Punaviivaprässi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, Feikkiheikit
Mutta enää ei vituta! Kun oppirahat on maksettu.Aika amatöörimäinen virhe, mutta oppirahat on yleensä maksettava :).
Mutta enää ei vituta! Kun oppirahat on maksettu.Aika amatöörimäinen virhe, mutta oppirahat on yleensä maksettava :).
Mä ainakin säästä kaiken paskan, mitä sisälle on kertynyt kauden viimoisen matsin jälkeiseen aikaan. Saa purkaa sitten kerralla ja pääsee henkisesti helpommalla, kun yrittää uskoa tähän ripuliin ainakin siihen asti.4/9 pistettä tästä viikosta on kyllä floppien floppi. Ihmetyttää, että jotkut eivät ole huolissaan.
Se on jo vaarallista. Siinähän hyppää jo partsilta kun kaikki kiekkovitutus patoutuu.Mä ainakin säästä kaiken paskan, mitä sisälle on kertynyt kauden viimoisen matsin jälkeiseen aikaan. Saa purkaa sitten kerralla ja pääsee henkisesti helpommalla, kun yrittää uskoa tähän ripuliin ainakin siihen asti.
Sä et oo tosifani kun olet tyytymätön tilanteeseen (vitunmoinen hymiö tähän)4/9 pistettä tästä viikosta on kyllä floppien floppi. Ihmetyttää, että jotkut eivät ole huolissaan.
15 vuotta pelasin lätkää ja vieläkin seuraan aktiivisesti. Helpoimmalla pääsee, kun tulee hallilta kotiin (tai sulkee tv:n) niin unohtaa kaiken ja muistaa elämän olevan paljon muutakin kuin lätkää.Se on jo vaarallista. Siinähän hyppää jo partsilta kun kaikki kiekkovitutus patoutuu.
Tää palsta on muutenkin lähes lukukelvoton jos hävitään peli kun nää muutama seppä suoltaa kaikki ketjut täyteen samaa settiä. Itse en ainakaan jaksa juurikaan purkaa pettymystä muiden nähtäville kun ei se ketään hyödytä, enkä jaksa sitä itsekään juuri lukea, varsinkin jos mua kismittää tappio. Kritisoida saa ja pitääkin kun aihetta on, mut nää ketjut alkaa jokaisen päästetyn maalin jälkeen täyttyä pelkästä rutinasta niin kyllä on vaikea mitään järkeviä keskusteluja porukan saada aikaseksi.Mä ainakin säästä kaiken paskan, mitä sisälle on kertynyt kauden viimoisen matsin jälkeiseen aikaan. Saa purkaa sitten kerralla ja pääsee henkisesti helpommalla, kun yrittää uskoa tähän ripuliin ainakin siihen asti.
Jeppistä. Taidan mäkin jäädä tauolle täältä, kun menee vähän turhan meemeilyksi ja negailuksi tää touhu jokaisesta epäonnistumisesta.Tää palsta on muutenkin lähes lukukelvoton jos hävitään peli kun nää muutama seppä suoltaa kaikki ketjut täyteen samaa settiä. Itse en ainakaan jaksa juurikaan purkaa pettymystä muiden nähtäville kun ei se ketään hyödytä, enkä jaksa sitä itsekään juuri lukea, varsinkin jos mua kismittää tappio. Kritisoida saa ja pitääkin kun aihetta on, mut nää ketjut alkaa jokaisen päästetyn maalin jälkeen täyttyä pelkästä rutinasta niin kyllä on vaikea mitään järkeviä keskusteluja porukan saada aikaseksi.
4/9 pistettä tästä viikosta on kyllä floppien floppi. Ihmetyttää, että jotkut eivät ole huolissaan.
Taitaa muuten IFK:lla olla 0% voittoprosentti kun Sauli katsomossa. Myös 2017 hävittiin Kaisaniemen Ice Challenge Kärpille kun Sale oli paikalla.Lisätään vielä:
- Presidentti katsomossa
Siellä oli kyrpiskalervo kans, ja ihan senkin takia ois IFK:n pitäny hoitaa tämä.Taitaa muuten IFK:lla olla 0% voittoprosentti kun Sauli katsomossa. Myös 2017 hävittiin Kaisaniemen Ice Challenge Kärpille kun Sale oli paikalla.
Siispä tällä päivämäärällä Saulille määrättävä elinikäinen porttikielto IFK:n peleihin.
Sauli oli paikalla myös 5.10.2018 kun Hexi vietti 70-vuotispäiviään nordiksella. Silloin HIFK voitti Jukurit 4-3.Taitaa muuten IFK:lla olla 0% voittoprosentti kun Sauli katsomossa. Myös 2017 hävittiin Kaisaniemen Ice Challenge Kärpille kun Sale oli paikalla.
Siispä tällä päivämäärällä Saulille määrättävä elinikäinen porttikielto IFK:n peleihin.
Sellainen viiden vuoden dynastia, jossa oltaisiin 5 kertaa putkeen finaalissa ja poistuttais vähintään kolme kertaa voittajana. Jännä nähdä milloin tämä projekti alkaa!IFK on meille velkaa kyllä jonkinlaisen dynastian jossain vaiheessa, niin paljon on kipeitä kiekkohommia käynyt joka kevät, ja sitten on vielä nää runkosarjan lisämausteet tässä. Saisivat joskus maksaa takas korkojen kanssa.