Olkaatten te TomiTuomis-uskovaiset nyt tyytyväisiä, kun saitte savustettua Kuuluttaja-Tatun ulos tehtävästään. Te omassa täydellisyydessänne piehtaroivat uskottomat pakanat voitte nyt taputella toisianne selkään tämän illan ottelussa.
Minä aloitan boikotin! En saavu kotiotteluihin niin pitkään kuin tällainen internetissä tapahtuva mielivaltainen yhteen henkilöön kohdistuva suoranainen vihamielinen savustusmentaliteetti tuottaa tulosta. Aion myös ottaa yhteyttä Jokeritoimistoon sekä tarvittaessa myös ylempiin oikeudellisiin tahoihin, jotta Tatu saa pitää kuuluttajanpaikkansa.
Flintstone tossa tiivistikin jo aika hyvin asian laidan. Tatu ei yksinkertaisesti ole riittävän ammattitaitoinen valtakunnan kauneimman seuran kuuluttajaksi. Syitä en enää ala erittelemään, sillä ne on kyllä kaikilla tiedossa. Kun varmaan arvon nimimerkki Jack Daniel's:kin nämä miehen puutteet tiedostat, niin miksi turhaan roikottaa Tatua kuuluttajana?
Oma
veikkaukseni on, että Tatu kiskaistiin organisaation sisältä hätävarana Tuomisen paikkaajaksi. Tämän mun veikkauksen paikkaansapitävyys nyt ei kuitenkaan vaikuta lopputulemaan mitenkään. Raavaana miehenä varmaan ymmärrät, että nykymaailmassa työnantajilla on usein tapana korvata heikosti työtään tekevät jantterit. Miksi Tatun pitäisi siis olla joku poikkeus ja saada jatkaa mainitussa työssään kehnolla työpanoksella?
Mitä taas tuohon sun yhden miehen boikottiin tulee... Sanotaanko vaikka näin, että boikottisi voisi olla uskottavampi, jos et olisi juuri lopettanut edellistä Areena-boikottiasi. Siinähän otat yhteyttä, varmasti yksin saat kumottua Toimiston päätöksen. Tunnetko muuten kenties Tatun henkilökohtaisesti? Mulla ainakin käynyt mielessä, että haluaakohan hän edes tuossa kuuluttajan virassa toimia (ks. ylempänä esittämäni arvaus).
Savustuksesta vielä sen verran (ratkaisi sitten uuden nimityksen tai ei), että asiakas on aina oikeassa.