Vituttaa jo tää kesä ja kuumuus. Tulis jo sateinen pimeä syksy, Arenan valot ja paskat peliesitykset.
Eihän tässä ole edes veneilykausi kunnolla käynnistynyt ;D
Vituttaa jo tää kesä ja kuumuus. Tulis jo sateinen pimeä syksy, Arenan valot ja paskat peliesitykset.
En itsekkään kuulu enää Marjamäki fanclubiin, mut on tää nyt helvetti, kun tosta spämmistä täyttyy koko osio kesäkaudellakin.Ylläolevaan vahva sama. Joka ketjussa saa nykyään lukea kuinka Marjamäki sitä ja tätä...
Kuten en minäkään. Toivon myös että vaihtoon lähtee jos kauden aloitus ei anna merkkejä paremmasta.En itsekkään kuulu enää Marjamäki fanclubiin, mut on tää nyt helvetti, kun tosta spämmistä täyttyy koko osio kesäkaudellakin.
Helvetin ikävää vaan lukea kuinka huhuketjussa dumataan jokainen tulija koska ”Marjamäki” ja kuinka Björnisen ketjussa julistetaan hänen olevan turhake koska ”Marjamäki ja sen paska pelitapa”
Samaa mieltä, muutama nimimerkki tehnyt palstasta lukukelvottoman.
Kritiikki muuttuu jossain kohtaa kitinäksi ja tämä kohta on ylitetty jo aikoja sitten.
Ongelmahan ratkeaa ignooraamalla nämä pari käyttäjää. Omalta osaltani on toiminut hienosti, verenpaineet pysyvät kurissa.Samaa mieltä, muutama nimimerkki tehnyt palstasta lukukelvottoman.
Kritiikki muuttuu jossain kohtaa kitinäksi ja tämä kohta on ylitetty jo aikoja sitten.
Hyvä kun joku uskaltaa kritisoida. Käsittääkseni sitä varten tämä palsta on, että jokainen saa sanoa oman mielipiteensä. Kyllä itsekkin ihmettelen miten ihmeessä Marjamäki saa vielä koittaa yhden vuoden.Itse aion ainakin kritisoida Kurria ja Vuorista tasan niin kauan kuin joukkueen rakennus on näin päin persettä kuin se viimeiset, hetkinen, KOKO KHL-AIKAKAUDEN ON OLLUT.
Ei tässä mihinkään yksittäiseen viestiin viitata, lähinnä esimerkkinä tuon heitin.Hmmmm... jos viittaat tällä viestiini niin eipäs vedellä mutkia suoriksi. Totesin vain että pelkään Marjamäen peluuttavan miehen aiempien vuosien malliin puhki. Minä tai mielestäni kukaan muukaan ei ole julistanut tällä palstalla MM-kisojen alun jälkeen että Björninen olisi turhake.
Syytäkin kritisoida ja yrittää huudella urheilujohdon tulosvastuun perään. Sellaista ei toki ole.
Eikö se ole tietyn TV-yhtiön tms. asia julkistaa TV-sopimus ja Jokerit vain uutisoi sen? Näin minä sen näkisin. Tiedä sitten.Vituttaa, kun Jokereilta ei ole vieläkään tullut infoa, mistä ensi kauden pelit voisi katsoa. Mikä siinä tv-sopimuksen julkistuksessa kestää?
Hommat jatkuu Viasatilla. Don't worry, be happy.
Mä oon kuullut päinvastaista erittäin luotettavalta taholta Jokerien ulkoupuolelta (tästä voi kai jotain päätellä), mutta toki asiat on voineet puolessatoista kuukaudessa muuttua.Onko tästä jotain faktaa?
Maalaisjärki. Ei vaan voi yksinkertaisesti venyä näin pitkälle, jos tv-yhtiö vaihtuisi.Onko tästä jotain faktaa?
Maalaisjärki. Ei vaan voi yksinkertaisesti venyä näin pitkälle, jos tv-yhtiö vaihtuisi.
Hommat jatkuu Viasatilla. Don't worry, be happy.
Ei kai nyt kukaan mitään kanavapaketteja hanki enää muutenkaan. Suoratoistopalvelut on tätä päivää.Itse lupaan että tuo kanavapaketti jää omalta osaltani ottamatta jos tulevat kuviot näin menisivät.