Nyt vituttaa!

  • 3 092 641
  • 11 694

pappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sikäli harmittaa olla paikan päällä lauantaina. Ei pääse Katsomon välityksellä kuuntelemaan turkulaisen kultakurkun kiljumista selostuskopissa.
Täällä taas harmittaa että töiden vuoksi ei pääse Turkuun ja joutuu Katsomon kautta kuuntelemaan tuon turkulaisen kultakurkun (rääkyjän) kiljumista selostuskopissa.
 

M1ssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Täällä taas harmittaa että töiden vuoksi ei pääse Turkuun ja joutuu Katsomon kautta kuuntelemaan tuon turkulaisen kultakurkun (rääkyjän) kiljumista selostuskopissa.
Äh, harmi ettet Pappi pääse mestoille hiljentämään Kupittaata. Pidäpä kotikatsomossa peukut pystyssä ja kannusta niin, että Turkuun asti kuuluu.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Meikäläinen kutsuttu TuTon fanikatsomoon lauantaina. Kait jotain tarjoiluakin luvassa. Käydään piipahtamassa ja katotaan vituttaako sen jälkeen. Ja ketä.
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Vaikka tuomarit kuinka vituttaisi, niin nyt kyllä itseäni vitutti kuulla ilmeisesti eteläpäädystä, kun niin hyvin kuului monesta suusta yhtäaikaisesti chäntti "tuomarit juoksee matsin jälkeen". Ei kiitos tätä jalkapalloultralarppaajien spedeilyä meidän katsomoon..
Samaa mieltä. Nämä uhkailuchantit eivät ole tätä päivää.

Mihin on kadonnut vanha kunnon tuomariräntti "Himputti mikä nuija!"?

Ville ja Roope, aikuiset sivistyneet ihmiset. Korjaattehan tämän?
 

Ektar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Boston Bruins
Vaikka tuomarit kuinka vituttaisi, niin nyt kyllä itseäni vitutti kuulla ilmeisesti eteläpäädystä, kun niin hyvin kuului monesta suusta yhtäaikaisesti chäntti "tuomarit juoksee matsin jälkeen". Ei kiitos tätä jalkapalloultralarppaajien spedeilyä meidän katsomoon..
Mua taas vitutti että se tuli niin hiljaa..
 

NuoriKundi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit / Ash Ketchum
Kun palstalla on kysytty jo monesti Hotdog buffetin kohtalostan, oliko täys kymppi vai farssi mutta kukaan ei oo antanut tuomiotaan!

Kansa vaatii, minä en!
 

duud

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kun palstalla on kysytty jo monesti Hotdog buffetin kohtalostan, oliko täys kymppi vai farssi mutta kukaan ei oo antanut tuomiotaan!

Kansa vaatii, minä en!
Jengi oli aika hot, mutta oliko siellä vielä dog? Tuommoinen parin-kolmenkympin hodari buffa vois olla ihan jees, kunhan makkarat olisivat kelvollisia ja lisukkeissa valinnan varaa. Kerran vuoteen överit tyyliin vetäisi vain.
 

sininen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ihmettelen, että tätä "tuomarit juoksee matsin jälkeen" -chanttia puolustellaan näin paljon. Vaikka sitä miten kääntäisi, niin siinä annetaan ymmärtää, että tuomariin kohdistuu fyysinen uhka pelin jälkeen. Yksi ongelma mikä Suomessakin mm. jääkiekkoa ja jalkapalloa vaivaa on tuomarien määrän väheneminen. Näillä väkivaltaan viittaavilla huudoilla ruokitaan tai pidetään yllä sellaista kulttuuria, joka ei ainakaan tuomarien tai sellaiseksi hakeutuvien määrää lisää. Vaikka kuinka olisi läppä.
 

Ilmalan Herra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onko Suomessa kenenkään lätkätuomarin fyysistä koskemattomuutta loukattu? Ei ole ainakaan minun korviini kantautunut.

Niin kauan kun asia pysyy tältä osin sivistyneenä niin chantissa ei mun mielestäni ole mitään pahaa. Päin vastoin oikein luova tapa ilmaista eriävä mielipiteensä viheltämisiin.
 

Kiekkonarri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, New Jersey Devils
Ihmettelen, että tätä "tuomarit juoksee matsin jälkeen" -chanttia puolustellaan näin paljon. Vaikka sitä miten kääntäisi, niin siinä annetaan ymmärtää, että tuomariin kohdistuu fyysinen uhka pelin jälkeen. Yksi ongelma mikä Suomessakin mm. jääkiekkoa ja jalkapalloa vaivaa on tuomarien määrän väheneminen. Näillä väkivaltaan viittaavilla huudoilla ruokitaan tai pidetään yllä sellaista kulttuuria, joka ei ainakaan tuomarien tai sellaiseksi hakeutuvien määrää lisää. Vaikka kuinka olisi läppä.
Samaa mieltä tästä, vaikka tuomarit joskus sauhuttaa niin pitää muistaa, että ilman heitä ei kuitenkaan ole peliä. Maakunnissa tuo on oikeasti ongelma, tuomarien määrä siis. Toki parempaa pitää saada vaatia, mutta Mestiksessä nuo korvaukset ovat kuitenkin lähes mitättömiä. Liigassakin nykyään vain muutamat tekevät sitä päivätyökseen.
 

SloveGlot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ihmettelen, että tätä "tuomarit juoksee matsin jälkeen" -chanttia puolustellaan näin paljon. Vaikka sitä miten kääntäisi, niin siinä annetaan ymmärtää, että tuomariin kohdistuu fyysinen uhka pelin jälkeen. Yksi ongelma mikä Suomessakin mm. jääkiekkoa ja jalkapalloa vaivaa on tuomarien määrän väheneminen. Näillä väkivaltaan viittaavilla huudoilla ruokitaan tai pidetään yllä sellaista kulttuuria, joka ei ainakaan tuomarien tai sellaiseksi hakeutuvien määrää lisää. Vaikka kuinka olisi läppä.
Mitä väliä? Tottakai tuomareihin yritetään vaikuttaa, jos oma joukkue kärsii tuomioista. Ja jos se on väkivallalla uhkailua niin olkoon. Ei kiinnosta sit yhtään jos joku ei läppä chantin takia uskalla alkaa tuomaroimaan.
 

Hapsiainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & Kiekko-Vantaa
Noi tän päivän tuomarit oli kyllä sitä luokkaa että köyden ja jakkaran heiluttelu olisi ollut niille oikein. Toinen pehmeämpi viesti on heittää aurinkolasit ja sellainen kävely/karttakeppi jäälle, josko viesti menisi paremmin perille.

Mitähän vanha kunnon Harri Ahola olisi sanonut pelin jälkeen näistä tuomareista? No mutta eteenpäin ja onneksi sentään voitto tuli.
 

ErikKarlsson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tomi Mäki, Erik Karlsson, V.Filppula
Ymmärrän, että jakaa mielipiteitä (itelle pissa på Ifk on vähän niin ja näin) mut kyse on kuitenki siitä että halutaan niitä suuria tunteita. Ja siihen tarvitaan vastustaja aina. Olkoon koko vastustaja, tai joku vastustajan Sika tai dumari joka viheltää päin persettä, ei sillä niin väliä mutta suuret tunteet kuuluu tähän hommaan ja ehkä toi chantti kuitenki edustaa sitä. Ei me oikeesti ketään uhata yhtään millään

edit. Tuli kyllä iteltäki tänään niin spontaanisti ja lujaa ku olla voi. Nyt ei taas mitään kyseistä herrasmiestä vastaan
 

SalmiakApina

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit

Huopis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, HJK, Detroitin jengit, Puotinkylän Valtti
Itse diggaan enemmän Klubipäädyn ”huono tuomari, huono ihminen”-tsäntistä; viesti menee perille, ketään ei uhata väkivallalla ja usein dumareitakin naurattaa tuo -> ei välttämättä käänny omaa joukkuetta vastaan, kuten luonteeltaan aggressiivisempi tuomarille huutelu joskus, usein, tekee.

En menetä uniani ”tuomari juoksee matsin jälkeen”-laulusta, tuskin tuomaritkaan menettää. Mutta onhan kaikenlainen väkivallalla uhkailu aika dorkaa ja itse toivoisin, etteivät Jokerifanit tätä kollektiivisesti harrastaisi.
 

SalmiakApina

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pudotit sitten mun perustelulta pohjan pois. Itse olen sen verran tuoreempi jokerikannattaja, etten noista ajoista tiedä paljoakaan. Oliko chantti jo silloin käytössä?
Ei hajuakaan. Onhan se nyt vaan ihan vitun tyhmää uhata ihmisiä väkivallalla, varsinkaan kun historia ei ole puhdas ja meidät yhdistettiin 10 vuotta roistovaltioon.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Pudotit sitten mun perustelulta pohjan pois. Itse olen sen verran tuoreempi jokerikannattaja, etten noista ajoista tiedä paljoakaan. Oliko chantti jo silloin käytössä?
Silloin se oli muodossa: "Tuomari kuolee matsin jälkeen". Nykyinen versio on siistitympi versio tästä. Mä ainakin otan tällaisen "juoksuttamisen" huutelun ihan huumorina, vaikka sitä tunteella katsomossa vedetäänkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös