Nyt vituttaa!

  • 3 063 590
  • 11 486

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vaikka häviö ärsyttää ja paljon, niin 3. erän tilanne jossa kiekko ja rokin pelaaja oli laidalla. Mitä tekee 3 Jokeripelaaja? Noh katsoo vierestä kun Rokin pelaaja pitää kiekkoa 10 sekkaa, eikä tee mitään. Siinä näkyi ettei ollut edes tahtoa ottaa pois kiekkoa. Pieniä asioita, mutta kertoo todella paljon siitä onko siellä kentällä edes hinkua edustaa Jokereita.
Ja kapteenin johdolla oltiin tässä tilanteessa.
 

JammeR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hävettävä esitys jälleen kerran. Pitäisiköhän siirtää matsit takaisin Keravalle?
Itse luulin et jaffis oli rakennettu intiaanien hautausmaalle, mutta ei se taidakaan olla sijainnista kiinni.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Kyllä, puhuu erittäin hyvää englantia ja osaa myös tehdä loistavia "Jenkki-imitaatioita" sikäläisestä urheilu maailmasta. Asui aikoinaan Joensuussa, nimenä oli tuolloin Airik Hopiakangas. Selosti myös silloisen Jokipoikien kotipelejä.
Muistan ne ajat ja itse jo silloin tykästyin selostustyyliin. Tosin luulin, että kyseessä on keski-ikää lähestyvä lätkäukko, mutta eihän tästä ole pitkä aika, kun hän taisi intin käydä.

Itse tykkään erityisesti noista kanadalaisista sukujuurista johtuvista hieman erilaisista kielikuvista kiekkoon liittyen, mutta ymmärrän myös jonkun hänen selostuksestaan ärsyyntyvän. Varmasti oli kanukille tänään ennakkohaastattelussa hienoinen yllätys, että Suomesta löytyy haastattelija, kuka kykeni ns lätkäkieltä puhumaan oikein fluentilla englannilla.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Denver Broncos & Colorado Avalanche
Ihan oikeasti nyt. Miten joukkue kehtaa tulla tuollaisella esityksellä perjantai-iltana kotiyleisön eteen? Siis nyt vittu tämän oli parempi olla pohjanoteeraus.

Onko käynyt niin, että Risto tuli imemään lopunkin intohimon joukkueesta, mutta unohti tuoda kliinisen pelitavan tilalle? Tuo oli aivan vitun oksettava näytös, kapteenia myöden joka jätkä näytti krapulaa sulattelevalta duuniporukan höntsäjengiltä. Ymmärtävätkö edes hävetä? Minua katsojana ainakin hävetti.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ihan oikeasti nyt. Miten joukkue kehtaa tulla tuollaisella esityksellä perjantai-iltana kotiyleisön eteen? Siis nyt vittu tämän oli parempi olla pohjanoteeraus.

Onko käynyt niin, että Risto tuli imemään lopunkin intohimon joukkueesta, mutta unohti tuoda kliinisen pelitavan tilalle? Tuo oli aivan vitun oksettava näytös, kapteenia myöden joka jätkä näytti krapulaa sulattelevalta duuniporukan höntsäjengiltä. Ymmärtävätkö edes hävetä? Minua katsojana ainakin hävetti.
Toi oli ihan säälittävä esitys. Lähdin himaan just ennen voittomaalia. Vitutti niin paljon.
 

L. Öysä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valioliiga
Hankitaan yksi supertähti ja muitakin sarjaan nähden ennakkoon kovia. Kauden alussa valmentajalle potkut ja eläkkeeltä nimimies ruoriin. Kentällä peli aivan kauheaa ja nimimies höpisee sekavia median edessä. Kauden edetessä nousuhaaveet vaihtuvat taisteluun puolivälin sijoituksista, halli on puolityhjä ja kaikkia vituttaa.

Tämähän on ihan perinteistä Jokerikiekkoa, tätä se on ollut muutamia poikkeuksia lukuunottamatta ysärin lopusta lähtien.
 

JammeR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kumpihan tapahtuu ennemmin, Jokereiden nousu vai seuraava peli jaffiksella?
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Denver Broncos & Colorado Avalanche
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös