Tämä ketjuhan on sukulaissieluja täynnä! En siis osaa minäkään piirtää edes vähää alusta. Käsiala on kyllä hyvä. Musikaalisesti olen totaalisen lahjaton, ala-asteellakin kun piti nokkahuilua soittaa niin meni päin persettä. Suuntavaistokin on kohtalaisen huono. Mihinkään en löydä ilman kunnon opastusta. Käsityöt eivät myöskään suju, jos joku tarjotin, linnunpönttö tms. pitäisi nikkaroida, niin ei tulisi mitään. Sama koskee vähän kaikkea pientä askarointia, esimerkiksi elektroniikka on hankalaa. Nytkin on kone paskana enkä saa toimimaan, joten kirjoitan toiselta koneelta. Lisäksi tuskastun kovin nopeasti johonkin aloittamaani asiaan. Jos saan jonkun inspiraatiopiikin, niin innostun kovasti, mutta into lopahtaa nopeaan.
Kaiken tuon lisäksi olen todella huono jo mainitussa small-talkissakin. Johtunee siitä, että ei kiinnosta paskaakaan rupatella joutavia puolituttujen tai tuntemattomien kanssa. Muutenkin kun keskustelen ikäiseni kanssa, keskustelu vaikeutuu usein siinä kohtaa kun aletaan puhua videopeleistä tai musiikista. Olen siinä mielessä poikkeava yksilö, etten pelaa juurikaan mitään fifoja ja sotapelejä. Kovin vähän on myös näitä metallin kuuntelijoita, kaikki tuntuvat kuuntelevan sitä samaa jumputuspaskaa tai räppiä tai niiden yhdistelmiä.
Joku mainitsi soittamisenkin. Siinäkin olen todella huono, enkä mielelläni soittele mihinkään. Jos nyt on aivan pakko, niin kyllä sitten.
Varmaan jäi paljon mainitsematta, mutta kerrotaan sitten kun tulee mieleen.