Nyt just vituttaa!

  • 2 713 443
  • 12 731

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Peltosen mielestä varmaan kyllä mun mielestä ei, koska raha saatikaan aika ei ole ilmaista, ja vaikka kuinka paljon rakastaisi IFK:ta siihen ei syyttä suotta kannata käyttää rahaa tai aikaa, jos kokee niitten menevän hukkaan.


Juu eiköhän aika monenkin tätä seuraa rakastavan fanin mielestä ne Peltosen puheet niistä jostain "Feikki-Heikeistä" voi jättää ihan kokonaan omaan arvoonsa, sillä mielestäni moisessa kiintiövirassa olevan valmentajan ei pidä lähteä arvostelemaan niitä faneja silloin, kun hänen oma palkkansa on vielä moninkertainen moniin meihin faneihin verrattuna.

Mulle tämä joukkue on kuitenkin erittäin tärkeä asia omaa elämääni ja siitä on muodostunut mulle ns. osa identiteettiä ja elämäntapaa, mutta siitä huolimatta en ole valmis tai halukas pienentämään omia kuukausitulojani jopa usealla sadalla eurolla sen vuoksi, että kävisin tsiigaamassa jokaikisen arki-iltaisen kehnon liigamatsin jotain tyvipään joukkuetta vastaan, joka sitten hävittäisiin jatkoajalla tai rankkareissa.
 
Älkää nyt repikö peliverkkareita, mutta mun mielestä ihan rakentava idea siirtää ne itkut tänne vitutus ketjuun. Silloin ne ja me kaikki, jotka eivät tätä pelkkää itkua jaksa voisivat ja saisivat jatkaa keskustelua erinäisten aiheiden parissa. Joo o tiedän, kun kaikki on paskaa paitsi kusi niin voi olla haastavaa, mutta voisko yrittää. Ehkä palstakin heräisi yöstä ja saataisiin niitä keskustelioitakin takaisin.
Täytyy muistuttaa sen verran, ettei se tarkoita, jos mä tai joku muu näkee tai kokee asiat toisellatapaa ehkä vähän positiivisemmin , kun valtaväki täällä nyt kirjoittavista, että me oltais tyytyväisiä menneeseen. Ei se juhlia aiheuta täälläkään joka keväinen taaperrus.
Onneksi Hifk on enemmän, kuin yksi. Moni asia sujui loistavasti viime keväänä. Itse henk.koht. saatiin nauttia mitaleista ja uskon, että tulevalla vielä enemmän. Se ehkä päälimmäinen syy miksi siitä pettymyksestä pääsee yli. Kaikki ei todelkakaan seurassa ole perseellään.
Mutta, koska tämä on vitutus ketju ei lipsuta aiheesta.
Eniten vituttaa narrit!
Ehdotan, että otetaan sitten tiukka linja myös muiden tunteiden osalta. Jos jokin asia saa nousemaan hymyn huulille, niin ne kirjoitetaan ”just nyt hymyilyttää” -ketjuun. Ei siis suinkaan anneta posia hyvistä peliotteista missään peliesitykset-ketjussa, ei yksittäisiin työntekijöihin liittyvissä ketjuissa, ei yhtään missään muualla. Pidetään ne tunteet siellä, mihin ne kuuluvat. Pidetään muut ketjut pelkkänä tunteettomana, tiukkana analyysinä. Helpottaa lukemista.
 

Kale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Tom Laaksonen
Vittu, että vituttaa! Menin sitten lankeamaan ja ottamaan ennätyshintaiset maksukanavat :(

Viime kaudella kerran kyllästyin totaalisesti näkemääni paskaan ja lopetin tilauksen. Se "boikotti" kesti ehkä kaksi kierrosta ennen kuin palasin nöyränä tuijottamaan ryppyreikää.

Tämä kauden alun "boikotti" kesti siis vielä vähemmän. Mihin sitä elinkautinen pääsisi vankipuvun raidoistaan :(
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Feikkiheikit
Vittu, että vituttaa! Menin sitten lankeamaan ja ottamaan ennätyshintaiset maksukanavat :(

Viime kaudella kerran kyllästyin totaalisesti näkemääni paskaan ja lopetin tilauksen. Se "boikotti" kesti ehkä kaksi kierrosta ennen kuin palasin nöyränä tuijottamaan ryppyreikää.

Tämä kauden alun "boikotti" kesti siis vielä vähemmän. Mihin sitä elinkautinen pääsisi vankipuvun raidoistaan :(
Sama täällä, vaikkakin lieventävänä asianhaarana tartuin hetken mielijohteesta siihen Elisan erinomaiseen tarjoukseen viime viikolla. Toisessa ketjussa olin uhonnut skippaavani koko kauden, mutta tässä sitä taas ollaan. Seuraavaksi varmaan löydän itseni taas hallilta. Ei tässä voi luottaa enää edes itseensä. Onhan tämä silkkaa itsensä kiusaamista. Huomenna avaan kanavat klo 18:30 toivoa täynnä, pettyäkseni taas kerran. Vittu, että vituttaa.
 

Kale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Tom Laaksonen
Sama täällä, vaikkakin lieventävänä asianhaarana tartuin hetken mielijohteesta siihen Elisan erinomaiseen tarjoukseen viime viikolla. Toisessa ketjussa olin uhonnut skippaavani koko kauden, mutta tässä sitä taas ollaan. Seuraavaksi varmaan löydän itseni taas hallilta. Ei tässä voi luottaa enää edes itseensä. Onhan tämä silkkaa itsensä kiusaamista. Huomenna avaan kanavat klo 18:30 toivoa täynnä, pettyäkseni taas kerran. Vittu, että vituttaa.

Tekisi mieli sanoa "my thoughts exactly", mutta en ole uhonnut skippaavani mitään, enkä edes boikotoivani mitään, kunhan yritän täällä omilla pienillä valinnoillani hitusen helpottaa oman mielenterveyteni kestämistä. Turhaan, näköjään. Ja toivoa en perkele herätä.

Nyt vituttaa vielä enemmän, kun olen ilmeisesti missannut jonkun hyvän tarjouksen maksukanavista!
 

Kale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Tom Laaksonen
Sanonpahan vaan, että Mertsi ei oo ilmainen kaveri selostamaan joten sentään fyrkat menevät hyvään tarkoitukseen!

Huutonaurua tähän!

Arvostan, että ketjun hengen mukaisesti väännät puukkoa vielä vitutukseen muutenkin kuolevan haavassa.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vittu, että vituttaa! Menin sitten lankeamaan ja ottamaan ennätyshintaiset maksukanavat :(

Viime kaudella kerran kyllästyin totaalisesti näkemääni paskaan ja lopetin tilauksen. Se "boikotti" kesti ehkä kaksi kierrosta ennen kuin palasin nöyränä tuijottamaan ryppyreikää.

Tämä kauden alun "boikotti" kesti siis vielä vähemmän. Mihin sitä elinkautinen pääsisi vankipuvun raidoistaan :(
Et ole ainoa, niin se vaan itsekkin tuli hommattua kanavapaketti, vaikka keväällä toisin vannoin.
 

Analyytikko_

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, QPR, ManU, Hertha BSC
Vittu, että vituttaa! Menin sitten lankeamaan ja ottamaan ennätyshintaiset maksukanavat :(

Viime kaudella kerran kyllästyin totaalisesti näkemääni paskaan ja lopetin tilauksen. Se "boikotti" kesti ehkä kaksi kierrosta ennen kuin palasin nöyränä tuijottamaan ryppyreikää.

Tämä kauden alun "boikotti" kesti siis vielä vähemmän. Mihin sitä elinkautinen pääsisi vankipuvun raidoistaan :(
Mä perustelin kanavapaketin pitämisen viime kauden jälkeen itselleni sillä, että samoilta kanavilta pääsee katsomaan jenkkien seuratuinta urheilusarjaa, eli NFL:ää. Voi luoja sitä möyrimisen määrää varsinkin maalialueen läheisyydessä tai aloitustilanteissa.
 

Skib71

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa kun siitä "boikotista" jota kaikki kannattivat ei sitten tullutkaan mitään. Nyt sitten yli 7k lippuja ja lappuja myyty. Onnea teille!
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Vituttaa kun siitä "boikotista" jota kaikki kannattivat ei sitten tullutkaan mitään. Nyt sitten yli 7k lippuja ja lappuja myyty. Onnea teille!
Kaikki? Tämän palstan kirjoittajista osa boikotoi ja ei meitä aktiivikirjoittajia täällä nyt niin kovin paljon ole, vaan olemme vain pieni otos seuran kannattajakunnasta.

Itse en hallille ole menossa, mutta en mä ala neuvomaan mitä kenenkin pitäisi tehdä, jokainen tehköön päätöksensä itse ja sitä mä kuitenkin kunnioitan. Jokaisella on vapaus valita ja hyvä niin. Turha kenenkään on muutenkaan arvostella faneja laittamalla heitä paremmuusjärjestykseen, vaan ihan samalla viivalla jokainen on katsantokannoistaan riippumatta.

edit. Ja voisihan siellä tänään olettaa olevan espoolaisiakin runsaasti, koska palaavat pitkän tauon jälkeen Liigaan.
 
Viimeksi muokattu:

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Nämä boikottijutut on hauskoja koska ne on täällä täysin irrallaan todellisuudesta. Katsojat koostuu kausarilaisista, irtolipun ostajista. Näistä ensimmäisen kynnys boikottiin on korkeampi koska siellä saattaa olla joku kytiksellä mestaa jonottamassa. Irtolipun ostajista taas on vaihtelevasti ihmisiä, mutta niistäkin iso osa tulee nauttimaan tapahtumasta.

Silloin kun kuvitellaan, että fani tai katsoja on korvaamaton resurssi niin ollaan kyllä pahasti metsässä.

E: Ja en kyllä ymmärrä ajatusmaailmaa jossa kannatettavalla joukkueella menee hieman heikommin niin toivotaan vielä paskempia aikoja.
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Laitan kaikki tähän ketjuun kun vituttaa enemmän kuin ihastuttaa.

Mertaranta ähisee ja öhisee.
Miten vittu herran vuonna 2024 voi kuva pätkiä noin, kaudesta toiseen?


Ja taas Mertaranta.

Knot näyttää aika hyvältä pelimieheltä. (Ainoa posi, mutta olenki negatiivari)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös