Mainos

Nyt just vituttaa!

• 2 828 051
  • 13 388

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mielestäni hyvänä pienenä rangaistuksena tästä voisit tulla seuraavaan muutamaan peliin kannustamaan nahkahanskat kädessä?

Pienenä rangaistuksena? Olisko muita pieniä toiveita? ”Huuda mua Paveksi”?

Nämä jutut kannattaa @Frankie pitää omina salaisuuksina :D.

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Pienenä rangaistuksena? Olisko muita pieniä toiveita? ”Huuda mua Paveksi”?

Nämä jutut kannattaa @Frankie pitää omina salaisuuksina :D.
Arvasin, että olet kranttu, joten toisena hyvänä vaihtoehtona näen yksinkertaisesti sämpylöiden ja röökin jakamisen toimestasi Nordiksen pääsisäänkäynnin edessä.

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Arvasin, että olet kranttu, joten toisena hyvänä vaihtoehtona näen yksinkertaisesti sämpylöiden ja röökin jakamisen toimestasi Nordiksen pääsisäänkäynnin edessä.

Mulla on tänään sellainen itsekunnioitus-päivä. Et siksi olen valikoiva.

Sulla on paskat vaihtoehdot. Pystyt parempaan.

Vituttaa muuten just nyt se, ettei tänäänkään pelata. Noh, huomenna sitten.

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vaikka olen itse pervo ja kovin avarakatseinen, nyt mentiin sellaisen rajan yli, että on pakko huutaa: "PUNAINEEEEEN!" (Enkä siis tarkoita IFK:ta.)

Ymmärrän. Minä kuitenkin olen syytön.

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Mitä, mitä, mitä?!!! Jakaako jokin nahkahanskainen Pave siis sämpylää ja röökiä ennen HIFK- SaiPa matsia? Ja hänelle pitää huutaa ” Pave” saadakseen sämpylän?

Saadaanko seuraavastakin kotiottelusta teemaottelu, kun edellinen oli oktoberfest ja Ilves-matsiin tulee puhallinorkesteri?

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK aina välillä. Urheilu yli lajirajojen
Mitä, mitä, mitä?!!! Jakaako jokin nahkahanskainen Pave siis sämpylää ja röökiä ennen HIFK- SaiPa matsia? Ja hänelle pitää huutaa ” Pave” saadakseen sämpylän?
Nahkahanskainen pave oli aikoinaan tuttu näky narrien fanikatsomossa. Ja tuo sämpylöiden ja röökien jakaminen taisi olla ultras jokerit ryhmän juttuja. Ns tosi äijien juttuja.

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV, Artun pumppu
Nahkahanskainen pave oli aikoinaan tuttu näky narrien fanikatsomossa.
Silloin oli eri meininki nahkahanskoineen, nykyinen capo on näemmä eilen nimitetty narrien hallitukseen. Ajat muuttuvat.

Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Silloin oli eri meininki nahkahanskoineen, nykyinen capo on näemmä eilen nimitetty narrien hallitukseen. Ajat muuttuvat.
Jaa, jos hieman mukailisi erästä Dingon hittiä…

Hän tulee vastaan "ei liigaa" -ilmein.
Fanin elämänsä on kahlittu narreihin.
On divarissa jengi, taas sataa lunta.
On pelipäivä taas tänään,
Kun hän hakkaa nahkahanskojaan
Ja huutaen taas kannustaa.

Hän on ollut joskus nuori skloddi
Käynyt matseissa liigasta divariin.
Kohelonaika vain yhtä tuskaa.
Näin eilisen muistot vierellään
Hän on herännyt tuntien kipeää.
Venäjän sarjan ajan häpeää.

Hän on nahkahanskainen poika.
Se sama poika on nähnyt helvetin.
Nahkahanskainen poika.
Se sama poika on uskonut ihmeisiin
Hän on nahkahanskainen poika,
Nahkahanskainen poika.
Se sama poika on uskonut ihmeisiin. ”

Juu, ja nyt vituttaa että käytin 10 minuuttia ajastani tämmöisen soopan luomiseen, mutta minkäs teet… tehty mikä tehty kun runosuoli sykkii.

M.Rönkkö-83

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, New York Islanders
Jaa, jos hieman mukailisi erästä Dingon hittiä…

Hän tulee vastaan "ei liigaa" -ilmein.
Fanin elämänsä on kahlittu narreihin.
On divarissa jengi, taas sataa lunta.
On pelipäivä taas tänään,
Kun hän hakkaa nahkahanskojaan
Ja huutaen taas kannustaa.

Hän on ollut joskus nuori skloddi
Käynyt matseissa liigasta divariin.
Kohelonaika vain yhtä tuskaa.
Näin eilisen muistot vierellään
Hän on herännyt tuntien kipeää.
Venäjän sarjan ajan häpeää.

Hän on nahkahanskainen poika.
Nahkahanskainen poika.
Se sama poika on uskonut ihmeisiin
Hän on nahkahanskainen poika,
Nahkahanskainen poika.
Se sama poika on uskonut ihmeisiin. ”

Juu, ja nyt vituttaa että käytin 10 minuuttia ajastani tämmöisen soopan luomiseen, mutta minkäs teet… tehty mikä tehty kun runosuoli sykkii.
”Käsi kädessä kuljemme taloon autioon…jne.” sopii muuten melko täydellisesti taustahymniksi, kun paluumarssi Jaffalaan aikanaan tapahtuu.

Ketjun aiheeseen liittyen; Vituttaa suuresti näin pitkät tauot - varsinkin silloin, kun peli kulkee. Onneksi tänään jatkuu!

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Vittu kuvan laatu paikka paikoin ku joltain 70 luvulta vaikka ollaan vuodessa 2023!
Ja voi vittu! Ässät, toinen kotipunainen ja jotenkin ollut pelityyliltään vähän kuin me. Niin saatana lähteneet tohon että yleisö huutaa maalintekijän sukunimen.
No, maailma muuttuu minä en!

Suosikkijoukkue
HIFK, FLA, RAMI, PENA
Vittu kuvan laatu paikka paikoin ku joltain 70 luvulta vaikka ollaan vuodessa 2023!
Ja voi vittu! Ässät, toinen kotipunainen ja jotenkin ollut pelityyliltään vähän kuin me. Niin saatana lähteneet tohon että yleisö huutaa maalintekijän sukunimen.
No, maailma muuttuu minä en!
Se että huudatetaan yleisöllä maalintekijän sukunimi on junttimaisuuden multihuipentuma.

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Se että huudatetaan yleisöllä maalintekijän sukunimi on junttimaisuuden multihuipentuma.
Ja samaa kärsimystä on nykyisin tarjolla monilla Liiga-paikkakunnilla. Pitäisi kieltää koko huudattaminen, kun kuuluttajien toiminta on muutenkin aika tarkasti säänneltyä.

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Eikös Ässien pelaaja tuossa tilanteessa enemmänkin "tipahtanut" Melartin jalan päälle.

Minusta kyllä polvet kolahtivat yhteen Ojantakasen kanssa ja Melartilla oli jalka huonommassa asennossa. Pahalta kyllä näytti irvistys ja koppiin talutus, voi olla ainakin vähän aikaa sivussa.

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Minusta kyllä polvet kolahtivat yhteen Ojantakasen kanssa ja Melartilla oli jalka huonommassa asennossa. Pahalta kyllä näytti irvistys ja koppiin talutus, voi olla ainakin vähän aikaa sivussa.
Minä taas uskon lonkkakipua seuraukseksi loukkaantumiselle.

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV, Artun pumppu
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy