Nyt vituttaa!

• 3 109 392
  • 11 767

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Strategia tosiaan olisi aivan elintärkeä. Tässä asiassa Marjamäelle on annettava synninpäästö; sen ei pitäisi olla eikä ole millään tavalla valmentajan käsissä. Strategian laatiminen ja päivittäminen lähtee organisaation johdosta ja sen pitää kestää useampia päävalmentajia. Missio ja visio pysyy samana pitkään, jotkut yksityiskohdat voivat sitten muuttua riippuen koutsista.
Tätä ei ole Jokereissa sitten 90-luvun, jos oli silloinkaan nähty. Ehkä Kekäläisen aikana.
2000-luvulla Jokerit oli aina valmentajansa luomuksia E&W:stä Jortikkaan ja Hanloniin sekä Lämsään. Samalla tavalla kuin nyt Marjan aikana. Tai Jalosen tai Erkan. Mitään yhtä punaista lankaa en itse ainakaan tunnista. Nyt käännytty ehkä hiukan puhumaan enemmän omista pojista, mikä on ihan kiva juttu. HPJ:n roolikin on todella kova, jos olet ns. täysin ummikko. Toimit tj:n esimiehenä ja johdat hallitustyöskentelyä.

Itselle hiukan paistaa näistä Kurrin ja Marjan jutuista se viihdyttävyys läpi, jota korostavat=me tehdään paljon maaleja. Hieno asia toki. Ja liitän kyllä juonikkuuden, taidon, viihdyttävyyden jokerikiekkoon. Mutta en käsi sydämellä, jos tätä 3-vuotisjaksoa katsoo, niin edes puoliksi pysty sanomaan miksikään kiekkojuhlaksi. Niin paljon välinpitämättömyyttä on kentällä näkynyt. On useita hienoja hetkiäkin, mutta yleiskuvaa en saa ainakaan itse suuremmin plussalle. Kääntäen mutulla, tuntuu siltä, että kun tätä viihdyttävyyttä korostetaan niin se vastavoima on se "ikävällä" pelillä voittaminen. Johon Marja ei halua lähteä. Eikä siinä, hienoa jos se on ääneen sanottu, sillä mennään sitten. Siltikin itselle se aiheuttaa ainakin sen, että en pysty millään uskomaan siihen, että sillä Jokerit kykenisi kovin pitkälle menemään kun sarja on KHL. En myöskään itse koe, että se ääripää on jokin hanlon-kiekko. Mun mielestä niin Omsk kuin Tsska pelasivat molemmat ihan viihdyttävää lätkää, joka sisälsi erittäin kovan luokan taistelua ja taitoa.
Se mikä pelottaa jo valmiiksi, niin Marjamäki kovin roikkuu edelleen siinä voitetussa Loko-sarjassa ja tuntuu jollain tavalla elävän siinä, kuittaavan koronalla viime kauden, ja uskovan täysin siihen, että harjoittelemalla Jokerit uusii sen kevään suorituksen, kun hiukan tiivistetään puolustusta. Kovin vaikea nähdä tapahtuvan, mutta olen ollut ennenkin ja monta kertaa väärässä.

Quaser

Jäsen
Suosikkijoukkue
O'Neill, KiVa
Luulin jo, että ens kausi on peruttu ku tää ketju oli ekana täällä.

Se vähän ottaa kaaliin, että Hännikäinen ei päässy kisajengiin.

Hokileidi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dynamo Moskova, NHL, Jokerit 2014-2022
Petyin siihen, ettei Tommi Kivistöä valittu MM-kisajoukkueeseen. Hän on pelaajana parhaassa iässä, kokenut ja luotettava peruspuolustaja, joka pelaa tasaisesti ja tekee harvoin pahoja virheitä. Kivistö on osoittanut pärjäävänsä hyvin KHL-tasollakin, jossa miestä mitataan kuitenkin kovemmin kuin SM-liigassa.

-Hnö-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Ylläolevaan vahva sama. Joka ketjussa saa nykyään lukea kuinka Marjamäki sitä ja tätä...
Eipä me Jalosen tai Erkan kanssa sen pidemmälle olla poffeista selvitty, mutta tämmöisestä kitinästä ei palstat täyttyneet heidän aikaansa.

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ylläolevaan vahva sama. Joka ketjussa saa nykyään lukea kuinka Marjamäki sitä ja tätä...
En itsekkään kuulu enää Marjamäki fanclubiin, mut on tää nyt helvetti, kun tosta spämmistä täyttyy koko osio kesäkaudellakin.

Monelta unohtuu taas se de facto. Me ollaan haastajia, eikä mestarisuosikkeja. Sillon kun haastaja pääsee pitkälle, monen asian on loksahdettava paikoilleen.

-Hnö-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
En itsekkään kuulu enää Marjamäki fanclubiin, mut on tää nyt helvetti, kun tosta spämmistä täyttyy koko osio kesäkaudellakin.
Kuten en minäkään. Toivon myös että vaihtoon lähtee jos kauden aloitus ei anna merkkejä paremmasta.

Helvetin ikävää vaan lukea kuinka huhuketjussa dumataan jokainen tulija koska ”Marjamäki” ja kuinka Björnisen ketjussa julistetaan hänen olevan turhake koska ”Marjamäki ja sen paska pelitapa”

Mordjinn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Helvetin ikävää vaan lukea kuinka huhuketjussa dumataan jokainen tulija koska ”Marjamäki” ja kuinka Björnisen ketjussa julistetaan hänen olevan turhake koska ”Marjamäki ja sen paska pelitapa”

Hmmmm... jos viittaat tällä viestiini niin eipäs vedellä mutkia suoriksi. Totesin vain että pelkään Marjamäen peluuttavan miehen aiempien vuosien malliin puhki. Minä tai mielestäni kukaan muukaan ei ole julistanut tällä palstalla MM-kisojen alun jälkeen että Björninen olisi turhake.

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, SJK, Jussittaret
Samaa mieltä, muutama nimimerkki tehnyt palstasta lukukelvottoman.
Kritiikki muuttuu jossain kohtaa kitinäksi ja tämä kohta on ylitetty jo aikoja sitten.

Niin tässähän on nyt kolme vuotta vedetty Marjan johdolla vituiksi. Kevät päättyi kaikkien aikojen fiaskoon. Muutama päivä putoamisen jälkeen Kurri ilmoittaa että koko valmennusjohto jatkaa. Tuota päätöstä on edelleen aika vaikea käsittää ja uskaltaisin väittää että täälläkin ilmapiiri olisi positiivisempi jos oltaisiin tehty se mitä kaiken järjen mukaan olisi pitänyt tehdä. Ikään kuin uusi alku. Nyt Late saa neljännen mahdollisuuden. Ymmärettävästi se harmittaa. Heitetään hukkaan taas yksi vuosi. Vuorinen saa koota jengejä vailla mitään vastuuta. Aika monta floppia mahtui taas viime kauden jengiin. Sitten sorvataan jatkoja flopeille ja ikälopuille. Kierrätyksestä ei tietoakaan ja nuoret häipyvät muualle. Toimistossa ollaan valittu hiljaisuus ja sitten jaksetaan vähän ärähtää kun kirjoittelu on negatiivista. Puhutaan ummet ja lammet KHL:än mestaruudesta vaikka jokainen näkee ettei se ole realismia.

pappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itse aion ainakin kritisoida Kurria ja Vuorista tasan niin kauan kuin joukkueen rakennus on näin päin persettä kuin se viimeiset, hetkinen, KOKO KHL-AIKAKAUDEN ON OLLUT.
Hyvä kun joku uskaltaa kritisoida. Käsittääkseni sitä varten tämä palsta on, että jokainen saa sanoa oman mielipiteensä. Kyllä itsekkin ihmettelen miten ihmeessä Marjamäki saa vielä koittaa yhden vuoden.
Toisaalta myös Kurri ja Vuorinen on jollain tapaa epäonnistuneet joukkueen rakentamisessa.

-Hnö-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Hmmmm... jos viittaat tällä viestiini niin eipäs vedellä mutkia suoriksi. Totesin vain että pelkään Marjamäen peluuttavan miehen aiempien vuosien malliin puhki. Minä tai mielestäni kukaan muukaan ei ole julistanut tällä palstalla MM-kisojen alun jälkeen että Björninen olisi turhake.
Ei tässä mihinkään yksittäiseen viestiin viitata, lähinnä esimerkkinä tuon heitin.

Ps. Todella hauska katsoa miten tähänkin ketjuun saatiin rakentavaa keskustelua Marjamäen paskuudesta. Eipä tosin siinä mitään, tässä ketjussa ei ainakaa ole ihan täyttä off-topicia :)

Clubittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itsehän Marjamäkeä puolustelin tähän kevääseen asti, mutta jossain vaiheessa ne silmät vain on avattava, vaikka itse jääkiekko parhaimmillaan olisi miten kaunista.

En myöskään oikein ymmärrä, miten täällä jaksetaan itkeä siitä, että asioita ajatellaan negatiivisesti. Jokerit on 2000-luvulla alisuorittanut käytännössä kokoajan muutamaa suonenvetoa ja Kekäläisen tuomaa hetkellistä muutosta lukuunottamatta. KHL:ään mennessä sukellus on vain syventynyt, kun sarja on kovempi.

Joo, jotain playoffeihin pääsyä noiden rupujengien seasta voi joku pitää saavutuksena, mutta todellisuudessa Jokerit ei ole kertaakaan onnistunut keväällä koko KHL-aikana. Syytäkin kritisoida ja yrittää huudella urheilujohdon tulosvastuun perään. Sellaista ei toki ole.

ardou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit vuodesta 1988
Vituttaa, kun Jokereilta ei ole vieläkään tullut infoa, mistä ensi kauden pelit voisi katsoa. Mikä siinä tv-sopimuksen julkistuksessa kestää?

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Vituttaa, kun Jokereilta ei ole vieläkään tullut infoa, mistä ensi kauden pelit voisi katsoa. Mikä siinä tv-sopimuksen julkistuksessa kestää?
Eikö se ole tietyn TV-yhtiön tms. asia julkistaa TV-sopimus ja Jokerit vain uutisoi sen? Näin minä sen näkisin. Tiedä sitten.

Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Onko tästä jotain faktaa?
Mä oon kuullut päinvastaista erittäin luotettavalta taholta Jokerien ulkoupuolelta (tästä voi kai jotain päätellä), mutta toki asiat on voineet puolessatoista kuukaudessa muuttua.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy