Nyt just vituttaa!

  • 2 574 096
  • 12 172

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Ja selvennyksenä vielä että olihan toi jengi siihen aikakauteen ihan ylivertainen.
Ajoin sitä takaa ettei me, tai minä ainakaan, silloin osanut arvata mikä porukka meillä oikeastaan olikin. Mutta sen vaan näki et homma toimii vaikka niitä tappioitaki tuli ei todellakaan heittänyt sitä kuuluisaa kirvestä kaivoon.

Hallillakin oli meininki ihan helvetin rentoa vaikka oltiin häviöllä.
Nykyään kun ei tiedä mitä tulee. Kauhun sekaisin tuntein odottaa.
 

Uncle Becker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Україна
Jos oli vaikeaselkoista niin laitan esimerkin vuodesta 1998 mitä noin niin kuin ajan takaa.
Marko Tuomainen eräässä narripelissä pääsi muutaman kerran vetää suoraan aloitusvoitosta muttei mennyt. Tuli uusi aloitus ja Tuomainen kävi näyttämässä b2/b3 faneille mailalla (meistä katsottuna ) vasenta yläkulmaa ja IFK:n voittaessa aloituksen latasi sinne.
Se ylimielisyys ja se että ne onnistui ja varsinkin se että jengi tiesi mihin se pystyy ja voi tehdä mitä haluaa.
Täysin selkoista. Siihen aikaan oli pelien jälkeen Päädyssä (nyk Hook vai mikä) pelaajahaastatteluja. Tuomaisella oli tapana aina siniviiva ylitettyään lämätä täysillä (ja pitkällä virityksellä) kohti maalia. Eräänä iltana haastattelija kysyi sitten Markolta syytä tähän ja vastaus oli yksinkertainen: ”Jotta kiekko menisi maaliin”.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Vituttaa tää HIFK:n paskuus. Toisaalta voisi lähteä himaan, mutta kai sitä pitää taas lusia loppuun asti. Olisi sitä varmaan kehittävämpääkin tekemistä tällaisena iltana kuin tulla tänne hallille nostattamaan vitutuskäyrää. Syylinen on tietty helppo löytää, täytyy taas vilkaista himaan päästyä peilistä, että minkälainen masokisti sieltä tuijottaa.
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Vituttaa tää HIFK:n paskuus. Toisaalta voisi lähteä himaan, mutta kai sitä pitää taas lusia loppuun asti. Olisi sitä varmaan kehittävämpääkin tekemistä tällaisena iltana kuin tulla tänne hallille nostattamaan vitutuskäyrää. Syylinen on tietty helppo löytää, täytyy taas vilkaista himaan päästyä peilistä, että minkälainen masokisti sieltä tuijottaa.
Mulla on tähän ratkaisu. En ole ollut hallilla täysin selvin päin moneen vuoteen. Vedä kaljaa ja huono peli ei harmita ihan niin paljon. Voi myös käydä kusella kesken erää, Eija tarvitse miettiä, menettääkö jotain.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Mulla on tähän ratkaisu. En ole ollut hallilla täysin selvin päin moneen vuoteen. Vedä kaljaa ja huono peli ei harmita ihan niin paljon. Voi myös käydä kusella kesken erää, Eija tarvitse miettiä, menettääkö jotain.
En mä tohon enää lähde. Kolmisenkymmentä vuotta tuli läträttyä niin huolella, ettei enää kannata pilata elämää. N. 3 vuotta ollut nyt kuivilla ja se on yksi ehdottomasti parhaita tekemiäni päätöksiä koskaan.

Joku muu saa juoda ne bisset, mä olen oman ja monen muunkin osuuden jo tintannut.
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
En mä tohon enää lähde. Kolmisenkymmentä vuotta tuli läträttyä niin huolella, ettei enää kannata pilata elämää. N. 3 vuotta ollut nyt kuivilla ja se on yksi ehdottomasti parhaita tekemiäni päätöksiä koskaan.

Joku muu saa juoda ne bisset, mä olen oman ja monen muunkin osuuden jo tintannut.
No annoinpa kerta kaikkiaan huonon neuvon! Älä missään nimessä noudata sitä.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Kohta ollaan Ville Peltosen standardisijoilla eli säälipudotuspelien tuntumassa. Jukurit ja Pelicans ovat jo pistekeskiarvolla meistä ohi (kohta myös oikeasti) ja siellä on hyvävireisiä Lukkoja ja KalPoja myös tulossa.
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Tätä se siis tiesi kun aamulla hävitin kalliit kuulokkeet.
Ois vaa pitäny laittaa 40€ Saipaille niin olisi päässyt uudet kuulokkeet ostamaan....
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
No annoinpa kerta kaikkiaan huonon neuvon! Älä missään nimessä noudata sitä.
En noudata, tää on hyvä näin.

Onhan tää vitun noloa hävitä jengille, joka on kaukana Liiga-tasosta. Suurin ongelma on, että meiltä puuttuu Liiga-tason valmennus ja ellei siihen tule muutoksia, on aivan turha yrittää hakea laastaria pelaajahankinnoista. Se on ihan sama kuka tuolla kaukalossa pyörii ja möyrii, jos valmennuksen taktinen osaaminen on tasan nolla.

Valmennus kuntoon ja sitten vasta voi alkaa vaatia tulostakin. Ei pelkillä yksilöillä enää nykyään mennä mihinkään, vaan se vaatii sitä kollektiivista tekemistä ja se meiltä puuttuu täysin.
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
En noudata, tää on hyvä näin.

Onhan tää vitun noloa hävitä jengille, joka on kaukana Liiga-tasosta. Suurin ongelma on, että meiltä puuttuu Liiga-tason valmennus ja ellei siihen tule muutoksia, on aivan turha yrittää hakea laastaria pelaajahankinnoista. Se on ihan sama kuka tuolla kaukalossa pyörii ja möyrii, jos valmennuksen taktinen osaaminen on tasan nolla.

Valmennus kuntoon ja sitten vasta voi alkaa vaatia tulostakin. Ei pelkillä yksilöillä enää nykyään mennä mihinkään, vaan se vaatii sitä kollektiivista tekemistä ja se meiltä puuttuu täysin.
Koppotikoppoti. Ptruu, polle!

Ratsastin paikalle puolustamaan valmennusta sen verran, että kyllä aikuisten, kokeneiden, taitavien ja voittaneiden pelaajien täytyy pelata paremmalla asenteella ja ennen kaikkea huolellisemmin. Joku sata vetoa logoon veskarille, joka päästi kaksi ekaa vetoa ineen. Ei näin.

Mutta. Kyllä valmennuksen piikkiin voi paljon laittaa sen, että viimeinen puristus tappaa peli puuttuu. Tänään oli aivan liikaa pelaajia, jotka pelasivat huonosti. Ei, todella huonosti. Löysästi. Huolimattomasti. Haluttomasti.

Ensi viikolla pitäisi viedä faija ja nuorimmainen peliin. Täytyy varmaan vetää hirveä kourallinen rauhoittavia, ettei aivan lähde kiukuttelu lapasesta. Olihan tämäniltainen suoritus suorastaan hävettävä myös fanin näkökulmasta. Hävettää olla noin löysän jengin fani. Vittu sentään.

Olen puhunut. Koppotikoppoti.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Ei varmasti ole, meiltä meni yleisökin jo ajat sitten. Nyt odotellaan sponsseja. Heräisköhän siitä edes jommalla kummalla organisaatiolla?
Te kuitenkin olette voittaneet 2000-luvulla yhtä paljon mestaruuksia kuin IFK koko yli satavuotisen Via Dolorosansa aikana. Osoittaa teidän kannattajien kunnianhimoa, jota itse arvostan todella korkealle. Näin juuri pitäisi suurseurassa ajatella eli vaatia ja vaatia vielä enemmän. Auta armias, jos IFKlla olisi Kärppien track record 2000-luvulta niin täällähän kerrottaisiin päivittäin CC-hengessä tiettyjen nimimerkkien toimesta, että ”mitä te valitatte juurihan me 2018 voitimme mestaruuden”. Täällä nytkin osa ihmettelee ja pahastuu negatiivisesta ilmapiiristä, kun meillähän kivaa ja yleisöä käy peleissä . Wonder why kysyisi Lion #79?
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Te kuitenkin olette voittaneet 2000-luvulla yhtä paljon mestaruuksia kuin IFK koko yli satavuotisen Via Dolorosansa aikana. Osoittaa teidän kannattajien kunnianhimoa, jota itse arvostan todella korkealle. Näin juuri pitäisi suurseurassa ajatella eli vaatia ja vaatia vielä enemmän. Auta armias, jos IFKlla olisi Kärppien track record 2000-luvulta niin täällähän kerrottaisiin päivittäin CC-hengessä tiettyjen nimimerkkien toimesta, että ”mitä te valitatte juurihan me 2018 voitimme mestaruuden”. Täällä nytkin osa ihmettelee ja pahastuu negatiivisesta ilmapiiristä, kun meillähän kivaa ja yleisöä käy peleissä . Wonder why kysyisi Lion #79?
Pistätkö linkit noihin kommentteihin, ettei mene höpöjutuiksi.

Tämä olisi aika naurettava keskustelupalsta, jos kaikki huutaisivat kaikille kenkää päivästä toiseen. Näin ei ole. Siitä ei kannata loukkaantua. Ja oikeasti, näytä fani, joka oli tämänpäiväiseen esitykseen tyytyväinen.

Hiihtäjäpainijoita ei lasketa.
 

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK aina välillä, EPS jalkapallo
Pistätkö linkit noihin kommentteihin, ettei mene höpöjutuiksi.

Tämä olisi aika naurettava keskustelupalsta, jos kaikki huutaisivat kaikille kenkää päivästä toiseen. Näin ei ole. Siitä ei kannata loukkaantua. Ja oikeasti, näytä fani, joka oli tämänpäiväiseen esitykseen tyytyväinen.

Hiihtäjäpainijoita ei lasketa.
Naurettavinta on keksiä tekosyitä ja siirtää vastuuta peleistä ja kaudesta toiseen pelaajille. HIFK on just niin huono ollut kuin Villen kolmen kauden aikana tilastot ja oma silmä kertoo.
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Naurettavinta on keksiä tekosyitä ja siirtää vastuuta peleistä ja kaudesta toiseen pelaajille. HIFK on just niin huono ollut kuin Villen kolmen kauden aikana tilastot ja oma silmä kertoo.
Ei. Molemmilla on vastuunsa. Molemmilla, pelaajilla JA valmennuksella.

Kirjoitan tämän varmuuden vuoksi vielä tavuviivoilla: Mo-lem-mil-la.

Siinä tekosyitä. Ole hyvä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös