Oletteko kayneet maksullisissa?

  • 75 644
  • 192

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sattuipa sopivasti, tämä ketju siis. Eilen illalla tulin Tallinnasta.

Aluksi piti nähdä yksi tyttö, mutta se yllättäen peruikin tapaamisen. Mä olin jo suunnitellut kaiken valmiiksi. Repussa oli HIFK.n pelipaita ja vanhanaikainen lätkäveskan maski, mutta turhaan kannoin niitä mukana. Netti-ilmoituksen perusteella kävin sitten toista tyttöä tapaamassa. Huvikseni kysyin siltä, että voin maksaa extraa jos saan kuvata, mutta ei antanut. Aiemmin oli myös vähän juttua erään opiskelijatytön kanssa, mutta sille olis sopinut vaan lauantai, joka oli mulle vähän huono päivä kun mulla oli pari Eckerö linen myymälästä saatua lippua, joissa oli viimeinen matkustuspäivä perjantaina.
 
Viimeksi muokattu:

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Lisätä täytyy myös seikka, etten ole joutunut itse...

Ei sinne mitään jouduta. Ihan vapaaehtoista hommaa se on josta toki joudut maksamaan tietyn summan.

Mitä nyt ite oon tätä miettiny asiaa niin voisin periaatteessa jonku vähän sairaamman fantasian käydä maksullisella toteuttamassa, suomalaiset naiset ainaki omalla kohdalla ollu sen verran.. no tylsiä makkarin puolelle ettei ne uskalla edes puhua mistään vähänkään erikoisemmasta.

Itse asiassa mulla taitaa olla sama fantasia nimimerkki pettterin kanssa. HIFK:n pelipaita päälle, veskan maski päähän ihan suojausta tuomaan, tämän jälkeen vaikkapa se virolainen muija tulee siihen päälle huutamaan: "PISSA PÅ HIFK!" ja.....
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En ole käynyt maksullisissa, ainakaan sillä tavalla miten asia yleensä ymmärretään.
Jos joskus sellaiseen ryhtyisin, niin tämä tapahtuisi tottakai HIFK:n paita päällä. Rynkytän mimmiä takaapäin ja se huutaa "toinen reikä kullia tänne" tai "gang bang IFK, alltid IFK"
 

Realcowboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Uusintana tulevassa "Kiehtova maailma. Matka halki USA:n" - sarjassa Stephen Fry vieraili edellisessä jaksossa mm. Nevadassa sijaitsevassa "Mustang Ranch" -ilotalossa.

Paikan kaikki naiset ovat yksityisyrittäjiä, ja heidän ja asiakkaan välinen sopimus tehdään kahden kesken erillisessä huoneessa. Nevadan osavaltion lain mukaan asiakkaan elin on myös tarkistettava tautien varalta ennen jatkotoimenpiteitä. Ovatkohan naiset saaneet koulutusta?
Ohjelma näkyy vielä vuorokauden Yle Areenassa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kerran muuten kysäisin yhdeltä iloiselta tytöltä, että haittaako sitä jos samalla puhun vähän suomea, ja eihän tuo haitannut. Latelin sitten suustani moneen kertaan kaikki mahdolliset kirosanat yms. mitä mieleeni juolahti ja samalla haukuin sen rumiluksen viimeisimpään maanrakoon. Ja se tyttö siis oli oikeasti sellainen uskomattoman seksikäs, kyllä te ne tiedätte.. Joo kaikkihan me tykätään eri jutuista jne, mutta siis maailma oikeasti muuttuu. Voi pojat.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ennemmin opettaisin tytöille hieman suomea. "Lujempaa rehtori!" tai "Pane mua herra korpraali!" toiminee hyvin.
Mutta jos tyttö sanoo mulle kesken aktin, että "fuck me big boy", niin onko se vittuilua... Yst. terv. nimim. Joo tyttö sai kakskytä senttiä munaa, neljällä työnnöllä siis.

Tulikin mieleeni eräs tapaus. Yhdellä toisella palstalla eräs nimimerkki oli kehunut yhtä tyttöä. Kuulemma se tyttö todella nauttii siitä puuhasta. Noh, päätin sitten tavata tuon kyseisen seksistä nauttivan tytön. Heti ensi työnnöstä sillä alkoikin se show. Parikin kertaa teki mieli sanoa sille, että hei ei mene läpi toi tuollainen, mutta en sanonut mitään. Ja mä en siis erityisemmin ajatellut sitä tyttöä siinä, vääntelin sen jalkojakin mitä kummallisimpiin asentoihin jne. Noh, homman jälkeen kun kömmin sen päältä pois ja kävelin kohti vessaa, henkäisi tyttö syvään ja sanoi "i love sex". Mä sitten pysähdyin ja käänsin katseeni tyttöön, jonka jälkeen tuijottelimme toisiamme pari sekunttia. Taisi tyttökin siinä vaiheessa tajuta. Jäi vaan mieleen tuo hetki...
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Ketjun aiheesta oli hetki sitten juttua telkkarissa. Uutisessa kerrottiin kuin Helsingissä poliisit ovat alkaneet ottamaan hieman roolia prostituution kitkennässä. Jos olen ymmärtänyt oikein, niin prostituutiohan ei ole lain mukaan ole laitonta (ihmiskauppa on). Kuitenkin poliisi on arvatenkin jonkun ministerin patistelemana alkaneet tulkita, että katuprostituutio on aina toimintana häiritsevää ja pidättämään asiaan harjoittaneita tahoja ottamatta sen enempää stressiä syyllisyydestä lain edessä tai mistään todisteista. Poliisi siis kertoi tässä ohjelmassa jotain tyyliin, että jos käsilaukusta löytyy kondomeja ja/tai rahaa, niin kynnys ylittyy.

Aivan järkyttävää halveksuntaa sekä vallan kolmijaon kannalta, että kaikkien prostituoitijen ei-ihmiskaupan uhrien ja heidän asiakkaidensa oikeusturvan kannalta. Jos asia ei olisi näin yksityinen, niin olisihan tuohon puututtu miljoonalta taholta.

Omana mielipiteenä sanoisin, että en ole koskaan Suomessa kokenut katuprostituutiota häiritsevänä (ulkomailla näin on tapahtunut). En ole asiantuntija, mutta kuvittelen että toiminta keskittyy aika tarkasti tietyille seuduille ja yöaikaan. Nähdäkseni häiritsevän käytöksen pitäisi aina olla asianomistajarikos, eikä homman pitäisi voida toimia niin että joku ulkopuolinen taho voisi päättää kaikkien muiden puolesta mikä heitä häiritsee. Millä vitun logiikalla se häiritsee henkilöä A jos hän neuvottelee vapaaehtoisesti henkilön B:n kanssa kahdenkesken seksin markkinaehdoista?

Ymmärrän että toiminta voi jotain paikallista asukasta häiritä, joten heillä voisi oikeus olla asiaan puuttua täysin samalla tavalla kuin heillä on oikeus puuttua humalaisten häiritsevään käytökseenkin.

Haluaisin muutenkin nähdä kansanäänestyksen että kumpi koetaan keskimäärin häiritsevämpänä toimintana kokonaisuudessaan, katuprosituutio vai feissaus. Toisen olen itse kokenut häiritsevänä lukuisia kertoja, mutta silti poliisit eivät ole toimintaan katsoneet asiakseen puuttua.

Vastaehtoisesti näkisin mielelläni, että poliisi kävisi jakelemassa feissaukseen osallistuneille samoja sakkoja ja rangaistumääräyksiä. Pelkkä kynän ja paperin omistaminen riittäisi näytöksi häiritsevästä käytöksestä.
 

Stonewall

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi, Liverpool
Haluaisin muutenkin nähdä kansanäänestyksen että kumpi koetaan keskimäärin häiritsevämpänä toimintana kokonaisuudessaan, katuprosituutio vai feissaus. Toisen olen itse kokenut häiritsevänä lukuisia kertoja, mutta silti poliisit eivät ole toimintaan katsoneet asiakseen puuttua.

Hyvä kysymys, kun feissaus on kaiken lisäksi vaikutuksiltaan pahempaa. Yhä useampi antaa vahingossa rahansa epädemokraattisille usein luonnonsuojelulla tain muulla muodissa olevalla asialla ratsastavalle höpöhöpö-porukalle.
Mutta prostituutiota tulee aina olemaan, joten sen kieltäminen on tyhmää, hullua suorastaan. Sen sääteleminen sen sijaan saattaa hyvinkin olla paikallaan, ihmisten suojelemiseksi. Seksin ollessa yksi keskeisimmistä ihmisen perustarpeista on hieman käsittämätöntä, että yhteiskunta ei takaa sen saamista kaikille (täysi-ikäisille). Tämä ihan vakavasti sanottuna.
Itse otsikkoon pitää vastata, että eipä ole tullut käytyä, mutta ymmärrän jos joku jossain elämäntilanteessa sellaiseen turvautuu.
 
Hyvä kysymys, kun feissaus on kaiken lisäksi vaikutuksiltaan pahempaa. Yhä useampi antaa vahingossa rahansa epädemokraattisille usein luonnonsuojelulla tain muulla muodissa olevalla asialla ratsastavalle höpöhöpö-porukalle.
Mutta prostituutiota tulee aina olemaan, joten sen kieltäminen on tyhmää, hullua suorastaan. Sen sääteleminen sen sijaan saattaa hyvinkin olla paikallaan, ihmisten suojelemiseksi. Seksin ollessa yksi keskeisimmistä ihmisen perustarpeista on hieman käsittämätöntä, että yhteiskunta ei takaa sen saamista kaikille (täysi-ikäisille). Tämä ihan vakavasti sanottuna.
Itse otsikkoon pitää vastata, että eipä ole tullut käytyä, mutta ymmärrän jos joku jossain elämäntilanteessa sellaiseen turvautuu.

Lompakostani löytyy sekä kondomeja että rahaa, perkele. Tässähän taitaa kohta joutua komisarion puheille... Onneksi en sentään ole nainen :D
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Lompakostani löytyy sekä kondomeja että rahaa, perkele. Tässähän taitaa kohta joutua komisarion puheille... Onneksi en sentään ole nainen :D

Olettaisin, että tarvittaessa poliisi puuttuu myös miesprostituoitujen toimintaan yhtä tiukalla kädellä kuin naistenkin. Joten pidä vaan ne kondomit ja rahat visusti piilossa, jottei paha poliisi-setä tule ja anna sakkolappua (tai pamppua).

vlad.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllähän varmaan moni maksullisissa käyvä käy sen takia, kun ei muuten saisi seksiä, mutta kyllähän varmaankin suurin osa käy ihan muista syistä..
 

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
Kyllähän varmaan moni maksullisissa käyvä käy sen takia, kun ei muuten saisi seksiä, mutta kyllähän varmaankin suurin osa käy ihan muista syistä..

Olen kuullut sellaisen väitteen, että moni aviossa oleva mies käy sen vuoksi, ettei halua pettää vaimoaan, mutta vierasta (vaihtelua) silti tekee mieli. Toisin sanoen mies ei halua alkaa seikkailemaan millään romansseilla, rakastajittarilla tai edes yhden illan suhteilla. Joillakin saattaa parisuhteen seksielämä olla aktiivista tyyliin 'jouluna ja juhannuksena', mutta muuten homma toimii ja rakkauttakin löytyy. Mielestäni ihan ymmärettävää, että tuolloin turvautuu mielummin maksulliseen, kuin alkaa säheltämään jotain kolmiodraamaa, itse ainakin tekisin noin! Ja ei, en puhu itsestäni (ei olisi vaikeutta myöntää, jos puhuisin...)

Mielestäni seksistä vaan on tehty länsimaissa aivan liian iso juttu ylipäätään ja siihen on liitetty turhaa moraalista paheksuntaa. Tämä sitten näkyy seksin ja seksuaalisuuden ylikorostamisena monin tavoin... Siitä puhe mistä puute!
 

Baldrick

Jäsen
En nyt kyennyt valitettavasti löytämään sitä vilkkaampaa asiaan liittyvää ketjua, enkä valitettavasti osallistumattomuuttani sitä löydä, mutta tässä on vähän näkökulmaa kaikille ko. asiakkaille. Näkökulmaa siis myyntipäähän, ei niinkään mitään brutaalia rietostelua tai vastaavaa.



En siis tuomitse varsinaista kaupankäyntiä tai niin sanottuja toimituksia, mutta toivon asiaan osallistuvien palstalaisten ymmärtävän, että se raha (useimmissa tapauksissa) joutaa loppujen lopuksi joidenkin kusipäiden taskuun, jotka pyörittävät tätä ammatikseen osana muuta rikollista toimintaansa.

DW tekee helvetin hyvää työtä, YLEllä voisi olla vähän opittavaa. Toki muistetaan, että resurssit ovat vähän erilaiset.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös