Vuokralainen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kerho! Arsenal
Siis otsikkohan on täysin väärä! VUOKRALAISISNAISIS!
Höpöhöpö!
Nyt mulla taitaa olla Biaudetille asiaa.
Siis otsikkohan on täysin väärä! VUOKRALAISISNAISIS!
Lisätä täytyy myös seikka, etten ole joutunut itse...
Mietin vaan, pitäisikö tällaisessa tilanteessa olla vieraspelipaita päällä?Jos joskus sellaiseen ryhtyisin, niin tämä tapahtuisi tottakai HIFK:n paita päällä.
Mietin vaan, pitäisikö tällaisessa tilanteessa olla vieraspelipaita päällä?
Kerran muuten kysäisin yhdeltä iloiselta tytöltä, että haittaako sitä jos samalla puhun vähän suomea, ja eihän tuo haitannut.
Mutta jos tyttö sanoo mulle kesken aktin, että "fuck me big boy", niin onko se vittuilua... Yst. terv. nimim. Joo tyttö sai kakskytä senttiä munaa, neljällä työnnöllä siis.Ennemmin opettaisin tytöille hieman suomea. "Lujempaa rehtori!" tai "Pane mua herra korpraali!" toiminee hyvin.
Haluaisin muutenkin nähdä kansanäänestyksen että kumpi koetaan keskimäärin häiritsevämpänä toimintana kokonaisuudessaan, katuprosituutio vai feissaus. Toisen olen itse kokenut häiritsevänä lukuisia kertoja, mutta silti poliisit eivät ole toimintaan katsoneet asiakseen puuttua.
Hyvä kysymys, kun feissaus on kaiken lisäksi vaikutuksiltaan pahempaa. Yhä useampi antaa vahingossa rahansa epädemokraattisille usein luonnonsuojelulla tain muulla muodissa olevalla asialla ratsastavalle höpöhöpö-porukalle.
Mutta prostituutiota tulee aina olemaan, joten sen kieltäminen on tyhmää, hullua suorastaan. Sen sääteleminen sen sijaan saattaa hyvinkin olla paikallaan, ihmisten suojelemiseksi. Seksin ollessa yksi keskeisimmistä ihmisen perustarpeista on hieman käsittämätöntä, että yhteiskunta ei takaa sen saamista kaikille (täysi-ikäisille). Tämä ihan vakavasti sanottuna.
Itse otsikkoon pitää vastata, että eipä ole tullut käytyä, mutta ymmärrän jos joku jossain elämäntilanteessa sellaiseen turvautuu.
Lompakostani löytyy sekä kondomeja että rahaa, perkele. Tässähän taitaa kohta joutua komisarion puheille... Onneksi en sentään ole nainen :D
Kyllähän varmaan moni maksullisissa käyvä käy sen takia, kun ei muuten saisi seksiä, mutta kyllähän varmaankin suurin osa käy ihan muista syistä..