Nyt vituttaa!

  • 3 019 131
  • 11 368

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Oli muuten hieno viesti se synninpäästö Tuohimaalle, erityispropsit siitä.

Silti asioita kannatta yrittää pyöritellä ja arvioida eri näkökulmista eikä suhtautua suurimpaan osaan asioista negaation kautta (ja tää ei ollut Flintti sulle puhtaasti suunnattu, vaan yleisesti sanottua).

En minä sille mitään voi että nuo nyt sattuu olemaan fiilikseni tästä valmentajakuviosta ja oli sitä maalivahdin suhteen. Mielelläni minä näkisin muutoksen hyväksi sillä niin paljon arvostan mm Tomek Valtosta että on perseestä että ensi kauden valmennuskuvio vituttaa niin paljon kuin vituttaa. Oma mielipiteeni on edelleen se että Jokerit ei ole mikään harjoittelupaikka, se ei ole sitä maalivahdille eikä se ole sitä varsinkaan valmennukselle. Suomen suurimmilla resulsseilla ei vain tarvitse tyytyä kokeilemaan josko toimii, täällä voi vaatia menestystä ja menestyksentekijöitä. Minun on vaikea nähdä että valmennuksessa tehtiin muuta kuin otettiin iso riski halvalla, tottakai se verhottiin puheissa jatkuvuuteen mutta silti se ei poista sitä että helvetin isolla riskillä lähdetään kokemattomien valmentajien kanssa ensi kauteen - media, Hjallis ja fanit ei ole täällä sieltä helpoimmasta päästä sillä painetta tulee aivan varmasti jos ja kun Lämsän alaisuudessa tulee heikompia jaksoja.
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Pakko myöntää, että aiheutti hieman hilpeyttä itsellänikin tuo Jokereiden Päävalmentaja, joka osoittautui Lämsäksi.

Mutta hetken aikaa mietittyäni asiaa, kuinka moni on kuullut herrasta Tuomas Tuokkola jotain nyt, tai varsinkaan ennen tämän kauden alkua? Tuskin monikaan, ja mielestäni ihan Lämsään verrattava tapaus. Ainiin, Tuokkola valmentaa Sarjakärki Kalpaa.

Eli itse en heti tuomitsisi Lämsää, antakaa kaverin näyttää rahkeensa, ja jos osoittautuu hudiksi, niin syyttävä sormi kohti Keklu-kiklua, ei Lämsää.
 

yyz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Team Korak, Tapanilan Erä
...Joten mikä sinusta ratkaisi valmennuksen valinnan jos ei raha?
Ensimmäiseksi, luultavastikin se, ettei saatu juuri sitä valmentajaa jota mahdollisesti eniten haluttiin.

Toiseksi, jo Kekäläisen alunalkujaankin takaa-ajaman ja esille tuoman, sekä Westerlundin alulle paneman, valmennuksellisen ja pelitavallisen luonnollisen jatkuvuuden turvaaminen.

Kolmanneksi, usko siihen, että kyseiset herrat (Lämsä/Valtonen) ovat mahdollisuutensa ansainneet ja mahdollisuuden saamiseen tarvittavat näyttönsä antaneet.

Neljänneksi, varmaankin loppujen lopuksi Erkan kanssa esille tullut seikka, että on parempi palkata lupaavia, tulisieluisia ja nälkäisiä nuoria valmentajia, ennemmin kuin kovapalkkaisia, kokeneita, mutta ei kuitenkaan enää läheskään niin täysillä valmentamisesta diggaavia konkareita.

Joidenkin näiden asioiden jälkeen varmasti myös raha.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Pelicansin lainaama Jere Myllyniemi olisi kelvannut tännekin vuokralle. Ei tässä mistään staraveskarista puhuta, sen myönnän toki, mutta kuitenkin Tuohimaata paremmasta ja ennen kaikkea kokeneemmasta kassarista.
 

Acid

Jäsen
Vituttaa edelleen suunnattomasti nämä tietyt nimimerkit, jotka jatkuvasti kitisevät toisten kirjoituksista. Hoetaan, että vaihda levyä tai pointtisi on ymmärretty jne. Silti nämä samat tyypit itse kylvävät joka helvetin ketjun täyteen sitä samaa lapsenomaista yltiöpositiivista haihattelua, jolla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Todella rasittavaa luettavaa. Vaihtakaa jo levyä. Teidän pointtinne on tullut selväksi. Usko, toivo ja haihattelu.

Eniten vituttaa Kekäläinen. Hänen tullessa usko tulevaisuuteen oli todella korkealla. Tällä hetkellä ei ole näkyvissä pahemmin syitä miksi Jokerit pystyisi nousemaan ensin liigan huipulle ja siitä sitten eteenpäin. SM-liigan huipulle nouseminen kun ei tarkoita yhtä vahinko mestaruutta vaan sitä, että keikutaan siellä kärjessä vuodesta toiseen ja taistellaan joka vuosi mestaruudesta. Jotenkin oli kova luotto Kekluun, mutta tyhjänpäiväisiä höpinöitä oli hänenkin jutut. Miksi et perkele Keklu saanut sitä Suikkasta hankittua? Lämsän avullako ajattelit nostaa Jokerit huipulle? Vituiksi menee ja huolella. Vituttaa jos siinä menee sitten Tomek mukana kun kenkiminen alkaa. Vituttaa myös jos tosiaan hankintoja ei kesken kauden voida tehdä, kun Ruudun tulo ylitti budjetin. Olisiko se Ruutu pitänyt kuitenkin jättää saatana väliin. Sillä rahalla olisi voinut saada jopa kaksi veropakolaista. Vitun Keklu. Nyt saatana herätys siellä.
 

Sakkoliha

Jäsen
Itse uskon, että Lämsän palkkaaminen oli paljon parempi vaihtoehto kuin se, että Westerlund jatkaisi ilman 100% panosta. Lämsä vaikuttaa kaikissa haastatteluissa ja pelkästään vaihtoaitiossa paljon jämäkämmältä kaverilta, mitä Westerlund. Lämsällä on jämäkän oloinen auktoriteetti ja asenne ja uskon, että Jokereiden kannalta tämä oli parempi vaihtoehto jatkaa samalla pelityylillä kuin, että toisi sisään uuden valmentajan, jonka olisi taas ajettava sisään uusi pelityyli.

Onnittelut naapurille hyvästä valmentajakolmikosta, toivotaan, että ensi kaudella Stadin joukkueet hallitsevat liigaa (HIFK tietysti sijan Jokereita edellä :)
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Vituttaa edelleen suunnattomasti nämä tietyt nimimerkit, jotka jatkuvasti kitisevät toisten kirjoituksista. Hoetaan, että vaihda levyä tai pointtisi on ymmärretty jne. Silti nämä samat tyypit itse kylvävät joka helvetin ketjun täyteen sitä samaa lapsenomaista yltiöpositiivista haihattelua, jolla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Todella rasittavaa luettavaa. Vaihtakaa jo levyä. Teidän pointtinne on tullut selväksi. Usko, toivo ja haihattelu.
Tämä kun oli selkeästi ainakin osittain minulle suunnattu, niin otan oikeudekseni kommentoida.

Minä kirjoitan Jokeriosioon 0-2 viestiä päivässä. Pyrin objektiivisuuteen, mutta jos lipsun siitä, niin mielummin lipsun positiivisuuden puolelle, koska se on ainoa tapa olla pilaamatta päiviään silloin kun menee heikommin. Deko on tässä asiassa paljon mua (ja kaikkia muita) aktiivisempi, mutta huomattavasti vähemmän, jos ollenkaan, hänen viestinsä mun vitutuskäyrää nostaa.

Sitten on sinä ja varsinkin flintti, jotka spämmäätte täysin samoja asioita päivästä toiseen usean viestin päivätahdilla ympäri osiota. Tottakai tänne on kaikilla yhtäläinen oikeus kirjoittaa, mutta tiedän etten ole ainoa, jota tuo jatkuva pessimismi ärsyttää ja siksi uskalsin ärtymykseni tuoda esille tässäkin ketjussa.

Mitä sillä saavuttaa, että käyttää kaiken energiansa pirujen maalailemiseen seinille, oman joukkueen pelaajien ja toimihenkilöiden haukkumiseen ja mörköjen etsimiseen sieltä missä niitä ei ole? Sen täytyy olla todella raskasta. Ja koska tästä tulisi muuten aivan satavarma vastakysymys, niin mä saavutan omalla positiivisella otteellani mielenrauhan, säilytän yöuneni hävittyjen matsien jälkeen ja vielä ylimääräistä riemua silloin kun satutaan voittamaan.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Mitä sillä saavuttaa, että käyttää kaiken energiansa pirujen maalailemiseen seinille, oman joukkueen pelaajien ja toimihenkilöiden haukkumiseen ja mörköjen etsimiseen sieltä missä niitä ei ole?

Ihan rehellisesti haluan kysyä sinulta että oletko sitä mieltä että minä olen Jokereiden maalivahtipolitiikkaa ja tulevaa kokematonta valmennusjohtoa kritisoimalla etsinyt mörköjä sieltä missä niitä ei ole? Sinustako meidän maalivahtitilanne ihan rehellisesti sanoen on hyvä ja tuleva valmennusjohto on joillakin järkiperusteilla riskien hallinnallisesti oikeasti sopiva Jokereille?

Minun oma mielipiteeni on että maalivahtiasia on surkeasti hoidettu ja siitä on kärsinyt selvästi myös Frans Tuohimaa. Ja jos katsotaan yhtään taaksepäin niin yleisesti ottaen menestyminen Jokereiden peräsimessä on vaatinut munaa tehdä asioita ja kovaa päätä kun sukelletaan heikompaan jaksoon. Täällä ei ns yleisesti ottaen anneta anteeksi mitään mutta ei sitä myöskään pyydellä. Valot on kirkkaat ja piiloon et pääse.
 
Viimeksi muokattu:

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Ihan rehellisesti haluan kysyä sinulta että oletko sitä mieltä että minä olen etsinyt Jokereiden maalivahtipolitiikkaa ja tulevaa kokematonta valmennusjohtoa kritisoimalla olen etsinyt mörköjä sieltä missä niitä ei ole?
En viitannut pelkästään maalivahtipeliin tässä, kyllä sulla on aikojen saatossa ollut muitakin ajojahteja. En tiedä vielä omaakaan mielipidettäni meidän valmennustriosta, joten ei liity siihenkään.
Sinustako meidän maalivahtitilanne ihan rehellisesti sanoen on hyvä ja tuleva valmennusjohto on joillakin järkiperusteilla riskien hallinnallisesti oikeasti sopiva Jokereille?
Jälkiviisastelu on ihan saatanan helppoa.

Ei tietenkään ole hyvä juuri nyt, mutta ennen Kilpeläisen loukkaantumista meillä oli helvetin hyvä ykkönen ja voittamaton kakkonen. Silloin homma toimi, enkä osaa kaataa Kekäläisen niskaan sitä, ettei kyennyt ennustamaan loukkaantumista tai sen pituutta. Jos/kun Kilpeläinen sieltä on takaisin tulossa, niin Fränä on luontevampi ratkaisu kuin joku AHL-haku, joka jäisi Kilpeläisen palatessa puremaan maalivahdinmailan isoa tuppea ja nauttimaan palkkaeuroista, jotka voisi käyttää todella paljon paremminkin. Eihän se ihan nappiin ole silti mennyt, enkä ymmärrä miksei Zoltan ole mahdollisuutta saanut, muttei asia todellakaan ole noin mustavalkoinen, kuin yrität väittää.

Periaatteessahan sulla on ihan valideja pointteja ja kelvollista pohdintaa, mutta hautaat kaiken tuon ylenmääräisellä kärjistyksellä aikaansaadun paskakuorrutuksen alle, eikä kukaan enää ota noita juttuja vakavasti.
 

SirKepola

Jäsen
Suosikkijoukkue
AS Roma
Jotenkin oli kova luotto Kekluun, mutta tyhjänpäiväisiä höpinöitä oli hänenkin jutut. Miksi et perkele Keklu saanut sitä Suikkasta hankittua? Lämsän avullako ajattelit nostaa Jokerit huipulle? Vituiksi menee ja huolella.


Tää vituttaa itseäni suunnattomasti. Porukka googlettelee kaikki Suomen parhaat valmentajat ja sitten olettaa, että Jokerit vain valitsee siitä parhaan vaihtoehdon itselleen. Mitä jos tämä haluttu valmentaja ei ole paskankaan kiinnostunut Jokereiden valmentamisesta? Jos mä oon koko peliuran esim. vihannut jotain vaikka paikallisvastustajaa tai muuta ärsyttävää jengiä niin en mä peliuran jälkeen sinne välttämättä haluaisi valmentamaan vaikka hyvin rahaa tarjottaisiin.

Plus siihen vielä päälle se, että Jokereihin tullaan yleensä floppaamaan loppupeleissä niin voisi porukka tajuta ettei välttämättä aina vaan päästä valitsemaan sitä itselleen mieluisinta vaihtoehtoa. Reality check, thank you.
 

Ole Fart

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Suomen suurimmilla resulsseilla ei vain tarvitse tyytyä kokeilemaan josko toimii, täällä voi vaatia menestystä ja menestyksentekijöitä.
Mitenkä sen kanssa nyt on, onko Jokereilla oikeasti Suomen suurimmat resurssit? Areena on kyllä komea mutta ei varsinaisesti jääkiekkojoukkueen resurssi. Budjetti ja rahankäyttö taitaa olla samaa luokkaa kuin IFKoolla ja Kärpillä, organisaatio varmaan samantyylinen. Niin että mitä ne suuret resurssit oikein ovat?

Harkimokaan ei kait enää ole Jokereiden (suurin) omistaja. Jos pitää paikkansa että Hjallis on viime vuosina rahoittanut Jokereiden hankintoja omasta taskustaan, se on ihan kiva ja varmaan sopii kaikille, mutta tuntuu aika kohtuuttomalta vaatia että Hjalliksella olisi pohjaton säkki Jokereiden ammennettavaksi.

Aika monta kertaa täällä on vedottu Kekäläisen lausuntoon että Jokereista tehdään eurooppalainen huippuseura. Itse luen tuota amerikkalaistyylisenä mainosjargonina. Sellaisia rahoja ei Suomesta löydy että rahan voimalla kilpailtaisiin venäläisten tai edes sveitsiläisten kanssa. Rahan voimalla Jokereita ei huipulle viedä. Organisaatiota ja toimintatapoja kehittämällä voidaan päästä edes lähelle, mutta ihan hetkessä se ei kyllä onnistu.
 

DC.PAPA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, vuodesta -72
Sellaisia rahoja ei Suomesta löydy että rahan voimalla kilpailtaisiin venäläisten tai edes sveitsiläisten kanssa. Rahan voimalla Jokereita ei huipulle viedä. Organisaatiota ja toimintatapoja kehittämällä voidaan päästä edes lähelle, mutta ihan hetkessä se ei kyllä onnistu.

Tähän ehdoton sama. Kyllähähän se nyt on nähty, rahalla ei ainakaan meillä saada mitään ylivertaista rakennettua. Eikä nämä meidän resurssit ole näihin Ole Fartin mainitsemiin jengeihin enää mitään ylivertaisia olleet (jos ovat lähiaikoina olleetkaan). Maakuntien pienempien kanssa painitaan kyllä eri sarjassa taloudellisesti, mutta missä se näkyy tuloksellisesti? Ulkomaitten kanssa me ei pystytä enää kilpailemaan, eikä olla pystytty moneen vuoteen.

Mutta näillä on mentävä..........
 
Viimeksi muokattu:

Acid

Jäsen
Pelkkää asiaa.

Varikselle sen verran, ettei mun mielenrauhassa mitään vikaa ole. Yötkin nukun hyvin. Enemmän mua tappiot silloin vituttaa, kun odotan voittoa. Tuohimaan kanssa realistinen odotusarvo tällä hetkellä on tappio. Poislukien illalla pelattava HPk peli, jonka Jokerit voi voittaa vaikka siellä maalissa heiluisi Gööhring tai Passmore. Minä toivon menestystä Jokereille. Pyrin kuitenkin arvioimaan Jokereiden menestymismahdollisuuksia, kuin myös pelaajia, valmentajia jne. niin realistisesti kuin pystyn. En ymmärrä miksi väkisin pitäisi nähdä kaikessa jotain positiivista, jos se perustuu ainoastaan sokeaan uskoon ja toivoon. Noin 30v. on tätä seuraa tullut kannatettua. Peleihin menen vaikka oltaisiin taas köyhä seura ja rämmittäisiin pohjalla. Silloin tavoitteet ja odotukset tosin olisivat toisenlaisia. Se mikä nyppii on näiden resurssien jatkuva hukkaaminen. Paljon parempaan olisi pitänyt pystyä ja pitäisi pystyä myös tällä hetkellä.

Keklun tullessa olin hyvinkin varma, että tästä se nousu lähtee. Nyt voi todeta, ettei se hyvältä näytä. En ymmärrä miten se nyt on niin negatiivista, jos totean, ettei Lämsä riitä ja hän tulee saamaan potkut. Se on minun rehellinen mielipiteeni, joka perustuu puhtaasti faktoihin ja tietenkin kokemuksiin ketkä täällä pärjäävät ja ketkä ei. En yksinkertaisesti näe mitään mahdollisuutta, että tulevalla valmennuksella voitaisiin menestyä. Totta vitussa mä silloin myös kerron mielipiteeni ja myöskin kritisoin Keklua, joka kuitenkin on vastuussa. Ensi kausi on jo Keklun kolmas. Se kun menee vituiksi, niin voidaa todeta, ettei ne Keklun puheet olleet muuta kuin puhetta. Pelkkää ilmaa. Niille, jotka ottavat Kiven, Marjamäen ja Tuokkolan esiin niin verratkaa nyt edes näiden kolmen ja Lämsän uraa tähän asti. Siellä on yksi joka ei kuulu joukkoon. Lämsä häviää jopa näille noviiseille aika pystyyn, kun katsoo ennen tätä kautta heidän uraansa.

En oikeasti ymmärrä mitä vittua se Keklu oikein ajattelee. Näillä resurseilla täytyy menestyä. Nyt Keklu osti halvan arvan, joka erittäin todennäköisesti on tyhjä. Paljon parempaa pitää pystyä ja paljon parempaa minä vaadin Keklulta. Luotto Kekluun murenee päivä päivältä. Ei ole mitään luottoa tähän, eikä ensi kauteen. Kiitti vitusti Keklu.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Kertoisitko Acid meille jonkun mielestäsi nykytilanteessa Lämsää paremman (realistisen) valmentajakandidaatin? Mulle tulee mieleen ainoastaan Suikkanen, mutta kaikkea ei voi saada ja sen realiteetin kanssa on vain elettävä.
 

Mordjinn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sehän on niin että juuri nämä henkilökohtaiset mielipiteet ja näkemykset tekevät tästä keskustelupalstan. Todella paljon mielummin luen voimakkaastikin eriäviä mielipiteitä tilanteeseen kuin sitä että koko ketju on täynnä "tosi hyvä" hymistelyä. Kunhan vain mielipiteet ovat perusteltuja. Samassa veneessä tässä kaikki ollaan ja hehkutaan onnesta jos Jokerit pärjää.

Suurin erottava tekijä positiivisten ja negailijoiden tuntuu olevan usko Kekluun ja Keklun tekemisiin. Mies on runnonut läpi todella mittavan organisaatiomuutoksen melko pienessä ajassa, josta propsit. Kuitenkin, syystä tai toisesta, nopea reagointi joukkueen tilanteeseen on ollut todella hakusessa. Ja vielä kun faneille ei selitetä asiaa, niin ihmekös tuo että täällä kiehuu. Maalivahtitilanne on mikä on ja vituttaa Olen edelleen sitä mieltä että pakisto on kasattu päin persettä, tai oikeammin siellä on yksi täysi floppi jonka tilalla pitäisi olla ykköskorin jätkä. On myös kurja tilanne jos varaa kauden aikana tehtäviin täydennyksiin ei ole osattu laskea budjettiin.

Vielä kun Keklu on oppinut jenkkikiertueellaan aitoa markkinointibullshittiä ja projektiin lähdettiin isoin puhein, on helppo sanoa että ainakin lyhyellä tähtäimellä ollaan epäonnistuttu. Suomessa ei saa hehkutella ja varsinkin keskustelupalstoilla ruoskat sivaltavat heti jos hiukan lipsutaan. Fanit eivät kykene odottamaan vuotta tai kahta. Jokereissa tulosta on tultava heti, tässä ja nyt. Vielä kun monen vuoden ryssimisen varjot kangastelevat jengin takaraivossa, niin paniikkinappulaa on vitutuksen vallassa helppo painaa. Teen sitä itsekin. Kriisi vaan näyttää isommalta kuin se ehkä onkaan kun ilta illan perään odotan matsia suurin toivein ja joukkue perseilee. Siinä menee ilta isosti pilalle.

Se mikä hämmästyttää ja vituttaa on kuinka suuria riskejä Jokerit tällä hetkellä Keklun johdolla ottaa oikeastaan joukkueen jokaisella osa-alueella. Jokerit pelaa tällä hetkellä upporikasta tai rutiköyhää ja se pelottaa intohimoista fania helvetisti.

Kysymysmerkkejä on tällä hetkellä ilmassa oikeastaan ennennäkemättömän paljon ja niiden tuoma epävarmuus vituttaa suunnattomasti. Ainoa tapa kääntää kurssi positiivisille vesille on voittaminen. Siihen Keklu voi vaikuttaa vain välillisesti ja budjetin sekä masterplanin raameissa. Enemmän katseet kohdistuvat nyt joukkueeseen ja valmennukseen. Joka jätkän täytyy katsoa siihen kuuluisaan peiliin ja alkaa painamaan sitä hommaa josta palkka tilille kilahtaa.

Tomek sanoi valmentajahaastattelu-videollaan että A:n tämän kauden motto on "No excuses". Se on loistava motto myös liigajengille.
 

MiksuMan

Jäsen
Kertoisitko Acid meille jonkun mielestäsi nykytilanteessa Lämsää paremman (realistisen) valmentajakandidaatin? Mulle tulee mieleen ainoastaan Suikkanen, mutta kaikkea ei voi saada ja sen realiteetin kanssa on vain elettävä.

Ja kerro samalla Acid millainen sitten olisi hyvä ja onnistunut Jokeri-joukkue?
Milloin olisit täysin tyytyväinen joukkueeseen?
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Vituttaa että Tuohimaata grillataan edelleen valmennusjohdon taholta.
 

Sukee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vituttaa niin vietävästi ettei yhtäkään Jokeri-pelaajaa saatu iltalehden suunnittelemiin uusiin markkoihin!!

Ilmaveivi-MiG sai kasvonsa uuteen kakskymppiseen. *itun spedet.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Ja kerro samalla Acid millainen sitten olisi hyvä ja onnistunut Jokeri-joukkue?
Milloin olisit täysin tyytyväinen joukkueeseen?

Tuskinpa koskaan. Näille kelpaa vain jatkuva dominointi sarjassa. Se on tosiaan ikävää, että täällä joidenkin kannattajien odotukset on ihan pilvissä kun meille saapui enhooäl-ammattilainen. Kuka oikeasti odotti, että joka vuosi dominoidaan sarjaa mielin määrin ja nostetaan kannua jokaikinen kevät? Siellä on 13 muutakin joukkuetta, joilla on sama tavoite. Itse odotin Kekäläiseltä ainoastaan yhtä asiaa ja hän on toteuttanutkin sen jo; oikein roolitettu jengi. Se on valmennuksen homma saada kyseinen nippu sitten taistelemaan mestaruudesta. Jos pientä yhteenvetoa pitäisi tehdä viime ja tästä kaudesta, niin kyllä pelillisesti ollaan menty helvetisti eteenpäin ja pelaajistokin on vahvistunut huomattavasti, eikä nelosketju ole enää osastoa "ynnämuut jämäjunnut". Vaikka nyt saattaakin kuulostaa melkoiselta pro-keklu juttelulta, niin en mielestäni syytä häntäkään siitä ettei valmennusjohto suostu peluuttamaan Zoltania.

Mutta jos joku tällä hetkellä vituttaa, niin Tuohimaan edesottamukset illan pelissä pelottavat jo etukäteen. Toivottavasti todistaa, että olen väärässä.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vituttaa että Tuohimaata grillataan edelleen valmennusjohdon taholta.
Veskariasiassa olen flintin kanssa muutoin samoilla linjoilla, mutta minusta juuri tänään Tuohimaan pitääkin pelata. Fransilla on kuitenkin tuntumaa ja kaikesta kritiikistä huolimatta tuohan on perkeleen hyvä olemaan kiekkojen edessä. Tänään voi hyvinkin riittää se, että Frans seisoo kiekkojen edessä ja torjuu niitä eteensä. Hifk:ta vastaan tuo ei riitä millään, silloin minusta Zoltan maaliin ja kokeilu tyyliin "all in".

Perkele vitutusketjussahan tässä ollaan. Mua vituttaa, että kohta alkaa pikkujoulut ja tänään jää kyllä liigan seuraaminen lähes nolliin. Aamulla sitten kankkusessa katsellaan vieläkö Hpk oli Jokerien paras ystävä.
 

maukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kontulan Jokerit
Lämsä vastaa Jokerien ylivoiman harjoituttamisesta joukkueelle, eli lupaa erittäin hyvää myös tuleville kausille. Nyt on pelattu 9min ylivoimaa ekassa erässä ja aivan järkyttävää noilla pelaajilla.

Ja Ben Eaves... 250 tonnia.
 

Raibe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit jälkeen KHL:n
Vituttaa, kun kissaa pesukoneessa. Ostin matsin Urholta vain sen vuoksi, että näen Eavesin kehissä. Nyt äijä on varmaan 6 kk sivussa murtuneen verkkokalvon vuoksi, elämä.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Tuohimaalle eka(?) veto sisään ja tämän jälkeen peli sekoaa täysin. Toki tilanne oli 2vs1 ja Dehner kaarteli omalla sinisellä, joten Tuohimaan piikkiin tuota ei voi laittaa mutta olipahan vaihteeksi loistava alku hänenkin ottelulleen.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vituttaa, kun kissaa pesukoneessa. Ostin matsin Urholta vain sen vuoksi, että näen Eavesin kehissä. Nyt äijä on varmaan 6 kk sivussa murtuneen verkkokalvon vuoksi, elämä.

Tämä kyllä pistää vituttamaan, miten voi olla noin huono tuuri jatkuvasti? Toivottavasti se osui silmäkulmaan ja selvitään muutamalla tikillä...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös