Nyt vituttaa!

  • 3 013 986
  • 11 368
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
@Action Bronson Se tässä vituttaa, että Jokerit aloittaa kauden elokuussa ja kesäloman käytännössä talvella samalla kun HIFK nostattaa kiimaa voittamalla runkkarin ja marssimalla erittäin viihdyttävin ottein finaaliin. Jokerit on puhtaasti Stadin kakkosseura vaikkei edes enää muista mistä on kotoisin. Nyt kun vielä joku sanoisi että pelataan "parempaa lätkää" niin avot.

Todella ikävää että koet asian näin. Minulle Stadissa on vain yksi jengi. On aina ollut ja aina tulee olemaan. Ja onhan se parempaa lätkää ei siitä yli pääse vaikka vastaan väittäisit. Jos nämä joukkueet olisivat kohdanneet toisensa siten että molemmilla olisi joukkueet täydessä hapessa voittaisi Jokerit naapurimme neljän voiton sarjassa 10 kertaa 10:stä.
 

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Tässä nimenomaan vituttaa se, että kevään edetessä Jokereiden kausi on ollut jo hyvän aikaa ohi joka vuosi. Mitä sitten jos Ifk voittaa? Nää olis oikeesti niitä parhaimpia pelejä, mutta joo Jokerit viimeks pelannu niitä TODELLA kauan aikaa sitten.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Ja onhan se parempaa lätkää ei siitä yli pääse vaikka vastaan väittäisit.
En väitä vastaan. Sanon vain ettei sillä ole mitään väliä. Jokerit ei pelaa, Jokereista ei puhuta, Jokerit ei kiinnosta. Samaa ei voida sanoa naapurin tilanteesta.

(Ja en minä niitä kannusta, kunhan observoin)
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Ei voisi vähempää kiinnostaa mitä tossa paskaliigassa tapahtuu. Minusta se kertoo vain kaiken oleellisen Liigan tasosta jos Jullien kaltainen joukkue pelaa finaalissa. Vituttaa tosin kun Jokereiden seuraaminen loppui niin helvetin aikaisin ja ensi vuonna voi olla sama juttu kun kausi alkaa yhtä aikaisin. Tässä on aika pitkä aika odottaa jännittämättä mitään. Onneksi kotikaupungin joukkueella on melkoinen Futiskiima päällä ja kesällä on tulossa uutta stadionia ja Champions League karsintaa joka oli 5 vuotta sitten lähinnä kaukainen haave joten edes jotain pääsee jännittämään.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Komppaan @Dagenais , kyllä se vituttaa jos IFK nostaaa kannua. Vituttaa myös ettei Jokerit ole mukana pudotuspelihuumassa. Vaikkakaan Liigan runkosarja ja sen ympärillä oleva keskustelevat ovat "ei kiinnosta"- tasoa, mutta kyllä kevät on aina kiekkokevät ja olisi kiva että Jokerit olisi joskus edes mukana.
 

Max Power

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2013
Ei voisi vähempää kiinnostaa mitä tossa paskaliigassa tapahtuu. Minusta se kertoo vain kaiken oleellisen Liigan tasosta jos Jullien kaltainen joukkue pelaa finaalissa. Vituttaa tosin kun Jokereiden seuraaminen loppui niin helvetin aikaisin ja ensi vuonna voi olla sama juttu kun kausi alkaa yhtä aikaisin. Tässä on aika pitkä aika odottaa jännittämättä mitään. Onneksi kotikaupungin joukkueella on melkoinen Futiskiima päällä ja kesällä on tulossa uutta stadionia ja Champions League karsintaa joka oli 5 vuotta sitten lähinnä kaukainen haave joten edes jotain pääsee jännittämään.

Korruptioliigan faneilla ei ihan hirveästi ole kyllä varaa huudella Liigan tasosta. Korttitalo horjuu jo todella uhkaavasti vaikka epätoivoisesti haetaan ''vahvistuksia'' Kiinan kaltaisista kovista kiekkomaista. KHL:n ns hyvä taso kokonaisuutta katsoessa on ehkä räikein valhe jota levitetään kiekkopiireissä ennalta opittuna totuutena. Muutama talousdopingilla pumpattu rahajengi kuten Jokerit eivät anna todellista kuvaa siitä mikä on Venäjän liigan keskimääräinen taso.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Ei voisi vähempää kiinnostaa mitä tossa paskaliigassa tapahtuu. Minusta se kertoo vain kaiken oleellisen Liigan tasosta jos Jullien kaltainen joukkue pelaa finaalissa. Vituttaa tosin kun Jokereiden seuraaminen loppui niin helvetin aikaisin ja ensi vuonna voi olla sama juttu kun kausi alkaa yhtä aikaisin. Tässä on aika pitkä aika odottaa jännittämättä mitään. Onneksi kotikaupungin joukkueella on melkoinen Futiskiima päällä ja kesällä on tulossa uutta stadionia ja Champions League karsintaa joka oli 5 vuotta sitten lähinnä kaukainen haave joten edes jotain pääsee jännittämään.

Tämä on aika hyvä. Kaveri seuraa Veikkausliigaa, mutta haukkuu SM-Liigan paskaliigaksi. Saanko kysyä, että jos SM-Liiga on paskaliiga niin mitä on Veikkausliiga sitten? Ei siinä, itsekin seuraan nykyään Veikkausliigaa, mutta tasoko sen määrää onko liiga mielenkiintoinen/ei ja hyvä/paska?
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Itseäni ei vituta HIFK:n tuleva Kannun nosto tippaakaan. Perheen kautta olen siinä jo muutenkin mukana. Lupasinpa ostaa nakit. Sekään ei vituta että Jokerit pelaa liigaa, jossa ainoastaan ehkä puolet playoff-otteluista yltää kokonaisuutena Liigan välieräsarjojen tasolle. Jos niinkään moni... On ollut yllätys runkosarjan jälkeen, kuinka hyvää jääkiekkoa liigassa pelataan huipulla. Joukkueet pelaavat jopa taktisesti hyvää viisikkopeliä ja osaavat taklata ja ottaa vastaan taklauksia. Ja kaiken huippuna siellä on useita maailmanluokan pelaajia ratkaisemassa otteluita.

Hemmetin hyvä että Liiga on nousussa ja Kannu tulee Stadiin. Valitan positiivista näkemystäni.
 

faro

Jäsen
Korruptioliigan faneilla ei ihan hirveästi ole kyllä varaa huudella Liigan tasosta. Korttitalo horjuu jo todella uhkaavasti vaikka epätoivoisesti haetaan ''vahvistuksia'' Kiinan kaltaisista kovista kiekkomaista. KHL:n ns hyvä taso kokonaisuutta katsoessa on ehkä räikein valhe jota levitetään kiekkopiireissä ennalta opittuna totuutena. Muutama talousdopingilla pumpattu rahajengi kuten Jokerit eivät anna todellista kuvaa siitä mikä on Venäjän liigan keskimääräinen taso.
KHL on maailman toiseksi tasokkain kiekkoliiga, halusit tai et. KHL:n keskimääräinen taso on selvästi korkeampi kuin missään muussa eurooppalaisessa jääkiekkosarjassa, ja se tulee olemaan sitä myös ensi kaudella. KHL:n taso ei todellakaan ole mikään valhe, sillä sen näkee (ja on todennut) huippuvalmentajat, ko. liigassa pelanneet pelaajat sekä suurin osa jääkiekkoa seuraavista ihmisistä. Mutta toki totuuden torvi tässäkin asiassa on tämä KHL-vastaista propagandaa suoltava @Max Power , joka suorittaa omaa missiotansa.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Ihan ok kiekkoa joo, mutta samalla ihan järkyttävää kahvakiekkoa verrattuna esimerkiksi NHL:ään ja KHL:ään.

Kahvata saa, totta. Mitään linjaahan siinä ei ole, välillä otetaan pikkukahvakin pois. Mutta toisaalta tuomaritoiminta on ryhdikästä. Filmeihin ei mennä, annetaan taklata, hanskan hieronta hyväksytään.
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Tämä on aika hyvä. Kaveri seuraa Veikkausliigaa, mutta haukkuu SM-Liigan paskaliigaksi. Saanko kysyä, että jos SM-Liiga on paskaliiga niin mitä on Veikkausliiga sitten? Ei siinä, itsekin seuraan nykyään Veikkausliigaa, mutta tasoko sen määrää onko liiga mielenkiintoinen/ei ja hyvä/paska?

Veikkausliigan taso on perseestä jos sitä verrataan mitä se muualla Euroopassa on. Jotkut voivat kutsua Veikkausliigaa potkupalloliigaksi. Kaikestä huolimatta vaikka taso on mitä on niin kun omasta kaupungista jengi nousee Suomen huipulle niin kyllä niitä pelejä on ihan mukava katsella etenkin kun olosuhteet ovat huippuluokkaa. Uusia stadioneita nousee ja yleisökeskiarvot nousevat ja Veikkausliigassa on aito mahdollisuus pudota sekä nousta ja niinhän se oli myös Liigassa eiku.. Veikkausliigan mielenkiinto on selvästi nousussa ja Liigan laskussa. Minulle Liiga on täysin yhdentekevä tapaus ja toivon että Jokerit ei pelaa siellä vähään aikaan ja sitten kun pelaa toivottavasti joukkuemääräkin on supistunut. Tottakai sinua kiinnostaa Liiga enemmän kun siellä on jengi mitä hengittää, mutta sekään ei poista sitä faktaa että taso on luokaton verrattuna muihin huippusarjoihin. Itse olen seurannut myös SHL;N pelejä niin on pakko todeta että taso on ollut todella positiivinen yllätys ja pelit ovat parempia mitä kotoisessa Liigassa. Tämäkin on tietysti vaan mielipide asia. Jännä nähdä ensi kaudella kun Liigasta poistuvat nuo superjunnut niin mitä jää jäljelle? Aivan oikein: EI YHTÄÄN MITÄÄN.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Tottakai sinua kiinnostaa Liiga enemmän kun siellä on jengi mitä hengittää, mutta sekään ei poista sitä faktaa että taso on luokaton verrattuna muihin huippusarjoihin.

Mistä sä revit näitä sun faktoja? Tietääkseni Liiga-seurat pärjäsivät ihan hyvin mm. CHL:ssä yhden seuroista päästen jopa finaaliin ja häviten sen yhden maalin erolla jos nyt oikein muistan. Joka vuosi Liigasta lähtee pelaajia kovempiin sarjoihin esimerkkinä vaikka Joonas Donskoi joka vetää ihan hyvin nyt Sharksissa, ei se Liigassakaan mikään dominoiva pelaaja ollut, hyvä toki. Pelkkiä nimiä katsomalla toki voisi luulla, että NLA on kotoista liigaamme edessä, mutta kyllä nuo CHL pelit ovat sen osoittaneet, että Liiga elää ja voi hyvin. Eihän joku Nättinen, Kuusela, Ramstedt jne. meistä suomalaisista erikoiselta kuulosta, mutta jos selässä on joku ulkomaalaisen nimi niin jopas se kuulostaakin hienommalta ja kovemmalta jätkältä, vaikka kyllä nuokin minun mainitsemani kaverit ihan hyviä pelaajia ovat.

Itse olen seurannut myös SHL;N pelejä niin on pakko todeta että taso on ollut todella positiivinen yllätys ja pelit ovat parempia mitä kotoisessa Liigassa. Tämäkin on tietysti vaan mielipide asia. Jännä nähdä ensi kaudella kun Liigasta poistuvat nuo superjunnut niin mitä jää jäljelle? Aivan oikein: EI YHTÄÄN MITÄÄN.

SHL on hyvä sarja, ehkä vähän Liigaa edessä, mutta vain vähän. Tosin SHL:ssä pelataan lentokentillä, itse en niin kauheasti siitä lätkästä tykkää mitä SHL ja KHL esittävät, mutta tämäkin on vain mielipide kuten tuo sinun.


Jännä nähdä ensi kaudella kun Liigasta poistuvat nuo superjunnut niin mitä jää jäljelle? Aivan oikein: EI YHTÄÄN MITÄÄN.

Eiköhän tuo jo kerro sen, että taitaa koville ottaa. Tsemppiä kyllä se siitä.
 

N.Vidic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Seattle Seahawks, HIFK, Man Utd
Kahvata saa, totta. Mitään linjaahan siinä ei ole, välillä otetaan pikkukahvakin pois. Mutta toisaalta tuomaritoiminta on ryhdikästä. Filmeihin ei mennä, annetaan taklata, hanskan hieronta hyväksytään.

Hyvä sanavalinta, ryhdikästä. Tänään paketoitiin toinen välieräsarjoista, ja JA:n jälkipyykeissä kummankaan joukkueen kannattajat eivät keksineet tehdä tuomareista sarjan ratkaisjoita, eivätkä muutenkaan käyttäneet aikaansa tuomaritoiminnan arvosteluun. KHL:n kolmatta finaalia taas otteluseurantaan kirjoittaneiden mukaan häiritsi, sen jopa ratkaisi puolueellinen tuomaritoiminta. Mun mielestä moinen on jotain päinvastaista ryhdikkyydelle, ja se tuntuu toistuvan tuon tuosta.

KHL:ää muutaman vuoden seuranneena, valitsisin Liigan tuomaritoiminnan ennen KHL:n vastaavaa sata kertaa sadasta. Noin, nyt se on sanottu.

Pahoittelut off topicista, kun en nyt oikein keksi mikä vituttaisi.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Ei mua ainakaan tuo naapurin menestys vituta, varmaan päinvastoin. Ei varsinaisesti ole multa pois jos kaveri pärjää, mutta mielummin mä kaveripiirin HIFK-porukoille toivon onnea kuin pettymyksiä. Mutta ehkä mä olenkin niitä, jotka eivät käy raaputtamassa avaimilla naapurin uuden auton maaleja yön pimeinä hetkinä...

Plus jos jotain, niin tuosta voi olla meillekin hyötyä jos se osataan hyödyntää. HIFK:n mestaruus varmasti boostaisi Stadin kesää kiekon kannalta ja pitäisi lajin mielessä. Tuskin nyt ainakaan haittaa on siitä, että laji on ihmisten mielissä pari kuukautta kauden jälkeenkin ja lähipiirissä porukoilla on hyvät fibat. Samoin naapuria on helpompi benchmarkata näin fanin näkökulmasta kun organisaatio, pelaajat ja fanit ovat tutumpia kuin nämä maaseudun veijarit.

Mutta joo, enköhän mä tän aiheen osalta pysy poissa tästä ketjusta tämän jälkeen. En oikein jaksa tähän ketjuun tämän kauden jälkeen palata vain naapurin menestymisen takia. Sen verran monta vituttavaa hetkeä tuli koettua, että eiköhän mun kiintiö ole ainakin elokuun asti lähes täynnä.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Ja jos ja toivottavasti kun naapuri menee mestaruuteen niin siinä mestaruudessa on ainakin pieni Jokeri vivahde kun penkin takana päävalmentajana on ex-Jokeri kapteeni Antti "Stögö" Törmänen jolle suon ilomielin yhden mestaruus-sulan lisää hattuun. Joten itseäni ei todellakaan vituta HIFKin finaalipaikka tai toivottava mestaruus. Joten onnea ja menestystä naapurille kannattajineen ja menkää päätyyn asti. HIFKin nykyinen pelityyli ja iloinen hyökkäyspeli miellyttää muutenkin silmää.

Ketjun aiheeseen sen verran että Jokereiden sairaan pitkä kesäloma ja aikainen kauden päättyminen kyllä pistää edelleen vähän vituttamaan.
 
Viimeksi muokattu:

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
Vieläkö ne siellä höntsän puolella pelaa? Ihmettelen, miksi täällä vielä joku sitä touhua seuraa. Tietysti on vielä niitä "kaikki kelpaa"-faneja, joille Liigan tasokin vielä kelpaa. Jossain vaiheessa tällä kaudella tuli pari peliä nähtyä ja ensimmäinen ajatus oli että hyi vittu mitä paskaa sitä on joskus tullutkin seurattua. Mieluummin vaikka helvetin pitkä kesäloma kuin tuon kuraliigan seuraaminen.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Vieläkö ne siellä höntsän puolella pelaa? Ihmettelen, miksi täällä vielä joku sitä touhua seuraa. Tietysti on vielä niitä "kaikki kelpaa"-faneja, joille Liigan tasokin vielä kelpaa. Jossain vaiheessa tällä kaudella tuli pari peliä nähtyä ja ensimmäinen ajatus oli että hyi vittu mitä paskaa sitä on joskus tullutkin seurattua. Mieluummin vaikka helvetin pitkä kesäloma kuin tuon kuraliigan seuraaminen.

Suosittelen vilkaisemaan Kärpät-Tappara-sarjaa, jonka 7. peli pelataan huomenna. Heittämällä paras välierä Liigassa pariin vuosikymmeneen, aivan huikeita otteluita ja hienoja tunteita, ihan näin ei-fanin silminkin.

"höntsä", "hyi vittu mitä paskaa" ja "kuraliiga" tosin kertovat siitä, että denial-niminen viitta taitaa olla niin tiukasti silmien edessä, että taitaa toisaalta olla parempi odotella koska Moskovasta annetaan lupa seuraavan KHL-kauden aloittamiseen. Saat sitten sitä Kunnon Lätkää.
 

pappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ottaa päähän että Jokerit pelasi ihan väärässä sarjassa. Liigassa on huikeat pelit menossa ja Jokerit on jo kesälomilla.
 

Mordjinn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vaikka Liigassa omat ongelmansa onkin niin olisi mukavaa olla mukana noissa karkeloissa. Vituttaa nämä KHL spedeaikataulut.

Stögölle onnea finaaleihin, Jokeriopeilla voi jullikin voittaa.
 

joceri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vaikka Liigassa omat ongelmansa onkin niin olisi mukavaa olla mukana noissa karkeloissa. Vituttaa nämä KHL spedeaikataulut.

Pitää paikkansa. Mieluummin sitä katselisi Olli Juolevin dominointia kevään ratkaisupeleissä HIFK:ta vastaan kuin Ville Lajusen pyörimistä helmikuussa jotakin Torpedoa vastaan.
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Suosittelen vilkaisemaan Kärpät-Tappara-sarjaa, jonka 7. peli pelataan huomenna. Heittämällä paras välierä Liigassa pariin vuosikymmeneen, aivan huikeita otteluita ja hienoja tunteita, ihan näin ei-fanin silminkin.

.

Samaa mieltä, eilinenkin peli oli itseni mielestä loistavaa viihdettä, vaikka ei ollutkaan tämän välieräparin parhaasta päästä. Mutta huikeaa viihdettä ja jos väittää, että nuo pelit on paskaa, ei niitä ole katsonut tai sitten ei vaan halua myöntää tosiasioita.

Mutta silti, miksi täällä viritellään taas Liiga vs. KHL -vääntöä. Vittu kun suunnilleen jokainen ketju Jokeri-osiossa on täynnä sitä aina jossain vaiheessa.

Ja sanotaan se nyt vielä tähän, että se vituttaa ettei pelata Liigan välierissä tällä hetkellä.

Edit. Otetaan pieni editti tähän vielä.

Kertoo paljon omasta suhtautumisesta se, ettei mulla ole edes hajua, mitkä jengit pelaa KHL:n finaalissa....
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Kertoo paljon omasta suhtautumisesta se, ettei mulla ole edes hajua, mitkä jengit pelaa KHL:n finaalissa....

Minä tiedän että siellä pelaa Moskovan TsSKA, mutta en tiedä vastustajaa, enkä mikä tilanne finaalisarjassa on. KHL ei ole kiinnostanut sen jälkeen kun Jokerit tippui, ja siitä on jo pieni ikuisuus kun meidän pelit valitettavasti loppui.

Liigaa ja HIFKin pudotuspelejä olen katsellut ja olen pitänyt näkemästäni, eihän niissä peleissä jännitystä ole mutta ihan kiva se on jääkiekkotyhjiötä täyttää silloin kun kerkeää peliä katsomaan, tosin omat treenit syö vapaa-aikaa niin että seuraaminen on satunnaista mutta ne pelit joita olen kerinnyt katsomaan on olleet pelillisesti ihan mukavaa katsottavaa ja kuten sanoin niin Stögölle suon mielelläni mestaruuden.

Edelliseen viestiin kommenttina sen verran että omalla kohdalla vastakkainasettelu loppui kun alettiin pelaamaan eri sarjoissa, tosin en ole koskaan vihannut IFK:ta kun sattuneesta syystä lähipiiristä löytyy myös naapurin kannattajia. Sanoisin siis että omalla kohdalla kyseessä on ollut ns rakas vihollinen, vaikkakin Jokereiden ja HIFKin välit oli liigassa pahasti tulehtuneet ja siitä puuttui melkein kokonaan se veljellinen naljailu kun ei pystytty enää olemaan edes saman pöydän ääressä. Siinä mielessä tämä KHL-matka on toivottavasti ainakin puhdistanut pöytää ja jos paluu jossain vaiheessa tapahtuu niin silloin toivottavasti haavat ei tulehdu uudelleen vaan pystyttäisiin veljelliseen kisailuun ja piruiluun mutta se vihanpito olisi taaksejäänyttä elämää.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös