Oletko ikinä kännissä Jatkoajassa?

  • 96 289
  • 1 135

Oletko ollut kännissä Jatkoajassa?

  • Kyllä

    Ääniä: 783 60,9%
  • En

    Ääniä: 345 26,8%
  • En ole varma

    Ääniä: 158 12,3%

  • Äänestäjiä
    1 286

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Juu.
 

Pleksi(t)

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
¨toivottavasti ketään ei tänään edes lue tänään selvin päin. Perinteet velvoittavat. Kippis. Ja kupellus. Ja osaan uida. Eli ehkä vähän. Jos nyt tekee virheitä niin saako niistä kuulla myöhemmin? Sanokaa että ei. Kiitoosh!

Unohtu. Pakollinen: Jesh!
 

Padis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Neljän päivän reissu takana. Selviytymisprosessi edessä sun muuta. Onneksi on huomiseksi maitoa jääkaapissa ja pakkasessa mustikoita. Siis aiheeseen palatakseni... kyllä.
 

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Onko Jatkoajassa alkolukko? Ensimmäinen yritys kirjoittaa tähän ketjuun epäonnistui, joten kokeillaanpa uusiksi.

Tulipa sitten lähdettyä vain parille kaljalle, kun kaveri soitti. Lopulta tie vei kahden keskiolutkuppilan kautta Vaakuna Nightiin, jossa tulikin sitten notkuttua tappiin asti. Tulipa kokeiltua rulettiakin. Kahden euron panos hajotettuna neljään osaan tuotti 15 euron voiton. Pari viskiähän tuollakin irtosi, joten uhkapeli kannatti. :D Aloittelijan tuuria.

Paria vanhaa tuttua tuli nähtyä, pakolliset känniääliöinnit tehtyä. Grillijonoon ei sentään vaivautunut, joten kotiin tultiin jo puoli tuntia sitten. Pitäisi varmaan mennä nukkumaan, sillä tuli uhottua, että olisin klo 13 Hänninhaudassa katsomassa Kamppareiden Bandyliigan matsia. Voi jäädä tekemättä.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Itsehän olin juuri kaverini isän 50-vuotispäivillä soittamassa rock-musiikkia. Tarjoilu pelasi ja keikalla oli rento ilmapiiri. Soiteltiin vähän mitä sattui ja milloin sattui, mutta ei haitannut mitenkään.

Ilmaista viinaa riitti - ja olisi riittänyt vieläkin, mutta vanha ei jaksa aina.

Kivaa oli todellakin.
 

-KBR-

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Liberec White Tigers
Illan viimeinen drinkki(pernod-cola) edessä(9:30 aamulla)! Ilta ihan aavistuksen venähti aamun puolelle. Pitäs visiin mennä nukkumaan! Öitä!
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jeps...

Heps, täällä! Takana puolen tusinaa paukkua ja pullo häränverta... ei oikein uni maittanut, syitä voisi kirjoitella sekä vitutus- että naisasiat -ketjuun, joten viskiä koneeseen ja plops, punkku auki. Punkku on tosin jo lopuillaan, joten varmaan kohta pitää kokeilla joko nukkumasa olis nurkilla, ja jos ei, niis uusi plops... Kalsarikännit rulez! Tosin homenna ja/tai la loppuu löpsyttely, ja otetaan pohjanmaan kautta... Perkele!
 

Lint

Jäsen
Ei missään megajurrissa, mutta hyvällä alulla eilisen pulikoinnin jälkeen. Onneks kaupat aukee jo seiskalta....
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hell yeah! Hallilla sai hyvää ruokaa ja juomaa ilmaiseksi niin mikä jottei. Huominen aamuvuoro nyt vain vähän häiritsi tunnelmaa... Tajusin tuossa, että olen tässä joulun jälkeen varmaan vetänyt useammat perseet ja käynyt useammin baarissa kuin viime vuonna yhteensä. Tai ainakin tammikuun jälkeen olen näin tehnyt.
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pikku Myy, mää rakastan sua!

Anteeksi, mutta näin 0n!

Muokkausta: JOS nimimerrkiä voi rakastaa, niin nyt se on tapahtunut!
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Pee
Olen! Aivan varmasti olen! Ottakaa vaikka verikoe! Vaikka mä pelkään piikkejä!

Asia lienee tullut selväksi kaikille! Lienetköhän ensimmäistä kertaa kännissä kun asiaa on näinkin kovin mainostettava?

vlad.
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti vlad
Lienetköhän ensimmäistä kertaa kännissä kun asiaa on näinkin kovin mainostettava?

KYLLÄ!

Laulan Leevi and the Leavingsiä... "Kovin helposti ei kiinni saa, sitä kadonutta nuoruutta. Ja sitä mieletöntä fiilistä, kun on ensi kertaa kännissä".

Vaikka tässä onkin sellainen de ja vu -tunne, niin jokainen känni on silti ainutlaatuinen! Eli ensimmäinen!
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Pee
Vaikka tässä onkin sellainen de ja vu -tunne, niin jokainen känni on silti ainutlaatuinen! Eli ensimmäinen!

Ei vittu, että putosin. Jatkoajan kielimiliisi kirjoittaa "Déjà vu":n noin pahasti väärin... Kerro nyt minulle, kuka tuo 'de' on? Entä 'Vu'?. De on ruotsia, mutta tuskin se sitä tässä vaiheessa tarkoittaa. Vu on erään työkaverini (vierasperäinen) sukunimi...

Ja ketjun aiheeseen: En ole, vaikka on perjantai. Yhden oluen join, kun isukki tarjosi. Ei inspiroi lähteä maaseutukuppilaankaan...

EDIT: Jyväskylässä tuo pitäisi kuitenkin kaiketi olla Bon Voyage -tunne...
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Pee
Vaikka tässä onkin sellainen de ja vu -tunne, niin jokainen känni on silti ainutlaatuinen! Eli ensimmäinen!

Huomenna elikä tänään sitten heräät kärsien déjà-vu-krapulasta maiskutellen kielelläsi kissakusta...

...olotilaasi syyllisen löydät, mistäpä muualta kuin, peilistä.

vlad.
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti Sistis
Ei vittu, että putosin. Jatkoajan kielimiliisi kirjoittaa "Déjà vu":n noin pahasti väärin...

Tottakai kirjoittaa väärin! Kun on samoilta seuduilta kuin itse Matti Nykänen, joka sen vasta väärin lausunut onkin!
 

Sid

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & Maple Leafs, Liverpool F.C.
No vaarmasti.

"- Paskalehti, Anne Isotissi puhelimessa.
-No päivää, mihä tässä rupesin soittelemaan, kun ei muutakaan, ehh, tässä ollut tekemistä, ehh, hh. Minulla tuota olisi oikein hyvä juttu teille tuota kun...
- No minkälainen?
- Ehh, no minä olen tuota käyttänyt doupinkia, sitten minä olen tuota parantunut 75 kertaa syövästä ja minä olen tämmöinen vanha paappa täällä vaan.
- hihihi
- Ehh, juu ja sitten tuota minä, minä oon tuota istunut kusiaispesässä ja minä soitankin täältä kusiaispesästä, tuota, ja tupakkia minä poltan viisi, viisi kartonkia päivässä ja päälle syön säkillisen hotapulveria.
- Äää, no mites kaurapuuron laita?
- Öö kaurapuuroa minä syön kolme kattilallista päivässä, tuota ja vaikka oon vanha mies jo niin nussin kymmenen kertaa päivässä, minulla on, ehh, metrikakskymmentäviissenttiä pitkä *piip* ja tukka on niin vahva, että se on kuin, se on kuin viiden tuuman rautanaula.
- No kuulkaa, otammekin huomenna kuvan. Te olette alasti kolmen Miss Suomi -ehdokkaan kanssa. Ää, tästä tulee kansikuva ja kellutte kaurapuurossa, vedätte tupakkaa ja löllötätte siellä kaurapuurossa kyr*ä pystyssä, höhöhö.
- No joo, öhh, kyllähän se sopii. Rasvaanko nännini?
- Kyllä. Tulkaa aamulla kymmeneltä tänne Helanderinkadulle.
- No minä lähdin aamulla junalla tulemaan sinnepäin.
- Hyvä.
- Hei hei!
- Hei hei!"

Kyllä, kuunneltiin Sliippareita. Ken tietää levyn nimen?
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Olen. Raporttini Hämeenlinnan yöelämästä:.........
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kyllä.

Kuten varmastikin viesteistäni huomaa.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Kyllä joskus tulee oltua. Yritän kuitenkin olla kirjoittamatta silloin kun olen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös