Ei mua ainakaan tuo naapurin menestys vituta, varmaan päinvastoin. Ei varsinaisesti ole multa pois jos kaveri pärjää, mutta mielummin mä kaveripiirin HIFK-porukoille toivon onnea kuin pettymyksiä. Mutta ehkä mä olenkin niitä, jotka eivät käy raaputtamassa avaimilla naapurin uuden auton maaleja yön pimeinä hetkinä...
Plus jos jotain, niin tuosta voi olla meillekin hyötyä jos se osataan hyödyntää. HIFK:n mestaruus varmasti boostaisi Stadin kesää kiekon kannalta ja pitäisi lajin mielessä. Tuskin nyt ainakaan haittaa on siitä, että laji on ihmisten mielissä pari kuukautta kauden jälkeenkin ja lähipiirissä porukoilla on hyvät fibat. Samoin naapuria on helpompi benchmarkata näin fanin näkökulmasta kun organisaatio, pelaajat ja fanit ovat tutumpia kuin nämä maaseudun veijarit.
Mutta joo, enköhän mä tän aiheen osalta pysy poissa tästä ketjusta tämän jälkeen. En oikein jaksa tähän ketjuun tämän kauden jälkeen palata vain naapurin menestymisen takia. Sen verran monta vituttavaa hetkeä tuli koettua, että eiköhän mun kiintiö ole ainakin elokuun asti lähes täynnä.