No vaarmasti.
"- Paskalehti, Anne Isotissi puhelimessa.
-No päivää, mihä tässä rupesin soittelemaan, kun ei muutakaan, ehh, tässä ollut tekemistä, ehh, hh. Minulla tuota olisi oikein hyvä juttu teille tuota kun...
- No minkälainen?
- Ehh, no minä olen tuota käyttänyt doupinkia, sitten minä olen tuota parantunut 75 kertaa syövästä ja minä olen tämmöinen vanha paappa täällä vaan.
- hihihi
- Ehh, juu ja sitten tuota minä, minä oon tuota istunut kusiaispesässä ja minä soitankin täältä kusiaispesästä, tuota, ja tupakkia minä poltan viisi, viisi kartonkia päivässä ja päälle syön säkillisen hotapulveria.
- Äää, no mites kaurapuuron laita?
- Öö kaurapuuroa minä syön kolme kattilallista päivässä, tuota ja vaikka oon vanha mies jo niin nussin kymmenen kertaa päivässä, minulla on, ehh, metrikakskymmentäviissenttiä pitkä *piip* ja tukka on niin vahva, että se on kuin, se on kuin viiden tuuman rautanaula.
- No kuulkaa, otammekin huomenna kuvan. Te olette alasti kolmen Miss Suomi -ehdokkaan kanssa. Ää, tästä tulee kansikuva ja kellutte kaurapuurossa, vedätte tupakkaa ja löllötätte siellä kaurapuurossa kyr*ä pystyssä, höhöhö.
- No joo, öhh, kyllähän se sopii. Rasvaanko nännini?
- Kyllä. Tulkaa aamulla kymmeneltä tänne Helanderinkadulle.
- No minä lähdin aamulla junalla tulemaan sinnepäin.
- Hyvä.
- Hei hei!
- Hei hei!"
Kyllä, kuunneltiin Sliippareita. Ken tietää levyn nimen?