OikeaPakki
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa, maajoukkue, sympatiat: HIFK
avatar kirjoitti:Tuosta tulikin mieleen, että itselleni yksi vanhenemisen merkki on myös se, kun ei enää tahdo löytyä kunnon kööriä pelaamaan AD&D:ta sun muita roolipelejä kun saakelin DM ja yks pelaajista meni tekemään itselleen jälkikasvua prkl.
Sähän oot vielä nuori kundi (joo tsori jostain aiemmista ketjuista sekaannukseni), kyllä sulle peliseuraa löytyy. Teet sitten vaikka itse lisää. Meikähän se pelailee joskus omien muksujen kanssa ihan tohkeissa pleikkaria ja pc-pelejä, siinä sitä tuntee itsensä vanhaksi ja nuoreksi yhtäaikaa!
SM-Liigassa ei taida enää olla kuin yksi mua vanhempi ikoni. Sitten kun se lopettaa, niin jokin aikakausi on ohi. Tosin Vetihän se Chelioskin nimensä taas paperiin änärissä. On se uskomatonta, kun vertaa vaikka itseensä ja ikäisiinsä. Itellä on polvet siinä kunnossa, että harrastesalibändykin tuntui jo karseen fyysiseltä hommalta.
Hyvänä puolena (jos nyt jokin on) tässä vanhenemisessa on, että joka vuosi on enemmän ainakin omasta mielestä hyvän näköisiä naisia katsottavana. Skaala/haitari ns. laajenee, heh.
Työpaikalla koko ajan lisääntyvä ikäero parikymppisiin ei jotenkin haittaa. Kyllä sitä selittää 19-v. tytsylle ihan luontevasti jotakin juttuja tai tekee duunia hermostumatta toisen kokemattomuuteen. Samaa ei sitten enää muulloin esim. baarissa, oikein kehtaa tehdä, luulisivat vielä vanhaksi pervoksi. Hyvä että ilkiää ees katella. Tosin vanha likainen setähän toki olen..
Sitäpaitsi täytyy tässä vanhetessa sanoa, että nykyiset nuoret tuntuvat paljon fiksummilta kuin itse aikoinaan. Mistähän se johtuu?
Hitsihitsi. Kun saisi pysäyttää kellot tähän. Nelikypäsenä kaikki on nyt ns. handussa. On jo jotakin ja on vielä on jotakin jäljellä.