Kaksi vanhinta lastani on jopa syntynyt markka-aikana.Koulun parin viikon päästä aloittava poika kysyi, "isi mikä on markka"?
Kaksi vanhinta lastani on jopa syntynyt markka-aikana.Koulun parin viikon päästä aloittava poika kysyi, "isi mikä on markka"?
niinpä, liput tuli ostetteua Anatuden keikalle ennen Koronaystävää, :)Noita NHL pelejä kuitenkin pelataan Tampereella jatkuvasti, joten kannattaa panostaa erityisesti siihen Anatuden keikkaan.
Onko tosiaan näin, että jossain kohtaa miettii, että olisi hienoa olla 37v ja elämä edessä? Itse olen tällä hetkellä vain vähän yli 30-vuotias ja siltikin tuntuu, että kaikki kiva on jo takana ja nyt on sitä luotisuoraa viivaa vaan. Toki joskus 50-vuotiaana saattaa taas tilanne pään sisällä olla eri ja haikailen samalla tavalla tähän aikaan. Saa nähdä!Kontiola lopettaa näköjään uransa ensi kevääseen. Hetken fiilistelin, että hieno pelaaja ja eiköhän olekin jo aika tuommoisen koukkupolven siirtyä pikimmiten kaukalon ulkopuolelle, kunnes tajusin ajankulun ja sen kuinka hienoa olisi olla 37v ja elämä edessä.
Näin lähes viisikymppisenä voin sanoa että elämä on tässäkin vaiheessa edessä. Toki paljon takanakin.Onko tosiaan näin, että jossain kohtaa miettii, että olisi hienoa olla 37v ja elämä edessä? Itse olen tällä hetkellä vain vähän yli 30-vuotias ja siltikin tuntuu, että kaikki kiva on jo takana ja nyt on sitä luotisuoraa viivaa vaan. Toki joskus 50-vuotiaana saattaa taas tilanne pään sisällä olla eri ja haikailen samalla tavalla tähän aikaan. Saa nähdä!
Minulle on käynyt niin, että aika n. 30-vuotiaasta n. 50-vuotiaaksi on mennyt hurjalla vauhdilla. Melkein tuntuu kuin joku olisi kähveltänyt nuo vuodet, siis siinä mielessä, että hups, nekö menivät jo. Ja jotenkin on sellainen olo, että vuodet etenevät edelleen vain kiihtyvällä tahdilla. En tiedä, pitääkö tässä oikeasti yrittää painaa ajan kulumisen tunteelle jarrua, mutta miten? Paras tietämäni lääke on hetkessä eläminen. Ehkäpä aloitan meditoinnin. Eikös nämä tällaiset ole vanhan miehen juttuja, eli kyllä, tunnen itseni vanhaksi.Itse olen tällä hetkellä vain vähän yli 30-vuotias ja siltikin tuntuu, että kaikki kiva on jo takana ja nyt on sitä luotisuoraa viivaa vaan. Toki joskus 50-vuotiaana saattaa taas tilanne pään sisällä olla eri ja haikailen samalla tavalla tähän aikaan. Saa nähdä!
Itse olen tällä hetkellä vain vähän yli 30-vuotias ja siltikin tuntuu, että kaikki kiva on jo takana ja nyt on sitä luotisuoraa viivaa vaan.
No, voit lohduttautua että ens vuonna ei ole enää noin paljoa teidän ikäeroJos kerron iltavuorossa olevan tyypin iän kahdella, saan ikäni. Näin se aika vaan menee.
Mä olen huomannut, että "muutama vuosi sitten" tapahtunut asia on melkein poikkeuksetta tapahtunut oikeasti yli 10 vuotta sitten. Kaiken huippuna oli kun mietin, milloin Timo TA Mikkosen ennätyspitkä talk-show olikaan ja ajattelin siitä olevan jotain 10 vuotta kun Timo on ollut jo kuolleenakin vähän aikaa. Piti oikein tarkastaa asia ja hämmästyin kun siitä talk-showsta olikin käsittämättömät 24 vuotta!
Eli mun aikaperspektiivi on jotain siihen suuntaan, että "muutama vuosi sitten" = Juttu on tapahtunut joskus 2000-luvulla ja "yli 10 vuotta sitten" = Juttu on tapahtunut joskus 1900-luvulla.
Aika on ajanut minun ohitseni.