Nyt just vituttaa!

  • 2 713 457
  • 12 732

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Nu kör vi, ajetaan me tandemilla, melutaan ja syljeskellään, kuten Freeman lauloi. Meluttaisi ja syljeskeltäisi edes, mutta kaikki on nykyään niin tasaisen harmaata, hajutonta ja mautonta. Tähän on tultu, toivottavasti vielä joskus päästäisi pois tästä painajaisesta.
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Nu kör vi on käsittääkseni ihan yleisessä käytössä länsinaapurissa, mitä tulee näihin niin sanottuihin ”tsemppilauseisiin”. Ruotsin ”Let’s go”.

Ei munkaan mielestä, näin naapurin leiristä katsottuna, mitenkään paska mainos.
 

Stratman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa tää jatkuva valitus joka ketjussa. Tämä on kaikille vapaaehtoista kukaan ei pakota ankeuttaa itseään jos jokainen IFK:hon liittyvä asia vituttaa.

Vapaaehtoista on myös tämän palstan lukeminen. Eiköhän se valitus lopu siihen paikkaan, kun IFK alkaa suorittamaan resurssiensa mukaisesti. Viimeksi näin oli keväällä 2016. Onko se mikään ihme, että lähes 9 vuoden ja juuri hukatun mestaruusmahdollisuuden jälkeen kannattajia ottaa päähän.
 

Vaakuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vapaaehtoista on myös tämän palstan lukeminen. Eiköhän se valitus lopu siihen paikkaan, kun IFK alkaa suorittamaan resurssiensa mukaisesti. Viimeksi näin oli keväällä 2016. Onko se mikään ihme, että lähes 9 vuoden ja juuri hukatun mestaruusmahdollisuuden jälkeen kannattajia ottaa päähän.

Ei ole mikään ihme, että ottaa päähän tämä jatkuva alisuorittaminen. Ja se saa ottaa. Ymmärrän sen oikein hyvin. Vituttaa se itseäkin! Ymmärrän toki myös jäsenen @Jan_Peter maininnan siitä, että ihan pelkkää valitusta joka ketju täynnä. Toki, toisaalta, tämä palsta toiminee eräänlaisena vertaistukena samanhenkisille ihmisille, että siinä mielessä ymmärrän senkin, että tänne koko tunneskaala ilmaistaan. Ja niin pitää ollakin.

Eikä tarkoitus ole harrastaa mitään hyvesignalointia. Kuten mainitsin joskus aiemminkin, vaikka yritän positiivisesti suhtautua HIFK:hon, niin kyllähän tällä(kin) hetkellä lähes tulkoon joka ikinen asia vituttaa tuossa seurassa. En vaan itse jaksa olla sitä jatkuvasti täällä kirjoittamassa ja jakamassa kaikille. Ainut asia, josta voi edes etäisesti olla iloinen, on HIFK:n tulevan kauden pakisto. Sen pitäisi olla vertailukelpoinen kärkijoukkueiden kanssa. Mutta, HIFK:n ollessa kyseessä, sekin hyvä juttu voi valua hiekkaan heti ensi metreillä, kun kiekko tippuu jäähän.

Yksi vitutuksen aihe lisää. Kun mainitsit vuoden 2016, niin vituttaapa vieläkin ankarasti se neljältä tuomarilta näkemättä jäänyt liikaa pelaajia kentällä!
 

Uncle Becker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Україна
En ole syksyn ystävä, lähinnä syysmasennukden kestouhri. Yksi ilonpilkahdus syksyllä on aina ollut Liigakauden alku. Tänä vuonna ei kiinnosta yhtään. Tylsät hankinnat, sama jo katsottu kortti valmentajana. Tämä tilanne vasta vituttaa.

Positiivista on että on helppo yllättä positiivisesti
Sama. Onneksi säiden haltiatar on unohtanut kääntää vaihteen syksylle. Kesä jatkuu ja niin on hyvä.
 

Stratman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Yksi vitutuksen aihe lisää. Kun mainitsit vuoden 2016, niin vituttaapa vieläkin ankarasti se neljältä tuomarilta näkemättä jäänyt liikaa pelaajia kentällä!

Kyllä! Silloin kukaan ei haukkunut valmentajaa, utj:aa, toimitusjohtajaa tai hallitusta. Kaikki pitivät tuomareita syyllisinä, niin kuin he olivatkin. Sen jälkeen tuomarit ovat hoitaneet hommansa, mutta organisaatio ei.
 

Vaakuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä! Silloin kukaan ei haukkunut valmentajaa, utj:aa, toimitusjohtajaa tai hallitusta. Kaikki pitivät tuomareita syyllisinä, niin kuin he olivatkin. Sen jälkeen tuomarit ovat hoitaneet hommansa, mutta organisaatio ei.

Ei ole organisaatio hoitanut hommiaan. Parilta koronakaudelta annan ainakin lähes synninpäästön, kun tuo oli kuitenkin asia, jolle kukaan meistä ei voinut mitään. Ei myöskään HIFK-organisaatio. Vaikka on kiva valittaa kaikesta, niin tosiasiat kannattaa tunnustaa. Koskee kaikkia osapuolia.

Nyt on normi-HIFK-juttuja lukuunottamatta kohtuu zen-olo. Mutta johan se kausi ens viikolla alkaa kahdella peräkkäisellä paikallispelillä, joten saattaa tämä ketju tulla taas tutuksi.
 

tommy36

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa tää jatkuva valitus joka ketjussa. Tämä on kaikille vapaaehtoista kukaan ei pakota ankeuttaa itseään jos jokainen IFK:hon liittyvä asia vituttaa.
Anteeksi kovin, mutta käythän sinäkin täällä kuitenkin ihan säännönmukaisesti ankeuttamassa itseäsi, kun keskityt kitisemään muiden ihmisten vääristä mielipiteistä. Edelleenkin se valittaminen on välittämistä, ja kitisen juuri siihen asti, että IFK:ssakin odotetaan koko organissation tasolla samaa ammattimaisuutta kuin meiltä tavan tallajiltakin omissa duuneissaan. Harva se ihan noilla masseilla saa puuhastella ilman kenkää persiille kuitenkaan.

Kannattaa siis poistua täältä ihmeessä jos ei kestä, sillä silloin kun ei kitistä, niin joko ei välitetä, tai sitten homma (vihdoinkin) on urillaan. Mitäpä sitä suotta käyttää aikaansa täällä jatkuvaan tuuletteluunkaan kun kaikki sujuu, ja vielä vähemmän kun siihen ei seuran puolesta edes annetaa syytäkään, joten vain kitinä jää.

Jaettu vitutus on lisäksi vain puolikas vitutus, ja kun moni sen jakaa, niin sitten menee jo sarkasmin puolelle vähän ajan päästä ja vitutuskin hellittää. Lisäksi on helpompi elää IFK:n kannattajan elämää kun ei ihan vaan yksi vituta, vaan sen voi näin kutistaa pois ja lopulta nauraa koko IFK:n touhuilulle.

Sallin siis kuitenkin, että pidät kaiken ilon ja onnen itselläsi, etkä suotta jakele sitä tänne, koska se selvästikin saa sinussa vain harmitusta aikaiseksi. Ja eikös se ole paljon mukavempaa pidellä se ilo itsellään, vaikka se taas kuulema jakaessa kasvaa samalla käyrällä kun se vitutus laskee.

Itse en ehkä ole samanlainen tietäjä kanssasi, mitä tulee kiekkoiluun, mutta kyllä kuitenkin näen ihan omin silmin sen, kun touhu on melkoista peetä. Ja se se toki saa kiukkuiseksi, että joku voi vedellä ihan lonkalta noita juttujaan ja jauhaa kaikenmaailman skeidaa vielä sen päälle, ja varmaankin juuri siksi, että itse ei oikein voi siten toimia, joten kiukuttelen sitten vaikka sitä että toiset ne voi. EIkä asiaa edes auta, jos sitä vielä omalla typeryydellään sekä omalta osaltaan rahoittaa kaudesta kauteen. Siinä sitä tuntee itsensä todella tyhmäksi. Toisaalta tosiaankin haluaisin nähdä alan, jossa voi tehdä työnsä yhtä huonosti ja sittenkin saa kaudesta kauteen jatkoa touhuilleen melko hyvällä palkallakin vieläpä.

Toki on hyvä muistaa myös se, että IFK:n tietenkin pitäisi olla monellekin sellainen iloa tuottava asia, ja erityisestikin silloin kun muutenkin menee vähän huonosti. Ja kun sitten IFK:kin vastaa huutoon tuottamalla usein jopa myötähäpeää, niin monellahan päivä siinä kohtaa on lopullisesti pilalla kun on katsellut pari erää peltosmöyrintää, kuullut herran liksan ja jorinoita kivien kääntämisestä kapuan päälle.

Eli sääkin voisit käytää vieläkin vähemmän aikaa muiden arvostelemiseen, kun et yhtään mitään tiedä heidän sielunelämästään tai mistään muustakaan. Jos ei tee mieli lukea, niin älä lue.

Itse kyllä diggaan sun kirjoituksista kuitenkin vaikka en samaa mieltä aina olisikaan. Yhteisiäkin ajatuksia kyllä ajoittain löytyy. Joten luen siis kuitenkin aina kaikki kirjoituksesi juurikin siksi, että niissä eittämättä, tätä lainattua viestiä lukkunottamatta, usein on ihan sisältöäkin.
 
Viimeksi muokattu:

Stadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Älkää nyt repikö peliverkkareita, mutta mun mielestä ihan rakentava idea siirtää ne itkut tänne vitutus ketjuun. Silloin ne ja me kaikki, jotka eivät tätä pelkkää itkua jaksa voisivat ja saisivat jatkaa keskustelua erinäisten aiheiden parissa. Joo o tiedän, kun kaikki on paskaa paitsi kusi niin voi olla haastavaa, mutta voisko yrittää. Ehkä palstakin heräisi yöstä ja saataisiin niitä keskustelioitakin takaisin.
Täytyy muistuttaa sen verran, ettei se tarkoita, jos mä tai joku muu näkee tai kokee asiat toisellatapaa ehkä vähän positiivisemmin , kun valtaväki täällä nyt kirjoittavista, että me oltais tyytyväisiä menneeseen. Ei se juhlia aiheuta täälläkään joka keväinen taaperrus.
Onneksi Hifk on enemmän, kuin yksi. Moni asia sujui loistavasti viime keväänä. Itse henk.koht. saatiin nauttia mitaleista ja uskon, että tulevalla vielä enemmän. Se ehkä päälimmäinen syy miksi siitä pettymyksestä pääsee yli. Kaikki ei todelkakaan seurassa ole perseellään.
Mutta, koska tämä on vitutus ketju ei lipsuta aiheesta.
Eniten vituttaa narrit!
 
Viimeksi muokattu:

Stratman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mun mielestä ihan rakentava idea siirtää ne itkut tänne vitutus ketjuun. Silloin ne ja me kaikki, jotka eivät tätä pelkkää itkua jaksa voisivat ja saisivat jatkaa keskustelua erinäisten aiheiden parissa. Joo o tiedän, kun kaikki on paskaa paitsi kusi niin voi olla haastavaa, mutta voisko yrittää. Ehkä palstakin heräisi yöstä ja saataisiin niitä keskustelioitakin takaisin.
Täytyy muistuttaa sen verran, ettei se tarkoita, jos mä tai joku muu näkee tai kokee asiat toisellatapaa ehkä vähän positiivisemmin , kun valtaväki täällä nyt kirjoittavista, että me oltais tyytyväisiä menneeseen. Ei se juhlia aiheuta täälläkään joka keväinen taaperrus.
Onneksi Hifk on enemmän, kuin yksi. Moni asia sujui loistavasti viime keväänä. Itse henk.koht. saatiin nauttia mitaleista ja uskon, että tulevalla vielä enemmän. Se ehkä päälimmäinen syy miksi siitä pettymyksestä pääsee yli. Kaikki ei todelkakaan seurassa ole perseellään.
Mutta, koska tämä on vitutus ketju ei lipsuta aiheesta.
Eniten vituttaa narrit!

Aika tukkoon menee tämä ketju ja muut ketjut hiljenevät, jos niissä vain kirjoitetaan positiiviseen sävyyn. Esim. odotukset kaudelle 2024-25 olisi aika lailla tyhjä jos sinne laitettaisi vain top4 sijoitukseen uskovat. Eivätkä meidän fanien odotukset itse asiassa ole alakanttiin vedettyjä, jos vertailee asiantuntijoiden ja koko tämän palstan odotuksiin. IS veikkaa IFK:ta sijalle 8 ja tämännpalstan kirjoittajat sijalle 7. Jos nämä ovat odotukset IFK:n kaltaiselle organisaatiolle, niin kyllä se näkyy fanien mielipiteissä. Jos käy lukemassa viime syksyn fiiliksiä, niin aika eri sävyistä keskustelua täällä käytiin. Puhuttiin lähinnä yksittäisisitä lisähankinnoista ja mietittiin, että ollaanko runkosarjassa toisena vai kolmantena.
 

Stadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aika tukkoon menee tämä ketju ja muut ketjut hiljenevät, jos niissä vain kirjoitetaan positiiviseen sävyyn. Esim. odotukset kaudelle 2024-25 olisi aika lailla tyhjä jos sinne laitettaisi vain top4 sijoitukseen uskovat. Eivätkä meidän fanien odotukset itse asiassa ole alakanttiin vedettyjä, jos vertailee asiantuntijoiden ja koko tämän palstan odotuksiin. IS veikkaa IFK:ta sijalle 8 ja tämännpalstan kirjoittajat sijalle 7. Jos nämä ovat odotukset IFK:n kaltaiselle organisaatiolle, niin kyllä se näkyy fanien mielipiteissä. Jos käy lukemassa viime syksyn fiiliksiä, niin aika eri sävyistä keskustelua täällä käytiin. Puhuttiin lähinnä yksittäisisitä lisähankinnoista ja mietittiin, että ollaanko runkosarjassa toisena vai kolmantena.
Kyllä tukkoon menee samaa mieltä, mutta mielummin tämä yksi ketju, kun kaikki. Oli se sitten mediaketju tms. Kun nämä kaikki täyttyvät.
Ja en tarkoita, etteikö mielipiteitä negatiivisiakin saisi kirjoittaa. Mun mielestä jokatapauksessa palstatoverin rakentava idea.
Sittenhän sen näkisi heräisikö palsta yöstä.
 

Luke

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse tarkentaisin asiaa niin, että keskustelu olisi hyvä viedä sinne keskikaistalle. Negatiivisen keskustelun vastareaktiona täällä on myös muutama kirjoittaja, jotka eivät suostu näkemään mitään kritisoitavaa HIFK:n tekemisissä. Kun menee huonosti, ollaan piilossa. Vika on aina jossain ulkopuolisissa tekijöissä, joihin ei voida vaikuttaa. Aina on loputonta katteetonta optimismia. Aito optimismi on toki hyvä asia, mutta pelkkänä keskustelutaktiikkana yhtä onttoa kuin kaikki on paskaa -asenne.

Kaikki keskustelu tuntuu nykyään poteroituvan, poliittinen keskustelu eturintamassa. Sellainen keskikaistan realistinen linja hiljenee, kun se jengi ei jaksa sitä tarkoitushakuista negailua tai kaiken näkemistä positiivisessa valossa. Näkyyhän se tälläkin palstalla; osa kääntää kaikki asiat negatiiviseksi, kierrättää samoja vitsejä ja dumaavat jokaisen liikkeen jo valmiiksi. Sitten se "positiivisten" jengi keskittyy lähinnä negasiivelle vittuiluun ja ovat olevinaan täysin sokeita IFK:n tekemille virheille.

Että revi siitä sitten järjevää keskustelua. Ei ihme, että ne reaalisiiven keskustelijat ovat hiljenemään päin. Enkä tässä itse sen parempi keskustelija ole. Minähän vedän ihan päivän fiiliksellä; välillä kaikki on paskaa ja seuraavana päivänä paistaa aurinko.

Silti olen lopulta sitä mieltä, että jokaisella on oikeus kirjoittaa tänne just omien tuntemustensa mukaan. Pääasia että HIFK herättää tunnetta ja jengi jaksaa välittää asiasta.
 

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse tarkentaisin asiaa niin, että keskustelu olisi hyvä viedä sinne keskikaistalle. Negatiivisen keskustelun vastareaktiona täällä on myös muutama kirjoittaja, jotka eivät suostu näkemään mitään kritisoitavaa HIFK:n tekemisissä. Kun menee huonosti, ollaan piilossa. Vika on aina jossain ulkopuolisissa tekijöissä, joihin ei voida vaikuttaa. Aina on loputonta katteetonta optimismia. Aito optimismi on toki hyvä asia, mutta pelkkänä keskustelutaktiikkana yhtä onttoa kuin kaikki on paskaa -asenne.

Kaikki keskustelu tuntuu nykyään poteroituvan, poliittinen keskustelu eturintamassa. Sellainen keskikaistan realistinen linja hiljenee, kun se jengi ei jaksa sitä tarkoitushakuista negailua tai kaiken näkemistä positiivisessa valossa. Näkyyhän se tälläkin palstalla; osa kääntää kaikki asiat negatiiviseksi, kierrättää samoja vitsejä ja dumaavat jokaisen liikkeen jo valmiiksi. Sitten se "positiivisten" jengi keskittyy lähinnä negasiivelle vittuiluun ja ovat olevinaan täysin sokeita IFK:n tekemille virheille.

Että revi siitä sitten järjevää keskustelua. Ei ihme, että ne reaalisiiven keskustelijat ovat hiljenemään päin. Enkä tässä itse sen parempi keskustelija ole. Minähän vedän ihan päivän fiiliksellä; välillä kaikki on paskaa ja seuraavana päivänä paistaa aurinko.

Silti olen lopulta sitä mieltä, että jokaisella on oikeus kirjoittaa tänne just omien tuntemustensa mukaan. Pääasia että HIFK herättää tunnetta ja jengi jaksaa välittää asiasta.


Nimenomaan just näin. Mielestäni se on enemmänkin vain hyvä asia, että tämä seura on selvästi monille niin tärkeä asia, että se herättää tunteita ja että sen toiminnasta ollaan valmiita myös valittamaan ja seurajohtoa kritisoimaan silloin, jos tai kun siihen on aihetta.

Mielestäni oon silti omasta mielestäni aika helppo fani tälle seuralle, koska en todellakaan ole odottamassa tai vaatimassa sitä mestaruutta joka vuosi tai mitään viittä finaalipaikkaa vuosikymmeneen. Lisäksi kausikortin ostin jälleen siitäkin huolimatta, vaikka viime kaudesta jäi se paska maku. Mutta mä nyt vaan haluaisin sitä, että tämä joukkue olisi edes sen sortin vakiomenestyjä, että olisi nyt vaikka edes joka toinen vuosi siellä välierissä ja jokunen pronssi kymmeneen vuoteen, niin sekin olisi jo jotain tähän nykyiseen alisuorittamiseen, jossa huipputason joukkue putoaa jo heti puolivälierissä.
 

Stadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse tarkentaisin asiaa niin, että keskustelu olisi hyvä viedä sinne keskikaistalle. Negatiivisen keskustelun vastareaktiona täällä on myös muutama kirjoittaja, jotka eivät suostu näkemään mitään kritisoitavaa HIFK:n tekemisissä. Kun menee huonosti, ollaan piilossa. Vika on aina jossain ulkopuolisissa tekijöissä, joihin ei voida vaikuttaa. Aina on loputonta katteetonta optimismia. Aito optimismi on toki hyvä asia, mutta pelkkänä keskustelutaktiikkana yhtä onttoa kuin kaikki on paskaa -asenne.

Kaikki keskustelu tuntuu nykyään poteroituvan, poliittinen keskustelu eturintamassa. Sellainen keskikaistan realistinen linja hiljenee, kun se jengi ei jaksa sitä tarkoitushakuista negailua tai kaiken näkemistä positiivisessa valossa. Näkyyhän se tälläkin palstalla; osa kääntää kaikki asiat negatiiviseksi, kierrättää samoja vitsejä ja dumaavat jokaisen liikkeen jo valmiiksi. Sitten se "positiivisten" jengi keskittyy lähinnä negasiivelle vittuiluun ja ovat olevinaan täysin sokeita IFK:n tekemille virheille.

Että revi siitä sitten järjevää keskustelua. Ei ihme, että ne reaalisiiven keskustelijat ovat hiljenemään päin. Enkä tässä itse sen parempi keskustelija ole. Minähän vedän ihan päivän fiiliksellä; välillä kaikki on paskaa ja seuraavana päivänä paistaa aurinko.

Silti olen lopulta sitä mieltä, että jokaisella on oikeus kirjoittaa tänne just omien tuntemustensa mukaan. Pääasia että HIFK herättää tunnetta ja jengi jaksaa välittää asiasta.
Sanoitit hyvin. Just näin. Mielipiteet on hyviä ja kaikkia niitä pitää voida kunnioittaa , vaikkei samaa mieltä olekaan . sehän se keskustelua aikaan saa. Tärkeintä, että Aina sattuu ja tapahtuu.
 

Stratman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Että revi siitä sitten järjevää keskustelua. Ei ihme, että ne reaalisiiven keskustelijat ovat hiljenemään päin. Enkä tässä itse sen parempi keskustelija ole. Minähän vedän ihan päivän fiiliksellä; välillä kaikki on paskaa ja seuraavana päivänä paistaa aurinko.

Silti olen lopulta sitä mieltä, että jokaisella on oikeus kirjoittaa tänne just omien tuntemustensa mukaan. Pääasia että HIFK herättää tunnetta ja jengi jaksaa välittää asiasta.

Ongelmahan on nyt se, että realistinen odotus tulevalle kaudelle on noin sijat 6-9. Suurin osa meistä hyväksyisi sen jos taustalla olisi muutama huippukausi, mestaruus ja jokunen finaalipaikka ja edessä olisi uuden joukkueen rakentaminen ja nuorten pelaajien sisäänajo. Nyt ollaan menty 8 kautta ilman finaalipaikkaa ja 13 kautta ilman mestaruutta. Pari ronssia ei paljoa lohduta.
 
Suosikkijoukkue
Jokipojat, HIFK, Montreal Canadiens, Liverpool.
Ongelmahan on nyt se, että realistinen odotus tulevalle kaudelle on noin sijat 6-9. Suurin osa meistä hyväksyisi sen jos taustalla olisi muutama huippukausi, mestaruus ja jokunen finaalipaikka ja edessä olisi uuden joukkueen rakentaminen ja nuorten pelaajien sisäänajo. Nyt ollaan menty 8 kautta ilman finaalipaikkaa ja 13 kautta ilman mestaruutta. Pari ronssia ei paljoa lohduta.
Karu on ollut HIFK:n tie viimeiset 13 kautta Liigassa. Itse veikkasin tälle kaudelle HIFK:n palstaveikkauksessa sijoitukseksi 8. ja tietty mukava yllätys, jos joukkue on paremmalla sijalla runkosarjan jälkeen. Ei tässä oikein tiedä, että pitäisikö tälle totuudelle itkeä vai nauraa.
 
Viimeksi muokattu:

Luke

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ongelmahan on nyt se, että realistinen odotus tulevalle kaudelle on noin sijat 6-9. Suurin osa meistä hyväksyisi sen jos taustalla olisi muutama huippukausi, mestaruus ja jokunen finaalipaikka ja edessä olisi uuden joukkueen rakentaminen ja nuorten pelaajien sisäänajo. Nyt ollaan menty 8 kautta ilman finaalipaikkaa ja 13 kautta ilman mestaruutta. Pari ronssia ei paljoa lohduta.
Olen tästä ihan samaa mieltä. Ainoana viilauksena se, että mun mielestä realistinen odotus tulevalle kaudelle on sijat 5-7.

Tuosta jokakeväisestä pettymysten jatkumostahan tämä negatiivisuus kumpuaa. Jos sinne väliin tulisi myös hyviä keväitä ja se mestaruus säällisin väliajoin, niin kärsivällisyys olisi ihan eri tasolla.

Sen verran rosteriin liittyen vielä, että jos siellä olisi kakkosen laituri (Kaskimäki) ja kolmosen sentteri, niin tilanne vaikuttaisi jopa oikeinkin hyvältä. Nyt sinne hankittiin Mieho, jonka ajateltiin pelaavan siinä kolmosen keskellä, mutta vetääkin nelosessa ja Hartikainen keskellä. Mihin rooliin Mieho siis hankittiin, kun tarve olisi ollut ihan muualla kuin nelosen laidassa?

Edit. No valmennus nyt tietenkin on mitä on.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös