Millä perusteella siis maalivahti dumataan, jos ei tilastoilla?
Jos on heittää noin raflaava ja vahva mielipide, ilmaistuna suoraan sanottuna ihan vitun tylyllä tavalla, luulisi olevan muutakin näkemystä kaverista, kuin joku kaikesta muusta irroitettu yksittäinen tilasto.
Mä oon Juvosen uraa seurannut sillon, kun pelasi Pelsussa, voin myöntää, että Ruotsissa pelatuista peleistä ei juuri ole havaintoa. En tiedä mitä saadaan, enkä siksi kommentoi itse Juvosta sen tarkemmin. Antaa kaverin näyttää mihin riittää.
Tilastoja, tai sinun tapauksessa osaa tilastosta, voi toki aina lukea kuin piru raamattua, mutta kokonaiskuvaa siitä ei kyllä vielä luoda.
Mä pidän jatkoaikaa verrattain hyvätasoisena palstana verrattuna moniin muihin, mutta toi sun kommentti on kyllä ihan ala-arvoinen facebookin, väärin kirjoitetun ja yhdyssanavirheellisen "jää kiekko ryhmän" tasoa. Osasit sentään osittain siteerata tilastoa. Peukkua siitä.
Edit:
Myönnetään että oli huono heitto. Kiitos kysymystä. Ei mennyt tunteisiin. Taisi jossain muualla mennä. Olen erittäin hyvässä kunnossa eikä tuo analyysisi oikein osu. Toivottavasti toimistolta maksetaan teikäläiselle hyvä korvaus :)
Juu, hyvä että myönsit, ei mennyt lapaan. Vedin tarkoituksella vähän överiksi tuon, kuten viittasinkin. All good buddy!
Eikä pahalla mitenkään niitä satanelosen (?) tuhtejakaan kohtaan, hyvää menoa! (Älkää oikeesti ottako läppää tosissanne)
Niin ja siis tietenkin mulle maksetaan hyvin. Ei tämmöistä positiivisuutta saa ku rahalla.