Oletko koskaan tuntenut itseäsi vanhaksi?

  • 101 228
  • 699
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Kyllähän kun nyt vaikka kattoo top-50 listaa radiosoitetuimmista biiseistä Suomessa, niin kyllähän siältä vissiin muutaman artistin tiätää nimeltä, mutta biiseistä ei ensimmäisestäkään mitään hajua.
Mä katsoin pari päivää sitten listausta maailman arvokkaimmista brändeistä. Ajattelin, että ihmiskunta on niin tyhmä että ei siinä ydinsodassa välttämättä mitään korvaamatonta vahinkoa tapahtuisi.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mä katsoin pari päivää sitten listausta maailman arvokkaimmista brändeistä. Ajattelin, että ihmiskunta on niin tyhmä että ei siinä ydinsodassa välttämättä mitään korvaamatonta vahinkoa tapahtuisi.
Oliks Coca-Cola viä ykkösenä? Oli vissiin ainakin todella pitkään joskus... Pitää itekin vaklata toi.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kyllähän ainakin meistä Uncle Maneista suurin osa on tuntenut ainakin jossain vaiheessa.

Se on hyvä nyrkkisääntö että kun oot tissibaarissa ja kattelet kun se mimmi keikuttaa persettä, niin sanot että "ihajjees mujjja, mutta voisko tota helvetin jumputusta laittaa piänemmälle! Pää hajoo..." Tällön on ihan aiheellista tuntee ittensä vähän vanhaks.
Sitten jos oot taas siä tissibaarissa, imet siinä jotain helvetin laatuviiniä ja pitkään jo ärsyyntyneenä toteet seurueelles että: " Helevetin helevetti, ei kuule mitää mitä tua ratiosa sanotaa. Isommalle!, niin tällön oot jo vanha.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Viimeksi tänään. Ajelin Kaakosta himaan ja olisi ollut Lepiksessä Tamara Luonnon keikka, mutta ei pystynyt.
 

PuckFutin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Juu. Joskus parikymppisenä tunsin itseni jonkin aikaa kuin kuusikymppiseksi. Siitä olen sittemmin nuorentunut.

Henkisesti olen tuntenut myös itseni vanhaksi/nuoreksi vertailussa saman fyysisen iän omaaviin, riippuen tilanteesta.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Se tunne hiipii kyllä miäleen kun koitat jekuttaa ja naurattaa sukulaispoitsua sanomalla että "veräppä Veeti seän sormesta." Sitten kun se nykäsee, mitään ei kuulu ja sanoo pettyneenä että "Tun piti tetä pialasta...!" Sitten vaan toteet masentuneena että "Yritin kyllä mutta tuli kuset ja paskat housuun..."
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Äskettäin. Torkahdin bussiin baari-illan päätteeksi. Bussi lähti kahdeksalta ja baari-illan aikana nautin kaksi olutta.

Heräsin onneksi ennen kotipysäkkiä.
 

Lankershim

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Detroit Red Wings, Los Angeles Dodgers
Aika useinkin. Vähän sama vika kun jäsen Glovella yllä.

Tänäänkin tunnen itseni vanhaksi, koska on sellainen kankkunen, että heikompaa hirvittää. Päässä jyskyttää apinaorkesteri, silmät on auki tulitikkujen avulla, ja hissipoikakin on meinannut tuoda mahalaukun sisältöä huonepalvelun tavoin ylempiin kerroksiin useaan otteeseen. Kokemukseen perustuen uskoisin olevani taas itseni joskus sunnuntai-illan korvilla.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vähän sellainen setämies olo tulee, kun kuuntelee tuollaisten 20 vuotiaiden horinoita töissä.

Kaikki tyhjänpäiväinen on uutta ja ihmeellistä, eikä elämä ole vielä kerennyt potkimaan pahemmin päähän. Kaikki toiminta on vähän yliaktiivista ja turhaa pyörimistä.

Tietysti hyvä, että Intoa riittää.
Mutta on ihan jees olla hieman vanhempi.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Meillä ei junnut töissä tiedä mikä on "impi". Olen järkyttynyt.
 

The_Trooper

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos Arnold Schwarzenegger tai Sylvester Stallone ei ole sankarisi, niin olet kyllä niin jäinen junnu kuin voi kukaan olla.
Entä jos sankarini on Johnny Weissmuller?
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Entä jos sankarini on Johnny Weissmuller?

Kyllä minäkin noita telkkarista katsoin, mutta itse Weissmullerin sankaruus ei ole koskaan avautunut minulle. Ihan joo, miehekäs ja aikansa ikoni. Tarzan-krooli opeteltiin mieheltä, mutta muuta sitten ei jäänyt käytännön jokapäiväiseen toteutukseen.
 

Vaughan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jos Arnold Schwarzenegger tai Sylvester Stallone ei ole sankarisi, niin olet kyllä niin jäinen junnu kuin voi kukaan olla.
Clint Eastwood kysyy Arskalta ja Syltyltä, että "You might ask your self a question: 'Do I feel Lucky?'. Well, do you?"
 

Mäyräkoira

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK En gång-alltid-aina
Toissa viikolla kun menin poikkeuksellisesti autolla Nordikselle :

Pysäköinti piti maksaa appikuviolla, ja sanoin vaan että minä en saatana maksa sitten ollenkaan, ei täällä ole mitään automaattia mistä saisi lipun kortilla tai käteisellä, en minä mitään sellaista appia lataile, otetaan riski saadaanko sakot vai ei.

Minua 3 viikkoa nuorempi vaimoni latasi sitten parissa minuutissa sen tarvittavan apin, ja sanoi että sä olet kyllä sellainen vanha pieru välillä :) Joukkoliikenneliput osaan kyllä ostaa selllaisella, mutta parkkimaksu apilla oli sitten liikaa.

Onhan mulla ollut harmaa tukkakin jo vuosia, enkä ole kun vasta vähän päälle 50 :)
 
Viimeksi muokattu:

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tehosekoittimen "Pillitä, Elli pillitä" soi äsken taustalla: "Mä olen 22 ja finito"

Tuohon sellaisen potentiaalisen liigajunnun ikä lisää, niin aletaan keskustelemaan.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Viimeistään nyt. Danny oli ihan eläkeiässä.
 

Liitteet

  • IMG_0115.jpeg
    IMG_0115.jpeg
    49,9 KB · kertaa luettu: 120

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Viimeistään nyt. Donnyhan oli ihan eläkeiässä.
Eli ensi vuodesta lähtien voin alkaa virallisesti hokea tuota mantraa.

Kyllä ihmiset vanhenivat nopeasti vuosikymmeniä sitten. Ei tarvitse kuin katsoa esimerkiksi vanhoja NHL-pelaajien pelikortteja, joissa on esim. Steve Smith, Phil Housley, Dave Manson ja Bob Probert, jotka näyttivät 35 -vuotiaina 60 -vuotiailta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös