Nyt vituttaa!

  • 3 006 357
  • 11 368

Aake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit vuodesta 1983, HJK
Minusta on hieman huvittavaa kun Jokereiden yhteydessä puhutaan kuinka "ei voi lähteä kokemattomilla joukkueilla pelaamaan, koska on pakko hakea menestystä kovassa sarjassa" tai vastaavaa. Kuulostaa toki hyvältä, mutta... Jokerithan ei nimenomaan menesty. Ei ole 20 vuoteen. Luulisi nyt johdonkin jossain vaiheessa ymmärtävän että menestystä ei tule 35-vuotiailla mukavoituneilla ex-tähdillä, ei vaikka kuinka kauan lyötäisiin päätä seinään. Täten en edes ymmärrä puhetta että tässä olisi joku strateginen valinta. Tyhmyyttähän tämä on.

Lähes kaikilla Jokereiden menestysjaksoilla on ollut yhteinen nimittäjä: eteenpäinpyrkiviä pelaajia, vaativa valmennus, muutama kokenut tähti ja täsmäostoksia. Ei siis niin että koko kaveripporukka 15 vuoden takaa kerääntyy kasaan ja joku tusinajunnu pyörii nimen vuoksi pari ottelua jaloissa.
 

Letkuspede

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Pens
Niin riskillä noita kannattaisi nyt kokeilla high risk, high reward. Sopimuksetkin noilla nuorilla kokeilijoilla. On sen verran halvempia että ulososto/purku ei tule kalliiksi ja uutta ukkoa sisään. Nyt vedetään sillä saunaKaverikerholla hamaan tappiin ja vaikka peliesitykset olisi mitä niin tästä herrasmieskerhosta ei potkuja tule.
 
Lähes kaikilla Jokereiden menestysjaksoilla on ollut yhteinen nimittäjä: eteenpäinpyrkiviä pelaajia, vaativa valmennus, muutama kokenut tähti ja täsmäostoksia. Ei siis niin että koko kaveripporukka 15 vuoden takaa kerääntyy kasaan ja joku tusinajunnu pyörii nimen vuoksi pari ottelua jaloissa.

Sama kaikilla jengeillä sarjatasosta huolimatta.
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Voi *ittu kun rupesi harvinaisen paljon *ituttamaan jos Jokereiden pelit siirtyisivät CMorelle. Itse ainakin pidän tuota kanavan urheilu puolen porukkaa aivan totaalisina juntteina (Mertsi, Saukkosen, Liivik... mitä näitä spedejä nyt on).

Itse ainakin lupaan että tuota pakettia en varmasti tule ottamaan, mieluummin katson ilmaisia VHS striimejä venäjänkielisellä selostuksella.

Nyt NHL ja Valioliiga pitäisi ostaa edelleen Viasatilta ja toisessa paketissa näkisi Jokereiden lisäksi kotimaan Liigaa, jee!

Voi *ittu mitä *askaa!

No more - CMore!
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Voi *ittu kun rupesi harvinaisen paljon *ituttamaan jos Jokereiden pelit siirtyisivät CMorelle. Itse ainakin pidän tuota kanavan urheilu puolen porukkaa aivan totaalisina juntteina (Mertsi, Saukkosen, Liivik... mitä näitä spedejä nyt on).

Itse ainakin lupaan että tuota pakettia en varmasti tule ottamaan, mieluummin katson ilmaisia VHS striimejä venäjänkielisellä selostuksella.

Nyt NHL ja Valioliiga pitäisi ostaa edelleen Viasatilta ja toisessa paketissa näkisi Jokereiden lisäksi kotimaan Liigaa, jee!

Voi *ittu mitä *askaa!

No more - CMore!

Kaikin puolin tämä Viasatin paketti on ollut hyvä ja siitä kelpaa maksaa. NHL ja Valioliiga ovat suosikkeja myös. Niitäkin on kiva seurata kun vain ehtii. Kieltämättä vituttaa jos tämä muuttuu. Kahdesta paketista en rupea maksamaan ja siitä maksetaan missä Jokerit on. Senttiäkään ei kiinnosta maksaa Liigasta ja sen tuotteesta. Ja sen maksun saavat jos nuo C morelle menevät. Toivotaan ettei näin ole ja hommat jatkuvat niin kuin tähän asti. Muitakin mielipiteitä varmasti löytyy.
 

Quaser

Jäsen
Suosikkijoukkue
O'Neill, KiVa
Voi *ittu kun rupesi harvinaisen paljon *ituttamaan jos Jokereiden pelit siirtyisivät CMorelle. Itse ainakin pidän tuota kanavan urheilu puolen porukkaa aivan totaalisina juntteina (Mertsi, Saukkosen, Liivik... mitä näitä spedejä nyt on).

Itse ainakin lupaan että tuota pakettia en varmasti tule ottamaan, mieluummin katson ilmaisia VHS striimejä venäjänkielisellä selostuksella.

Nyt NHL ja Valioliiga pitäisi ostaa edelleen Viasatilta ja toisessa paketissa näkisi Jokereiden lisäksi kotimaan Liigaa, jee!

Voi *ittu mitä *askaa!

No more - CMore!
Mistä tällaista tietoa tai huhua on tullut?

Edit: luinkin tuota Viaplay-ketjua jo.
 
Viimeksi muokattu:

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
- Saatiin MM-kultajengin ykkös stay-at-home-pakki jolla on junnutaustaa Jokereista

- Saatiin oma poika Teemu Turunen kotiin

- Saatiin taistelun ruumillistuma, Hannes Björninen nelssonin senaks

- Saatiin SHL:ssä eniten voittoja torjunut Leksandsin ykkösmolari meille kakkosmolariksi, joka on myös MM-leirityksessä ja tehnyt jo hyvän Maju-debyytin

- Saatiin Magnitkan yksi parhaista pakeista, Philip Holm


Silti saatana lähes joka ketjussa pelkkää itkua.
 

Knatterton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Colorado Avalanche
No koska vitun Marjamäki!
Sämppärin ranskalaiset viivat olivat vielä jees, mutta positiiviset vibat ammuttiin Laurin suulla alas.
 

SonOfMothMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
- Saatiin MM-kultajengin ykkös stay-at-home-pakki jolla on junnutaustaa Jokereista

- Saatiin oma poika Teemu Turunen kotiin

- Saatiin taistelun ruumillistuma, Hannes Björninen nelssonin senaks

- Saatiin SHL:ssä eniten voittoja torjunut Leksandsin ykkösmolari meille kakkosmolariksi, joka on myös MM-leirityksessä ja tehnyt jo hyvän Maju-debyytin

- Saatiin Magnitkan yksi parhaista pakeista, Philip Holm


Silti saatana lähes joka ketjussa pelkkää itkua.

Ja tähän lisäksi vielä varmistus siitä Kurrilta ja Vuoriselta, että lisää pelaajia on vielä tulossa eikä jengi ole suinkaan tässä! Hyviä sopimuksia, eikä jengi ole edes vielä valmis ja täällä taas kaikki on paskaa ja ollaan hävitty taas kaikki…
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
- Saatiin MM-kultajengin ykkös stay-at-home-pakki jolla on junnutaustaa Jokereista

- Saatiin oma poika Teemu Turunen kotiin

- Saatiin taistelun ruumillistuma, Hannes Björninen nelssonin senaks

- Saatiin SHL:ssä eniten voittoja torjunut Leksandsin ykkösmolari meille kakkosmolariksi, joka on myös MM-leirityksessä ja tehnyt jo hyvän Maju-debyytin

- Saatiin Magnitkan yksi parhaista pakeista, Philip Holm


Silti saatana lähes joka ketjussa pelkkää itkua.

Niin kyllähän moni varovaisen tyytyväinen on näihin. Itse en Juvoseen ole, mutta ei voi mitään. Marjamäki tässä taitaa eniten vituttaa. Edelleen. Kun katsoi tuota tämänpäiväistä sönkötystä niin ei se vakuuttanut ketään. Marja uskoo omiin ajatuksiin ja mitään ei muuteta. EI SE VAIN VITTU TOIMI. Aika isot arvet jätti viime kausi ja koko Marjan aika.
 

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Niin kyllähän moni varovaisen tyytyväinen on näihin. Itse en Juvoseen ole, mutta ei voi mitään. Marjamäki tässä taitaa eniten vituttaa. Edelleen. Kun katsoi tuota tämänpäiväistä sönkötystä niin ei se vakuuttanut ketään. Marja uskoo omiin ajatuksiin ja mitään ei muuteta. EI SE VAIN VITTU TOIMI. Aika isot arvet jätti viime kausi ja koko Marjan aika.
Tämä. Hankinnat ok+ tai hyvä-. Marjamäen horinat veti maton taas alta.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Siis vittu että on Jokeri-osiosta tullut toksinen ja ikävä paikka. Ennen luin tätä monta kertaa päivässä ja se tapa on nyt johtanut siihen, että luen päivästä toiseen, kun nämä aikuisia leikkivät lapset oksentaa omaa pahaa oloaan päivästä toiseen tänne muiden luettavaksi. Hävetkää.

Ulos. Ei tarvitse saapua edes Stadiin.

e.

Kausi 2018/19: Playoffeissa: 4,06 maalia per peli.
Kausi 2019/20: runkosarjassa 3,33 maalia per peli - ei playoffeja.
Kausi 2020/21: Playoffeissa: 3,50 maalia per peli.

Miten tällainen hankintaan edes läpällä?

Esim. dumataan nuorehko kundi, joka on torjunut ihan hienosti Leksandin melko heikossa jengissä, pelkkien tilastojen perusteella. Voin sanoa melko varmaksi, ettet ole nähnyt Juvosen ikinä pelaavan. Ja vaikka olisitkin, niin ihan vitun käsittämätöntä tekstiä "fanilta". Toki on täällä ennenkin nähty jokerifaneiksi tekeytyneitä julleja jauhamassa paskaa. Sun tekstit on vaan niin yliampuvia, että tämmöinen ei olisi edes uskottavaa. Mee juttelee jollekin jos päässä puristaa.


Jensen saanut haastajan :D

Säki oot vittu salee joku niistä läskeistä, jotka tukehtuu tuoppiin erätauoilla ja hilaa perseensä ehkä tokassa erässä katsomoon ja tuijottaa räkä poskella tanssityttöjä. (Tähän hymiö, ni ei mee edellinen kappale liikaa tunteisiin)

Meit ihmisiä on eri näkösiä, kokosia ja muotoisia, mutta väitän, että jokainen noista kundeista, olis sitten Jensen tai Juvonen, on ihan vitusti paremmassa kunnossa ku sinä tai nää muut pullan huutelijat on ikinä olleet tai osaa edes kuvitella olevansa. Nää on huippu-urheilijoita.

Antakaa sakkoa, antakaa kakkua.
 

Clubittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Esim. dumataan nuorehko kundi, joka on torjunut ihan hienosti Leksandin melko heikossa jengissä, pelkkien tilastojen perusteella. Voin sanoa melko varmaksi, ettet ole nähnyt Juvosen ikinä pelaavan. Ja vaikka olisitkin, niin ihan vitun käsittämätöntä tekstiä "fanilta". Toki on täällä ennenkin nähty jokerifaneiksi tekeytyneitä julleja jauhamassa paskaa. Sun tekstit on vaan niin yliampuvia, että tämmöinen ei olisi edes uskottavaa. Mee juttelee jollekin jos päässä puristaa.

Millä perusteella siis maalivahti dumataan, jos ei tilastoilla? Ottaa pari hollywoodia silloin tällöin ja on hyvä? Vuosikymmeniä alisuorittanutta organisaatiota ei saa kyseenalaistaa tai sinne tulevia pelaajia kritisoida? Juvosen tilastot ovat paskat, se ei pelejä katsomalla muuksi muutu. Jollain kenttäpelaajalla voisi vielä muuttuakin, mutta maalivahdilla ei ole mitään väliä vaikka pelaisi 99% pelistä helvetin hyvin, jos aina livahtaa. Se näkyy suoraan statseista.

Boldattuun samaa suosittelen kyllä myös sulle, kun kaikki Jokereiden kritisointiin liittyvä menee niin tunteisiin. Ihan oikeasti älytöntä ihmetellä, miten täällä sataa kritiikkiä, kun kukaan johtohenkilöistä ei ota jatkuvasta alisuorittamisesta mitään vastuuta, vaan jatkaa samojen jargonien hymistelyä. Ja sitten ne menee sukkana kaltaisiisi hymistelijöihin läpi, kun pääset pari kertaa kaudessa moikkaamaan toimiston "frendejä".

e. Lisätään vielä, että Marjamäki on ainut, joka kauden jälkeen on jonkinlaista turhautumista ja vastuunottoa tehnyt. Siitä hänelle tuli täällä posia. Harmi vaan, ettei ole vieläkään tuntunut tajuavan, millainen sarja KHL on.
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Säki oot vittu salee joku niistä läskeistä, jotka tukehtuu tuoppiin erätauoilla ja hilaa perseensä ehkä tokassa erässä katsomoon ja tuijottaa räkä poskella tanssityttöjä. (Tähän hymiö, ni ei mee edellinen kappale liikaa tunteisiin)

Myönnetään että oli huono heitto. Kiitos kysymystä. Ei mennyt tunteisiin. Taisi jossain muualla mennä. Olen erittäin hyvässä kunnossa eikä tuo analyysisi oikein osu. Toivottavasti toimistolta maksetaan teikäläiselle hyvä korvaus :)
 

gamlagubbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Koska ykkössentteri, ykköspakki ja ykkösketjun laituri puuttuvat.
Kovat on vaatimustasot täällä. Viimevuonna samoihin aikoihin julkistettiin Junttila, Pudas, Friman ja Krejcik. Tänään Juvonen, Björninen, Turunen, Lindbohm ja Holm.
Ihmetyttää suuresti että näiden hankintojen jälkeen keskustelu täällä on ollut lähinnä negatiivista että yhyy vittu ykkössentteri puuttuu. Eiköhän sekin ole tulossa vielä, nyt eletään toukokuun alkua.
Ite ootan vesikielellä näkeväni ensikaudella varsinkin Turusen, Lindbohmin ja Björnisen meidän paidassa, Holm on satavarmasti parempi kun Lepistö tai Pudas viimekaudella.
Jos ei maistu niin ei sinne hallille pakko ole mennä.
 

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Boldattuun samaa suosittelen kyllä myös sulle, kun kaikki Jokereiden kritisointiin liittyvä menee niin tunteisiin. Ihan oikeasti älytöntä ihmetellä, miten täällä sataa kritiikkiä, kun kukaan johtohenkilöistä ei ota jatkuvasta alisuorittamisesta mitään vastuuta, vaan jatkaa samojen jargonien hymistelyä.
Tämä. Jos joukkueen omistaja huutelee Gagarin Cupista ja joukkue on mennyt koko sarjassa koskaan kahdesti tokalle rundille niin kovin isoa luottamusta nämä floppikauden jälkeiset päänsilitystilaisuudet ei aiheuta. Ainakaan paatuneessa elinkautisvangissa, jollaiseksi itseni lasken. Kaiken maailman easy way outeja huudellaan, silti valmennus hokee samaa mantraa tehokkuudesta ja vähän tarkkuuttaa puolustukseen niin avot. Samaan hengen vetoon toki haukutaan voittajien tapa pelata. Ei ole kivaa kiekkoa se. Tähän kontekstiin (sori @Konteksti) vähän vaikealta tuntuu heittää lakkia ilmaan uusien hankintojen kanssa kun lumierin ja maalein 13-3 olet pullahtanut r1 ulos ja pääkoutsi sanoo että mikään ei pelaamisessa ainakaan puheiden mukaan suuremmin muutu. Päätä pensaaseen, kehitytään, voitetaan maalipaikat. Hyvä!
 

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eikös se just sanonut, että muuttuu. Ja sen muutoksen mukaan myös rosteria on nuorennettu ja tehty enemmän sen mukaan, millä Kohelossa pärjää.
Pelaajat muuttuu. Tapa pelata ja lähestyä peliä Marjalla ei. Ainakin se kuva tuosta kommentista koskien menestyvien joukkueiden pelaamista itselle jäi. Marja yrittää edelleen hyökätä mestariksi.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Millä perusteella siis maalivahti dumataan, jos ei tilastoilla?

Jos on heittää noin raflaava ja vahva mielipide, ilmaistuna suoraan sanottuna ihan vitun tylyllä tavalla, luulisi olevan muutakin näkemystä kaverista, kuin joku kaikesta muusta irroitettu yksittäinen tilasto.

Mä oon Juvosen uraa seurannut sillon, kun pelasi Pelsussa, voin myöntää, että Ruotsissa pelatuista peleistä ei juuri ole havaintoa. En tiedä mitä saadaan, enkä siksi kommentoi itse Juvosta sen tarkemmin. Antaa kaverin näyttää mihin riittää.

Tilastoja, tai sinun tapauksessa osaa tilastosta, voi toki aina lukea kuin piru raamattua, mutta kokonaiskuvaa siitä ei kyllä vielä luoda.

Mä pidän jatkoaikaa verrattain hyvätasoisena palstana verrattuna moniin muihin, mutta toi sun kommentti on kyllä ihan ala-arvoinen facebookin, väärin kirjoitetun ja yhdyssanavirheellisen "jää kiekko ryhmän" tasoa. Osasit sentään osittain siteerata tilastoa. Peukkua siitä.

Edit:

Myönnetään että oli huono heitto. Kiitos kysymystä. Ei mennyt tunteisiin. Taisi jossain muualla mennä. Olen erittäin hyvässä kunnossa eikä tuo analyysisi oikein osu. Toivottavasti toimistolta maksetaan teikäläiselle hyvä korvaus :)

Juu, hyvä että myönsit, ei mennyt lapaan. Vedin tarkoituksella vähän överiksi tuon, kuten viittasinkin. All good buddy!

Eikä pahalla mitenkään niitä satanelosen (?) tuhtejakaan kohtaan, hyvää menoa! (Älkää oikeesti ottako läppää tosissanne)

Niin ja siis tietenkin mulle maksetaan hyvin. Ei tämmöistä positiivisuutta saa ku rahalla.
 
Viimeksi muokattu:

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viime kauteen verrattuna ihan hyvät hankinnat saatiin, itse ainakin olen ihan tyytyväinen.
Oikeastaan ainut mikä vähän närästää on tuo "Jukurin korvaaminen Juvosella".

Tuohon pari kovaa nimeä vielä messiin niin hyvältä näyttää kokonaisuus.
 

Clubittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mä pidän jatkoaikaa verrattain hyvätasoisena palstana verrattuna moniin muihin, mutta toi sun kommentti on kyllä ihan ala-arvoinen facebookin, väärin kirjoitetun ja yhdyssanavirheellisen "jää kiekko ryhmän" tasoa. Osasit sentään osittain siteerata tilastoa. Peukkua siitä.

Eli keskustelupalstalla ei voi palstapoliisin mukaan uusista pelaajista keskustella muuhun kuin positiiviseen sävyyn? Mielipiteet täällä on syytäkin olla raflaavia, muuten menee aika tylsäksi. Maalivahdilla jokin runkosarjan voittotilasto on ihan kiva, mutta sillä ei oikeissa peleissä tee yhtään mitään. Tune: Zapolski.

Kirjoitusvirheitä voit mun viesteistä etsiä, mutta montaa et löydä. En toki tiedä, miten liittyy asiaan.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Red Wings, #65
Toukokuussa?? Kauden alkuun on neljä kuukautta aikaa. On se perkele, kun Kurrin vaikutusvalta ei riitä kävelemään esimerkiksi NHL-sopimusten yli.

Tämä sama keskustelu käydään täällä joka kesä ja joka kerta Jokerit vetää tän vituiksi. Johtavissa rooleissa olevien pelaajien pitää olla joukkueessa heti toukokuusta lähtien. Ei tulla enää heinäkuussa, ei elokuussa eikä varsinkaan enää kauden aikana.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Eli keskustelupalstalla ei voi palstapoliisin mukaan uusista pelaajista keskustella muuhun kuin positiiviseen sävyyn? Mielipiteet täällä on syytäkin olla raflaavia, muuten menee aika tylsäksi. Maalivahdilla jokin runkosarjan voittotilasto on ihan kiva, mutta sillä ei oikeissa peleissä tee yhtään mitään. Tune: Zapolski.

Kirjoitusvirheitä voit mun viesteistä etsiä, mutta montaa et löydä. En toki tiedä, miten liittyy asiaan.
En sanonut, että sä tekisit kirjoitusvirheitä. Mä kyllä teen, kun puhelimella painan menemään, enkä jaksa tarkastella aina.

Mä toivoisin, että palsta pysyy laadukkaana ja tällaisia kommentteja voitaisiin perustella paremmin. Pelkkä dumaaminen jollain puolittaisella tilastolla ei oo mulle syy lukea jatkoaikaa. Odotan tältä palstalta rakentavampaa meninkiä. Kritisoida saa ja pitääkin, mutta veskarin tuomitseminen kuvaamallasi tavalla, ennen ainuttakaan peliä on jo vähän liikaa.

Ja tän ei oo tarkoitus olla mikään henkilökohtainen hyökkäys, kirjoittelet paljon hyviäkin juttuja. Em. viesti nyt vaan meni tunteisiin, kun osa kirjoittaa vaan pelkkää paskaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös