Nyt just vituttaa!

  • 2 552 335
  • 12 078

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Lisäksi vituttaa tää jatkuva tappelu tällä palstalla. Kun vituttaa niin vituttaa. Voisko se positiivisempi siipi antaa kirjoittajien vittuuntua omalla tavallaan? Mua ei naurattanut se voittomaali. Lopetin katsomisen jo tasoitukseen, sen verran luuseri olen.

Ne jotka jaksavat aina nähdä paskojen lopputulosten taakse, onnittelut heille. Positiivisuus on yleisesti hieno ominaisuus. Etenkin kun siihen pystyy vaikeammallakin hetkellä. Kuitenkaan sekään ei oikeuta vittuilemaan niille, joilla pinna herkemmin palaa.

Uskon, että ihan jokainen tänne kirjoittava IFK:n suosikkijoukkueekseen ilmoittava toivoo vain joukkueen parasta. Niin toivon minäkin. Ja tälle palstalle toivon vain tämän jatkuvan nokittelun lopettamista.
 

T.J.R

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja Flyers
Taitaa sielläkin sellanen pikkunen vitutus kutkutella? Saatana että meni lauantai-ilta vaihteeks pilalle tuon mätisäkkijengin takia.
Siis mä oon vieläkin omassa päässä siinä ajatuksessa että ollaan jatkoajalla, joka sekin jo vitutti. Piti varmistaa liigan sivuilta että kyllä, KalPa teki 12sek ennen loppua voittomaalin.

Voiko joku selventää miten tuollakin rosterilla peli voi olla ei vaan tylsää mutta noin helvetin halutonta ja epäorganisoitua? Pike? Onko syy mun koska nää säkit häviää aina kun oon paikanpäällä? Onko kuun ja tähtien asento väärä?

Ja kyllä. Lievä vitukutkutus
 

Pepper Jack

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllähän tuo lopun sulaminen laittaa vituttamaan. Täytyy silti sanoa, että nautin tämän illan ottelusta paljon enemmän kuin muutamasta viime aikojen tuskaisen tylsästä voittoon päättyneestä ottelusta.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Lempo ja pannahinen sentään että vieläkin keljuttaa, etten sanoisi vituttaa. Yleensä tällainen runkosarjatappio jaksaa harmittaa noin 2 minuuttia, nyt en ole vieläkään päässyt yli.

Se peli oli aivan näpeissä... Ja sit pitää mennä häviämään. Onneksi muu perhe katsoo jotain putousta niin mä voin murjottaa rauhassa. Aikuinen mies.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Se peli oli aivan näpeissä... Ja sit pitää mennä häviämään. Onneksi muu perhe katsoo jotain putousta niin mä voin murjottaa rauhassa. Aikuinen mies.

Täällä ei menny kovin tyylikkäästi toi hallilta poistuminen. Hävettää...

Taidan pitkästä aikaa jättää kyllä poff-kausarin hankkimatta. Tänään tuli jotenkin se viimeinen varmistus asialle.
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lempo ja pannahinen sentään että vieläkin keljuttaa, etten sanoisi vituttaa. Yleensä tällainen runkosarjatappio jaksaa harmittaa noin 2 minuuttia, nyt en ole vieläkään päässyt yli.

Se peli oli aivan näpeissä... Ja sit pitää mennä häviämään. Onneksi muu perhe katsoo jotain putousta niin mä voin murjottaa rauhassa. Aikuinen mies.

Mutta jos ketutuksen keskellä oikein etsimällä etsitään jotain hyvää, niin olkoon se vaikka seuraava: jos tuollaisten sekoilujen sarja mitä kuuden viimeisen minuutin aikana nähtiiin, on tapahtuakseen kerran kaudessa, niin nyt se on sitten koettu. Jäähy 60 metriä omasta maalista, pehmeä purkuyritys alivoimalla ja oman pelaajan taklaus puolustusalueella. Saatana, nyt kaikki sisuunnutaan näistä, joukkuetta ja sen jokaista pelaajan myöten.
 

timotl

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tällä palstalla ovat kaikkein kovimmat kannattajat. Se, että vituttaa niin paljon, kielii siitä että sydäntä on pelissä. Positiivistä kaikesta hakevat eivät oikeasti edes välitä.
 

MJ64

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Pitäisi vitutus ja hymyilyketjun oheen saada Hävettää ketju. Caloun ja muut mestarit paikalla, hyvä pöhinä 55 minsaa ja aivan saatanan nolo loppu.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: WPK

T.J.R

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja Flyers
Mietin tässä vitutuskännissä sellasta, että en muista yhtäkään juhlapeliä käyneeni kattomassa missä oltais voitettu. On siellä varmaan joku mutta päällimmäinen tunne on että aina tulee dunkkuun. Muilla samoja?
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Vitutus on jotenkin niin jäätävä, etten oikein osaa kuvailla sitä.

Joka pelin jälkeen on sellainen, että olihan ”tässä aihioita” ja hallittiin. Silti joka pelin jälkeen on sellainen paska fiilis. Tänäänkin näytti niin hyvältä. Oli ollut ihan ok peliä ja jätkät jo tuuletteli maalejakin. Sitten korkki auki ja...

Vituttaa niin paljon, että on varmaan parempi nyt pitää pari viikkoa taukoa peleistä.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Vitutus on jotenkin niin jäätävä, etten oikein osaa kuvailla sitä.

Joka pelin jälkeen on sellainen, että olihan ”tässä aihioita” ja hallittiin. Silti joka pelin jälkeen on sellainen paska fiilis. Tänäänkin näytti niin hyvältä. Oli ollut ihan ok peliä ja jätkät jo tuuletteli maalejakin. Sitten korkki auki ja...

Vituttaa niin paljon, että on varmaan parempi nyt pitää pari viikkoa taukoa peleistä.

Hyvin kuvasit fiilikset. Uskomaton vitutus, ja pakko olla hetken pois hallilta. Tämän kauden IFK taitaa olla vähän liian raskas seurattava kaikille meille.

Tanska vissiin puolustuksesta vastaa. Eli nätit terveiset sinne tämän illan kattauksesta. Eli kiitos basso, kiitos!
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Kyllä. Vieläkin vituttaa niin vitun vitusti. Veekäyrää nostaa the Alkkisfaijan lisäksi myös perjantainen Stoken 4-0 tappio Derbylle, klubirunkkarien voitto, oma kännimokailu lauantaina ja se että joutuu verenpainelääkitykselle.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Isoista pisteistä pelataan ja tuolla kokoonpanolla lähdetään Hämeenlinnaan!? Huhhu. Kuten todettua ihan se ja sama millaisen tähtisikermän sitä kasaa niin ei auta, koskaan sitä ei näe lähellekään kokonaisuutena kentällä ja nämä eht-turnaukset kusevat kyllä isosti nilkoille vittu aina.
 
Suosikkijoukkue
IFK ilman möyrimistä, NYR, Inkvisitio 1480-
Vituttaa kun olin laittamassa kolminumeroisia lukuja singlenä Kerhon päälle kertoimen ollessa 2.60, kun kokoonpanot julkaistiin. Yllättäen kohdetta ei pystynytkään pelaamaan ja kerroin laskettiin 1.78:aan. Noh, tulosbetseillä sitten kyhnyt taskuihin kuleksimasta..
 

PPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Isoista pisteistä pelataan ja tuolla kokoonpanolla lähdetään Hämeenlinnaan!? Huhhu. Kuten todettua ihan se ja sama millaisen tähtisikermän sitä kasaa niin ei auta, koskaan sitä ei näe lähellekään kokonaisuutena kentällä ja nämä eht-turnaukset kusevat kyllä isosti nilkoille vittu aina.

Ei se meidän tähtisikermäkään kovinkaan kummoisesti ole esiintynyt. Tällä porukalla on suurin piirtein samat mahdollisuudet napata Hämptonista pisteet. Eli lähes mitättömät.
 

PPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Ei se meidän tähtisikermäkään kovinkaan kummoisesti ole esiintynyt. Tällä porukalla on suurin piirtein samat mahdollisuudet napata Hämptonista pisteet. Eli lähes mitättömät.

Nostetaan käsi pystyyn virheen merkiksi. Tällä porukalla on paljon paremmat mahikset Hämptonissa kuin "tähtisikermällä". Tyhjennysmyynti jatkukoon kun päästiin hyvään alkuun Kangasniemen kanssa. MKeränen ja Leskinen seuraavaksi.
 

Iris

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Tuli roiskaistua aika bulilla HPK:ta. Bet365 tarjosi peräti 2,25, mutta eiköhän tuokin romahda pian jonnekin 1,70-1,80. Nyt kannattaa iskeä.

Vittu mitkä myllyt muijan kanssa edessä kohta, kun kerron hänelle tarinan IFK:n flunssa-aallosta ja meidän kesälomakassasta.
 

Pate44

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, QPR, Leicester
Vituttaa että peliä mainostetaan junnujen esiinmarssilla ja sitten kaiken maailman Leskiset ja Lyytiset vien junnujen paikat ja Tallbergit ja Motinit tuhoaa pelin.

Miksi ei vaan voitu pelata sillä keskiviikkona voittaneella kokoonpanolla, Miksi?

Olen nähnyt tämänpäiväisen pelin jo 40 kertaa tällä kaudella. Keskiviikkoinen esitys oli sentään jotain uutta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös