Oletko ikinä kännissä Jatkoajassa?

  • 96 172
  • 1 135

Oletko ollut kännissä Jatkoajassa?

  • Kyllä

    Ääniä: 783 60,9%
  • En

    Ääniä: 345 26,8%
  • En ole varma

    Ääniä: 158 12,3%

  • Äänestäjiä
    1 286

Hockey 24/7

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Fights and Fighters
Ensimmäistä kertaa pitää kirjoittaa tähämkin ketjuun.
Eli juuri nyt tällä hetkellä olen kännissä jatkoajassa. Jostain syystä tämä sivusto on hauskempi kuin koskaan ennen.
 

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
k
 
Viimeksi muokattu:

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Olenhan minä tällä hetkellä hyvässä jurrissa. Sen verran paljon vituttaa ,että en viitsi joka ketjuun avautua ,mutta tämän kuitenkin tajusin etsiä.
Kohta pitäisi johonkin päin pk-seutua suunnata jatkamaan ryyppäystä ja nollausta.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Saattanut tiukka linjani lipsua tiukahko linjani tämän päivän aikana..No, asuisit saatanan itse täällä!
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
#77 kirjoitti:
Olenhan minä tällä hetkellä hyvässä jurrissa. Sen verran paljon vituttaa ,että en viitsi joka ketjuun avautua ,mutta tämän kuitenkin tajusin etsiä.
Kohta pitäisi johonkin päin pk-seutua suunnata jatkamaan ryyppäystä ja nollausta.

Ollut näköjään breno eilen illalla.No ei se mitään,vieläkin olen humalassa ja ajattelin jatkaa humalaa koko päivän kestäväksi sekoiluksi.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Kyllä tällä hetkellä taidan olla. Ihan kiva lenkki tuli vetäistyä Hotelli Vantaalta kotia. Sai mukavan laskuhumalankin päälle. Näillä mennään.
 

scholl

Jäsen
Ikijokeri kirjoitti:
Kyllä tällä hetkellä taidan olla. Ihan kiva lenkki tuli vetäistyä Hotelli Vantaalta kotia. Sai mukavan laskuhumalankin päälle. Näillä mennään.

Toivottavasti et asu esim. Länsi-Espoossa.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Nerokkaimmat pystyvät päättelemään tämän illan kirjoituksistani yhtä sun toista...
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Twite kirjoitti:
Nerokkaimmat pystyvät päättelemään tämän illan kirjoituksistani yhtä sun toista...

Olet kerrankin selvinpäin?
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kiitos kysymästä, olen kännissä. Entäs itse?
 

Kinke-13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raitis Ivanans
Jonkin verran kyllä. Pitäähän sitä viikonloppulomilla intistä rentoutua, kohta kaupunkiin päin vaan.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Täällä mennään! Pojat pojat, se on kerho joka vie...
 
Helvetti, minähän olen vieläkin humalassa. Vaikka lopetin juomisen jo viime yönä. Tosin aloitin sen jo perjantaina, joten ei tästä nyt ota mitään selvää.

Naamarissa on vekki. Olen siis kaatuillut. Väinönkatu on muuten helvetin kapea kulkuväylä, kun on oikein kovassa kännissä. Onnistuin meinaan saman korttelin matkalla törmäilemään seiniin kadun kummallakin puolella! Minähän olen nero!

Vitun urpo...
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kyllä olen vieläkin kännissä. Eilen tuli juotua aika urakalla. Kahdeksan yötä tein töitä putkeen ja eilen oli pitkästä aikaa vapaata. Seuraavan kerran töihin ensi yönä kello 2.00.
 
Eilen oltiin Mikkelissä, huomenna en tiedä missä... No nyt kiertue on vienyt Vaasan ja Mikkelin kautta Imatralle. Ja oho baarista löytyi tietokone. Lisää viinaa kun ei ääntä tahdo vieläkään löytyä. Jos mestiksen mestaruus aiheuttaa tällaista niin en tahdo tietää miten pitkä putki tulee jos Suomi voittaa MM-Kultaa...
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olen par'aikaa. No mikäpäs tässä näin perjantaina. Ajattelin kyllä lusmuilla ja käydä nukkumaan kohta. Öitä vaan koko jatkoaikaa lukevalle Suomelle!
 

Immortal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raipen ja Robbien jengit
Onko täällä joku muka selvinpäin?
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Kysykää nimimerkki #26:lta et onko se ollut koskaan kännissä täällä :-)?
 

spertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Parker27 kirjoitti:
Kysykää nimimerkki #26:lta et onko se ollut koskaan kännissä täällä :-)?

Heh. Tulin juuri duunista olutfestivaaleilta, ja muutama on tullut kyllä itsekin maisteltua. Avaisinkohan ketjun vaikkapa tisseistä?


Taidan ehkä silti mennä nukkumaan....

EDIT: Muutama kirjoitusvirhe
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös