskin päinvastaisiakin esimerkkejä joskus otsikoissa täälläkin näkee. Maailmalla sen sijaan on hyvinkin yleistä houkutella nuoria (melkein aina naisia) Eurooppaan ja pakottaa heidät alalle. Oma lukunsa on sitten vielä narkit, joiden täytyy aineitaan näin rahoittaa.
Mielestäni ilmiö pitäisi ottaa paremmin yhteiskunnan haltuun, jotta pakkoprostituutio vähenisi ja toisaalta ammatinharjoittajat pääsisivät työterveydenhuollon ja - eläkejärjestelmän piiriin. En usko tälläista kuitenkaan koskaan tulevan tapahtumaan, sillä mikään puolue ei kehtaa asiaa "omakseen" ottaa.
 

Hemingway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sapko
Maksaminen seksistä on säälittävää molemmin puolin, sekä ostajalle että myyjälle.

Mukavaa olisi latoa sievistelty mutta avoimesti vihjaava rivi kirjaimia deittipalveluihin, saada vastauksia sadoista yli tuhanteen, sen jälkeen poimia joukosta sekä persoonaltaan että ulkonäöltään viehättävät, harrastaa heidän kanssaan seksiä ja saada siitä rahaa.

En minä ihmettele, jos kauniit yliopisto-opiskelijatyttöset näin toimivat. Ei kai tuollainen toiminta sen kylmempää ole kuin baareissa kännissä luuhaaminen. Iljettäväksi toiminta muuttuu vasta silloin, kun siihen liittyy pakko tai mahdottomuus valikoida asiakkaita.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Joo, mies olen ja ei voi kun päätään pyöritellä kuinka minäkeskeinen voi maailmankatsomus joillain olla.

Maksaminen seksistä on säälittävää molemmin puolin, sekä ostajalle että myyjälle.

Tällainen jeesustelu nyt on vähän perusteetonta, enemmänkin pitäisi pohtia sitä onko seksi tietyllä lailla ihmisen perusoikeus, eli tulisiko jokaisella ihmisellä olla mahdollisuus harrastaa seksiä riippumatta omista kyvyistä hankkia sitä vapailta markkinoilta. Sinänsä mielestäni perusteet tälle ovat olemassa, koska seksuaalivietti on luontainen piirre ihmisessä ja yksittäinen ihminen ei varsinaisesti voi valita olla haluamatta seksiä.

Suurin syy seksin saamattomuuteen miesten osallahan lienee varmaankin heikot sosiaaliset taidot, itseluottamuksen puute jne.
Kun yhteiskunnassamme jo muutenkin niin paljon autetaan vähäosaisia niin miksei sitten samaa tehtäisi seksin osalta, juurikin siis valtiollisessa kontrollissa olevien bordellien kautta. Jos sitten oletamme että seksi on tietyllä lailla perusoikeus, vähän kuin puhdas juomavesi tai ruoka, niin onko se nyt loppupeleissä säälittävää että ihmisille tarjotaan mahdollisuus perustarpeittensa tyydyttämiseen?

On jonkinlaista seksin glorifiointia vetää mukaan jotain minäkeskeistä maailmankuvaa ja ties mitä syyllistämistä, seksi paljolti kuitenkin mekaanista liikehdintää jonka funktiona on saada ihminen laukeamaan jonka tuloksena syntyy runsain määrin endorfiiniä. Jos tämä voidaan suorittaa siten että molemmat osapuolet saavat siitä jotain (toinen tyydytyksen tuntemuksen, toinen taloudellisen korvauksen), niin mitä vikaa siinä oikeastaan on?

Suurin osa naisista jo muutenkin huoraa itseään tiedostamatta, juuri em. tarjontaedun kautta, tarjotut drinkit ja taksimatka baarista kotiin ovat aivan samaa huoraamista kuin seksin harrastaminen maksua vastaan, mutta koska yleinen konsensus pitää tätä ihan hyväksyttävänä, ei tämä käyttäytyminen ole niinkään paheksuttavaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös