Oletko ikinä kännissä Jatkoajassa?

  • 96 266
  • 1 135

Oletko ollut kännissä Jatkoajassa?

  • Kyllä

    Ääniä: 783 60,9%
  • En

    Ääniä: 345 26,8%
  • En ole varma

    Ääniä: 158 12,3%

  • Äänestäjiä
    1 286

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
En ole, kuten voitte huomata tänään kirjoittamistani viesteistä.
 

Lukkoseppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jatkoajassa kännissä!

Ei vielä mutta kohta, pitäähän tätäkin kokeilla. Pirullinen suunnitelma on siis kitata olutta, kotona, kalsareissa tai vain pyyhe vyötäisillä. Kyytipoikana on sauna, tusina raikkaassa syysilmassa kypsyneitä/viillenneitä Lapin Kultia ja opus "Urheilutoimittajien kootut sattumukset", jossa Sporttila luultavasti kieltää olleensa koskaan humalassa. Kirja piti hakea kotikyläni kirjastosta, jossa oli vieläkin se sama täti tiskin takana. Maailma ei siis muutu. Ensimmäinen maistuu hivenen lämpimältä, mutta ah niin turvalliselta kuin lettipäinen tyttö kerrassaan.

Perästä kuuluu, jos kuuluu.
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Ei pertkele! kello on vasta 22.00 ja oion ihan ihan tuiskeessa. Hyvöö iltaa!
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Työpaikkajuopottelua. Terästettyä Glökiä tarjoiltiinkin äsken oikein kunnolla! Ei nyt sentään naula päässä ole mutta autoa en lähtisi ajamaan.

Loppupäivän voikin kuunnella joululauluja netin kautta.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Anopilla oltiin syömässä mahtavat ruuat ja myös alkomahoolia tarjoiltiin siihen malliin että saimme hyvän syyn syyn lähteä baariin..

Nyt päällä iloinen nousuhumala( se paras humala) saa nähdä mitä tapahtuu illan aikana..
 

Jardaanos

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Philadelphia Flyers
Ehdottomasti kännissä eihän tänne valtamediaan uskolla muuten kirjoittaa..
Huomatkaa myös että en ole kovin usein kännissä..
Kiitoksia ja onneksi olkoon
 

Pleksi(t)

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Juuh.
Vaikka taisi jo kääntyä joulupäivän puolelle, suosittelen silti vielä Leevi & Leavingsin Jouluaattona kännissä kipaletta. Tänään vasta lämmittelyä, huomenna (tänään) saattaa olla enemmänkin asiaa tähän ketjuun.
Kippis!
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Re: VOI VITTU!

Viestin lähetti Lakaisija
IHAN PERSEISSÄ!
Jouluaaton ja joulupäivän välisenä yönä, tappakaa!

Eihän siinä että on "runsaammissa" konjakeissa, mutta jatkoajalla vielä visiteeraamassa. Hyi, hyi, mutta tapansa kullakin ;). Mutta mikäs tässä on sanomaan kun punkua tuli just kinkun kylkiäisenä siemailtua ja tänne eksyttyä.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Tiistain kunniaksi Karhun kaadossa olen. Mitäs sitä muuta lomalainen tekisi, hä?
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olenn minä ohbuuemalssa<. Se siitä., nyt on kaieoika mennä nukkumaan. Hyv''ää yötää takkaat jatkoasillaiset!!!

Puysi.,
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jo.

Ulkona paistaa aurinko. Onkohan mikään terassi auki?

Viettäkää ihmiset oikein hyvä uusi vuosi!! Niin minäkin aion tehdä.
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Rapukäsi
tsuida duida, osaatsä uida,
pysytsä pinnalla?
Napa kiven päällä plumpsis.

Eilen olin, tänään olen, toivottavasti vielä ensi viikon perjantaihin asti olen.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Sorbus. Punaviiniä sekin.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Rapukäsi
tsuida duida, osaatsä uida,
pysytsä pinnalla?

Osaan - paremmin kuin 99% suomalaisista... sukeltaminenkin luonnistuu - joskaan ei em. prosentilla.

Kysymykseen vastaten: Ei, en ole kännissä - tuskin tulen olemaankaan tänä iltana.

vlad.
 

PaPuKaiJa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh Penguins
Nyt olen, mutta se on vaan joku juhlimis juttu lieko juhannus ? vai mikä olikaan. Osaan uidakkin ... Kaikki menee
 
Missä koska hä? Ei koskaan , ei milloinkaan. 2x Omppuviini plus kaljat. Tässä alkaa pikkuhiljaa selvitä. Mutta nyt on uusivuosi. Ei kun siis nyt on jo tänään. Eli 2005 on jo saapunut kotisohville. Nyt lähden kuuntelemaan Anu Saukkosta ja kaikille potkut

Täältä Tuonne

ps. en ole niin sekaisin etten huomaisi kirjoitusvirheitä.
 

japekk

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Red Wings, FC Liverpool
Nyt vedetään vrk putkeen. Eikä ole eka kerta. Nukkuminen on homojen hommaa. Silloin kun ryypätään niin ryypätään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös