Nyt tulee aika monelta Jokerit-kannattajalta helvetin kuvottavaa tekstiä Helsingin jääkiekkohistoriaa kohtaan.
Hävetkää.
Mun mielestä noissa kirjoituksissa ei ole mitään hävettävää. Jos keskustellaan KHL-Jokereiden mahdollisista pelaajista, niihin kuuluvat eittämättä myös HIFK:ssa pelaavat ja pelanneet. Näin se tulee kuitenkin tulevaisuudessa menemään, niin kauan kuin Jokerit KHL:ssa pelaa. Alkuun varmasti faneja vituttaa puolin ja toisin, kunnes tilanne vakiintuu.
Historiasta voisi puhua enemmänkin. Eipä teikäläisiä paljon hävettänyt Mobergin värväystoiminta, joka järjestelmällisesti kohdistui köyhään naapuriin. Ja se jatkui aina siihen saakka, kunnes Harkimo astui kuvioihin ja lopetti sen. Ja IFK värväsi aina
suoraan Jokereista, mitä Jokerit on tehnyt todella harvoin. Sulla se historia onkin varmaan alkanut siitä, kun Harkimo värväsi Sormusen? Pitäisi vähän miettiä ja tutustua siihen, mistä kommentoi, ennenkuin painaa sitä enteriä.
Itse kuulun niihin, jotka eivät haluaisi nähdä Lennua eikä Noutajaa koskaan Jokereissa, mutta jos sinne haluavat, niin minkäs mä sille voin. Aivan samat sanat olen sanonut niin Jarkosta kuin Jerestä, että kyllähän niiden tulo jurppii, mutta en voi mitään asialle, joten se siitä.