Tää on mun Jokerit... "Vuodet vierii, rakkaus syvenee, mikään ei muutu"
Tää on mun Jokerit... "Vuodet vierii, rakkaus syvenee, mikään ei muutu"
Tällä kaudella tosta jengistä on onnistunut muutama jätkä; Hahl, Ruutu, Rita, Väänänen ja Kilpeläinen. Myös Niemi on pelannut kohtalaisesti.
+ Dehner ja Heino. Väänästä en onnistujien listalle nostaisi.
Nyt lähti boikottiin, kovalla vaivalla tienattua rahaa en tohon paskaan enään laita! Keklu, Erkka, Filppula ja kumppanit, lähtekää vittuun!!! Ootte häpeäks logolle!
Aamen! Kausari saa homehtua lompakon pohjalla tasan niin kauan kunnes jotain konkreettista tapahtuu! Kauden alusta asti on nähty että Nordlund + Klinberg eivät yksinkertaisesti riitä pyörittämään yv:tä ---> Ratkaisu: Mitään ei ole viitsitty tehdä asian oteen. Ykköskentän laituri on ollut sivussa jo ties kuinka kauan ja kuka tietää pelaako enään koskaan ---> Ratkaisu: Mitään ei ole tehty! Ykkösmaalivahti kärsii mystisestä nivusvaivasta ja voi parhaimmassa tapauksessa olla kuukausikaupalla sivussa ---> Ratkaisu: Pilataan lupaavan nuoren pelaajan uskottavuus täydellisesti ja samassa mahdollisesti koko ura. Ei jumalauta! Tää on mun Jokerit! Kiitos Keklu!!
Eikä joukkuetta edes yritetä sytyttää mitenkään maalivahdin vaihtamisella, mikä vittu siinä on niin vaikeeta?
Haha, nyt on jo Jokereiden FB-sivujen seinälle kirjoittaminen estetty. Näin meillä. Hyssyttelemällä hyvä tulee.
Haha, nyt on jo Jokereiden FB-sivujen seinälle kirjoittaminen estetty. Näin meillä. Hyssyttelemällä hyvä tulee.