Nyt just vituttaa!

  • 2 572 419
  • 12 167

topdog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Kyllähän sen nyt jo tietää että ei tästä kaudesta tuli hevonvittua. Ekasta kierroksesta jatkoon ja välierissä laulukuoroon 1 tai 2 voitolla. Se taitaa ollakin Ifkille se riittävä suoritus vuodesta toiseen.
 

Pekka Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadi
Paljon peli päättyi? Oliko paljon jengiä paikalla? Poistuin itse paikalta kesken edellisen pelin, joka oli liian piinallista katsottavaa.
Lähdin kahdessa nollassa. Oli ehkä 500 + ja en tiedä lopputulosta.
 

Raisa S.

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja kaikki suomalaiset Änärissä
Nytten khyl vituttaa! HIFK vei peliä, mutta Tappara teki maalit. Ei kai me silti laiteta päätä puskaan :)

Mutta jos ei kuuden parhaan joukossa olla, niin sitten voi jo teilata kaikki. Jatkossa Engren aloittakoon, mutta uskon silti, että Fränä pelaa pudotuspeleissä.
 

Pekka Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadi
Kuinka vitun kireellä pipon pitää olla, että Gimmojen matsi vituttaa oman lopputuloksesta huolimatta? Jos on pakko suoltaa jotain sovinistista paskaa, niin tunkekaa se edes vapaan keskustelun puolelle.
En mä sitä sekoilua loppuun asti kattonu. Sovinistista? Pöh. Johan tuossa selvisi, että Liigapeli oli aikaisemmin tapparasta johtuen.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Minua puolestani harmittaa, etten ehtinyt Gimmojen peliin tarkastamaan löytyykö sieltä puolustuksesta jotain pakkia, joka osaisi toimittaa kiekon viivasta maalille ja saada syötöt lapaan? Edareiden puolustuksessa tämä on ollut koko kauden todella haasteellista. Sen jo tiesin, että Aleksi Laakso ei Gimmoissa pärjäisi.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Alkkisfaija jaksoi taas pari kuukautta käydä salilla ja pysyä pois kuppiloista. Satunnaiset tissuttelut eivät johtaneet pitkiin ryyppyputkiin, mutta nyt se on taas alkanut. Kuntosali on saanut jäädä. Aluksi se alkoi viattomalla tissuttelulla, mutta nyt se on ollut jo muutaman viikon aamusta iltaan humalassa.

Viimeistään nyt on taas kaikille läheisille täysin selvää, että faija dokaa koko kevään.
 

MJ64

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Vituttaa että mentiin matsiin eilen pitkästä aikaa. Taisi jäädä toiseksi ja viimeiseksi tällä kaudella kun sinne vaivautuu. Miten voikin olla niin hajuton ja mauton jengi askissa. Yleisökin enimmäkseen luovuttanut. 8 vuotta istuttiin samoilla paikoilla ja enää pari hassua tuttua naamaa jäljellä. Tyhjiä penkkejä ympärillä. Surullista.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Vituttaa, kun on hiljasta.
Onneks on huomenna uus päivä.

Nyt on pakko puolustautua ja todeta oman radiohiljaisuuteni johtuvan siitä, että illan matsi jäi näkemättä omien höntsäpelien vuoksi. Eiköhän ilman tuota ikävää päällekkäisyyttä olisi löytynyt jotain vitutuksen aiheitta ainakin sen verran, että oltaisiin saatu vähän eloa tähänkin ketjuun ;)

Kyynisenä ja muutenkin ikävänä ihmisenä haluan silti todeta, että viime aikojen JYP on ollut todella surkea eikä näin ollen mikään kunnollinen mittari. Oliko jo kuudes tappio putkeen? Paluuta takaisin maanpinnalle odotellessa huomenna, sillä eiköhän Jukurit taas sumputtele meiltä vähintäänkin ne pari sarjapistettä.
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Nyt on pakko puolustautua ja todeta oman radiohiljaisuuteni johtuvan siitä, että illan matsi jäi näkemättä omien höntsäpelien vuoksi. Eiköhän ilman tuota ikävää päällekkäisyyttä olisi löytynyt jotain vitutuksen aiheitta ainakin sen verran, että oltaisiin saatu vähän eloa tähänkin ketjuun ;)

Kyynisenä ja muutenkin ikävänä ihmisenä haluan silti todeta, että viime aikojen JYP on ollut todella surkea eikä näin ollen mikään mittari. Oliko jo kuudes tappio putkeen?

Tekstailin pelin aikana kaverini kanssa, joka on JYP-fani. Kertoi, että oli Jypiltä paras peli vähään aikaan.

Kummasti noi aina IFKta vastaan aina syttyy. Eiköhän Jukurit tule taas huomenna tiukasta Tappara-matsista sisuuntuneena pelaamaan kauden parhaansa ja meillä ei muisteta, että jääkiekkopelit voitetaan taistelemalla.

Saadaan sitten eloa tähän osioon.
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Kun kuponkia täytin niin olin varman että IFK ja TPS hoitaa homman suvereenisti vieraissa. Olin myös varma että Tappara ottaa kevyen parin maalin voiton Mikkelissä. Vituttaa kun Tappara ryssi oman matsinsa sillä tasapeli Jukureita vastaan oli epätodellinen. Kerrankin kun laittaa kunnolla panosta pitkävetoon ja kertoimetkin on suht kohdillaan, niin olisin ihan mielelläni ottanut hieman kalja ja karkkirahaa..
 
Suosikkijoukkue
IFK
Kun kuponkia täytin niin olin varman että IFK ja TPS hoitaa homman suvereenisti vieraissa. Olin myös varma että Tappara ottaa kevyen parin maalin voiton Mikkelissä. Vituttaa kun Tappara ryssi oman matsinsa sillä tasapeli Jukureita vastaan oli epätodellinen. Kerrankin kun laittaa kunnolla panosta pitkävetoon ja kertoimetkin on suht kohdillaan, niin olisin ihan mielelläni ottanut hieman kalja ja karkkirahaa..

Niinpä.
Olisiko pikkuhiljaa itse kunkin aika uskoa, että pelataan uskomattoman tasaista lätkäkautta, jossa kuka tahansa voi voittaa kenet tahansa. 8 jengiä taistelee TOP4 sijoista, ja kaikki playoff-paikasta.
 
Suosikkijoukkue
IFK
Lisään tähän vielä sen, että itse katson näitä thrillerimatseja helvetin paljon mieluummin, kuin 8-2 tylsyyksiä.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
2-7 tulosvetoon kolmellakympillä, ja vitut, kenkää kaikille.
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Lisään tähän vielä sen, että itse katson näitä thrillerimatseja helvetin paljon mieluummin, kuin 8-2 tylsyyksiä.
Tähän sama. Siitä huolimatta toivoisin, että joukkue ottaisi vielä kevään aikana haltuun pari kotiteurastusta. Jos niiden avulla peli vähän vapautuisi.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Minä nautin eilen kun sai pitkästä aikaa katsoa vähän vapautuneemmin peliä. Yleensä mun kiekon seuraamisesta (IFK:n pelien osalta) on analyyttisyys kaukana, minkä varmasti kommenteista huomaa. Eilen kolmannessa erässä pystyi jo vähän katsomaan laajemmalla kulmalla.

Joten kyllä mun puolesta näitä isompinumeroisia voittoja voisi ottaa vähän useamminkin. Sitä paitsi maalien tuulettaminen katsomossa, myös kotona, on pirun mukavaa puuhaa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Musan Salama, Ulvilan Pesä-veikot, Arsenal
Ainoa mikä v*tuttaa on, että Kärpät on karannut liikaa...Tapparatkaan eivät enää ole saaneet rintojaan kuntoon vaan kirveskin on sen verran kärvähtänyt, että mahdollisuudet jopa sijaan 2 voisivat olla.

Ehkä ensi vuonna sitten runkosarjavoitto Stadiin.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Viimeksi muokattu:

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Aivan vitun hienosti ryssitty. Peli täysin näpeissä, kunnes alivoimalla täysi aivopierupurku ja siitä maali. Tasoitukseen lopetin katsomisen, mutta en voinut olla kuulematta voittomaali. Että osaa taas vituttaa. Olisi ollut jokainen piste tärkeä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: WPK
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös