Oletko ikinä kännissä Jatkoajassa?

  • 96 269
  • 1 135

Oletko ollut kännissä Jatkoajassa?

  • Kyllä

    Ääniä: 783 60,9%
  • En

    Ääniä: 345 26,8%
  • En ole varma

    Ääniä: 158 12,3%

  • Äänestäjiä
    1 286

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Olemmää pienessä nosteessa. Lauantai-illan kunniaksi, tiäksää!
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Viestin lähetti Arnold
Olemmää pienessä nosteessa. Lauantai-illan kunniaksi, tiäksää!

Mä oon enemmän tiäksää. Ja vitutus päälle. Hämeenmafia, sieltä moderaattorilasta tiäksää.
 

TBK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sydän on KIRVEEN muotoinen!
Hep! Yksin kotona 3. Käväsin saunassa ja otin yhden... otin toisenkin.... soitin kaverin tuomaan lisää.
 

Rapukäsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Taas olen ja kohti baariin, vittu tätä Tapparan paskaa kestä selvinpäin. Tässä vitutuksessa ei ehkä kannattaisi ihmisten ilmoille lähteä, mutta ei sitä viitsi hyvää känniä muniensa hieromiseen tuhltata. Kyllä kai tää vielä tästä...kippis!
 

Sid

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & Maple Leafs, Liverpool F.C.
Viestin lähetti Pingu
Alma tädin illuusio.
En nyt väittäisi kännissä olevani, mutta vähän Tallinan tuliaisia maistelen.
Sieltä löytyy vaiettua tietoa, joka on oppikirjoista poistettu. Sillä lailla!

Niin, taas olen.

Rapukäsi: eikös nyt ole niinkuin pienimuotoisen juhlan paikka? M. Saarisen aika päättyi ja M. Saarisen aika alkaa. Rautakorpea odotellessa...
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti mysteeri

Syytä siis varmaan jättää siiderit nauttimatta.

Näin teenkin, kun otan lääkettä en ota siideriä - vastaavasti yhtälö toimii myös toisin päin.

Tosin en tiedä tarkalleen kuinka paljon edellisenä vuorokautena nautittu lääke vaikuttaa vielä seuraavana iltana jos sattuu ottamaan muutaman siiderin... pitäisiköhän kysyä lääkäriltä?

Eipä tuo alkoholin otto kyllä mikään ongelma minulle ole, kun otan niin otan sivistyneesti!

vlad.
 

Metalwarrior

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Riippuu vähän siitä juodun alkoholin määrästä miten ne keskenään vaikuttavat. Itte käytän Zoloftia jonka yhteydessä ei ole kuulemma suotavaa juoda. Kyl mää vaa sen sikspäkkini oon ottanut eikä ongelmia ole ollut.
 

mysteeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
kotijoukkue HPK (TPS saa sympatiat)
Zoloft + alkoholi

Viestin lähetti yellow
Riippuu vähän siitä juodun alkoholin määrästä miten ne keskenään vaikuttavat. Itte käytän Zoloftia jonka yhteydessä ei ole kuulemma suotavaa juoda. Kyl mää vaa sen sikspäkkini oon ottanut eikä ongelmia ole ollut.

Zoloft: Alkoholia on käytettävä lääkityksen aikana varoen.
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olen varmaan aiemminkin vastannut tähän kyselyyn, mutta koska kertaus on opintojen äiti, niin vastaan, että: KYLLÄ!
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Viestin lähetti Pee
Olen varmaan aiemminkin vastannut tähän kyselyyn, mutta koska kertaus on opintojen äiti, niin vastaan, että: KYLLÄ!

Et kai? Niin mäkin. Ja sama vastaus kun aikaisemmin.

Jahhas. Josko sitä sitten baaria kohti.. en mä muuten, mutta kun kaverit käskee.. (uskokoon ken tahtoo)
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Jaa että pitäis hyvä gänä tännekin tuhlata, ja vituuuut, ens kaudella sitten. Tai no, kausia ryssitty, kännejä lusittu, nättejä juteltu, vahvistuksia hankittu ja fyrkat tuhlattu ja jäljelle jää vain tuo, ihmisen ikävä Raimon luo.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Joo, olen.

Varmaan aamulla vituttaa, mutta nyt olen käntsyssä.

Kavereiden kaa oli kivaa, muuten on vitusta kun elämä on melko vituillaan, mutta onneks on kaverit!

Kiitos J ja M, tästä illasta, olitte pelastajani näinä paskoina aikoina!

GFFrRRRKKKHH,...
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olutta, Votkaa, Viiniä, Siideriä, Jallua...mitä vittua, en mä tajua

Fuksia ei kuksita.

Mutta jos tutor-vastaavaa ja puheenjohtajaa lämppää riittävästi, saattaa saada poikkeusluvan.

Tänään oli uusien opieskelijoiden fuksiaset ja tuli paletua rastilla Töölönlahden rannalla ihan liian kauan. Onneksi yksi ryhmä lahjoi niiden herkun pojan lämppäämään meitä;) Nyt ikävä kyllä kotona, huomenna krapulassa töihin. Ja jos paskahousu tulee ostoksille, se saa porttikiellon.

Mutta sen pojan mä vielä pokaan.

Millä muuten saa kännihikan karkoitettua?
 

Rygge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Jaro
Re: Olutta, Votkaa, Viiniä, Siideriä, Jallua...mitä vittua, en mä tajua

Viestin lähetti Pikku Myy
Millä muuten saa kännihikan karkoitettua?

Lisää viinaa vaan koneeseen.

EDIT: Varsinaiseen ketjun aiheeseen liittyen täytyy todeta, että olen selvin päin (ikävä kyllä?). Joskus tulee kyllä kännissä täälläkin hilluttua.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Re: Re: Olutta, Votkaa, Viiniä, Siideriä, Jallua...mitä vittua, en mä tajua

Viestin lähetti Rygge


EDIT: Varsinaiseen ketjun aiheeseen liittyen täytyy todeta, että olen selvin päin (ikävä kyllä?).

Itse olen myös ihan selkvin päin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös