Nyt vituttaa!

  • 3 018 371
  • 11 368

Kynäilijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eipä Jokerit viime vuosina paljoa tähän aikaan pelaillut Liigassakaan, joten turhaa haikailua. Silloin kun pelasi tuppasi häviämään kaikki tärkeät jatkoajat sun muut selityksettä. Nyt vituttaa huomattavasti vähemmän kuin silloin, joka on pääsääntöisesti hyvä asia.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Liigaa olen seurannut lähinnä teksti-tv:stä, koska rahat on viime kauden tapaan laitettu porojen mestaruuden puolesta. Ei silti haittaa vaikka mestaruus menisikin Tampereelle. KHL:n finaaleja seurasin yhden erän ekaa matsia, mutta Radulovin naaman näkeminen ja pauhaaminen dumareille sai kääntämään kanavaa.

Stögö jullipipo päässä ottaa edelleen silmään ja vähän myös vituttaa.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Jätkät ilmeisesti ihan tosissaan luulee että oltaisiin tuolla nyt finaaleissa sohimassa. Jokerifanin muisti on lyhyt.
 

McMulligan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuntuu myös tuulitakit suhisevan harvinaisen pahasti heti, kun omat pelit ovat päättyneet. Ja minkä joukkueen puoleen? Historian pahimman verivihollisen. Ja joojoo, ei pelata samaa sarjaa. On kuultu jo toi aika väsynyt selitys Jokerifanilta leikkiä IFK:n fanipoikaa. Samaan aikaan huvittaa ja säälittää, eikä toisaalta ihmetytä yhtään, miksi Jokerifaneilla on joskus hieman omituinen maine. Mutta onneksi Nordiksella on useimmiten peleissä hyvin tilaa irtolippujen tai jopa kausikortin ostajille, joten sinne vaan, jos se tuntuu kotoisammalta ja kivemmalta. On niitä faneja ennenkin hyppinyt veneestä toiseen, Hjallis etunenässä.

Sen päivän mä haluisin nähdä, kun esim Man City tippuisi Championshipiin ja Cityn fanit alkaisivat fanittamaan ja toivomaan Unitedin menestystä Valioliigassa. Dream on.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Oikein kannattaja @McMulligan tekstiin sen verran, että itse kannatan vain Jokereita.

Mutta kun menivät KHL:ään, eipä ole vaikea toivoa toiselle helsinkiläisjoukkueelle eri sarjan eli Liigan mestaruutta. Olen ollut useamman HIFK-fanin kanssa katsomassa joko hallilla tai esim isommassa seurueessa telkkarista Jokerien KHL-ottelua. Ja kaikki olemme Jokerien voittoa toivoneet. Niin se maailma muuttuu...

Itse asiassa jos HIFK kuittaa Kannun kuten toivon, se on yksi vaikkakin liian pieni naula Jokerien KHL-taipaleen arkkuun, Siis KHL:n, ei Jokerien osalta.
 

McMulligan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oikein kannattaja @McMulligan tekstiin sen verran, että itse kannatan vain Jokereita.

Mutta kun menivät KHL:ään, eipä ole vaikea toivoa toiselle helsinkiläisjoukkueelle eri sarjan eli Liigan mestaruutta. Olen ollut useamman HIFK-fanin kanssa katsomassa joko hallilla tai esim isommassa seurueessa telkkarista Jokerien KHL-ottelua. Ja kaikki olemme Jokerien voittoa toivoneet. Niin se maailma muuttuu...

Itse asiassa jos HIFK kuittaa Kannun kuten toivon, se on yksi vaikkakin liian pieni naula Jokerien KHL-taipaleen arkkuun, Siis KHL:n, ei Jokerien osalta.

Niin, on eri asia seurata myös entisen ja toivottavasti joskus taas tulevan verivihollisen pelejä ja myös omia pelejä IFK:n fanien kanssa. On tullut tehtyä kumpaakin itsekin, niin paikan päällä kummassakin hallissa, kuin tv:stä. Ehkä olen itse vain kaavoihin kangistunut, kun en silti pysty toivomaan ja kannattamaan kyseistä verivihollista ja vielä jopa mainostamaan avarakatseista näkemystä julkisesti. Enpä toisaalta ole täällä myöskään kirjoittamassa kuinka heidän menestys vituttaa vaan pidän sen lähinnä omana tietonani, koska ei se edes juurikaan vituta, vaan on lähinnä yhdentekevä asia. Mutta, että voisin kannattaa ja toivoa IFK:n menestystä... Not gonna happen.

Tosin siinä missä sinäkin olet moneen kertaan vedonnut esimerkiksi omistajasuhteissa muihin isoihin sarjoihin myös muissa lajeissa ja kuinka niissä kulttuureissa ei tulisi ikinä tietyt asiat kysymykseen, niin ei kyllä aivan varmasti tule kyseeseen sekään, että Cityn kannattaja toivoisi Unitedin menestystä tai AC Milanin kannattaja Interin menestystä yhtään missään olosuhteissa. Eipä toisaalta koko teksti ollut ainoastaan sulle suunnatukaan tuosta huvittuneisuudesta, kuin Jokerifaneja rupeaa lipsumaan IFK:n puolelle. Ja mikäs siinä lipsuessa. Kyllähän siellä tilaa on ja joillekin sekin vaihtoehto sopii oikein hyvin, joten annetaan heidän nauttia nyt hetken siitä kyydistä!
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Tosin siinä missä sinäkin olet moneen kertaan vedonnut esimerkiksi omistajasuhteissa muihin isoihin sarjoihin myös muissa lajeissa ja kuinka niissä kulttuureissa ei tulisi ikinä tietyt asiat kysymykseen, niin ei kyllä aivan varmasti tule kyseeseen sekään, että Cityn kannattaja toivoisi Unitedin menestystä tai AC Milanin kannattaja Interin menestystä yhtään missään olosuhteissa.

Toisaalta olen ollut katsomassa White Hart Lanella futista joskus yli 10 vuotta sitten, jossa sikäläiset kannattajat toivoivat QPR:n nousua ylös. En pystyisi toivomaan vaikkapa SKA:lle, Torpedolle tms menestystä, mutta en näe minkäänlaisia esteitä toivoa Kannua HIFK:lle kun emme samassa sarjassa pelaa. Kukin tavallaan, mutta mulla raja on Jokerien kannattaminen. Aina ja sarjasta riippumatta. Ihan sama vaikka oltaisiin Grönlannissa. Olen sitounut seuraan, en sarjaan. Vastaavasti muissa sarjoissa kuin missä Jokerit pelaa, mulla on suosikkeja. Monessakin.

Eipä tästä muuta osaltani. Odotellaan mitä tänään luukusta avautuu.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Kuten veli @Cobol niin minäkin kannatan vain Jokereita, HIFKin pelejä olen tällä kaudella seurannut pudotuspeleissä kun meillä pelit loppui aikaisin, aivan liian aikaisin, niin olen sillä täyttänyt jääkiekollista tyhjiötä (NHL:ää pelataan itselleni liian myöhään ja huonoihin kellonaikoihin) joka jäi kun Jokereiden kausi päättyi. Se että toivon naapurille menestystä johtuu eniten siitä että heillä on laivan peräsimessä Törmänen, sen lisäksi lähipiirin HIFKin kannattajat vaikuttaa hieman, mutta jos Jokereilla pelit jatkuisi niin naapurin pelit ei kiinnostaisi tuon taivaallaista kuten ei kiinnostaneet runkosarjan aikanakaan.

Minulle tosin on aikalailla sama mitä mieltä tästä olet, vai oletko mitään mieltä. En ole vaihtamassa leiriä, vaan pysyn tämän meidän paatin mukana meni syteen tai saveen.
 
Viimeksi muokattu:

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Joskus nuorempana ajattelin, että jos marsilaiset hyökkäisivät maapallolle ja maapallon kohtalo riippuisi siitä kumpi voittaisi lätkämatsin Marsin Alienit vai HIFK, niin kannattaisin marsilaisia. Mielipiteeni ei tämä suhteen ole juurikaan muuttunut. Mulla on tosin henk.koht. syyt ajoilta jolloin naapuri jyräsi ja Jokerit sukelsi. Ei ne vittuilut vaan unohdu ikinä.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Mä en ihan hiffaa että millä logiikalla tässä muka tapahtuu mitään lipsumista... Jokainen Jokerit-fani kannattaa Jokereita, mutta siihen ei vaikuta mielestäni mitenkään jos seuraa HIFK:ta. Mä kävin Nordiksella välierässä kun HIFK pieksi Ryynikylän poppoon 7-1. En noussut tai taputtanut yhdellekään maalille mutta tapahtumassa viihdyin oikein hyvin!

Jokereilla ja varsinkin KHL:llä olisi miljoona asiaa opittavaksi HIFK:n ottelutapahtumasta ja pelin viihdyttävyydestä. Vituttaa ankarasti, että KHL-siirto aiheutti fanikulttuurin kuoleman. Toisaalta vituttaa, ettei Jokerit kyennyt ottamaan faneja huomioon tapahtumassa, vaan aina joku tyhjänpäiväinen jumputus peittosi kannatuslaulut. Nordiksella ei soitettu tokassa erässä yhtä ainoaa biisiä tai mainosta pelikatkoilla tai mainostauoilla koska fanipääty piti niin jäätävää mekkalaa ja lauloi laulujaan. Ja koko halli yhtyi siihen. Olen kateellinen ja se fakta vituttaa. Ei sillä, eipä Eteläpäädyssä enää ole niin montaa kiinnostunutta olekaan, että vastaava onnistuisi. Jokereiden supermuovinen KHL-tapahtuma saa mun puolestani jatkua, sillä tulen paikalle vasta kun tuo pasha on taaksejäänyttä elämää.

Everybody dance now!
 

Memotuss

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Messin joukkue.
Se että on hieman kateellinen miten IFK hoitanut asiansa niin ei tarkoita sitä että sitä fanittaisi. Hoitivat futispuolen faneille käsittääkseni halvat piletit ja muuttivat jonkun katsomon seisomakatsomoksi niille.
Tuhat kertaa tuhannesta katson mieluummin IFKta finaaleissa kuin valtraa.

Ja tosiaan vituttaa se kun jakorasia lyö sitä saatanan teknoo aina päälle. Vaikka EP ei ole loistossa niin ei tuo vitun kalinka sun muut polkat auta asiaa yhtään, toisaalta eiköhän aktiivit ole taas (valitettavasti) vähenemään päin. Olisi kiva saada dataa kausarimyynnistä vaikka 3 vikalta liigakaudelta ja nyt 3 Ryssäkaudelta.
 

# Seiskakasi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, #65, #86 #51, #8, #12 #18
Olisi kiva saada dataa kausarimyynnistä vaikka 3 vikalta liigakaudelta ja nyt 3 Ryssäkaudelta.
Sanoisin tietämättä asiaa, että kausarimyynti ollut rysykausilla 30% suurempaa. Lähdettä ei ole, koska irrallinen huomioni on pelkää mutuilua.
 

Memotuss

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Messin joukkue.
Sanoisin tietämättä asiaa, että kausarimyynti ollut rysykausilla 30% suurempaa. Lähdettä ei ole, koska irrallinen huomioni on pelkää mutuilua.
Ekalla kaudella niitä meni, mutta sitten epäilen laskua. Taasen irtoliput myyvät varmasti paremmin koska myydään persettä kokoSuomemJokkereina. Mie, myö, hyö, työ hei!

Edit.
+ dumpataan lippujen hintoja kun tulee näitä KHL kahvarajengejä.
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Pakko kompata täällä muutamaa tolkun ihmistä, että HIFK:ta en pysty kannattamaan nyt enkä koskaan, vaikka peräsimessä onkin tätä nykyä Antti "ei jokerileimaa" Törmänen. Itse asiassa tuo Stögön jokeritaustaansa vähättelevä kommentti, olkoonkin kuinka markkinamiehen puheita, vaan helpottaa antipatioiden kasaamista nordiksen kissamirrejä kohtaan.

Ihanne finaalipari olisi minulle HIFK-Tappara, josta tietenkin toivon manselaisille voittoa ihan jo urheilun armeliaisuuden myötä. Ei ketään jengiä voi roikottaa finaalipeleissä neljää vuotta ja jättää aina hopealle - nyt jo kahdesti G7:n jatkoajalla. Mikäli finaaleissa kohtaisivat HIFK-Kärpät, joutuu omia preferenssejään asettelemaan todella huolella, sillä niin ikävä finaalipari tuo jokerifanin silmin olisi.

Vitutuksen osalta yhdyn puheisiin, että olisipa vielä sitä oman jengin lätkää tarjolla tähän aikaan vuodesta. Ehkä joskus taas sitten.
 

Sako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ainoa asia mikä HIFK:n mahdollisessa mestaruudessa ottaa päähän, on se, että ei pääse kuittailemaan tuttavapiirin kovimmalle kisu-fanille. Siltä tuli txt-viesti noin 2 min meidän tippumisen jälkeen: Hyvää kesälomaa.
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Pakko kompata täällä muutamaa tolkun ihmistä, että HIFK:ta en pysty kannattamaan nyt enkä koskaan, vaikka peräsimessä onkin tätä nykyä Antti "ei jokerileimaa" Törmänen. Itse asiassa tuo Stögön jokeritaustaansa vähättelevä kommentti, olkoonkin kuinka markkinamiehen puheita, vaan helpottaa antipatioiden kasaamista nordiksen kissamirrejä kohtaan.

Ihanne finaalipari olisi minulle HIFK-Tappara, josta tietenkin toivon manselaisille voittoa ihan jo urheilun armeliaisuuden myötä. Ei ketään jengiä voi roikottaa finaalipeleissä neljää vuotta ja jättää aina hopealle - nyt jo kahdesti G7:n jatkoajalla. Mikäli finaaleissa kohtaisivat HIFK-Kärpät, joutuu omia preferenssejään asettelemaan todella huolella, sillä niin ikävä finaalipari tuo jokerifanin silmin olisi.

Vitutuksen osalta yhdyn puheisiin, että olisipa vielä sitä oman jengin lätkää tarjolla tähän aikaan vuodesta. Ehkä joskus taas sitten.
Kuin omalta näppäimistöltä. En ymmärrä, miten joku oikeasti voi toivoa HIFK:n mestaruutta. Eikö ollenkaan vituttaisi nähdä niitä juhlia täällä pk-seudulla? Itseäni ottaisi ainakin suunnattomasti päähän monista eri syistä: 1) Muistuttaa siitä, etten ole vieläkään päässyt kokemaan Jokereiden mestaruutta 2) Muistuttaa siitä, että olemme olleet kesälomalla jo melkein 2 kuukautta 3) Muistuttaa siitä, ettemme ole pitkään aikaan päässeet kokemaan Liigan Playoffeja, koska pelaamme KHL:ssä.
Mutta no, kukin tavallaan, itse en kyllä pysty Hifkille mestaruutta toivomaan.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
@Loorz15 Sähän oikeastaan osut tuossa naulan kantaan: KHL aiheuttaa implisiittisesti sen, ettei Jokerit pelaa keväällä. Tämä johtuu siitä, että KHL:n peliohjelma on poliittisista syistä päin vittua ja siitä, ettei Jokerit budjettinsa vuoksi pysty eikä venäläisen kunnian ja propagandan vuoksi saa pärjätä liian hyvin.

Jotta Jokerit suksisi helvettiin tuosta venäläisten puuhasteluliigasta ja palaisi takaisin sarjaan johon se kuuluu ja jossa se faktisesti voi pärjätä ja pelata keväällä, mahdollisimman monen asian pitää mennä päin prinkkalaa!

Tässä suhteessa toivon Jokereille pelkkää pahaa:

- Toivottavasti HIFK menestyy ja hallitsee mediatilaa suhteessa Jokereihin!
- Toivottavasti Nordiksella käy katsojia ja Hartwall Areenalla ei!
- Toivottavasti venäläisten urheilupiirien dopingkäryt jatkuvat!
- Toivottavasti Jokerit pelaa helvetin hyvää kiekkoa mutta kusetetaan vielä tätäkin vuotta ilmiselvemmin pudotuspeleistä pois!
- Toivottavasti pakotteita seuran omistavia rikollisia kuten Rotenbergejä kohtaan kiristetään!
- Toivottavasti mahdollisimman moni ymmärtää minkälainen kulissi KHL on ja ilmaisee halunsa irroittaa Jokerit siitä!

edit. HIFK:lle menestyksen toivominen on siis ensisijaisesti väline. Toisaalta se kumpuaa siitä, ettei tällä tavoin monelle kaverille mielihyvän aiheutuminen ole henkilökohtaisesti itseltä pois, vaikka todella toivoisin että Jokerit olisi liigassa jolloin näin ei voisi sanoa.
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Jos Liigan finaaleissa kohtaavat HIFK-Tappara on helppo toivoa Tapparalle mestaruutta, mutta jos finaaleissa kohtaavat HIFK-Kärpät, niin se on saatanallista seurattavaa minulle. Täytyisi vaan yrittää katsoa puolueettomasti esim. uusien jokerihankintojen myötä.
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Mä en ihan hiffaa että millä logiikalla tässä muka tapahtuu mitään lipsumista... Jokainen Jokerit-fani kannattaa Jokereita, mutta siihen ei vaikuta mielestäni mitenkään jos seuraa HIFK:ta. Mä kävin Nordiksella välierässä kun HIFK pieksi Ryynikylän poppoon 7-1. En noussut tai taputtanut yhdellekään maalille mutta tapahtumassa viihdyin oikein hyvin!

Jokereilla ja varsinkin KHL:llä olisi miljoona asiaa opittavaksi HIFK:n ottelutapahtumasta ja pelin viihdyttävyydestä. Vituttaa ankarasti, että KHL-siirto aiheutti fanikulttuurin kuoleman. Toisaalta vituttaa, ettei Jokerit kyennyt ottamaan faneja huomioon tapahtumassa, vaan aina joku tyhjänpäiväinen jumputus peittosi kannatuslaulut. Nordiksella ei soitettu tokassa erässä yhtä ainoaa biisiä tai mainosta pelikatkoilla tai mainostauoilla koska fanipääty piti niin jäätävää mekkalaa ja lauloi laulujaan. Ja koko halli yhtyi siihen. Olen kateellinen ja se fakta vituttaa. Ei sillä, eipä Eteläpäädyssä enää ole niin montaa kiinnostunutta olekaan, että vastaava onnistuisi. Jokereiden supermuovinen KHL-tapahtuma saa mun puolestani jatkua, sillä tulen paikalle vasta kun tuo pasha on taaksejäänyttä elämää.

Everybody dance now!

Minä en menisi katsomaan Liigan pelejä vaikka joku maksaisi matkat, ottelulipun ja kustantaisi ruuat ja bissen. Ei vaan kiinnosta tuo tuote pätkän vertaa. Joukkueet eivät aiheuta minkäänlaisia tunteita ja peli on pääasiassa puuduttavaa paskaa. Hyvä että sinä viihdyt siellä ja osta vaan kausikortti ensikaudeksi. Jokereiden ottelutapahtuma on huippuluokkaa ja Suomessa ei kukaan pysty siihen vastaamaan. Minä ainakin pidän siitä jumputuksesta niinkuin moni muukin. Ja oikein olet vielä kateellinen naapurille. Sehän on nyt on selvää että loppupeleissä hallissa on hyvä meininki. Epäilen kuitenkin että runkosarjassa olisi ollut samoin. Pysy vaan mahdollisimman kaukana Arenasta nyt ja tulevaisuudessa. Sinun kaltaisia "faneja" ei siellä kaipaa kukaan.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Sinun kaltaisia "faneja" ei siellä kaipaa kukaan.

Kyllä siellä kaivataan kaikkia Jokerifaneja. Toki jostain sekundäärisistä asioista kuten vaikka musiikista valittaminen on vähän hölmöä. Etenkin jos sen vuoksi aikoo jäädä pois otteluista. Se ettei jotain iänikuista rokkenrollia soiteta hallilla on vain ja ainoastaan positiivinen asia koska sellaisen saundin kuluttajat on marginaalissa muutenkin.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Minä en menisi katsomaan Liigan pelejä vaikka joku maksaisi matkat, ottelulipun ja kustantaisi ruuat ja bissen. Ei vaan kiinnosta tuo tuote pätkän vertaa. Joukkueet eivät aiheuta minkäänlaisia tunteita ja peli on pääasiassa puuduttavaa paskaa. Hyvä että sinä viihdyt siellä ja osta vaan kausikortti ensikaudeksi.
Tsemppiä sulle sinne Pohjanmaalle! Ymmärrän kyllä, että siellä arki on varmaan tylsyydessään henkisesti aika rankkaa, mutta jakaisitko perustella miksi mun kannattaisi ottaa HIFK:n kausari, kun käyn siellä 1-3 kertaa vuodessa? Siksikö, että olen maininnut rakastavani Nordista? Vai siksi, että kehuin HIFK:n pleijarimatsin tunnelmaa ja tunnelmankohotustoimenpiteitä? Mä kasvoin rakastamaan Jokereita ysärin alussa Nordiksella, se on mulle todella rakas paikka. Kansalliskirjaston ja yhden Notting Hillissä sijaitsevan pubin kanssa rakkaimpia julkisia sisätiloja maailmassa. Kausikortti olisi kuitenkin ehkä vähän liioittelua.

Jokereiden ottelutapahtuma on huippuluokkaa ja Suomessa ei kukaan pysty siihen vastaamaan. Minä ainakin pidän siitä jumputuksesta niinkuin moni muukin.
Jälkimmäisen lauseen lisäksi myös ensimmäinen on sinun mielipiteesi. Jokereiden ottelutapahtuma on varmasti kallein, äänekkäin jne. Varmasti myös laitteisto on parasta Suomessa mutta fanin näkökulmasta tästä voi olla montaa mieltä.


Ja oikein olet vielä kateellinen naapurille. Sehän on nyt on selvää että loppupeleissä hallissa on hyvä meininki. Epäilen kuitenkin että runkosarjassa olisi ollut samoin.
Otapa asioista selvää ennen kuin tulet julki epäilyittesi kanssa.

Pysy vaan mahdollisimman kaukana Arenasta nyt ja tulevaisuudessa. Sinun kaltaisia "faneja" ei siellä kaipaa kukaan.
Pari juttua: 1) Mikä tämä "sua ei kaipaa kukaan"-jargon on? Sun lisäksesi se yksi petolinnuksi itseään kutsuva kaakattaja on viljellyt tätä jonkin verran... 2) Kuinka pitkällä on mahdollisimman kaukana? Pitääkö mennä pidemmälle kuin 335 kilsan päähän?

Kysynpä vielä kolmannen: Miksi sä vähättelet mun faniutta noilla lainausmerkeillä? Koska en diggaa KHL:stä? Samalla logiikalla sä olet ollut kunnollinen Jokereiden fani vasta kaksi kautta, eikö? Mä olen tällä vuosikymmenellä käynyt Jokereiden matsissa yli 150 kertaa ja katsonut toisen samanmoisen telkkarista. Mutta nyt, kun mulle riittää toi politiikkaliiga, niin sieltä Seinäjoelta voit huudella että olet paska fani, niinkö?
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Käytkö sä muuten usein Arenalla, kun noin osaat varmasti sanoa, että VG:n kaltaisia ei siellä kaivata?

Etäisyys on aika helvetin pitkä lähteä arkipäivinä, mutta viime kaudella tuli oltua 15 pelissä. Aina kun on vain on mahdollista niin lähden. Se on varmasti helvetin paljon helpompaa lähteä matseihin kun asuu lähempänä, mutta kun on muutakin elämää niin aina se ei vaan onnistu. Yhden vuoden asuin aika lähellä Helsinkiä Liiga aikoina ja silloin olin jokaisessa pelissä.

Ja tuolle yhdelle kaakattajalle joka pitää itseään palstan ylijumalana en viitsi edes vastata enää.
 
Viimeksi muokattu:

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
On tämä keskustelu mennyt kyllä huvittavaksi, kun täällä osataan jo opastaa muita siitä keitä ja minkälaisia faneja Jokerit hallilleen haluaa. Surkuhupaisaa sen sijaan on, että samat henkilöt aliarvioivat rankasti Liigaa, sen tasoa ja sen seuroja.

@Valle sä käytät Liigasta nimitystä "paskaliiga" antamatta kuitenkaan perusteluja mielipiteellesi. Minkähän tasoinen seura mahtaakaan Jokerit siinä tapauksessa mielestäsi olla, kun varsin kilpailukykyisillä resursseillaan se ei kyennyt voittamaan tätä "paskaliigaa" reiluun kymmeneen vuoteen?

Kun ainakin itse arvostan faktaa epätäsmällisten mielipiteiden sijaan niin seuraavassa ihan puhdasta faktaa: Liiga on kasvattanut lähimenneisyydessä mm. seuraavia pelaajia: Barkov, Teräväinen, molemmat Granlundit, Pulkkinen, Lindell, Korpisalo, Hännikäinen, Lindbohm ja Ristolainen, jotka ovat kaikki pelanneet tällä kaudella NHL:ssä. Ensikaudella sinne lähtee ensimmäiseltä varauskierrokselta Aho, Laine ja Puljujärvi. Lisäksi Hintzin ja Husson tie vienee Pohjois-Amerikkaan ja on ajan kysymys kun saavat vyölleen NHL - matseja. Melko hyvin "paskaliigalta" ja kuinkakohan monta pelimannea meiltä lähtisikään NHL:ään jos "paskaliiga" olisi yhtä laadukas kuin vaikkapa Saksan DEL.

Mitä tulee tämän kevään Liigan välieriin niin kaikki näkemäni matsit ovat viihdyttävyydeltään olleet huippuluokkaa. Pelin taso on ollut korkea ja ottelut ratkaistaan kaukalon sisäpuolella. Voin vain kuvitella omalta kohdaltani sen, jos Jokerit olisivat Tapparan tilalla ottamassa Raksilassa seitsemättä matsia välierissä ja voitolla päästäisiin finaaliin HIFK:ta vastaan. Ainakin omalla kohdallani se peittoasi tunnekirjon osalta jonkun Torpedo-sarjan mennen tullen. Todennäköisesti monella muullakin.

Mulle on ihan ok, jos joku pitää KHL:stä ja fanittaa sitä ja mun on vaikea kategorisoida fanittamista sen perusteella mikä on kenenkin oma kokemuskenttä KHL:stä tai Liigasta. Mulle kuten monelle muullekin Jokerit on se juttu ja seuraa tässä kannatetaan eikä sarjaa. Liiga tarjoaisi omasta mielestäni vain mieluisamman alustan ja antaisi kannattajuudelle enemmän sisältöä alkaen junioripolun mielekkyydestä päättyen realistiseen mahdollisuuteen kamppailla kirkkaimmasta. Mukaan ei edes lasketa omalla kohdallani sitä, kuinka vastenmielisenä koen KHL:n poliittisen ulottuvuuden ja sen koko korruption kirjon.

Sitäpaitsi Masan Massiivinen peittoaa Kurrin Kolossaalisen mennen tullen.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
@C.Orr

Olethan sinäkin aika kovin sanankäänteinen ja typerine hakamussutteluinesi ollut osaltasi vaikuttamassa tähän riitaisuuteen joten lainaankin tähän erästä suurta ajattelijaa.

"Yritätäkö sinä nyt kehitellä itsellesi jotain analyyttisen sivusta seurajaan sädekehää, vaikka kirjoituksistasi paistaa läpi kuin itsestäänselvä tämä tapahtuma sinusta on?"
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös