Arvostella saa ja pitääkin, mutta minkä helvetin takia pitää aina nimetä se, joka on kaikkeen syypää? Toisilla se on Fränä, sulla Kilpeläinen. Kun kuitenkin kaikki tietää, että koko joukkue on pelannut alle tasonsa. Haihattelijaa et musta saa, vanhana kannattajana olen kokenut kaikenlaiset tuulet ja tuiskut ja siksi seisonkin tukevasti todellisessa maailmassa. Ja myönnän, että eihän tuo veskaritilanne ole ihan parhain. Junnu on junnu ja on joutunut liian kovaan rakoseen.
Olen monella tasolla Acidin kanssa samaa mieltä. Nimenomaan se on hanurista, että kaikki arvostelu on kielletty ja pitäisi hyssytellä sekä paijata.
Jos pelaa tai on meillä töissä, niin odotetaan suuria. Näin se on ollut viimeiset parikymmentä vuotta ja uskoisin, että näin se myös tulee olemaan. Se, että olemme nostaneet Kekeläisen johonkin jumalan asemaan, on aika naiivia, koska mitään nykypäivän näyttöjä hänellä ei sinänsä ole.
Paineet ovat varmasti koko joukkueella kovia. Ne on kuitenkin vain kestettävä, that's it! Uskoisin, että suurin osa pelaajista haluaa pelata meillä tai IFK:ssa sen vuoksi, että jos onnistut näissä seuroissa, on tulevaisuutesi todella valoisa. Toki varmasti molemmissa jengeissä saa hyvän palkkakuitin, mutta luulisin em. seikan olevan vielä tärkeämpi motivaattori urallaan eteenpäin pyrkiville jannuille. Mikään ei ole kovempi näyttö, kuin nostella pokaalia jommassa kummassa pääkaupunkiseudun jengissä, oma arvo nousee tällöin myös pelaajamarkkinoilla parhaillaan moninkertaiseksi.
Tällöin pitää sietää vittuilua huonoista suorituksista, pitää kestää se, että vihaamme joka häviötä ja odotamme illasta toiseen dominointia. Se, että kaikkea ei voi saada, ei ole sama kuin että ei voi odottaa paljon.
Me alisuoritamme tällä hetkellä pahasti ja se vituttaa! Kun pakka on kunnossa on kiitoksen aika, ehkä jopa ensi viikon jälkeen, ken tietää. Sinne on kuitenkin pitkä matka.
Olen myös moneen kertaan todennut, että Jokerit on mulle ainoa oikea jengi, jota olen fanittanut 6-vuotiaasta. Mutta se on myös itselleni tuote, johon olen laittanut rahaa. Oletan edelleenkin, että tuote on kondiksessa ja saan aukoa päätäni joukkueen suorituksista, kun tuote ei ole kunnossa. Riippumatta siitä, että mikä syy siihen kunnossa olemiseen on.
Kuvitelkaa nyt hyvänen aika, että olette käyttäneet Braunin parranajokonetta koko elämänne. Ostatte aina Braunin, koska pidätte siitä ja teillä oli loistava kone joskus 10-vuotta sitten. Nykyiset ovat olleet kuitenkin aika perseestä, mutta koska olet merkkiuskovainen, ostat Braunin. Joka toinen vuosi he kertovat, kuinka tulee uusi hienompi kone, uusilla hienoilla ominaisuuksilla. On 16 nanomillin paksuista superterää, superhyper-smooth rasvaa jne. Kuitenkaan kone ei ole ajanut yhtään paremmin, verrattuna tuohon 8-vuotta vanhaan rotiskoon. Mulle tulisi kusetettu olo, vaikka kuinka rakastaisin tuota merkkiä ja olisin kiintynyt siihen. Olisin mielestäni oikeutettu valittamaan vaikka Braun lupaisi, mitä parannuksia.
Eli nyt se vitun tuote kuntoon ja nopeasti, että voin nauttia tästä fanittamisesta!