Jos mua joku vituttaa, niin tämmöset viestit jonka tohon lainasin. Tämä ei tosin ole ainoa vituttava viesti. Niitä löytyy tästä ketjusta paljon lisää. Olis kiva nähdä, että minkälaiset arjen sankarit tätä kuraa tänne kirjoittaa. Yleensäkin mua vituttaa ihmiset jotka joka asiasta haluaa kaivaa kaikki paskat jutut esiin eikä suostu näkemään sen jälkeen asioissa mitään hyvää. Aina jaksetaan itkeä ja valittaa.
Jos et sattunut huomaamaan, niin tämä ketju on vitutusketju, jonne ainakin oman käsityksen mukaan saa vuodattaa Jokereihin liittyviä asioita, jos siltä tuntuu. Sen sijaan, jos sua vituttaa vitutusketjun sisältö niin en suosittele edes koko ketjua avaamaan. Saatat vaikka pahoittaa mielen, kun ei jokainen viesti olekaan sitä ylistystä ja positiivisuuden virtaa. Minusta on täysin ok antaa ruoskaa siitä, jos Jokereiden peli ei toimi, koska se tuottaa vitutttavia tunteita niin katsojassa kuin myös varmasti pelaajissakin. Epäonnistumiset kuuluvat elämään, mutta ammattiurheilu on tiukkaa tuloksen tekemistä ja loppupeleissä siitä heille maksetaankin ihan kelvollista palkkaa. Niin ja jos olisit esimerkiksi mun viestejä positiivisuus ketjuun seurannut yhtään, niin olen myös "jokusen" ylistyssanan tästä tämän kauden Jokerijoukkueesta laittanut, sattuneesta syystä. Eilisen ainoa positiivinen asia oli Karri Rämö, mutta se ei luonnollisesti kuulu tälle puolelle tätä palstaa.
Itseni kanssa mulla sen sijaan ei ole käsittääkseni vaikeuksia vaikka arki ei olekaan aina ruusuilla tanssimista, mutta sitä se elämä on. Jos noin paljon kiinnostaa tulla seuraamaan tän arjen sankarin edesottamuksia ja kömmellyksiä ihan livenä niin ei muuta kuin YV:tä tulemaan niin laitetaan aika ja paikka kuntoon.
Oikeus sulla toki on ton kaltaisiin mielipiteisiin, mutta vähän aiheutti hämmennystä, että mistä tälläset ajatukset nyt sitten kumpusivatkaan.