Nyt vituttaa!

  • 3 011 578
  • 11 368

WPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK , Chicago Blackhawks, Leeds United
... .... Uskoisin myös, että Jokeri-johdossa nähdään, että myös HIFK-faneja tarvitaan täyttämään Jaffalaa jatkossa mikäli aikovat saada homman toimimaan taloudellisesti mahdollisimman kannattavasti ja HIFK-ikonien hankkiminen saattaisi madaltaa kynnystä HIFK:ta kannattavien käydä katsomassa KHL-matseja.

Ei todellakaan madaltaisi tuota vierailukynnystä, vaan pikemminkin nostaisi entisestään. Ihan värväysten aiheuttaman vitutuksen takia.
 

Micqou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Avs, Mikko Rantanen, (HPK)
Nyt tulee aika monelta Jokerit-kannattajalta helvetin kuvottavaa tekstiä Helsingin jääkiekkohistoriaa kohtaan.

Ja viittaat tällä mihin? Siihen että osa faneista olisi valmis hyväksymään HIFK-taustaisia pelaajia KHL-Jokereihin? Itse kuulun tähän osastoon myös, ensi kaudesta alkaen pelataan eri liigoissa ja silloin on turha historiaa tuijottaa. Jos joku maajoukkuetason pelaaja haluaa KHL-Jokereissa pelata niin tervetuloa minun puolestani jos rooli joukkueessa natsaa, aivan sama vaikka olisikin joskus naapurissa skulannut. Ensi kaudesta alkaa uusi aikakausi ja uudet tuulet ja niihin tuuliin ei HIFK Jokereiden osalta enään kuulu.
 
Mullekin on ihan sama jos on joskus naapurissa skulannut, mutta kyllä joku roti pitää olla, vaikka eri sarjaan siirrytäänkin. Mä en itse haluaisi koskaan nähdä Petrellin tai Söderholmin kaltaisia HIFK-ikoneja Jokereissa.

Itkisin ikuisesti verta jos näkisin esimerkiksi Mäksän, Pollen, Ajun tai Ossin kisupaidoissa. Kuvottaa jo pelkkä ajatus.
 

Norwich

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Boston, Barca, Norwich
En nyt ota sen kummemmin kantaa tai otan sittenkin, koska kyllähän se on kannanotto jos totean että vaikka me sarjaa vaihdetaankin, ni ei se historiaa muuta.
 

Micqou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Avs, Mikko Rantanen, (HPK)
Mullekin on ihan sama jos on joskus naapurissa skulannut, mutta kyllä joku roti pitää olla, vaikka eri sarjaan siirrytäänkin. Mä en itse haluaisi koskaan nähdä Petrellin tai Söderholmin kaltaisia HIFK-ikoneja Jokereissa.

Itkisin ikuisesti verta jos näkisin esimerkiksi Mäksän, Pollen, Ajun tai Ossin kisupaidoissa. Kuvottaa jo pelkkä ajatus.

Jälkimmäiseen kappalaseen 110%:sti sama! En koskaan haluasi nähdä yhtä ainutta Jokeri-ikonia naapurin paidassa. Itse kuitenkin koen asian toisin päin jollain tavalla naapurin kyykyttämisenä, eli jos vaikka Lennu ensi kaudeksi siirtyisi meille, kokisin siitä kaikesta pahasta mielestä minkä se HIFK-faneille aiheuttaisi itse äärimmäisen hyvää mieltä. Kuittailisin asiasta varmasti moneen kertaan myös emännälle (joka on täysverinen HIFK-fani) :D
 

Mordjinn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllä vituttaa jos Söde tai Petrell Jokeripaidassa ikinä pelaavat. Mahtavia pelimiehiä, joita en ikinä halua nähdä Jokeripaidassa. Tämän kauden jälkeen ollaan tilanteessa jossa uusia HIFK-ikoneja ei oikein pääse syntymään ja HIFKissä kauden tai pari skulanneet ovat puolestani ok riistaa. Vaikka Ruudun ja varsinkin Karalahden kanssa onkin tehty virheitä, niin luulisi kovempipäisenkin kostonhaluisen maailmanympäripurjehtijan oppineen niistä edes jotakin.

Hjallis: Petrellin (ja/tai Söden) tuominen jengiin ei tuo jengiin mitään mitä ei muualta saisi ja vieraannuttaa sekä omat että potentiaaliset uteliaat HIFK-fanit.

Kurri & Vuorinen: Älkää toistako Harkimon mogia!
 

Detritus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit-vuodesta 1972, KiVa.
Nyt tulee aika monelta Jokerit-kannattajalta helvetin kuvottavaa tekstiä Helsingin jääkiekkohistoriaa kohtaan.

Hävetkää.
Mun mielestä noissa kirjoituksissa ei ole mitään hävettävää. Jos keskustellaan KHL-Jokereiden mahdollisista pelaajista, niihin kuuluvat eittämättä myös HIFK:ssa pelaavat ja pelanneet. Näin se tulee kuitenkin tulevaisuudessa menemään, niin kauan kuin Jokerit KHL:ssa pelaa. Alkuun varmasti faneja vituttaa puolin ja toisin, kunnes tilanne vakiintuu.

Historiasta voisi puhua enemmänkin. Eipä teikäläisiä paljon hävettänyt Mobergin värväystoiminta, joka järjestelmällisesti kohdistui köyhään naapuriin. Ja se jatkui aina siihen saakka, kunnes Harkimo astui kuvioihin ja lopetti sen. Ja IFK värväsi aina suoraan Jokereista, mitä Jokerit on tehnyt todella harvoin. Sulla se historia onkin varmaan alkanut siitä, kun Harkimo värväsi Sormusen? Pitäisi vähän miettiä ja tutustua siihen, mistä kommentoi, ennenkuin painaa sitä enteriä.

Itse kuulun niihin, jotka eivät haluaisi nähdä Lennua eikä Noutajaa koskaan Jokereissa, mutta jos sinne haluavat, niin minkäs mä sille voin. Aivan samat sanat olen sanonut niin Jarkosta kuin Jerestä, että kyllähän niiden tulo jurppii, mutta en voi mitään asialle, joten se siitä.
 

Max Power

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2013
Onneksi tuon tasoisilla huhuilla ei liene mitään totuuspohjaa. Oikeasti, Petrell Jokereissa olisi kyllä pahin mahdollinen häpäisy jos nistin jälkeen enää pahempaan voi pystyä. Yksikään joka tällaisen siirron hyväksyisi ei todellakaan ole aidosti Jokeri.

Ja vastakkainasettelu todellakin pysyy tämän kauden jälkeenkin. Samasta yleisöpohjasta tässä kuitenkin edelleen kilpaillaan. Toki toivon, että KHL kaatuu nopeasti jolloin päästään taas kamppailemaan ''farmiliigan'' voitosta ja pelaamaan taas ainoaa oikeaa derbyä, jota KHL ei voi tarjota.
 

winston

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Uskoisin myös, että Jokeri-johdossa nähdään, että myös HIFK-faneja tarvitaan täyttämään Jaffalaa jatkossa mikäli aikovat saada homman toimimaan taloudellisesti mahdollisimman kannattavasti ja HIFK-ikonien hankkiminen saattaisi madaltaa kynnystä HIFK:ta kannattavien käydä katsomassa KHL-matseja.

Mä kyllä luulen, että tuossa tapauksessa käy juuri toisinpäin. Uteliaisuudesta jengi voikin mennä katsomaan matsin, pari KHL-peliä, mutta jos meidän jätkiä ryhdytään ryöstökalastamaan narreihin, niin ei siellä HIFK-faneja tulla näkemään.
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Pesonen ja Petrell ovat sellaisia pelaajia joita en tule koskaan hyväksymään Jokereissa. Jos näistä kahdesta jompi kumpi joskus tulee niin oksennan saman tien. En usko kuitenkaan että kumpikaan kuuluu Kurrin suunnitelmiin. Saman tyylisiä pelaajia löytyy muutenkin.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Turun ja Helsingin välisten junien anniskelulupa perutaan väliaikaisesti | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi Tämmönen iski silmään. Mitähän vittua? Samaan aikaan ajoittuu Jokerifanien stogereissu Turkuun. Mitenhän nuo päivät on valittu ja mitä helvettiä? Tuo kahden päivän kielto varmaan auttaa asiaa..

Toisaalta Jokereilla on tilausjuna, niin koskeeko kielto myös sitä? Varmaankin, jos sielläkin anniskelusta vastaa Avecra Oy. Jos tässä halutaan vittuilla jokerifaneille, niin varmaan kaikille jaetaan ilmaisia kolmioleipiä? Itse ainakin aion ottaa vain ja ainoastaan viinaa ja kolmioleipiä tuolle matkalle. Ties vaikka heittäisin pari leipää.
 

Jeasdp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Semir Ben-Amor
Omien juomien tuomiskielto nyt on lähinnä muodollisuus tuolla reissulla. Jos järkkäri jotain huomauttaa, niin "joojoo" ja juominen jatkuu.
 

Jokeri82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Turun ja Helsingin välisten junien anniskelulupa perutaan väliaikaisesti | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi Tämmönen iski silmään. Mitähän vittua? Samaan aikaan ajoittuu Jokerifanien stogereissu Turkuun. Mitenhän nuo päivät on valittu ja mitä helvettiä? Tuo kahden päivän kielto varmaan auttaa asiaa..

Toisaalta Jokereilla on tilausjuna, niin koskeeko kielto myös sitä?

Eiköhän tuo koske, mutta varmaanki vaikuttaa sen verran ettei junassa sitten ravintolavaunua ole. Tilalla vankeinkuljetusvaunu leipienviskojille ja muille kilahtelijoille =)
 

ss74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jokerit FC
Vituttaa ihan tolkuttomasti mikäli uutinen pitää paikkansa ja Stögö tulee ensi kaudella valmentamaan julleja.
 

Gemondo

Jäsen
Vituttaa ihan tolkuttomasti mikäli uutinen pitää paikkansa ja Stögö tulee ensi kaudella valmentamaan julleja.

Sehän on oiva harjoittelupaikka Törmäselle, pari vuotta lisää kokemusta ja jos menestystä siunaantuu niin hyppy seuraavalle tasolle Erkan seuraajaksi.
 

Gemondo

Jäsen
Mikäs sen hienompaa kuin se että Jokeri-ikoni menestyis Jullien penkin takana. Toivottavasti saa siihen myös hyvät työkalut.

Aika sama että miten menestyy, ei se ole Jokereilta pois, mutta jos menestyy niin tervetuloa takaisin kotiin parin vuoden päästä.
 

Wildcard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Eipä tolla Atomi-Antin siirtymisellä isoa merkitystä ole. Kilpaillaaan eri sarjoissa kuitenkin joten minkäänlaista asetelmaa ei enää ole joukkueiden välillä. Toki "ikuinen" viha-rakkaus voi kyteä pinnan alla vielä pitkään. Stögölle joka tapauksessa suuri mahdollisuus uran kannalta mikäli siirto toteutuu. Vahvistusta pitää vielä odottaa, koska IS:n mediatuotanto on ollut kyllä niin paskaa viime aikoina, että sieltä voi tulla ihan mitä vaan.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Vituttaa ihan tolkuttomasti mikäli uutinen pitää paikkansa ja Stögö tulee ensi kaudella valmentamaan julleja.

Olisi vituttanut enemmän, jos olisi pelaajaurallaan mennyt pilaamaan itsensä jullirättiin.

Eikä oikein muutenkaan jaksa hetkauttaa, jostain syystä(KHL).
 

Ruutuässä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eniten vituttaa että Tuomisen kausi on kuuluttajana ohi... Lähde twitter
Vituttaa toki ja oli tiedossa jo aiemmin. TPS-pelissä heitti siitä juttua ja muutenkin oli aika rennolla fiiliksellä. Sen myötä myös muutamia mokia, jotka veti sitten tahallaan läskiksi. Eilen myyjäisten jälkeen toivotti pelaajille hyvää loppukautta, joten satunnaisia tuurauksiakaan tuskin nähdään.

Tuomisen kuuluttajantaidoista hyvä näyte oli Variksen numeron jäädytys. Kun jengi taputti, pystyi Tuominen silti spiikkaamaan Variksen statsit yms. niin, että jokainen sai selvää. Ihan helposti ei kaikilta onnistuisi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös