Oliks möyrijöille kans oma osio tai jopa oma liiga :)Inkvisiittorit ja hiihtäjäpainijat sitten erikseen.
Oliks möyrijöille kans oma osio tai jopa oma liiga :)Inkvisiittorit ja hiihtäjäpainijat sitten erikseen.
Kyllä, kuten myös penailijoille ja karavaanareille :)Oliks möyrijöille kans oma osio tai jopa oma liiga :)
Ei riittänyt Suomella finaaliin. Salinilta todella ailahtelevia otteita. Kaskimäki oli takuuvarma, mutta ei pystynyt mitenkään säkenöimään.
Harmittaa Kiviharjun puolesta ettei päässyt näihin kisoihin antamaan näyttöjä tulevan kesän draftia varten. Ensi vuonna sitten terveenä vahva kaudenpuolikas IFK:ssa ja kisoihin!
Huomenna Jukurit ja Jokinen näyttää mistä Peltonen pissii.Huomenna taas. Olè.
Pitääkö tulokkaan hakea myös välittömästi liittymisensä jälkeen ÄTPPOMK:n jäsenyyttä? Eikös aluksi olla prospekteja ennekuin pääsee täysjäseneksi?Perkele nyt taas, VL= VAKAA LIIGAPELAAJA, kuuluu samalla tapaa kalustoon kuin omat kasvatit, Q-Loundge ja ettei IFKn kopissa pidetä tykkejä. Tänne pitää kohta perustaa oma ketju tulokkaille ja näköjään pidempiaikaisille kirjoittajille, jossa käydään kädestä pitäen kaikki tärkeimmät termit läpi. Tämä voitaneen pitää myös visailun avulla eli samalla tapaa kuin IFK itse tekee tulokkaille. Lisäksi tulokkaan olisi myös hyvä alusta alkaen valita puolensa eli kuuluuko hän nega-, posi- vai realistisiipeen. Inkvisiittorit ja hiihtäjäpainijat sitten erikseen.
Huomenna Jukurit ja Jokinen näyttää mistä Peltonen pissii.
Kyllä mulla on Maikkarin tilauksen peruutus ihan liipasimella, jos tämä ei parane. Ei vaan jaksaisi tuhlata aikaa tällaiseen paskaan. Mutta siinä se lumous vain hehkuu…Vituttaa, kun tätä pitää katsoa seuraavat 2,5 kautta
Itse mietin lähinnä kausarin peruuttamista.Kyllä mulla on Maikkarin tilauksen peruutus ihan liipasimella, jos tämä ei parane. Ei vaan jaksaisi tuhlata aikaa tällaiseen paskaan. Mutta siinä se lumous vain hehkuu…
Sama täälläItse mietin lähinnä kausarin peruuttamista.
Vituttaa tää tunteeton läpsyttely.
Senhän voi viedä vaikka Rokkimäkin tiskille lapulla "Mulle riitti. Lainaa tästä ja palauta pelin jälkeen, jos viitsit".Itse mietin lähinnä kausarin peruuttamista.
Vituttaa tää tunteeton läpsyttely.
HerjaaHerjaako muilla tuo Veikkauksen sivu jotain häiriötä kun koittaa katsoa kokoonpanoa? Tehnyt tätä jo aika kauan..
Toimii mulla ainakin normaalistiHerjaako muilla tuo Veikkauksen sivu jotain häiriötä kun koittaa katsoa kokoonpanoa? Tehnyt tätä jo aika kauan..
Toimii mulla ainakin normaalisti