Sinähän avasit KHL:n pudotuspeleille oman ketjun kun vedit herneen nenään kun positiivisuusketjussa jauhettiin Torpedoista ja SKA:sta. Samalla tavalla voit lopettaa julleista jauhamisen täällä ja siirtyä vaikka sinne Liigan puolelle.
Jospa nyt taas kerran vetäisit vähän henkeä ja tarkistaisit faktat ennen kuin pauhaat. Minä en ollut se, joka toi HIFK:n finaalipaikan tähän ketjuun. Viestini ovat koskeneet Jokereita ja KHL:ää, joiden itseäni vituttavia aspekteja olen peilannut mm. HIFK:n kotiotteluiden tunnelman kautta (mitä siellä tehdään hyvin/toisin kuin meillä Pasilassa). En koe korostaneeni omaa itseäni mitenkään sen kummemmin, itse asiassa sinähän minun henkilöni tähän ketjuun toit...
Ihan vitun huikeaa settiä V-G-. Mitä helvetin huvittavaa siinä on että lauon mielipiteitä toiselta puolelta Suomea? Minä en näe siinä mitään huvittavaa. Onko se joku Helsinkiläisten yksinoikeus kannattaa Jokereita?
Väännetään rautalangasta: En ole ottanut kantaa siihen saatko sinä olla Jokereiden fani vai et. En sanallakaan. Nyt otan: senkus olet. Toisekseen: Mielipiteiden laukomisessa kaukaa ei sinänsä ole mitään huvittavaa, ellei sisältö anna siihen erityisesti syytä. Se, mikä mua huvitti, ja miksi kuittasin sulle seinäjokisuudestasi, oli se, että kun mä nyt olen ravannut tuolla viimeiset vuodet aivan solkenaan, niin millä meriitillä sä tulet kertomaan mulle ettei mua kaivata? Ja muutenkin ihan dorka heitto: ei siellä ketään yhtä katsojaa sen enempää kaivata (ehkä capot poisluettuna), eikä se varsinkaan ole kenenkään toisen fanin määriteltävissä kenen on suotavaa mennä hallille ja kenen ei.
Mä puolustan jokaisen oikeutta käydä just siinä hallissa katsomassa matsia kuin huvittaa. Olen puolustanut tätä oikeutta myös sitä toista kirjoittajaa vastaan, joka tuota "sua ei kaivata"-skeidaa on täällä huudellut. (Onko tämä nyt sitä minäminäminää, heh?)
Loppuun taas vähän kevennystä. Pyydän huomioimaan ettei kukaan ole sanonut nimimerkki Vallelle, etteikö tämä saisi ilmaista mielipidettään.
Minulla on oikeus omaan mielipiteeseen.
Suksi nyt vittuun jo mielipiteinesi.