Palokan Keisari
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Helsingin Jokerit, Red Wings, #65
Silti saatana lähes joka ketjussa pelkkää itkua.
Koska ykkössentteri, ykköspakki ja ykkösketjun laituri puuttuvat.
Silti saatana lähes joka ketjussa pelkkää itkua.
Esim. dumataan nuorehko kundi, joka on torjunut ihan hienosti Leksandin melko heikossa jengissä, pelkkien tilastojen perusteella. Voin sanoa melko varmaksi, ettet ole nähnyt Juvosen ikinä pelaavan. Ja vaikka olisitkin, niin ihan vitun käsittämätöntä tekstiä "fanilta". Toki on täällä ennenkin nähty jokerifaneiksi tekeytyneitä julleja jauhamassa paskaa. Sun tekstit on vaan niin yliampuvia, että tämmöinen ei olisi edes uskottavaa. Mee juttelee jollekin jos päässä puristaa.
Toukokuussa?? Kauden alkuun on neljä kuukautta aikaa. On se perkele, kun Kurrin vaikutusvalta ei riitä kävelemään esimerkiksi NHL-sopimusten yli.Koska ykkössentteri, ykköspakki ja ykkösketjun laituri puuttuvat.
Säki oot vittu salee joku niistä läskeistä, jotka tukehtuu tuoppiin erätauoilla ja hilaa perseensä ehkä tokassa erässä katsomoon ja tuijottaa räkä poskella tanssityttöjä. (Tähän hymiö, ni ei mee edellinen kappale liikaa tunteisiin)
Kovat on vaatimustasot täällä. Viimevuonna samoihin aikoihin julkistettiin Junttila, Pudas, Friman ja Krejcik. Tänään Juvonen, Björninen, Turunen, Lindbohm ja Holm.Koska ykkössentteri, ykköspakki ja ykkösketjun laituri puuttuvat.
Tämä. Jos joukkueen omistaja huutelee Gagarin Cupista ja joukkue on mennyt koko sarjassa koskaan kahdesti tokalle rundille niin kovin isoa luottamusta nämä floppikauden jälkeiset päänsilitystilaisuudet ei aiheuta. Ainakaan paatuneessa elinkautisvangissa, jollaiseksi itseni lasken. Kaiken maailman easy way outeja huudellaan, silti valmennus hokee samaa mantraa tehokkuudesta ja vähän tarkkuuttaa puolustukseen niin avot. Samaan hengen vetoon toki haukutaan voittajien tapa pelata. Ei ole kivaa kiekkoa se. Tähän kontekstiin (sori @Konteksti) vähän vaikealta tuntuu heittää lakkia ilmaan uusien hankintojen kanssa kun lumierin ja maalein 13-3 olet pullahtanut r1 ulos ja pääkoutsi sanoo että mikään ei pelaamisessa ainakaan puheiden mukaan suuremmin muutu. Päätä pensaaseen, kehitytään, voitetaan maalipaikat. Hyvä!Boldattuun samaa suosittelen kyllä myös sulle, kun kaikki Jokereiden kritisointiin liittyvä menee niin tunteisiin. Ihan oikeasti älytöntä ihmetellä, miten täällä sataa kritiikkiä, kun kukaan johtohenkilöistä ei ota jatkuvasta alisuorittamisesta mitään vastuuta, vaan jatkaa samojen jargonien hymistelyä.
Eikös se just sanonut, että muuttuu. Ja sen muutoksen mukaan myös rosteria on nuorennettu ja tehty enemmän sen mukaan, millä Kohelossa pärjää.ja pääkoutsi sanoo että mikään ei pelaamisessa ainakaan puheiden mukaan suuremmin muutu.
Pelaajat muuttuu. Tapa pelata ja lähestyä peliä Marjalla ei. Ainakin se kuva tuosta kommentista koskien menestyvien joukkueiden pelaamista itselle jäi. Marja yrittää edelleen hyökätä mestariksi.Eikös se just sanonut, että muuttuu. Ja sen muutoksen mukaan myös rosteria on nuorennettu ja tehty enemmän sen mukaan, millä Kohelossa pärjää.
Millä perusteella siis maalivahti dumataan, jos ei tilastoilla?
Myönnetään että oli huono heitto. Kiitos kysymystä. Ei mennyt tunteisiin. Taisi jossain muualla mennä. Olen erittäin hyvässä kunnossa eikä tuo analyysisi oikein osu. Toivottavasti toimistolta maksetaan teikäläiselle hyvä korvaus :)
Mä pidän jatkoaikaa verrattain hyvätasoisena palstana verrattuna moniin muihin, mutta toi sun kommentti on kyllä ihan ala-arvoinen facebookin, väärin kirjoitetun ja yhdyssanavirheellisen "jää kiekko ryhmän" tasoa. Osasit sentään osittain siteerata tilastoa. Peukkua siitä.
Toukokuussa?? Kauden alkuun on neljä kuukautta aikaa. On se perkele, kun Kurrin vaikutusvalta ei riitä kävelemään esimerkiksi NHL-sopimusten yli.
En sanonut, että sä tekisit kirjoitusvirheitä. Mä kyllä teen, kun puhelimella painan menemään, enkä jaksa tarkastella aina.Eli keskustelupalstalla ei voi palstapoliisin mukaan uusista pelaajista keskustella muuhun kuin positiiviseen sävyyn? Mielipiteet täällä on syytäkin olla raflaavia, muuten menee aika tylsäksi. Maalivahdilla jokin runkosarjan voittotilasto on ihan kiva, mutta sillä ei oikeissa peleissä tee yhtään mitään. Tune: Zapolski.
Kirjoitusvirheitä voit mun viesteistä etsiä, mutta montaa et löydä. En toki tiedä, miten liittyy asiaan.
Katsoin haastattelun uudestaan ja näinhän ei ollut. Teroitti nimenomaan, että puolustuspeliä tiiviimmäksi, eikä yritetä vain tehdä maalejaMarja yrittää edelleen hyökätä mestariksi.
Miten ne voi olla jo remmissä, jos niillä on Jenkeissä vielä kausi kesken täh?Johtavissa rooleissa olevien pelaajien pitää olla joukkueessa heti toukokuusta lähtien
Joo. Ja sitten ei. Sanoi että pitää teroittaa että ei pelkästään hyökätä. Yli 30 pelissä kun päästät 3 maalia tai enemmän ja pudotuspeleissä 4 peliin 13 niin pieni terövöittäminen ei kyllä riitä. Tämän suhteen, 3 kauden ja yli 200 pelin otannalla olen äärimmäisen yllättynyt jos sieltä löytyy se säännöllisen tiivis viisikko omiin. Mielelläni olen väärässä.Katsoin haastattelun uudestaan ja näinhän ei ollut. Teroitti nimenomaan, että puolustuspeliä tiiviimmäksi, eikä yritetä vain tehdä maaleja
Koko ura alle 92 torjuntaprosentilla. Noh, ok, puolittaisilla tilastoilla sitten mennään. Annan toki rehellisen mahdollisuuden Juvoselle eikä siinä mitään, mutta nää sun jutut on kyllä välillä aika huvittavia.Pelkkä dumaaminen jollain puolittaisella tilastolla ei oo mulle syy lukea jatkoaikaa. Odotan tältä palstalta rakentavampaa meninkiä. Kritisoida saa ja pitääkin, mutta veskarin tuomitseminen kuvaamallasi tavalla, ennen ainuttakaan peliä on jo vähän liikaa.
Mä toivoisin, että palsta pysyy laadukkaana ja tällaisia kommentteja voitaisiin perustella paremmin. Pelkkä dumaaminen jollain puolittaisella tilastolla ei oo mulle syy lukea jatkoaikaa. Odotan tältä palstalta rakentavampaa meninkiä. Kritisoida saa ja pitääkin, mutta veskarin tuomitseminen kuvaamallasi tavalla, ennen ainuttakaan peliä on jo vähän liikaa.
En sanonut, että sä tekisit kirjoitusvirheitä. Mä kyllä teen, kun puhelimella painan menemään, enkä jaksa tarkastella aina.
Mä toivoisin, että palsta pysyy laadukkaana ja tällaisia kommentteja voitaisiin perustella paremmin. Pelkkä dumaaminen jollain puolittaisella tilastolla ei oo mulle syy lukea jatkoaikaa. Odotan tältä palstalta rakentavampaa meninkiä. Kritisoida saa ja pitääkin, mutta veskarin tuomitseminen kuvaamallasi tavalla, ennen ainuttakaan peliä on jo vähän liikaa.
Ja tän ei oo tarkoitus olla mikään henkilökohtainen hyökkäys, kirjoittelet paljon hyviäkin juttuja. Em. viesti nyt vaan meni tunteisiin, kun osa kirjoittaa vaan pelkkää paskaa.
Kurri pitäisi ensitilassa laittaa ulos minkäänlaisesta joukkueenrakennukseen tai menestykseen liittyvästä vastuusta; aika harvassa yhtiössä omistaja on samalla operatiivinen johtaja. Minkäänlainen objektiivinen analysointi on aivan mahdotonta. Omistajan on keskityttävä omistukseen, ei hääräämään päivittäisessä työssä.
Tämä sama ongelma oli Harkimon aikana. Omistajan ja UTJ:lla pitäisi olla ero. Kurrin pitäisi jättää se homma ja palkata kaveri siihen duuniin, jolle voi sit antaa potkut jos tarve sen vaatii.
Kyllä, ja Keklu ehti muutamassa kaudessa laittaa touhun aika hyvään kuntoon, mutta valitettavasti hänen sokea pisteensä taisi olla mv&valmennus (#37 & Lämsä). Joka tapauksessa oli selkeä henkilö tulosvastuussa. Nyt näin ei ole, koska urheiluorganisaatiossa CEO ei vastaa urheilullisesta tuloksesta ja Jokereilla ei taloudellista tulosvastuuta edes ole.
Olisi sit edes Vuorinen GM:nä ja Kurri CEO:na, niin voisi riehua. Eihän Kurri itseään rupea erottamaan.
Ja se strategia olisi kanssa hyvä. Ehkä Marjamäen jälkeen kaikki muuttuu hieman.
Tätä ei ole Jokereissa sitten 90-luvun, jos oli silloinkaan nähty. Ehkä Kekäläisen aikana.Strategia tosiaan olisi aivan elintärkeä. Tässä asiassa Marjamäelle on annettava synninpäästö; sen ei pitäisi olla eikä ole millään tavalla valmentajan käsissä. Strategian laatiminen ja päivittäminen lähtee organisaation johdosta ja sen pitää kestää useampia päävalmentajia. Missio ja visio pysyy samana pitkään, jotkut yksityiskohdat voivat sitten muuttua riippuen koutsista.