Lähdin kahdessa nollassa. Oli ehkä 500 + ja en tiedä lopputulosta.Paljon peli päättyi? Oliko paljon jengiä paikalla? Poistuin itse paikalta kesken edellisen pelin, joka oli liian piinallista katsottavaa.
Toivottavasti ei. Pelkään et oli.Ei kai sen takia ollut aikainen matsi sentään.
Peli päättyi 5-0. Yleisömääräksi ilmoitettiin 1352, eli ei tullut uutta ennätystä. Uskallan väittää, että lukema olisi ollut vähän suurempi, jos edarit eivät olisi perseilleet omaa peliään.Paljon peli päättyi? Oliko paljon jengiä paikalla? Poistuin itse paikalta kesken edellisen pelin, joka oli liian piinallista katsottavaa.
Toivottavasti ei. Pelkään et oli.
Tarkoitat varmaan puolivälieriä:)Kyllähän sen nyt jo tietää että ei tästä kaudesta tuli hevonvittua. Ekasta kierroksesta jatkoon ja välierissä laulukuoroon 1 tai 2 voitolla. Se taitaa ollakin Ifkille se riittävä suoritus vuodesta toiseen.
En mä sitä sekoilua loppuun asti kattonu. Sovinistista? Pöh. Johan tuossa selvisi, että Liigapeli oli aikaisemmin tapparasta johtuen.Kuinka vitun kireellä pipon pitää olla, että Gimmojen matsi vituttaa oman lopputuloksesta huolimatta? Jos on pakko suoltaa jotain sovinistista paskaa, niin tunkekaa se edes vapaan keskustelun puolelle.
Vituttaa, kun on hiljasta.
Onneks on huomenna uus päivä.
Nyt on pakko puolustautua ja todeta oman radiohiljaisuuteni johtuvan siitä, että illan matsi jäi näkemättä omien höntsäpelien vuoksi. Eiköhän ilman tuota ikävää päällekkäisyyttä olisi löytynyt jotain vitutuksen aiheitta ainakin sen verran, että oltaisiin saatu vähän eloa tähänkin ketjuun ;)
Kyynisenä ja muutenkin ikävänä ihmisenä haluan silti todeta, että viime aikojen JYP on ollut todella surkea eikä näin ollen mikään mittari. Oliko jo kuudes tappio putkeen?
Kun kuponkia täytin niin olin varman että IFK ja TPS hoitaa homman suvereenisti vieraissa. Olin myös varma että Tappara ottaa kevyen parin maalin voiton Mikkelissä. Vituttaa kun Tappara ryssi oman matsinsa sillä tasapeli Jukureita vastaan oli epätodellinen. Kerrankin kun laittaa kunnolla panosta pitkävetoon ja kertoimetkin on suht kohdillaan, niin olisin ihan mielelläni ottanut hieman kalja ja karkkirahaa..
Tähän sama. Siitä huolimatta toivoisin, että joukkue ottaisi vielä kevään aikana haltuun pari kotiteurastusta. Jos niiden avulla peli vähän vapautuisi.Lisään tähän vielä sen, että itse katson näitä thrillerimatseja helvetin paljon mieluummin, kuin 8-2 tylsyyksiä.
Lisään tähän vielä sen, että itse katson näitä thrillerimatseja helvetin paljon mieluummin, kuin 8-2 tylsyyksiä.