Eihän tästä ole kauankaan, kun yhtälailla paskoja peliesityksiä valkopestiin ja ihmeteltiin negatiivista ilmapiiriä, kun oltiin kuitenkin kolmansia vaikkakin helvetillisellä takamatkalla tamperelaisia. Tasaisin väliajoin tänne tulee muutkin kuin painijahiihtäjät (asiakirjoittajat) ihmettelemään, miksi tunnelma on niin negatiivinen ja mitä täällä valitetaan. Pointtina oli se, että kun ei nykyinen floppien floppi tunnu aiheuttavan minkäänlaista isompaa vitutusta niin mitä se olisi Kärppien track recordilla, joka on 2000-luvulla ihan eri luokkaa kuin IFKlla. Suorastaan erinomainen ja silti heidän JA-osiossa samanlainen tivoli kuin täällä. Itse kutsun sitä vaatimustasoksi.Pistätkö linkit noihin kommentteihin, ettei mene höpöjutuiksi.
Ennen kuin joku tulee kertomaan, että voi olla kriittinen vaatimatta potkuja jne. niin se polku on mielestäni kuljettu loppuun ja tuo organisaatio vaatii kunnon siivouksen alkaen Salmelaisesta, Peltosesta ja Kuhdasta.
Kuten kävimme keskustelua kanssasi tuossa toisessa ketjussa niin tämä oli vaan yksittäinen peli ja isompi kuva on se ongelma, ei yksittäinen peli. Minä en loukkaannu missään nimessä ja sehän on tämän palstan arvo, että mielipiteitä löytyy joka junaan. Kai minulla on myös oikeus mielipiteeseen, että helvetin alhainen on vaatimustaso osalla IFKn kannattajista tällä palstalla ja se ikävä kyllä on vielä isompi ilmiö suuremmassa otoksessa IFK-kannattajia, sillä Jatkoaika on vaan pieni osa IFKn kannattajakuntaa.Tämä olisi aika naurettava keskustelupalsta, jos kaikki huutaisivat kaikille kenkää päivästä toiseen. Näin ei ole. Siitä ei kannata loukkaantua. Ja oikeasti, näytä fani, joka oli tämänpäiväiseen esitykseen tyytyväinen.