Nyt vituttaa!

  • 3 015 542
  • 11 368

#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hyvinkään Tahko, Pasi Nurminen
Miehet vaihtuu toimistolla, pelaajat jäällä, valmentajat aitiossa. Kuitenkin SAMAA PASKAA KAUDESTA TOISEEN! Ei vittu. Nyt riitti. En astu jalallanikaan areenan suuntaan ennenkuin tolppien välissä seisoo joku muu kuin Tuohimaa. KEKLU JA ERKKA HERÄTYS!!!!!!
 

Crow23

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KooKoo, Detroit Red Wings
Viime kevään jälkeen kauden alkua odotettiin ehkä enemmän kuin koskaan ennen. European trophy oli lupauksia herättelevää, liigakauden alun otteet nostivat kiimaa entisestään... nyt kaikki on samaa paskaa kuin edelliset 10 vuotta, uskomatonta PASKAA! 8 edellisestä pelistä nyt 1 voitto! PERKELE, EI TÄTÄ KESTÄ ENÄÄ!!!

Erkka vittuun, ei voi huonommin enää mennä!
 

arpa80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tää on mun Jokerit... "Vuodet vierii, rakkaus syvenee, mikään ei muutu"

Ei oo helppoo, vittu mua itkettää ja vituttaa samaan aikaan, tupakkilakko on lähellä mennä poikki. Mä en tollasta paskaa enää halua nähdä, ei mun syrän kestä.

Koska me saadaan palkinto tästä.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nyt vittuusen Tuohimaa sieltä tolppien välistä! Me tarvitaan maalivahti, siis sellainen joka ei sylje jokaista kiekkoa eteensä ja ottaa vedot noin muutenkin kiinni. Ei Fränästä ole kannattelemaan joukkuetta, se on jo nähty! Liian nuori ja kokematon näin isoihin ympyröihin.
 

Raibe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit jälkeen KHL:n
Tää on mun Jokerit... "Vuodet vierii, rakkaus syvenee, mikään ei muutu"

Täydellisesti sanottu. Mun sydän itkee oikeesti verta, kun tää homma ei ikinä natsaa. Tekis mieli haukkua kaikki sinne, missä päivä ei paista.

Oon vaan kannattajana, niin loppu tähän paskaa. Itsekin olen ladannut aivan mahtipontiset odotukset tähän kauteen ja tarjolla on tätä. Tällä kaudella tosta jengistä on onnistunut muutama jätkä; Hahl, Ruutu, Rita, Väänänen ja Kilpeläinen. Myös Niemi on pelannut kohtalaisesti.

Stubbin sanoin VMP, ei vois vähempää kiinnostaa. Erotkaa tai menkää kusemaan muuntajaan koko jengi Hjallista myöten!
 

Sukee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei liikoja keklustakaan liikoja kuulu, toisaalta en mäkään töissä paljoa huutele jos en omia töitäni ole tehnyt.

Järjetöntä schaizzea ja viihdyttävyydellään saa jatkossa miettimään raivaako näille peleille enää aikaa, omasta mielestä yritys puuttuu mutta sekin on sitten useiden mielestä hyve kun rahaa säästetään. Istutaan vaan sen päällä ja katsellaan kun muut ostaa ja antaa faneilleen muutakin kuin pahaa mieltä.

Eli vituttaa vietävästi, toiseen ketjuun vielä vastaten;
Vahvistuksien tarve on kaveri kartoittamaan vahvistuksien tarve.
 

Mordjinn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
+ Dehner ja Heino. Väänästä en onnistujien listalle nostaisi.

Väänänen on itseasiassa pelannut aika huonosti. Lieneekö syynä se että herra Westerlund ja herra Virta odottavat Ozzyltä oman pään varjelemisen lisäksi vielä ylivoimamaaleja.

Itseasiassa tämänpäiväinen Ilvestappio ei edes vituta. Ehkä siksi että näin vain vikan erän osittain. Hyvä vaan että ottivat turpaan isosti. Ehkä joku reagoi asiaan jotenkin. Tiedän että ainakin Hjallista huvittaisi. Eikä silloin puhuta palkankorotuksista tai uusien kalliiden veijareiden signaamisesta :)
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Vituttaa, että ilta toisensa jälkeen meidän superjunnumme Tuohimaa imaisee yhden helpon, sen jälkeen toisen ja kolmannen. Vaikka nyt vähän kärjistinkin, niin kyllä nyt ihan oikeasti jengi kärsii siitä että Tuohimaa siellä maalilla seisoo. Eikä joukkuetta edes yritetä sytyttää mitenkään maalivahdin vaihtamisella, mikä vittu siinä on niin vaikeeta? Meillä seisoo vaihtoaitiossa 1 kivikasvo, 1 nenänkaivaja ja 1 "tuleva huippuvalmentaja", jonka pelikirjaan ei näköjään kuulu tappaja-asenne marraskuun peleissä.

Pelaajista näkee, että mikään ei suju. Lahden Jaska on ihan kuutamolla ja yhteispeli Pulkkisen kanssa ei tunnu toimivan enää ollenkaan. Kolmosketju on ainoa joka meidän tehoista vastaa ja Niemi-Väänänen paras pakkipari ylivoimalla.

Nyt ollaan syvällä.
 

Wilburg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Valmennustrio on nähty. Näkeehän sen kun tota kolmikkoa kattelee, että siellä on karismaa yhtä paljon kuin Arajärven Penassa. Valitettavasti myöskään pelaajat eivät tunnu syttyvän Jokeripaidassa. Ei tunnu löytyvän kunnioitusta työantajaa kohtaan, parhaimpana esimerkkinä Ilari "mä oon liian hyvä tähän sarjaan ja oon vitun diiva mulkku ja on hirveetä harjoitella harjoitushallissa" Filppula. Jokereista on tullut suojatyöpaikka, jossa pelaajat käyvät pistäytymässä ja keräämässä helpot rahat. Areena ja Jokeri-paita tappavat tunteen ja ylpeyden pelaajista. Aivan uskomatonta paskaa.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, #88 Kane, Blackhawks, Världen's bästa #65
Nyt lähti boikottiin, kovalla vaivalla tienattua rahaa en tohon paskaan enään laita! Keklu, Erkka, Filppula ja kumppanit, lähtekää vittuun!!! Ootte häpeäks logolle!

Kiitos Jokerit!!
 

Micqou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Avs, Mikko Rantanen, (HPK)
Nyt lähti boikottiin, kovalla vaivalla tienattua rahaa en tohon paskaan enään laita! Keklu, Erkka, Filppula ja kumppanit, lähtekää vittuun!!! Ootte häpeäks logolle!

Aamen! Kausari saa homehtua lompakon pohjalla tasan niin kauan kunnes jotain konkreettista tapahtuu! Kauden alusta asti on nähty että Nordlund + Klinberg eivät yksinkertaisesti riitä pyörittämään yv:tä ---> Ratkaisu: Mitään ei ole viitsitty tehdä asian eteen. Ykköskentän laituri on ollut sivussa jo ties kuinka kauan ja kuka tietää pelaako enään koskaan ---> Ratkaisu: Mitään ei ole tehty! Ykkösmaalivahti kärsii mystisestä nivusvaivasta ja voi parhaimmassa tapauksessa olla kuukausikaupalla sivussa ---> Ratkaisu: Pilataan lupaavan nuoren pelaajan uskottavuus täydellisesti ja samassa mahdollisesti koko ura. Ei jumalauta! Tää on mun Jokerit! Kiitos Keklu!!

Edit. Ja ainiin. Eniten vituttaa se että Kekäläinen ja kumppanit on tuhoamassa Tuohimaan uraa ja osa faneista kehtaa vielä huudella Tuohimaan suuntaan.
 
Viimeksi muokattu:

Viru$

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Missä menee ihmisen sietokyvyn rajat? Ollaanko me tosiaan niin mulkkuja, että ''ansaitaan'' tätä samaa kuraa vuodesta toiseen? Mä en jaksa enää...
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Vituttaa, ettei enää edes vituta. Tähän on jo turtunut... Jokin käsittämätön lapsenusko mun sisällä sanoo, että tää käännetään vielä. Nyt koetellaan ja kovaa, mutta tää jengi kääntää tän kaiken vielä henkiseksi voimavaraksi keväällä.

Seura- ja valmennusjohdolle kuitenkin yksi kysymys; Onko teillä tarkoitus tuhota Frans Tuohimaan itseluottamus aivan totaalisesti? Jo nyt näkee, että kundi on maalilla aivan tohjona, mutta ei kun pelistä toiseen vaan sama kaveri tolppien väliin. Tuollaisella kusipäisellä toiminnalla voi olla pitkäkestoisiakin vaikutuksia nuorukaisen uraan, sitä kadonnutta itseluottamusta kun ei hetkessä palauteta.

HERÄTYS NYT VITTU KEKÄLÄINEN JA ERKKA!
 

Jopi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Aamen! Kausari saa homehtua lompakon pohjalla tasan niin kauan kunnes jotain konkreettista tapahtuu! Kauden alusta asti on nähty että Nordlund + Klinberg eivät yksinkertaisesti riitä pyörittämään yv:tä ---> Ratkaisu: Mitään ei ole viitsitty tehdä asian oteen. Ykköskentän laituri on ollut sivussa jo ties kuinka kauan ja kuka tietää pelaako enään koskaan ---> Ratkaisu: Mitään ei ole tehty! Ykkösmaalivahti kärsii mystisestä nivusvaivasta ja voi parhaimmassa tapauksessa olla kuukausikaupalla sivussa ---> Ratkaisu: Pilataan lupaavan nuoren pelaajan uskottavuus täydellisesti ja samassa mahdollisesti koko ura. Ei jumalauta! Tää on mun Jokerit! Kiitos Keklu!!

Siinähän se on pähkinänkuoressa. Jos ei muuten jo vituta tarpeeksi, niin voi verrata naapurin toimintaan: ykkösveskari loukkaantuu, niin parin viikon sisään tulee NHL/AHL-tason kaveri loppukaudeksi. Meillä taas Tuohimaalla on kausari avaukseen, milläköhän näytöillä? Helvetti, meidän veskariasiat on hoidettu huonommin kuin IFK:ssa! ANTEEKSIANTAMATONTA PASKAA!

Jos nyt vielä kaiken hyvän päälle iltapulut on oikeassa ja Lämsää tosiaan kaavaillaan meidän ensi kauden valmentajaksi, niin tälläisia syöksykierteitä ei paljon kannattaisi sitten harrastaa. Helvetti että nakertaa, ei varmaan tänäkään yönä saa nukuttua edes.
 

Tonny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eikä joukkuetta edes yritetä sytyttää mitenkään maalivahdin vaihtamisella, mikä vittu siinä on niin vaikeeta?

Jaa a. On se kieltämättä helvetin hassunhauskaa, että raahataan Zoltan Unkarista asti Suomeen availemaan luukkua. Kilpeläinen on loukkaantunut ja Tuohimaa on aloittava maalivahti ottelu toisensa jälkeen ja vaikka Fränän peli menisi kuinka päin persettä tahansa niin ei sitä Zoltania sinne maalille tarvitse vaihtaa, päinvastoin, Tuohimaa on nuori ja kehittyvä maalivahti joka oppii huonoista peleistä ja itseluottamuskin kasvaa, vai mitä Erkka? Joukkuetta ei tarvitse myöskään sytytellä mitenkään jos peli näyttää menevän päin helvettiä.

Toinen asia joka vituttaa, on se, että pelaaja toisensa jälkeen tuntuu floppaavan tai pelaavan alle odotusten Jokereissa, kivaa.

Jos Hetenyi edes vaihetaan tällä kaudella kesken pelin maaliin, lupaan tehdä jotai radikaalia ja näyttävää.

Saatanan saatana.
 

Feliks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KalPa, KuPS
Enpä ollut paikanpäällä tänään, mutta... Eihän mestis-ipalle voi hävitä, ei vaan voi. Herättäkää jo, tämän on pakko olla pahaa unta. Tällä menolla mestis kutsuu, mutta eihän se näytä meidän pelaajia kiinnostavan, koska vielä pelataan monta vieraspeliä, joiden jälkeen voi paluumatkalla käydä ostamassa namia.

Miksi tämä virkamieskiekko palaa vuosi toisensa jälkeen?

Samaan aikaan Niiralassa Jaakko Rissanen tekee yhden kauden hienoimmista yksilösuorituksista valtraa vastaan ja Ilmassa vastataan kovalla puhalluksella muniin. Koskas meillä taas nähdään näitä huikeita yksilösuorituksia saumattoman joukkuepelin lomassa?

Vuodesta toiseen:
Virkamieskiekkoa
Ylipalkattuja pelaajia
Vaikka hävitään, niin pelaajia ei kiinnosta
Fanien nöyryytystä
 

Finisher

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Haha, nyt on jo Jokereiden FB-sivujen seinälle kirjoittaminen estetty. Näin meillä. Hyssyttelemällä hyvä tulee.
 

Mordjinn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Haha, nyt on jo Jokereiden FB-sivujen seinälle kirjoittaminen estetty. Näin meillä. Hyssyttelemällä hyvä tulee.

Ei helvetti. Aika väsynyttä toimintaa. Hyvin on vedetty muuten tällä kaudella, mutta tällainen sensurointi veti pohjan kaikelta hyvältä duunilta. Pelätäänkö siellä että joukkue loukkaantuu pahoista kommenteista vai mitä? Ihan varmana ainakin iltapäivälehdet revittelevät tuosta huomenna.

Vitun amatöörit.
 

Wilburg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joutu laittaa Jokerit estolle tuolla facebookissa. Alkoi tuon ylläpitäjän yltiöpositiivisuus ja propagandan määrä olla jotain aivan uskomatonta ottaen huomioon nykyisen tilanteen.
 

Lazuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
-Se oli ehdottomasti tuomarivirhe, myönsi otteluvalvoja Karl-Gustav Kaisla.

+ kaikki yllämainitut asiat. Onse vaan hyvä, että jotkut asiat eivät koskaan muutu :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös