Miksi mies ei saa nykyään vanhentua rauhassa? Onko todella pakko hoputtaa, juosta, kirittää, "nauttia" niitä paskalta maistuvia rasvattomia "terveysvaikutteisia" mömmöjä... ja kuolla sitten 56-vuotiaana?
Hienosti sanottu. Ihan samaa mieltä asiasta ehdottomasti, miksi pitää elinaikana "nauttia" kaikenlaista "terveysvaikutteista" mömmöä, kun voisi oikeasti Nauttia _terveysvaikutteisia_ hyviä ruokia yms. Ja sitten kuolla vaikka 56-vuotiaana. Sitä paitsi kuolla voi millon vain, en halua että viimeinen ateria on cefilus-jugurttia. Pihvi pöytään ja asia on pihvi. Yksi sille, ja Kirkalle nyt kans.
Niin ja ihan topicciin liittyen on todettava, että olen tuntenut, vaikken vanha olekkaan. Silti kun aloitin juuri opiskelemaan taas tuossa syksyllä, ja luokalta löytyy peruskoulusta tullutta 90-luvun tuotantoa, niin tunteehan siinä ittensä vanhaksi kun on sentään oldschool 80-luvulta. En minä sellainen ollut 16 vuotiaana kun noi nykyiset sen ikäiset. Muutamankin vuoden ikäero tuntuu nykyään suurelta.
Sitä tulee paremmin juttuunkin itseään vanhempien kanssa, jotka ovat kuitenkin itseäni vain sen saman verran muutaman vuoden vanhempia, kuten minä olen niitä 90-syntyneitä. Kai ne 80-lukulaiset vaan tulevat paremmin juttuun keskenään, kuten 90-lukulaiset myöskin toistensa kanssa. Luokallani tuo ikäjakauma menee aika suureksi, 70-90-luku ainakin edustettuna.