flintstone
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Oli muuten hieno viesti se synninpäästö Tuohimaalle, erityispropsit siitä.
Silti asioita kannatta yrittää pyöritellä ja arvioida eri näkökulmista eikä suhtautua suurimpaan osaan asioista negaation kautta (ja tää ei ollut Flintti sulle puhtaasti suunnattu, vaan yleisesti sanottua).
En minä sille mitään voi että nuo nyt sattuu olemaan fiilikseni tästä valmentajakuviosta ja oli sitä maalivahdin suhteen. Mielelläni minä näkisin muutoksen hyväksi sillä niin paljon arvostan mm Tomek Valtosta että on perseestä että ensi kauden valmennuskuvio vituttaa niin paljon kuin vituttaa. Oma mielipiteeni on edelleen se että Jokerit ei ole mikään harjoittelupaikka, se ei ole sitä maalivahdille eikä se ole sitä varsinkaan valmennukselle. Suomen suurimmilla resulsseilla ei vain tarvitse tyytyä kokeilemaan josko toimii, täällä voi vaatia menestystä ja menestyksentekijöitä. Minun on vaikea nähdä että valmennuksessa tehtiin muuta kuin otettiin iso riski halvalla, tottakai se verhottiin puheissa jatkuvuuteen mutta silti se ei poista sitä että helvetin isolla riskillä lähdetään kokemattomien valmentajien kanssa ensi kauteen - media, Hjallis ja fanit ei ole täällä sieltä helpoimmasta päästä sillä painetta tulee aivan varmasti jos ja kun Lämsän alaisuudessa tulee heikompia jaksoja.